標(biāo)題: Titlebook: Lebensgeschichten; Zur deutschen Sozial Wolfgang Ruppert Book 1980 Springer Fachmedien Wiesbaden 1980 Ausstellungen.Industriekultur.Institu [打印本頁] 作者: BRISK 時(shí)間: 2025-3-21 16:49
書目名稱Lebensgeschichten影響因子(影響力)
書目名稱Lebensgeschichten影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Lebensgeschichten網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Lebensgeschichten網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Lebensgeschichten被引頻次
書目名稱Lebensgeschichten被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Lebensgeschichten年度引用
書目名稱Lebensgeschichten年度引用學(xué)科排名
書目名稱Lebensgeschichten讀者反饋
書目名稱Lebensgeschichten讀者反饋學(xué)科排名
作者: agenda 時(shí)間: 2025-3-21 21:29 作者: ANT 時(shí)間: 2025-3-22 03:02
August St.,e kurze Besch?ftigung als Schreibhilfe in einem Auskunftsbüro schlo? sich an, 1891 begann dann die T?tigkeit bei der Post, zun?chst als Aushilfsdi?t?r für einen Tagelohn von 2 Mark, dann als Di?t?r im Kanzleidienste, anfangs für ein monatliches Gehalt von 60 Mark und 5,50 Mark Zulage.作者: Robust 時(shí)間: 2025-3-22 07:54
Lebensgeschichten, ihm zus?tzlich Ausgaben entstanden, die ihn zwangen, Erspartes ?zuzusetzen“. So besitzen wir über zweieinhalb Jahrzehnte hinweg Eckdaten seiner Existenz. Seine Lebensgeschichte wird darin erkennbar, die Grenzen seiner Handlungsfreiheit, die Zw?nge seines Alltags werden sichtbar.作者: 外來 時(shí)間: 2025-3-22 10:19 作者: Substance-Abuse 時(shí)間: 2025-3-22 13:55 作者: slipped-disk 時(shí)間: 2025-3-22 17:33 作者: CAMEO 時(shí)間: 2025-3-23 00:21
http://image.papertrans.cn/l/image/583205.jpg作者: 過分 時(shí)間: 2025-3-23 03:21
Sigmund Schuckert,tern den Beruf seines Vaters erlernen. Doch seine Entwicklung in Kindheit und Jugend legte ihm eine andere Berufsperspektive nahe. Sein Interesse an den innovativen M?glichkeiten der Elektrotechnik, die sich seit der Mitte des 19. Jahrhunderts ausbildete, wurde zu seinem bestimmenden lebensgeschichtlichen Element.作者: 喃喃訴苦 時(shí)間: 2025-3-23 08:58
Dora D.,. Damit die Kinder wieder versorgt waren, heiratete der Vater eine gewisse 33j?hrige Hanna. Sie hatte 20 Jahre in einer Weinhandlung gearbeitet und dort das ?Dudeln“ (Trinken) gelernt. Als Stiefmutter hatte sie nun einen 8-Personenhaushalt mit sechs Kleinkindern zu versorgen.作者: 燒瓶 時(shí)間: 2025-3-23 13:03
Otto K.,n die Familie war auf einen einzigen Verdienst, den des Vaters, angewiesen, aber um so st?rker war der Zusammenhalt der Geschwister. Meine Kindheit m?chte ich nicht missen, auch wenn sie, gemessen an den heutigen Verh?ltnissen, karg verlaufen ist.作者: antipsychotic 時(shí)間: 2025-3-23 14:40
https://doi.org/10.1007/978-3-322-97154-8Ausstellungen; Industriekultur; Institution; Kultur; Museum; ?ffentlichkeit作者: 說不出 時(shí)間: 2025-3-23 18:25 作者: 創(chuàng)新 時(shí)間: 2025-3-24 01:26
Spurensicherung,n, Gedanken und Situationen, insofern diese im zeitlichen Zusammenhang miteinander stehen. ?Soweit das, was Menschen tun, denken oder leiden, davon abh?ngt, was zuvor getan, gedacht oder erlitten worden ist, sprechen wir von Geschichte“. Haben wir ein Geschichtsbild in diesem Sinne? Sind wir auf der作者: Collected 時(shí)間: 2025-3-24 03:18 作者: 褲子 時(shí)間: 2025-3-24 06:53
Theodor Cramer-Klett,. und 19. Jahrhunderts: Theodor Cramer, 1817 in Nürnberg geboren, besuchte vier Klassen des humanistischen Gymnasiums und begann dann eine Kaufmannslehre, um schlie?lich ins v?terliche Gesch?ft einzutreten. Das Handlungshaus von Johann Cramer betrieb Gro?handel mit Kolonial- und Textilwaren und war 作者: 詞匯記憶方法 時(shí)間: 2025-3-24 11:44
Sigmund Schuckert,tern den Beruf seines Vaters erlernen. Doch seine Entwicklung in Kindheit und Jugend legte ihm eine andere Berufsperspektive nahe. Sein Interesse an den innovativen M?glichkeiten der Elektrotechnik, die sich seit der Mitte des 19. Jahrhunderts ausbildete, wurde zu seinem bestimmenden lebensgeschicht作者: micturition 時(shí)間: 2025-3-24 17:36
,Arbeiterschaft 1880–1912,nig erhalten. Der Niederschlag in Bildern oder schriftlichen Zeugnissen, die Spuren des Alltags und Lebens?u?erungen wurden nicht bewahrt, gerade weil sie als eher durchschnittlich empfunden wurden und weil es Aussagen waren, die die Existenz vieler Menschen beschreiben. Am meisten wissen wir aus au作者: nocturnal 時(shí)間: 2025-3-24 22:25
Theodor Friedrich S., oder Rotwein gab es Lendenbraten, Croquettes, Spargel, es folgten Grüne Bohnen und Rinderzunge. Das Mahl neigte sich seinem Ende zu, Indian, Kopfsalat mit Ei und Aprikosenkompott wurden serviert, anschlie?end Cabinetspudding. Dazwischen hatte Onkel Ernst eine feierliche Rede an die Eltern der Neuve作者: GROG 時(shí)間: 2025-3-25 01:06
August St., bestimmte, eine l?ngere Vorbereitungszeit absolviert. Offensichtlich scheint die Schulausbildung nicht wie von den Eltern — der Vater war Bader in Baiersdorf — geplant, verlaufen, der Besuch der Realschule in Erlangen wurde ?ohne Erfolg“ abgebrochen, als der Knabe um die vierzehn Jahre alt war. Ein作者: Negotiate 時(shí)間: 2025-3-25 06:14
Familie Georg G.,tionen, als der Sozial- und Kulturgeschichte der Arbeiterschaft und des Kleinbürgertums. Ich habe nach und nach begonnen, diese Züge zu erkennen und hinter die individuelle Perspektive zu sehen, die mir meine Gro?mutter in ihren Erz?hlungen vermittelte. Sie hat ihre Erfahrungen gelebt, ?es war eben 作者: lobster 時(shí)間: 2025-3-25 08:34 作者: Ibd810 時(shí)間: 2025-3-25 12:16
Otto K.,n die Familie war auf einen einzigen Verdienst, den des Vaters, angewiesen, aber um so st?rker war der Zusammenhalt der Geschwister. Meine Kindheit m?chte ich nicht missen, auch wenn sie, gemessen an den heutigen Verh?ltnissen, karg verlaufen ist.作者: 生命 時(shí)間: 2025-3-25 16:55
use a number of methods to support their students in this regard. Our focus is on two such methods currently being used by educators: role-play and 3D simulation; these are designed to immerse the student in the learning process. Both methods attempt to make the invisible, visible. However, the lite作者: 懶惰人民 時(shí)間: 2025-3-25 22:23
Hermann Glaserderstanding the breadth and depth of the field of immersive learning, a challenge that led to the Immersive Learning Research Network’s call for the community of immersive learning researchers to develop a conceptual framework supporting a common understanding of this diverse field - The Immersive L作者: 食品室 時(shí)間: 2025-3-26 03:27
Wolfgang Ruppertderstanding the breadth and depth of the field of immersive learning, a challenge that led to the Immersive Learning Research Network’s call for the community of immersive learning researchers to develop a conceptual framework supporting a common understanding of this diverse field - The Immersive L作者: 心胸開闊 時(shí)間: 2025-3-26 07:06
Wolfgang Ruppertasible. Aside from making simulations possible, XR can support learning in domains where spatial awareness can be critical, such as in architecture. An intermediate technology to XR is 360-degree videos embedded in MOOCs that can be rendered in two-dimensional view (2D) via web browsers or in three-作者: 創(chuàng)造性 時(shí)間: 2025-3-26 11:01
Dieter Rossmeissl this technology concerns applications based on widespread mobile devices. These applications usually enrich the real world with virtual educational multimedia content that users can view, but not interact with. Wearable devices like AR glasses allow users to be better immersed in and more effective作者: 臆斷 時(shí)間: 2025-3-26 13:22
Wolfgang Ruppert situated to enhance experience. Museums have invaluable collections of assets that are in display and curators use their knowledge to engage the audience. Museums are places where informal learning can be fostered to engage the students and provide opportunities for situated learning. Pervasive sys作者: 數(shù)量 時(shí)間: 2025-3-26 20:18
Wolfgang Ruppertlated work has established that movement realism can create a strong sense of social presence, even in the absence of photorealism. Here, we explore the noteworthy attributes of communicative interaction using embodied minimal avatars in room-scale VR in the same-time, same-place setting. Our system作者: 召集 時(shí)間: 2025-3-26 22:16 作者: 認(rèn)識(shí) 時(shí)間: 2025-3-27 02:44
Bernward Deneke situated to enhance experience. Museums have invaluable collections of assets that are in display and curators use their knowledge to engage the audience. Museums are places where informal learning can be fostered to engage the students and provide opportunities for situated learning. Pervasive sys作者: fatuity 時(shí)間: 2025-3-27 06:35
Wolfgang Rupperter learning systems. They support explaining difficult phenomena by visualising objects and their relationships. Additionally, they enable collaborative learning by connecting students in real-time and increase engagement and exploration between them. However, assessing learning outcomes in these en作者: BLA 時(shí)間: 2025-3-27 12:48 作者: SOW 時(shí)間: 2025-3-27 14:10
Wolfgang Ruppertt to have educational value. Game-based learning (GBL) has been applied in a number of different fields such as medicine, languages and software engineering. Furthermore, serious games can be a very effective as an instructional tool and can assist learning by providing an alternative way of present作者: 原來 時(shí)間: 2025-3-27 19:53 作者: 刀鋒 時(shí)間: 2025-3-28 00:33 作者: 火車車輪 時(shí)間: 2025-3-28 03:43 作者: 無節(jié)奏 時(shí)間: 2025-3-28 09:04
Wolfgang Ruppertse that the field of immersive learning research is muddled/fragmented, the current knowledge partially disjointed, specifically among different disciplines (Q3), due to its interdisciplinary nature. There are also strong indications supporting the premise that researchers active in the field of imm作者: Nebulous 時(shí)間: 2025-3-28 11:06 作者: 修剪過的樹籬 時(shí)間: 2025-3-28 14:41
Dieter Rossmeisslary and secondary school teachers with previous experience in using mobile-based AR applications. The participants used three interactive applications on the Magic Leap 1 AR glasses for 40–45 min and were then asked to evaluate their levels of spatial presence, simulator sickness, usability, and wor作者: 女上癮 時(shí)間: 2025-3-28 21:10
Wolfgang Ruppertapplication. The concept of sticker album collection is quite familiar to most people, mainly from their youth, and is the main dynamic of the gamification design, engaging the learner to collect more stickers and progress in the exploration of the museum. As a pervasive solution, we do not use phys作者: Reverie 時(shí)間: 2025-3-28 23:15 作者: Coterminous 時(shí)間: 2025-3-29 05:08 作者: 好開玩笑 時(shí)間: 2025-3-29 10:36 作者: Amorous 時(shí)間: 2025-3-29 13:04
Wolfgang Ruppertf the observation model and provides examples of its application. In general, the paper aims to enhance the learning affordances of the 3-D virtual worlds by recording all in-world learning evidence and visualising students’ assessments to improve learning.