派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Learning In a Networked Society; Spontaneous and Desi Yael Kali,Ayelet Baram-Tsabari,Amit M. Schejter Book 2019 Springer Nature Switzerland [打印本頁]

作者: 投射技術(shù)    時(shí)間: 2025-3-21 18:59
書目名稱Learning In a Networked Society影響因子(影響力)




書目名稱Learning In a Networked Society影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Learning In a Networked Society網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Learning In a Networked Society網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Learning In a Networked Society被引頻次




書目名稱Learning In a Networked Society被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Learning In a Networked Society年度引用




書目名稱Learning In a Networked Society年度引用學(xué)科排名




書目名稱Learning In a Networked Society讀者反饋




書目名稱Learning In a Networked Society讀者反饋學(xué)科排名





作者: hidebound    時(shí)間: 2025-3-21 20:40
Christopher Hoadley,Yael Kali Feuser“ ist im Rahmen eines durch die Deutsche Forschungsgemeinschaft geforderten und von Ulrike Schildmann. (vgl. 1999, 2000a, 2000b) geleiteten Forschungsprojektes mit dem Titel ?Leben an der Normalit?tsgrenze: Behinderung und Prozesse flexibler Normalisierung“. entstanden; das als Teilprojekt de
作者: VAN    時(shí)間: 2025-3-22 02:32

作者: buoyant    時(shí)間: 2025-3-22 04:40

作者: delusion    時(shí)間: 2025-3-22 10:41

作者: 起波瀾    時(shí)間: 2025-3-22 13:01

作者: 模范    時(shí)間: 2025-3-22 18:30

作者: jeopardize    時(shí)間: 2025-3-23 01:06

作者: clarify    時(shí)間: 2025-3-23 03:48
Ornit Sagy,Yaela Naomi Golumbic,Hava Ben-Horin Abramsky,Maya Benichou,Osnat Atias,Hana Manor Braham,ationsaspekte, die unter dem Stichwort Enterprise Application Integration (EAI) diskutiert werden, sondern er geht darüber hinaus auf Fragen der Planung, Bewertung und Steuerung von Applikationslandschaften ein. Es werden unterschiedliche Methoden und Techniken für die verschiedenen Aspekte der Appl
作者: Temporal-Lobe    時(shí)間: 2025-3-23 07:15

作者: characteristic    時(shí)間: 2025-3-23 10:05

作者: flaunt    時(shí)間: 2025-3-23 15:53
Lynn Schofield Clark,Oren Golanrial: .Gegenstand dieses?Buches?ist das Management heterogener betrieblicher Applikationslandschaften. Hierbei beschr?nkt?sich der Text?nicht auf?die Integrationsaspekte, die unter dem Stichwort Enterprise Application Integration (EAI) diskutiert werden, sondern er geht darüber hinaus auf Fragen der
作者: lipids    時(shí)間: 2025-3-23 19:24
Carmel Kent,Amit Rechavi,Sheizaf Rafaeliationsaspekte, die unter dem Stichwort Enterprise Application Integration (EAI) diskutiert werden, sondern er geht darüber hinaus auf Fragen der Planung, Bewertung und Steuerung von Applikationslandschaften ein. Es werden unterschiedliche Methoden und Techniken für die verschiedenen Aspekte der Appl
作者: 鑒賞家    時(shí)間: 2025-3-24 01:14
Yoni Har Carmel,Shai Olsher,Niva Elkin-Koren,Michal Yerushalmyrial: .Gegenstand dieses?Buches?ist das Management heterogener betrieblicher Applikationslandschaften. Hierbei beschr?nkt?sich der Text?nicht auf?die Integrationsaspekte, die unter dem Stichwort Enterprise Application Integration (EAI) diskutiert werden, sondern er geht darüber hinaus auf Fragen der
作者: avulsion    時(shí)間: 2025-3-24 02:25

作者: LATER    時(shí)間: 2025-3-24 10:27
Five Waves of Conceptualizing Knowledge and Learning for Our Future in a Networked Society,nd technologies, and – critically?– particular social conceptions of education that those pedagogies and technologies helped bring into being: Wave 1?– information dissemination and consumption; Wave 2?– constructivism and mind tools; Wave 3?– collaborative and social learning; Wave 4?– distributed
作者: SSRIS    時(shí)間: 2025-3-24 10:56
Technology-Enhanced Learning Communities on a Continuum Between Spontaneous and Designed Environmentonsequently, research in this area should draw on both educational and social sciences. Bringing together the theoretical and practical tools of both domains allows us to examine the types of interaction, knowledge construction, social organization, and power structures that: (a) occur spontaneously
作者: 郊外    時(shí)間: 2025-3-24 17:37
Forming Socio-intellectual Capital: The Case of LINKSspontaneous and designed learning environments, in the community at large and at educational facilities. By analyzing academic publications before and during LINKS activity using topic modeling, we identify evolving research areas. Topic modeling is a statistical algorithm which extracts the underly
作者: 顧客    時(shí)間: 2025-3-24 19:18

作者: 修改    時(shí)間: 2025-3-25 02:51
New Media: A Double-Edged Sword in Support of Public Engagement with Scienceng from vaccinating one’s children and consuming genetically modified food to buying a house near a nuclear power plant. The main information source for many such decisions are contemporary media that have become the public’s primary reference concerning science and technology. Indeed, these media i
作者: Outspoken    時(shí)間: 2025-3-25 06:14

作者: Ornament    時(shí)間: 2025-3-25 10:30
Democracy, Communication, and Education in the Twenty-First Centuryteract with each other. How could we build on these advancements to enhance the democratic essence of learning processes for the benefit of both society as a whole and its individual members? What are the opportunities? What are the challenges and threats? This chapter explores the added value of co
作者: 在駕駛    時(shí)間: 2025-3-25 14:30

作者: 旁觀者    時(shí)間: 2025-3-25 16:46
Networked Learning Analytics: A Theoretically Informed Methodology for Analytics of Collaborative Led international organizations such as the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD) stress the need to assess collaborative learning systematically. However, the systematic assessment of large online groups’ collaboration is still in its infancy. In this chapter, we suggest percei
作者: maverick    時(shí)間: 2025-3-25 20:14
eTextbooks: Challenges to Pedagogy, Law, and Policyd Communication Technology (ICT), however, gave rise to eTextbooks?– a multi-modal, hardware mediated, and connectable, curriculum material. Indeed, the emergence of eTextbook creates fascinating opportunities for teaching and learning, but at the same time, it poses new challenges for both educatio
作者: 返老還童    時(shí)間: 2025-3-26 01:36

作者: prostate-gland    時(shí)間: 2025-3-26 04:24

作者: 好開玩笑    時(shí)間: 2025-3-26 08:32
Learning Inside and Between Networks: How Network Perspective Determines Research Topics and Methodsunder a network approach and if we are aware that not just people constitute networks, but also knowledge artifacts and other informational resources are parts of networks. The chapter shows that schools and universities are themselves networks. They organize learning but they, at the same time, co-
作者: dura-mater    時(shí)間: 2025-3-26 13:34

作者: 聲音刺耳    時(shí)間: 2025-3-26 17:11
Lynn Schofield Clark,Oren Golankeit der Ergebnisse gelegt. So?werden Beitr?ge von Forschenden des Instituts für Wirtschaftsinformatik durch Beitr?ge von Praktikern aus den beteiligten Unt978-3-540-29480-1Series ISSN 1616-0002 Series E-ISSN 2364-236X
作者: 密碼    時(shí)間: 2025-3-26 21:40

作者: TSH582    時(shí)間: 2025-3-27 03:17
Yotam Hod,Keren Aridor,Dani Ben-Zvi,Carmit Pion,Patrice L. Weiss,Oren Zuckermankeit der Ergebnisse gelegt. So?werden Beitr?ge von Forschenden des Instituts für Wirtschaftsinformatik durch Beitr?ge von Praktikern aus den beteiligten Unt978-3-540-29480-1Series ISSN 1616-0002 Series E-ISSN 2364-236X
作者: 不如樂死去    時(shí)間: 2025-3-27 07:12

作者: Cardioplegia    時(shí)間: 2025-3-27 10:18

作者: Painstaking    時(shí)間: 2025-3-27 16:24
Book 2019aneously in technology-enhanced learning (TEL) communities or (b) can be created by design of TEL. This volume seeks to equip scholars and researchers within the fields of education, educational psychology, science communication, social welfare, information sciences, and instructional design, as wel
作者: minion    時(shí)間: 2025-3-27 20:07
tes bildeten die zu analysierenden Verh?ltnisse von Normalit?t, Behinderung und Geschlecht. Schildmann (2001a) betont in einer Ver?ffentlichung mit dem Titel: ?Was ist normal? Zw?lf Thesen zum Verh?ltnis zwischen Geschlecht, Behinderung und Normalit?t“ die Bedeutung des Forschungsprojektes als Beitr
作者: expansive    時(shí)間: 2025-3-28 00:29

作者: Presbyopia    時(shí)間: 2025-3-28 02:51
e to the execution of their effector function. In fact, metastatic melanoma stands out among human cancers because of its immune responsiveness. Yet, the reason(s) remain(s) unclear. We believe that the key to the understanding of this complex phenomenon relies on the real-time study of tumor/host i
作者: 北極熊    時(shí)間: 2025-3-28 08:09
Iris Tabak,Dani Ben-Zvi,Yael Kaliser der vorliegenden Arbeit geht von einem bewu?t weiten Begriff der Finanz- dienstleistung aus, auf deren Grundlage er rechtsvergleichend Integrationsans?tze in inter- nationalen Abkommen über den Handel mit Dienstleistungen beleuchtet. Ziel der Arbeit ist, durch den Vergleich unterschiedlicher Integrationsa978-3-8244-6423-4978-3-663-08587-4
作者: 開頭    時(shí)間: 2025-3-28 10:24

作者: 積習(xí)難改    時(shí)間: 2025-3-28 14:49

作者: transdermal    時(shí)間: 2025-3-28 21:20
Ayelet Baram-Tsabari,Amit M. Schejterr die Applikationsintegration in gro?en Dienstleistungsunternehmen erarbeitet wurden. Besonderes Gewicht wird dabei auf die praktische Umsetzbarkeit der Ergebnisse gelegt. So?werden Beitr?ge von Forschenden des Instituts für Wirtschaftsinformatik durch Beitr?ge von Praktikern aus den beteiligten Unt
作者: 楓樹    時(shí)間: 2025-3-28 23:38
Ornit Sagy,Yaela Naomi Golumbic,Hava Ben-Horin Abramsky,Maya Benichou,Osnat Atias,Hana Manor Braham,r die Applikationsintegration in gro?en Dienstleistungsunternehmen erarbeitet wurden. Besonderes Gewicht wird dabei auf die praktische Umsetzbarkeit der Ergebnisse gelegt. So?werden Beitr?ge von Forschenden des Instituts für Wirtschaftsinformatik durch Beitr?ge von Praktikern aus den beteiligten Unt
作者: 突襲    時(shí)間: 2025-3-29 04:08

作者: CYN    時(shí)間: 2025-3-29 10:31

作者: Pert敏捷    時(shí)間: 2025-3-29 15:03
Carmel Kent,Amit Rechavi,Sheizaf Rafaelir die Applikationsintegration in gro?en Dienstleistungsunternehmen erarbeitet wurden. Besonderes Gewicht wird dabei auf die praktische Umsetzbarkeit der Ergebnisse gelegt. So?werden Beitr?ge von Forschenden des Instituts für Wirtschaftsinformatik durch Beitr?ge von Praktikern aus den beteiligten Unt
作者: 小蟲    時(shí)間: 2025-3-29 15:46
Springer Nature Switzerland AG 2019
作者: 莎草    時(shí)間: 2025-3-29 23:09
Learning In a Networked Society978-3-030-14610-8Series ISSN 1573-4552 Series E-ISSN 2543-0157
作者: Connotation    時(shí)間: 2025-3-30 02:23

作者: 不可知論    時(shí)間: 2025-3-30 06:37
Computer-Supported Collaborative Learning Serieshttp://image.papertrans.cn/l/image/582750.jpg
作者: 鈍劍    時(shí)間: 2025-3-30 11:55
https://doi.org/10.1007/978-3-030-14610-8Learning in a networked society; Technology-enhances learning communities; Information & knowledge res
作者: fabricate    時(shí)間: 2025-3-30 15:58

作者: Nomadic    時(shí)間: 2025-3-30 20:17

作者: Biofeedback    時(shí)間: 2025-3-31 00:41





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
望城县| 武宣县| 三穗县| 怀化市| 宕昌县| 乌审旗| 闽清县| 濮阳县| 阿荣旗| 含山县| 洛扎县| 阳信县| 察雅县| 盐池县| 高淳县| 昌宁县| 历史| 瑞金市| 改则县| 二手房| 娱乐| 武宁县| 松滋市| 德江县| 聂拉木县| 尼木县| 泽普县| 六枝特区| 松潘县| 中卫市| 柳州市| 仁化县| 孟州市| 清徐县| 楚雄市| 垦利县| 和林格尔县| 加查县| 兴仁县| 乌兰县| 沙河市|