派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Learning With Colleagues; An Action Guide For Erik Haan Book 2005 Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2005 deve [打印本頁]

作者: Considerate    時間: 2025-3-21 18:32
書目名稱Learning With Colleagues影響因子(影響力)




書目名稱Learning With Colleagues影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Learning With Colleagues網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Learning With Colleagues網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Learning With Colleagues被引頻次




書目名稱Learning With Colleagues被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Learning With Colleagues年度引用




書目名稱Learning With Colleagues年度引用學(xué)科排名




書目名稱Learning With Colleagues讀者反饋




書目名稱Learning With Colleagues讀者反饋學(xué)科排名





作者: 大酒杯    時間: 2025-3-21 21:12
Who or what is at stake?re as an umbrella term. The professional contributing an issue is referred to as the issue holder — the professional who will hold the issue for that session. The issue holder can be viewed as a client with respect to the rest of the group, including consultants and a facilitator.
作者: 發(fā)炎    時間: 2025-3-22 02:54
Preconditions: fostering peer supervision and action learningonditions with group members, not only during the formation of a consultation group, but also regularly and explicitly during its lifetime. I have come to believe that, together, these six preconditions help to ‘foster’ the learning of the group and its participants.
作者: 健忘癥    時間: 2025-3-22 05:56
The role of the facilitatortion, giving feedback, evaluating and so on) only less often because of an additional responsibility for the course of the session. The facilitator will therefore have to consider his or her behaviour in the session more consciously than the other participants.
作者: 畫布    時間: 2025-3-22 09:38

作者: 音樂會    時間: 2025-3-22 15:58
Encouraging developmentinfluences outside and inside the group, such as organisational politics or emerging dominant personalities, which may inhibit concentration on work and development. Facilitators of consultation groups should develop their sensitivity to threatening and encouraging aspects of work and development in groups.
作者: 帳單    時間: 2025-3-22 19:52
Handling difficult moments development of others who may have less experience and know-how than yourself. You can also make a contribution to developing arrangements and procedures which lead, for example, to a better service to clients.
作者: 大方一點    時間: 2025-3-22 22:09
Book 2005ersonal development, enabling individuals to enter into a deeper relationship with colleagues to learn from them and with them. The book will be an important stimulus to creating a workplace learning environment.
作者: Carcinogen    時間: 2025-3-23 04:24

作者: 陶瓷    時間: 2025-3-23 06:27

作者: Defense    時間: 2025-3-23 10:01

作者: 肉體    時間: 2025-3-23 16:28
Some concepts and definitionsrities with regard to learning, each of them leading to a cyclical learning model with four (virtually identical) phases. These phases are often referred to as ‘Kolb’s learning styles’. This book also adopts this term and follows Kolb in that the learning styles are not necessarily assumed to follow each other cyclically.
作者: Ophthalmologist    時間: 2025-3-23 22:05
den und anpassen zu k?nnen – und gleichzeitig müssen sie diese Teilidentit?ten so zusammenhalten und immer neu verknüpfen k?nnen, dass sie in den unterschiedlichen Lebensbereichen einen Kern an innerer Konsistenz und Kontinuit?t in der eigenen Person empfinden und nach au?en hin vermitteln k?nnen: E
作者: 交響樂    時間: 2025-3-24 02:06
entwickelt haben, ist hierzulande die ?Systemische Therapie“ mittlerweile als eigenst?ndiger Ansatz neben tiefenpsychologischen, verhaltenstherapeutischen und personzentrierten Ans?tzen etabliert, w?hrend Familientherapie nurmehr als spezifisches Setting betrachtet wird.
作者: bizarre    時間: 2025-3-24 03:12

作者: CULP    時間: 2025-3-24 09:17

作者: CRACY    時間: 2025-3-24 13:33
Erik de Haan Sachunterrichtsdidaktik gekl?rt, inwiefern die Thematisierung von ?Identit?t“ in der Sachunterrichtsdidaktikdiesen Erwartungen entspricht und somit als dem aktuellen Stand des sozialwissenschaftlichen Diskurses entsprechend gelten kann.978-3-658-36517-2978-3-658-36518-9Series ISSN 2946-0344 Series E-ISSN 2946-0352
作者: expository    時間: 2025-3-24 15:14
Erik de Haan Sachunterrichtsdidaktik gekl?rt, inwiefern die Thematisierung von ?Identit?t“ in der Sachunterrichtsdidaktikdiesen Erwartungen entspricht und somit als dem aktuellen Stand des sozialwissenschaftlichen Diskurses entsprechend gelten kann.978-3-658-36517-2978-3-658-36518-9Series ISSN 2946-0344 Series E-ISSN 2946-0352
作者: LEERY    時間: 2025-3-24 20:32
Erik de Haanrh?ltnisses haben müsste. Ich folge der Einsch?tzung einer gro?en Anzahl von Bewegungsforschern darin, dass Bewegungen im Verh?ltnis zu Sozialstrukturen agieren. Dann geht es nur noch darum, wie man sich diese Relation zwischen Strukturen und Bewegungen vorstellen kann.
作者: 洞穴    時間: 2025-3-25 02:40
Erik de Haanrh?ltnisses haben müsste. Ich folge der Einsch?tzung einer gro?en Anzahl von Bewegungsforschern darin, dass Bewegungen im Verh?ltnis zu Sozialstrukturen agieren. Dann geht es nur noch darum, wie man sich diese Relation zwischen Strukturen und Bewegungen vorstellen kann.
作者: 瑣碎    時間: 2025-3-25 03:27

作者: Flustered    時間: 2025-3-25 08:17
Erik de Haanrh?ltnisses haben müsste. Ich folge der Einsch?tzung einer gro?en Anzahl von Bewegungsforschern darin, dass Bewegungen im Verh?ltnis zu Sozialstrukturen agieren. Dann geht es nur noch darum, wie man sich diese Relation zwischen Strukturen und Bewegungen vorstellen kann.
作者: 性行為放縱者    時間: 2025-3-25 12:30
rh?ltnisses haben müsste. Ich folge der Einsch?tzung einer gro?en Anzahl von Bewegungsforschern darin, dass Bewegungen im Verh?ltnis zu Sozialstrukturen agieren. Dann geht es nur noch darum, wie man sich diese Relation zwischen Strukturen und Bewegungen vorstellen kann.
作者: hazard    時間: 2025-3-25 17:34
Erik de Haanentit?tsbegriffs erfolgt in differenzierten überlegungen, die jedoch stets eher thesenhaft formuliert werden.. Beate BRüGGEMANN stellt begriffssy-stematisch dieses Identit?tskonzept auf einer . der Schriften von HABERMAS dar, allerdings noch ohne die Erweiterungen seines Modells in der ?Theorie des
作者: 性別    時間: 2025-3-25 23:40
Erik de Haanentit?tsbegriffs erfolgt in differenzierten überlegungen, die jedoch stets eher thesenhaft formuliert werden.. Beate BRüGGEMANN stellt begriffssy-stematisch dieses Identit?tskonzept auf einer . der Schriften von HABERMAS dar, allerdings noch ohne die Erweiterungen seines Modells in der ?Theorie des
作者: Anticoagulants    時間: 2025-3-26 01:55
Erik de Haanentit?tsbegriffs erfolgt in differenzierten überlegungen, die jedoch stets eher thesenhaft formuliert werden.. Beate BRüGGEMANN stellt begriffssy-stematisch dieses Identit?tskonzept auf einer . der Schriften von HABERMAS dar, allerdings noch ohne die Erweiterungen seines Modells in der ?Theorie des
作者: aggressor    時間: 2025-3-26 04:51
Who or what is at stake?s contributed to a consultation group can range from problems, questions, and specific difficult situations to more general topics, ‘issue’ is used here as an umbrella term. The professional contributing an issue is referred to as the issue holder — the professional who will hold the issue for that
作者: 詞匯記憶方法    時間: 2025-3-26 08:47
Choosing the right methodn different issues, problems and cases. One difference compared with ordinary tools is that participants in consultation can, in principle, tackle each issue raised in a variety of different ways. Nevertheless, the methods differ widely in use, and a particular type of issue is often better taken fo
作者: finite    時間: 2025-3-26 14:08
Preconditions: fostering peer supervision and action learning all seem to be important to address and monitor: Freedom, Openness, Safety, Trust, Expectations and Relevance of issues. I tend to check all six preconditions with group members, not only during the formation of a consultation group, but also regularly and explicitly during its lifetime. I have com
作者: 鎮(zhèn)壓    時間: 2025-3-26 17:53
The role of the facilitatorerates as a sort of ‘super team member’, doing the same things as the other group members (asking questions, reframing, broadening the issue by reflection, giving feedback, evaluating and so on) only less often because of an additional responsibility for the course of the session. The facilitator wi
作者: 生存環(huán)境    時間: 2025-3-26 21:25

作者: 不出名    時間: 2025-3-27 03:29

作者: Introduction    時間: 2025-3-27 06:49

作者: 冷淡一切    時間: 2025-3-27 11:17

作者: 香料    時間: 2025-3-27 17:12
Learning to learn bettern many forms.. We can now go one level of abstraction higher — how can we improve the quality of learning? Learning itself often represents an improvement in quality (‘creation of new knowledge’), so improving the quality of learning is a matter of the ‘quality of quality’, or learning to learn.
作者: filial    時間: 2025-3-27 19:33

作者: accrete    時間: 2025-3-27 22:50
ich allm?hlich von einem familientherapeutischen Rahmen emanzipiert, der einerseits durch psychoanalytische Konzeptionen, andererseits durch hom?ostatische Regelkreismodelle der sp?ter so genannten ?Kybernetik erster Ordnung“ gepr?gt war. Obwohl die epistemologische Grundlegung der systemischen Ther
作者: 束以馬具    時間: 2025-3-28 03:41

作者: acclimate    時間: 2025-3-28 08:56

作者: instructive    時間: 2025-3-28 11:18

作者: DRILL    時間: 2025-3-28 17:12

作者: Peristalsis    時間: 2025-3-28 21:43
Erik de Haanndividualistische Ans?tze der Bewegungsforschung als Partner im Theoriedialog zun?chst einmal aus. Für eine Diskussion von Strategien werden sie freilich wieder interessant. Wir werden die Theoriedebatte folglich nicht ausgehend von der (abstrakten) Entgegensetzung zwischen Sozialstruktur und ration
作者: 吞吞吐吐    時間: 2025-3-29 00:15
Erik de Haanndividualistische Ans?tze der Bewegungsforschung als Partner im Theoriedialog zun?chst einmal aus. Für eine Diskussion von Strategien werden sie freilich wieder interessant. Wir werden die Theoriedebatte folglich nicht ausgehend von der (abstrakten) Entgegensetzung zwischen Sozialstruktur und ration
作者: Instantaneous    時間: 2025-3-29 03:36

作者: 眼界    時間: 2025-3-29 07:38

作者: palliate    時間: 2025-3-29 13:18

作者: vitreous-humor    時間: 2025-3-29 16:20
Erik de Haanit?t herauskristallisieren. Diese sind sowohl in seinen theoretischen Rahmen eingebettet als auch von einer sich durch alle Arbeiten hindurchziehenden strukturellen Koh?renz gekennzeichnet, wenngleich die thematischen Schwerpunkte und Herangehensweisen sich teilweise betr?chtlich voneinander untersc
作者: CANDY    時間: 2025-3-29 23:33

作者: amphibian    時間: 2025-3-30 00:47
Erik de Haanit?t herauskristallisieren. Diese sind sowohl in seinen theoretischen Rahmen eingebettet als auch von einer sich durch alle Arbeiten hindurchziehenden strukturellen Koh?renz gekennzeichnet, wenngleich die thematischen Schwerpunkte und Herangehensweisen sich teilweise betr?chtlich voneinander untersc
作者: Keratectomy    時間: 2025-3-30 04:28
978-1-349-52172-2Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2005
作者: 施魔法    時間: 2025-3-30 08:23

作者: 透明    時間: 2025-3-30 14:26
Peer supervision and action learning: similarities and differencesTwo main forms of peer consultation can be distinguished:
作者: 疼死我了    時間: 2025-3-30 19:23

作者: MENT    時間: 2025-3-30 21:08

作者: LIKEN    時間: 2025-3-31 03:12

作者: COKE    時間: 2025-3-31 08:11
Giving feedbackIn a discussion between peers, the participants will frequently give each other feedback.




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
苗栗市| 太仆寺旗| 皋兰县| 乐平市| 保康县| 萨迦县| 金沙县| 永泰县| 大同市| 德昌县| 山西省| 海淀区| 黄山市| 浠水县| 清徐县| 望江县| 常山县| 福建省| 临桂县| 凤山市| 久治县| 甘洛县| 镇康县| 山丹县| 玉龙| 兴海县| 合水县| 安西县| 大英县| 资溪县| 辛集市| 轮台县| 松滋市| 都兰县| 聊城市| 迭部县| 广东省| 澜沧| 南靖县| 手游| 阳朔县|