標(biāo)題: Titlebook: Learning Portuguese as a Second Language; Sandra Figueiredo Book 2017 The Author(s) 2017 Portuguese as a second language.influence of scho [打印本頁(yè)] 作者: 兩邊在擴(kuò)散 時(shí)間: 2025-3-21 18:06
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language影響因子(影響力)
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language被引頻次
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language年度引用
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language年度引用學(xué)科排名
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language讀者反饋
書目名稱Learning Portuguese as a Second Language讀者反饋學(xué)科排名
作者: Pseudoephedrine 時(shí)間: 2025-3-21 21:22
Sandra FigueiredoProvides insights on the effects that schools can have on the performance of immigrant students and language minorities.Offers a rare insight into the factors that affect learners of Portuguese as a s作者: 鑒賞家 時(shí)間: 2025-3-22 04:19
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/l/image/582776.jpg作者: 制定 時(shí)間: 2025-3-22 07:25
Learning Portuguese as a Second Language978-3-319-55819-6Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: collagen 時(shí)間: 2025-3-22 12:00
2211-1921 physical and digital materials); and between the effect of the school and the predictive values of the nationality, mother tongue and socioeconomic status variables on the performance of non-native students of Portuguese. ?978-3-319-55818-9978-3-319-55819-6Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: 議程 時(shí)間: 2025-3-22 16:47
,School Type and Resources: Predictor and Moderator Effects for Non-native Students’ Achievement,ic status of native students and school location (related to more degraded areas or with greater diversity of language minorities). These aspects measure the similarities and differences in the performances of native and non-native students.作者: BARB 時(shí)間: 2025-3-22 17:16
Evidence Research Study: A Methodology for L2 Research,so expected that the probable performance difference is always observed in all the same tests within the set of tests used. Therefore, two samples will be used in the study to respond to the four hypotheses advanced: students and teachers, both from the same schools (i); and eight tests were determi作者: 招致 時(shí)間: 2025-3-22 23:38 作者: Inclement 時(shí)間: 2025-3-23 05:20
Schools and Resources as the Direct Effect that Explains the Performance of Non-native Students thelyzes. The CFA confirmed the influence of the school variable and also of the proficiency tests resource as predictors of achievement, more perceptible when compared to the other variables such as L1 or nationality. However, the “proficiency tests” variable is one element that differentiates the typ作者: 無(wú)動(dòng)于衷 時(shí)間: 2025-3-23 09:00 作者: Prostatism 時(shí)間: 2025-3-23 12:52
ern erfordert das managementorientiertes Denken und Handeln, wenn sie sich mit den oben genannten Themen auseinandersetzen. Es liegt nahe, Studierende diese Themen direkt aus der Businessperspektive erfahren zu lassen, zum Beispiel als Gesch?ftsleitungsmitglieder einer virtuellen Musterfirma..978-3-662-43720-9Series ISSN 1614-5216 作者: 玉米棒子 時(shí)間: 2025-3-23 15:31 作者: dissent 時(shí)間: 2025-3-23 18:50
Sandra Figueiredoern erfordert das managementorientiertes Denken und Handeln, wenn sie sich mit den oben genannten Themen auseinandersetzen. Es liegt nahe, Studierende diese Themen direkt aus der Businessperspektive erfahren zu lassen, zum Beispiel als Gesch?ftsleitungsmitglieder einer virtuellen Musterfirma..978-3-662-43720-9Series ISSN 1614-5216 作者: Resistance 時(shí)間: 2025-3-23 23:52
Sandra Figueiredotung, Organisation, Mensch-Computer Kommunikation) zu nennen, das von 1984 bis 1989 ebenfalls vom BMFT gef?rdert wurde. Der Schwerpunkt dieses Projektes lag bei der wissensbasierten Planung und Abwicklung kooperativer T?tigkeiten (vgl. Lutze/Kohl, 1991, S. 9). Aus heutiger Sicht ist die Bürokommunik作者: altruism 時(shí)間: 2025-3-24 03:05 作者: MUT 時(shí)間: 2025-3-24 08:01 作者: 禁止 時(shí)間: 2025-3-24 12:39 作者: FIN 時(shí)間: 2025-3-24 17:33
iver Stoffvermittlung, Rollenspiel, Prozesssimulationstraini.Standardisierte IT-gestützte Informationssysteme und Gesch?ftsprozesse beeinflussen sich gegenseitig. Sie sind fest in unternehmerisches Denken und Handeln integriert. Gerade die jüngsten Entwicklungen von Big Data Methoden und In-Memory C作者: 傲慢人 時(shí)間: 2025-3-24 22:42 作者: Afflict 時(shí)間: 2025-3-25 02:20
Sandra Figueiredoiver Stoffvermittlung, Rollenspiel, Prozesssimulationstraini.Standardisierte IT-gestützte Informationssysteme und Gesch?ftsprozesse beeinflussen sich gegenseitig. Sie sind fest in unternehmerisches Denken und Handeln integriert. Gerade die jüngsten Entwicklungen von Big Data Methoden und In-Memory C作者: ITCH 時(shí)間: 2025-3-25 05:52
Sandra Figueiredoauftragte Ende 1977 Arnold Picot und Ralf Reichwald damit, eine Unter-suchungskonzeption zur Erforschung der ‘Auswirkungen neuer Kommunikations-technologien im Büro auf Organisationsstruktur und Arbeitsinhalte’ zu entwickeln (vgl. Picot/Reichwald, 1985, S. 7). In dem daraus entstandenen Forschungspr作者: 爆米花 時(shí)間: 2025-3-25 08:53
Sandra Figueiredoauftragte Ende 1977 Arnold Picot und Ralf Reichwald damit, eine Unter-suchungskonzeption zur Erforschung der ‘Auswirkungen neuer Kommunikations-technologien im Büro auf Organisationsstruktur und Arbeitsinhalte’ zu entwickeln (vgl. Picot/Reichwald, 1985, S. 7). In dem daraus entstandenen Forschungspr作者: Overthrow 時(shí)間: 2025-3-25 12:27 作者: neutralize 時(shí)間: 2025-3-25 15:50
Evidence Research Study: A Methodology for L2 Research,derstand the school influence as variable for L2 learners’ performance. First, the school differences were differentiated by quantity and quality of resources (including the language assessments provided by schools); second, it is expected that when the effect of the type of school is controlled, th作者: 字的誤用 時(shí)間: 2025-3-25 23:41
,Understand Variables and Influence for L2 Learners’ Achievement,previously established. Several statistical tests and models were performed. The principal tests were univariate analysis through the parametric and nonparametric tests and Confirmatory Structural Analysis (CFA), based in the previous Exploratory Factor Analysis, to confirm the preliminary results d作者: 演講 時(shí)間: 2025-3-26 00:38
Schools and Resources as the Direct Effect that Explains the Performance of Non-native Students thel be discussed in accordance with the order of the hypotheses presented in the last section. In general, given the sum of the tests, the practices and perceived resources in schools are found to have significant effect on test scores, and negative impact specifically on students who are placed in sc作者: Invertebrate 時(shí)間: 2025-3-26 05:09
8樓作者: 有毛就脫毛 時(shí)間: 2025-3-26 09:32
8樓作者: Lobotomy 時(shí)間: 2025-3-26 13:26
9樓作者: dissolution 時(shí)間: 2025-3-26 20:42
9樓作者: 極為憤怒 時(shí)間: 2025-3-26 21:02
9樓作者: 長(zhǎng)處 時(shí)間: 2025-3-27 01:26
9樓作者: 摻假 時(shí)間: 2025-3-27 06:43
10樓作者: Meditative 時(shí)間: 2025-3-27 11:12
10樓作者: integrated 時(shí)間: 2025-3-27 14:45
10樓作者: 表皮 時(shí)間: 2025-3-27 19:53
10樓