標(biāo)題: Titlebook: Learning Science Through Drama; Exploring internatio Debra McGregor,Dayle Anderson Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s [打印本頁(yè)] 作者: 過(guò)分愛(ài)國(guó)主義 時(shí)間: 2025-3-21 16:38
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama被引頻次
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama年度引用
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama讀者反饋
書(shū)目名稱Learning Science Through Drama讀者反饋學(xué)科排名
作者: 老巫婆 時(shí)間: 2025-3-21 22:03 作者: 承認(rèn) 時(shí)間: 2025-3-22 00:25 作者: 變化無(wú)常 時(shí)間: 2025-3-22 07:14 作者: idiopathic 時(shí)間: 2025-3-22 10:32 作者: Panther 時(shí)間: 2025-3-22 16:28 作者: gene-therapy 時(shí)間: 2025-3-22 20:59
Integrating Science and Drama to Support Learning About the Nature of Science in New Zealand Primaryports development of scientific ways of being. Two New Zealand teacher-educator/researchers (a drama and a science specialist) adopted a qualitative design-based research methodology to develop a guided classroom drama-science inquiry process adapted from Heathcote’s Mantle of the Expert (MotE) to s作者: Myelin 時(shí)間: 2025-3-22 22:53 作者: Ruptured-Disk 時(shí)間: 2025-3-23 05:27 作者: craving 時(shí)間: 2025-3-23 09:08
Drama for Teaching Controversial Issues in Sciencesues. The authors are teacher educators, one from a drama education background and the other from science and environmental education. They engaged in an interactive method of studying and improving professional practice as they developed the drama-based approach to teaching about controversial issu作者: gonioscopy 時(shí)間: 2025-3-23 11:07
Reflecting on Performance and the Audience: Lessons from Practiceic meaning. This paper reports on an exploratory case study examining how a Greek high school used drama in science. A team of 18 students created a theatrical performance dealing with states of matter. Both students and teachers worked together with scientists from research centres, Universities an作者: Intellectual 時(shí)間: 2025-3-23 16:33
Analysing and Applying Different Theoretical Frameworks to Make Sense of Dialogue in Science Lessonsstudents to reflect on a scientist’s work critically, for example, by questioning someone in the ‘hot seat’, drama can position learners to think about science in quite different ways. Dramatising classroom activities, consequently, offers students quite distinct alternate experiences for learning s作者: Precursor 時(shí)間: 2025-3-23 19:30 作者: Pillory 時(shí)間: 2025-3-24 02:10
Researching the Value of Using Multiple Dramatic Conventions: A Case Study Approache of the Expert ([MotE] Heathcote D, Bolton G Drama for learning: dorothy Heathcote.s mantle of the expert approach to education. Portsmouth, NH: Heinemann, 1995) to teach buoyancy and stability. Twenty-nine 11–13?year-old students and their teacher in a semi-rural New Zealand school participated in作者: right-atrium 時(shí)間: 2025-3-24 04:52 作者: 新陳代謝 時(shí)間: 2025-3-24 06:37 作者: dragon 時(shí)間: 2025-3-24 13:13 作者: onlooker 時(shí)間: 2025-3-24 18:25 作者: Madrigal 時(shí)間: 2025-3-24 19:49 作者: Panther 時(shí)間: 2025-3-24 23:29
Delia Baskerville,Debra McGregor,Amy Bonsallennen ist hier z. B. die Globalisierung der M?rkte, welche zum einen die weltweiten Absatzchancen erh?ht, zum anderen jedoch zu einer drastischen Versch?rfung des internationalen Wettbewerbes führt. Eine Anpassungsreaktion darauf ist die zunehmende Dynamisierung der Technologieentwicklung, die eine 作者: 過(guò)去分詞 時(shí)間: 2025-3-25 05:24
Martin Braundsendes Integriertes Managementsystem (IMS) entwickelt. Dabei liegt das Hauptaugenmerk zun?chst auf der ? . “ Integration der einzelnen Teilsystemelemente aus den Bereichen Qualit?t, Umweltschutz, Arbeitssicherheit und Gesundheitsschutz. Nach einer kurzen Beschreibung der Problematik separater Manage作者: 油氈 時(shí)間: 2025-3-25 10:01 作者: Outspoken 時(shí)間: 2025-3-25 13:53
Marianne ?degaardn Arbeitssicherheits- und Gesundheitsschutzmanagementsystemen.. Nach einem kurzen Blick auf die Historie der Arbeitssicherheit und des betrieblichen Gesundheitsschutzes in Deutschland (Abschn. 7.1) werden die Motive für die Einhaltung von Arbeitssicherheitsanforderungen und für den Aufbau von Arbeit作者: Angiogenesis 時(shí)間: 2025-3-25 16:59 作者: 惰性氣體 時(shí)間: 2025-3-25 21:10 作者: 懶惰人民 時(shí)間: 2025-3-26 02:03 作者: 慢慢沖刷 時(shí)間: 2025-3-26 04:18 作者: malign 時(shí)間: 2025-3-26 09:16 作者: 圍巾 時(shí)間: 2025-3-26 13:16
Peta J. White,Jo Raphaeliteratur erw?hnt, wurde erst zu Beginn der neunziger Jahre zu einem der dominanten Themen der Marketing-Kommunikation. Die Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft e.V. befa?te sich mit diesem Thema sehr intensiv: auf zwei wissenschaftlichen Jahrestagungen und einem Workshop wurden theoretische 作者: 共同確定為確 時(shí)間: 2025-3-26 18:09
Sarah Frodsham,Debra McGregor m?chte ich Herrn Prof. Dr.-Ing. J. Milberg, dem Leiter des Lehrstuhls für Betriebswissenschaften und Montagetechnik (iwb) der Technischen Universit?t München, der mir die Bearbeitung der Thematik erm?glichte und durch kritische Anregungen und wertvolle Hinweise meine Arbeit stets wohlwollend unters作者: BRIBE 時(shí)間: 2025-3-26 21:55
Dayle Anderson,Delia Baskerville Optimierungsergebnisse und bei Bedarf leichte Korrekturarbeiten geben die endgültigen Standorte der Belegungseinheiten vor. Aufgaben der Feinplanung betreffen beispielsweise die Auslegung von Transportmitteln und -hilfsmitteln (vgl. Bild 5-20), die überprüfung der Wegbreiten auf Basis des Transport作者: 道學(xué)氣 時(shí)間: 2025-3-27 04:06 作者: insincerity 時(shí)間: 2025-3-27 09:01 作者: Immunotherapy 時(shí)間: 2025-3-27 09:32 作者: Pessary 時(shí)間: 2025-3-27 16:12 作者: 迅速成長(zhǎng) 時(shí)間: 2025-3-27 18:14 作者: 含糊 時(shí)間: 2025-3-27 22:36 作者: 想象 時(shí)間: 2025-3-28 03:49
aben die Arbeitsabl?ufe transparent gemacht, Verantwortungen und Befugnisse geregelt und neue M?glichkeiten der Unterneh- menskommunikation geschaffen. Allerdings haben die angewendeten Managementsysteme nicht immer die erh?hte Wertsch?pfung und den erhofften wirtschaftlichen Nutzen gebracht. Eine d作者: 責(zé)難 時(shí)間: 2025-3-28 06:21 作者: antiandrogen 時(shí)間: 2025-3-28 11:01
Delia Baskerville,Debra McGregor,Amy Bonsallnchen sind jedoch parallel zu dieser Entwicklung sinkende Produktpreise zu beobachten, welche u. a. durch die Transparenz der Angebotsstruktur zu erkl?ren sind. Der heute sehr gut informierte Kunde zeichnet sich zudem durch eine hohe Erwartungshaltung bezüglich der Qualit?t von Produkten und Dienstl作者: 地牢 時(shí)間: 2025-3-28 17:32
Martin Braundonzepte der Integration (Abschn. 8.5) werden in Abschnitt 8.6 m?gliche Konzepte der Zusammenführung von Teilmanagementsystemen erarbeitet. Abschnitt 8.7 setzt sich im Anschlu? daran konstruktiv mit der Kritik an IMS auseinander. Aus den hier gewonnenen Erkenntnissen werden in Abschnitt 8.8 M?glichke作者: 內(nèi)部 時(shí)間: 2025-3-28 19:32 作者: 愛(ài)花花兒憤怒 時(shí)間: 2025-3-29 02:02 作者: Pedagogy 時(shí)間: 2025-3-29 05:50
ten Aktivit?ten in das Ordnungsgerüst des St. Galler Management-Konzepts eingeordnet (Abschn. 7.5). Analog zu der Vorgehensweise in den beiden vorangegangenen Kapiteln werden so eine ganzheitliche Sichtweise dieses Themas gew?hrleistet und in Zukunft verst?rkt zu beachtende Aspekte identifiziert. Mi作者: 規(guī)范要多 時(shí)間: 2025-3-29 10:42 作者: 管理員 時(shí)間: 2025-3-29 12:49 作者: mendacity 時(shí)間: 2025-3-29 17:20
Margaret Branscombeteilung und Verstehen, bei dem alle Beteiligten wechselseitig Einwirkung erfahren, aber auch Wirkung (zur Interessenrealisierung) ausüben (Szyszka 1996, S. 83; Burkhart 1995, S. 23ff.). Die Kopplung zwischen sozialem Verhalten und Kommunikation stellen Merten (1977) und Watzlawick fest. Von letztere作者: curettage 時(shí)間: 2025-3-29 22:12 作者: 幸福愉悅感 時(shí)間: 2025-3-30 00:37 作者: 毀壞 時(shí)間: 2025-3-30 05:30
Carolyn Swanson Transportwegen) oder in den Bearbeitungszeiten (z. B. Ausfall der Betriebsmittel durch Personalmangel oder Reparatur) nur bedingt abbilden. Ablaufsimulationssysteme geben dem Planer dagegen die M?glichkeit, Prototypen einer neuen Fertigungssituation am Rechner unter realen Bedingungen zu testen. Da作者: LAVA 時(shí)間: 2025-3-30 11:33 作者: 微生物 時(shí)間: 2025-3-30 15:17 作者: 小爭(zhēng)吵 時(shí)間: 2025-3-30 19:46
Book 2023secondary and tertiary education contexts. The third section demonstrates how different research methods from questionnaires, particular kinds of tests and even the theatrical conventions themselves can provide rich data that informs how drama impacts on learning science. .作者: 祖?zhèn)髫?cái)產(chǎn) 時(shí)間: 2025-3-30 23:02
Introduction: Examining Contrasting Ways That Drama Approaches Can Be Applied to Support Learning Snceptual (Abrahams I, Braund M. Performing science: teaching physics, chemistry and biology through drama. Continuum, London, 2012; Dorion K. Int J Sci Edu 31(16):2247–2270, 2009; McGregor D. Int J Sci Edu 34(8):1145–1165, 2012; ?degaard M. Stud Sci Educ 39(1):75–101, 2003) and procedural nature (Mc作者: 北極熊 時(shí)間: 2025-3-31 02:55
Re-thinking Theorising About the Use of Drama, Theatre and Performance in Learning Sciencebe more specifically considered. The chapter concludes with a call for more careful articulation of the ways that educators and researchers employ drama, theatre or performance in the teaching and learning of science.作者: ALT 時(shí)間: 2025-3-31 08:47
Towards a Theorisation for Physicalized Drama to Learn Scienced science ideas. This first step of theory development is further developed drawing on EVT. Expectancy Value Theory is used to examine teachers’ subjective task values for science drama and the social cognitive variables brought to science drama tasks by learners. Previous experiences of learning, t作者: INTER 時(shí)間: 2025-3-31 13:16
Epistemic Contrasts of Different Drama Conventions: A Content Analysis of the Range of Affordances Vhrough applying an analytical framework devised from O’Toole’s definition and discussion of the elements that combine to inform a dramatic event or process. These include context of the event; the purpose and tasks involved in the associated activity; the roles and relationships promoted between pee作者: 溺愛(ài) 時(shí)間: 2025-3-31 14:00
Using Drama in Science Education and for Sustainability Issuesctive dimensions. By for instance, using semi-structured role plays, students play out and explore decision-making situations in different roles where they utilize acquired knowledge from a number of disciplines in addition to science and simultaneously in the encounter, together reflect upon and bu作者: 潛移默化 時(shí)間: 2025-3-31 19:20 作者: Hay-Fever 時(shí)間: 2025-3-31 23:34
Integrating Science and Drama to Support Learning About the Nature of Science in New Zealand Primarynd Mime/Freeze. We discuss ways in which exposure to accurate scientific language and practices through these key aspects during the drama process, influenced development of students’ scientific practices and perspectives of the Nature of Science.