標(biāo)題: Titlebook: Learning Path Construction in e-Learning; What to Learn, How t Fan Yang,Zhenghong Dong Book 2017 Springer Science+Business Media Singapore [打印本頁(yè)] 作者: 閘門 時(shí)間: 2025-3-21 17:32
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning影響因子(影響力)
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning被引頻次
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning年度引用
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning年度引用學(xué)科排名
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning讀者反饋
書目名稱Learning Path Construction in e-Learning讀者反饋學(xué)科排名
作者: Bravura 時(shí)間: 2025-3-21 22:57
Lecture Notes in Educational Technologyhttp://image.papertrans.cn/l/image/582773.jpg作者: 小鹿 時(shí)間: 2025-3-22 01:34 作者: indices 時(shí)間: 2025-3-22 05:33 作者: 粗糙濫制 時(shí)間: 2025-3-22 10:19
Educational Theory,Learning theory is used to support the construction of learning path in e-learning for different types of students using different types of teaching approaches and also the generation of the learning resources as the learning contents.作者: 預(yù)防注射 時(shí)間: 2025-3-22 13:26
Technical Definition and Concepts,I would like to introduce some terminologies, which are all very important concepts of this monograph.作者: HEDGE 時(shí)間: 2025-3-22 20:44 作者: SNEER 時(shí)間: 2025-3-22 21:30
How to Learn?,Recently, methods have been developed to design learning paths based on attributes that describe learning contents and student characteristics, helping students to learn effectively.作者: Thymus 時(shí)間: 2025-3-23 01:46
What to Learn?,In the last chapter, we mainly formulate learning activities to construct the learning path based on learning outcomes in terms of how to learn. We still need to design learning resources forming the learning contents that are used in a learning path to define what to learn.作者: BOOR 時(shí)間: 2025-3-23 06:11
How to Improve Learning Quality?,Learning path shows students what to learn and how to learn, but we still need to evaluate student learning performance and check their learning quality.作者: 反饋 時(shí)間: 2025-3-23 13:29
Introduction,ontents to instruct learning, setting up learning environments to engage learning, designing platforms and tools to enhance learning, organizing and standardizing learning resources to make the learning contents reusable and more formal.作者: 巨頭 時(shí)間: 2025-3-23 16:15 作者: savage 時(shí)間: 2025-3-23 21:09
n der EU-Umweltpolitik, darunter v. a. die Strategie für eine nachhaltige Nutzung der natürlichen Ressourcen, soll es zunehmend besser gelingen, Umweltverbrauch und Wirtschaftswachstum zu entkoppeln und Umweltinnovationen zu generieren und synergetisch zu nutzen..Exemplarisch zeigt der Bereich Energ作者: Coterminous 時(shí)間: 2025-3-23 23:23
Fan Yang,Zhenghong Dongn der EU-Umweltpolitik, darunter v. a. die Strategie für eine nachhaltige Nutzung der natürlichen Ressourcen, soll es zunehmend besser gelingen, Umweltverbrauch und Wirtschaftswachstum zu entkoppeln und Umweltinnovationen zu generieren und synergetisch zu nutzen..Exemplarisch zeigt der Bereich Energ作者: 昏睡中 時(shí)間: 2025-3-24 03:11
Fan Yang,Zhenghong Dongn der EU-Umweltpolitik, darunter v. a. die Strategie für eine nachhaltige Nutzung der natürlichen Ressourcen, soll es zunehmend besser gelingen, Umweltverbrauch und Wirtschaftswachstum zu entkoppeln und Umweltinnovationen zu generieren und synergetisch zu nutzen..Exemplarisch zeigt der Bereich Energ作者: 波動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-24 06:32 作者: CHIDE 時(shí)間: 2025-3-24 13:57
Fan Yang,Zhenghong DongUnter diesen Bedingungen ist die Wasserwirtschaft einer der Kernbereiche aller wirtschaftlichen Aktivit?ten, von dessen Funktionstüchtigkeit die Stabilit?t der gesamten Wirtschaft, das Leben der Bev?lkerung und die Nachhaltigkeit der Umwelt abh?ngig sind.作者: 旋轉(zhuǎn)一周 時(shí)間: 2025-3-24 15:11
Fan Yang,Zhenghong Dongven Ansatz eines "Jntegrativen ?ko-Marketing" vor, der deutlich über bestehende ?ko-Marketingans?tze hinausgeht. Ausgehend von einer fundierten Analyse und einem Vergleich vorliegender Ans?tze in der deutsch- und englischsprachigen Literatur, begründet er seine konzeptionelle Weiterentwicklung. Beso作者: 的是兄弟 時(shí)間: 2025-3-24 21:53 作者: 公理 時(shí)間: 2025-3-25 02:54
2196-4963 tomake students having a balanced development on different knowledge and abilities. .Researchers who worked in E-learning area, both education and computer sciences people.Educators who worked in educational i978-981-10-9484-2978-981-10-1944-9Series ISSN 2196-4963 Series E-ISSN 2196-4971 作者: Pulmonary-Veins 時(shí)間: 2025-3-25 05:13 作者: harpsichord 時(shí)間: 2025-3-25 09:14 作者: 裁決 時(shí)間: 2025-3-25 13:57 作者: helper-T-cells 時(shí)間: 2025-3-25 18:01 作者: BROOK 時(shí)間: 2025-3-25 22:24 作者: Antimicrobial 時(shí)間: 2025-3-26 01:39 作者: initiate 時(shí)間: 2025-3-26 06:28
Implementation and Results,ed a fine-grained outcome-based learning path (LP) model. In order to verify this method, we have implemented a prototype of this model. Next, we conduct a user study, in which we have invited teachers to try out our prototype and evaluate it as well as give us feedbacks in terms of their user exper作者: 生存環(huán)境 時(shí)間: 2025-3-26 12:00 作者: Abduct 時(shí)間: 2025-3-26 15:13
risiert. Zahlreiche Rechtsakte, Institutionen, Instrumente, Ma?nahmen und Initiativen sind auf der Grundlage des vertraglichen Regelwerks der EU um die Erfüllung der Integrationsverpflichtung, d. h. der Integration der Umwelt in alle anderen Politikbereiche, bemüht..Problematisierend ist in diesem Z作者: Jogging 時(shí)間: 2025-3-26 17:24 作者: 樹木中 時(shí)間: 2025-3-26 22:32 作者: staging 時(shí)間: 2025-3-27 05:01
Fan Yang,Zhenghong Dongrisiert. Zahlreiche Rechtsakte, Institutionen, Instrumente, Ma?nahmen und Initiativen sind auf der Grundlage des vertraglichen Regelwerks der EU um die Erfüllung der Integrationsverpflichtung, d. h. der Integration der Umwelt in alle anderen Politikbereiche, bemüht..Problematisierend ist in diesem Z作者: Abjure 時(shí)間: 2025-3-27 05:36
Fan Yang,Zhenghong Dongrtschaftsministeriums der Republik Kasachstan. Sie ist für die Verwaltung sowie die Nutzung und den Schutz der Wasserressourcen im rund 250.000 km gro?en Einzugsgebiet des Syrdarja-Beckens zust?ndig. Das gesamte Einzugsgebiet des Syrdarja-Beckens betr?gt 444.000 km (der Rest geh?rt zu den Republiken作者: Between 時(shí)間: 2025-3-27 11:23 作者: 漫步 時(shí)間: 2025-3-27 14:36 作者: 租約 時(shí)間: 2025-3-27 19:42
9樓作者: Allege 時(shí)間: 2025-3-27 22:27
9樓作者: LATER 時(shí)間: 2025-3-28 04:29
9樓作者: 小官 時(shí)間: 2025-3-28 09:41
10樓作者: 清澈 時(shí)間: 2025-3-28 10:57
10樓作者: 不公開 時(shí)間: 2025-3-28 17:44
10樓作者: garrulous 時(shí)間: 2025-3-28 22:05
10樓