標(biāo)題: Titlebook: Learning and Teaching for Teachers; Pradeep Kumar Misra Textbook 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive lic [打印本頁] 作者: melancholy 時(shí)間: 2025-3-21 18:25
書目名稱Learning and Teaching for Teachers影響因子(影響力)
書目名稱Learning and Teaching for Teachers影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Learning and Teaching for Teachers網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Learning and Teaching for Teachers網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Learning and Teaching for Teachers被引頻次
書目名稱Learning and Teaching for Teachers被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Learning and Teaching for Teachers年度引用
書目名稱Learning and Teaching for Teachers年度引用學(xué)科排名
書目名稱Learning and Teaching for Teachers讀者反饋
書目名稱Learning and Teaching for Teachers讀者反饋學(xué)科排名
作者: Between 時(shí)間: 2025-3-21 20:46 作者: Brain-Imaging 時(shí)間: 2025-3-22 02:38 作者: judiciousness 時(shí)間: 2025-3-22 07:44 作者: 大廳 時(shí)間: 2025-3-22 12:38
roach based on various real-world situations and activities related to both learning and teaching, this textbook is particularly valuable for teachers in school education, higher education, and teacher educatio978-981-16-3079-8978-981-16-3077-4作者: instructive 時(shí)間: 2025-3-22 13:41
suchungen zeigen, dass nur wenige Besucher einer Seite tats?chlich K?ufe t?tigen und von diesen kann wieder nur ein geringer Bruchteil als Wiederk?ufer gewonnen werden (McKinsey 1999). Angesichts gesch?tzter durchschnittlicher Kosten von 150 bis 300 Dollar für eine Neukundengewinnung im Internet, is作者: 偉大 時(shí)間: 2025-3-22 20:59 作者: intrigue 時(shí)間: 2025-3-22 23:35
Pradeep Kumar Misratzten Schritt in einer strategischen Konzeption dar. Der Prozess, Kundenwissen zu generieren und in eine lernende Beziehung zu integrieren, muss — der Grundidee des CRM folgend — vom Kunden her erfolgen und darf nicht a priori durch IT-Systeme bestimmt werden (Rapp 2000, S. 73). Erst nach der Erarbe作者: 字的誤用 時(shí)間: 2025-3-23 01:48 作者: 憂傷 時(shí)間: 2025-3-23 09:17
Pradeep Kumar Misraen Verwaltungen wie auch im privaten Bereich problemlos m?glich ist. Insbesondere im medizinischen Bereich mit seinem hohen Informations- und Datenvolumen, verbunden mit der Forderung nach Mobilit?t von medizinischem Personal und Patienten k?nnen die Drahtlostechniken Wesentliches bewirken. In diese作者: 稱贊 時(shí)間: 2025-3-23 13:28 作者: amplitude 時(shí)間: 2025-3-23 14:58
Pradeep Kumar Misrarmationstechnologie. Es existiert h?ufig die Erwartungshaltung, dass IT-Investitionen positiv mit der Produktivit?t korrelieren, obgleich diese Produktivit?tssteigerungen nicht zwingend realisiert werden bzw. in den Statistiken auf volkswirtschaftlicher Ebene oder Branchenebene nicht ersichtlich sin作者: 按時(shí)間順序 時(shí)間: 2025-3-23 20:05 作者: manifestation 時(shí)間: 2025-3-24 01:48
Learning About Learning,, students, and people from different walks of life are eager to get the answers of certain questions related to learning. These questions include . and .. This chapter attempts to answer all these and related questions.作者: 急性 時(shí)間: 2025-3-24 03:40 作者: Foam-Cells 時(shí)間: 2025-3-24 07:16 作者: 爵士樂 時(shí)間: 2025-3-24 12:09
sions, and key lessons in each chapter.Comprehensively addreThis book provides a comprehensive and balanced description of learning and teaching by connecting it to secondary and higher education teachers’ experiences and practices in day-to-day life. Woven around research conducted by educationists作者: 有雜色 時(shí)間: 2025-3-24 17:34
Management of Teaching,management, increasing the learners’ participation, effective presentation, and creating a joyful environment will undoubtedly help you approach and deliver your teaching with much confidence and ease. This chapter details some of these techniques for your knowledge and practice.作者: LVAD360 時(shí)間: 2025-3-24 21:59 作者: GLIB 時(shí)間: 2025-3-25 00:26
Learning About Teaching,ordingly, this chapter aims to appraise and discuss different aspects of teaching. Most importantly, these discussions help you know the world of teaching from a perspective often missing in prevailing discourses about teaching.作者: 出價(jià) 時(shí)間: 2025-3-25 06:08
Process of Teaching,ulturally responsive teaching, address diversities in the class, and help learners grow. This chapter attempts to answer all such and many related questions hoping that this renewed knowledge and understanding about teaching will help you practice teaching in a more meaningful, effective, and enjoyable manner in your classroom.作者: 制度 時(shí)間: 2025-3-25 07:48 作者: 微生物 時(shí)間: 2025-3-25 14:16
uschbeziehungen zwischen den einzelnen Marktteilnehmern (Hildebrand 2000, S. 82). So haben sich im Rahmen der zunehmenden kommerziellen Nutzung des Internets — insbesondere im B2C-Bereich — verschiedene Gesch?ftsmodelltypen herausgebildet, die sich in den angestrebten Zielen und den ihnen zugrunde l作者: 不能強(qiáng)迫我 時(shí)間: 2025-3-25 16:36
Pradeep Kumar Misra 11). Damit geht eine Neuausrichtung der Unternehmensstrategie einher: Weg von der Produkt- und Transaktionsorientierung, hin zur Kunden- und Beziehungsorientierung (HenningThurau/Hansen 2000, S. 5). S?mtliche unternehmerische Aktivit?ten sind an den Bedürfnissen und an der Wertigkeit des Kunden aus作者: 侵略者 時(shí)間: 2025-3-25 22:47 作者: 現(xiàn)存 時(shí)間: 2025-3-26 03:43
Pradeep Kumar Misra 11). Damit geht eine Neuausrichtung der Unternehmensstrategie einher: Weg von der Produkt- und Transaktionsorientierung, hin zur Kunden- und Beziehungsorientierung (HenningThurau/Hansen 2000, S. 5). S?mtliche unternehmerische Aktivit?ten sind an den Bedürfnissen und an der Wertigkeit des Kunden aus作者: 起波瀾 時(shí)間: 2025-3-26 07:21 作者: Carminative 時(shí)間: 2025-3-26 10:06 作者: Lobotomy 時(shí)間: 2025-3-26 14:58
Pradeep Kumar Misra Es ist erstaunlich, wie wenig über den Einsatz und die Wirkung informationstechnologischer Artefakte bekannt ist. Das Kapitel?3 dient daher vor allem dazu, ein intellektuelles Fundament zu schaffen, auf dem in den Folgekapiteln die Wirkungs- und Wirtschaftlichkeitsdiskussion entfaltet werden kann. 作者: Flawless 時(shí)間: 2025-3-26 19:44 作者: flex336 時(shí)間: 2025-3-26 22:25 作者: sterilization 時(shí)間: 2025-3-27 01:48
Types of Learning,names but one aim, i.e., to fulfill every learner‘s learning appetite. As you inspect this buffet, you come across several dishes: . (memorize to learn), . (socialize to learn), . (observe to learn), . (reflect to learn), . (associate one information with other to learn), . (situate your experiences作者: assail 時(shí)間: 2025-3-27 08:35 作者: 搜尋 時(shí)間: 2025-3-27 11:40
Assessment and Learning,ational institutions, educational administrators, teachers, and parents. They ask this question in different ways, but their intent remains the same. Governments ask institutions to produce a report on learning outcomes, international organizations like OECD conduct a test named PISA to compare the 作者: implore 時(shí)間: 2025-3-27 13:37
Learning About Teaching,an inseparable part of learning. You have often seen the documents or policies mentioning ‘teaching–learning’ or ‘teaching and learning’ in the same breath. There are mainly two routes to learning, first, teaching, and second, self-learning. And without any doubt, it can be said that teaching is the作者: 會(huì)議 時(shí)間: 2025-3-27 20:14 作者: tympanometry 時(shí)間: 2025-3-28 01:12
Planning for Teaching,hing starts much earlier. A teacher has to plan a lot of things before entering the class. The teachers have to decide in advance on many issues like content for teaching, the purpose of teaching, and the way of teaching. Teachers have to also decide that what resources and support materials will be作者: Ballad 時(shí)間: 2025-3-28 06:09 作者: 無畏 時(shí)間: 2025-3-28 06:23 作者: Eclampsia 時(shí)間: 2025-3-28 13:17
Technology and Teaching,have to be very clear that technology is just a tool, and its significance is directly proportional to its judicious use. There is no denying that the use of technology in teaching and learning mainly revolves around teachers. Teachers use technology in their classrooms and motivate their learners t作者: 別炫耀 時(shí)間: 2025-3-28 15:16
Pradeep Kumar MisraExplores real-world examples from the field of learning and teaching.Provides comprehensive summaries of the main concepts, important discussions, and key lessons in each chapter.Comprehensively addre作者: 我要威脅 時(shí)間: 2025-3-28 18:58 作者: 易于出錯(cuò) 時(shí)間: 2025-3-29 00:24 作者: Repetitions 時(shí)間: 2025-3-29 03:21 作者: 亂砍 時(shí)間: 2025-3-29 10:52 作者: artless 時(shí)間: 2025-3-29 15:08 作者: Vaginismus 時(shí)間: 2025-3-29 18:35
ext interessiert. Für Produktmanager und Usability Professionals sind die konkreten Empfehlungen und Checklisten für die direkte Umsetzung in der Produktgestaltung von besonderem Interesse..978-3-662-48370-1