標題: Titlebook: Learning to Embed Sustainability in Teacher Education; Jo-Anne Ferreira,Neus (Snowy) Evans,Robert (Bob) S Book 2019 The Author(s), under e [打印本頁] 作者: Anagram 時間: 2025-3-21 19:38
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education影響因子(影響力)
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education網(wǎng)絡公開度
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education被引頻次
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education被引頻次學科排名
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education年度引用
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education年度引用學科排名
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education讀者反饋
書目名稱Learning to Embed Sustainability in Teacher Education讀者反饋學科排名
作者: Vaginismus 時間: 2025-3-21 23:54 作者: 除草劑 時間: 2025-3-22 03:23
The Embedding Change Model,f embedding sustainability in teacher education. We provide a brief overview of contemporary change models, and of the theories and concepts underpinning our Embedding Change Model. We articulate how the Model enables change to occur simultaneously within and across an education system, and how it c作者: 取消 時間: 2025-3-22 06:09
Exemplars of the Embedding Change Model in Practice,te how each of the organisations involved embedded change through connecting up with multiple partners. The exemplars illustrate how each university has taken account of their unique contexts, previous history of education for sustainability in the School/Faculty/University, any top-level policy sup作者: GLUT 時間: 2025-3-22 09:28 作者: 可行 時間: 2025-3-22 16:32
What We Have Achieved and Learnt,mes, we reflect on the value of the Model in framing and guiding efforts to embed change within organisations. We argue that the Model is greater than shifts and changes in curriculum, priorities and focus, be these governmental or institutional, because of its focus on fundamentally rethinking how 作者: 積極詞匯 時間: 2025-3-22 20:48
unkt des Frequenzganges liefern. Nach jedem Versuch mu? man die Frequenz des Testsignales ver?ndern und dann den Einschwingvorgang abwarten, bevor man mit der Auswertung beginnen kann. Diese Verfahren eignen sich deshalb nicht zur Automatisierung des Me?vorganges und zur On-line-Identifikation in Ec作者: 令人悲傷 時間: 2025-3-22 21:37
Jo-Anne Ferreira,Julie M. Davisd dann in einer zweiten Stufe die Parameter eines parametrischen Modells zu sch?tzen. Zur ersten Identifikationsstufe müssen keine Annahmen über die Modellstruktur gemacht werden; die dabei ermittelten nichtparametrischen Modelle sind im allgemeinen auch für lineare Prozesse mit verteilten Parameter作者: 密切關系 時間: 2025-3-23 03:18
Neus (Snowy) Evansd dann in einer zweiten Stufe die Parameter eines parametrischen Modells zu sch?tzen. Zur ersten Identifikationsstufe müssen keine Annahmen über die Modellstruktur gemacht werden; die dabei ermittelten nichtparametrischen Modelle sind im allgemeinen auch für lineare Prozesse mit verteilten Parameter作者: Formidable 時間: 2025-3-23 09:23 作者: radiograph 時間: 2025-3-23 11:09 作者: Coronary 時間: 2025-3-23 16:59
Jo-Anne Ferreirad dann in einer zweiten Stufe die Parameter eines parametrischen Modells zu sch?tzen. Zur ersten Identifikationsstufe müssen keine Annahmen über die Modellstruktur gemacht werden; die dabei ermittelten nichtparametrischen Modelle sind im allgemeinen auch für lineare Prozesse mit verteilten Parameter作者: STYX 時間: 2025-3-23 20:29
2211-1921 cepts and change processes introduced throughout the book.PrThis book offers an accessible guide to understanding the importance of a systems approach to embedding sustainability into teacher education practice, providing a practical resource for teacher education academics and others with an intere作者: committed 時間: 2025-3-23 23:53 作者: 能得到 時間: 2025-3-24 06:00
Using the Embedding Change Model,elp participants identify their system of interest, determine its purpose, decide on the transformations being sought, and develop their own model of the component parts and boundaries of their system. We conclude the chapter by discussing a range of barriers, and our strategies for overcoming these.作者: 長處 時間: 2025-3-24 10:29 作者: 配置 時間: 2025-3-24 14:22
Book 2019, providing a practical resource for teacher education academics and others with an interest in organisational change. It draws principally on the findings of a 12-year research project in Australia, working directly with academics and their teacher education institutions to ensure that sustainabili作者: 史前 時間: 2025-3-24 18:08
Exemplars of the Embedding Change Model in Practice,port, and the experience of the teacher educators involved in leading change within their institutions. These examples illustrate that using the Model led to a flourishing of strategies and outcomes that have resulted in each teacher education institution uniquely embedding education for sustainability in their organisations and programs.作者: 他日關稅重重 時間: 2025-3-24 22:24
The Embedding Change Model,ing our Embedding Change Model. We articulate how the Model enables change to occur simultaneously within and across an education system, and how it can work to join up and build capacity for all the people and organisations seeking to facilitate embedding of sustainability within a teacher education system.作者: Banister 時間: 2025-3-25 02:44 作者: 代理人 時間: 2025-3-25 05:02
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/l/image/582996.jpg作者: forthy 時間: 2025-3-25 08:41
978-981-13-9535-2The Author(s), under exclusive licence to Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2019作者: Organonitrile 時間: 2025-3-25 13:56 作者: 蔑視 時間: 2025-3-25 18:03
https://doi.org/10.1007/978-981-13-9536-9education for sustainability in teacher education in Australia; embedding education for sustainabilit作者: Induction 時間: 2025-3-25 21:38 作者: 拋媚眼 時間: 2025-3-26 00:46 作者: 殺死 時間: 2025-3-26 04:37 作者: JEER 時間: 2025-3-26 08:30
Jo-Anne Ferreira,Julie M. Davis,Neus (Snowy) Evans,Robert (Bob) Stevenson作者: 一致性 時間: 2025-3-26 12:46
diese geeignet sind. Durch die Korrelation von Testsignal und Ausgangssignal werden die Antwortfunktionen auf das Testsignal anders bewertet, als St?rsignale. Dadurch ergibt sich eine automatische Trennung von Nutz- und St?rsignal und schlie?lich eine St?rsignalbefreiung.作者: BAIL 時間: 2025-3-26 17:51 作者: 口味 時間: 2025-3-26 23:10
Neus (Snowy) Evansrdnung oder Totzeit der ganze Datensatz erneut verarbeitet werden. Das nichtparametrische Modell ist ferner ein willkommenes Zwischenergebnis, da es eine einfache Beurteilung der Güte einer Identifikation unterstützt. Diese Vorteile der zweistufigen ProzeBidentifikation k?nnen besonders bei der On-l作者: 細胞膜 時間: 2025-3-27 02:56
Jo-Anne Ferreirardnung oder Totzeit der ganze Datensatz erneut verarbeitet werden. Das nichtparametrische Modell ist ferner ein willkommenes Zwischenergebnis, da es eine einfache Beurteilung der Güte einer Identifikation unterstützt. Diese Vorteile der zweistufigen ProzeBidentifikation k?nnen besonders bei der On-l作者: Addictive 時間: 2025-3-27 05:22
Julie M. Davis,Juliet Davisrdnung oder Totzeit der ganze Datensatz erneut verarbeitet werden. Das nichtparametrische Modell ist ferner ein willkommenes Zwischenergebnis, da es eine einfache Beurteilung der Güte einer Identifikation unterstützt. Diese Vorteile der zweistufigen ProzeBidentifikation k?nnen besonders bei der On-l作者: 笨拙處理 時間: 2025-3-27 09:51 作者: Gratulate 時間: 2025-3-27 16:30 作者: 一夫一妻制 時間: 2025-3-27 20:28 作者: commensurate 時間: 2025-3-27 22:13
ent of the various approaches to control theory.For the pracThe .Encyclopedia of Systems and Control. collects a broad range of short expository articles that describe the current state of the art in the central topics of control and systems engineering as well as in many of the related fields in wh作者: 聽寫 時間: 2025-3-28 05:01 作者: foreign 時間: 2025-3-28 07:47
gaps between their rhetoric and their practice, which threaten to undermine their credibility. In the first part of the chapter we look at these gaps in focusing on five functions that rhetoric plays in relation to practice: the function of displaying, the function of concealing, the function of ju