標(biāo)題: Titlebook: Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development; The Leading Framewor Steffen Itterheim Book 2010 Steffen Itterheim 2010 App.App Store.Apple [打印本頁(yè)] 作者: concession 時(shí)間: 2025-3-21 16:04
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development影響因子(影響力)
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development被引頻次
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development年度引用
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development年度引用學(xué)科排名
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development讀者反饋
書目名稱Learn iPhone and iPad cocos2d Game Development讀者反饋學(xué)科排名
作者: 物質(zhì) 時(shí)間: 2025-3-21 21:24 作者: 散步 時(shí)間: 2025-3-22 02:06 作者: BIDE 時(shí)間: 2025-3-22 08:12 作者: foreign 時(shí)間: 2025-3-22 10:32 作者: glucagon 時(shí)間: 2025-3-22 15:43
Book 2010or performance improvement, as well as pointers to alternative implementations and further reading. . . It is assumed that the reader has previous programming knowledge but not necessarily with Objective-C. Related topics such as Xcode, Objective-C, the iPhone SDK, and OpenGL are only discussed wher作者: DEI 時(shí)間: 2025-3-22 18:14 作者: URN 時(shí)間: 2025-3-23 00:56
Steffen Itterheimn. So belegt mittlerweile die Konsumentenverhaltensforschung (z.B. die Verhaltens wissenschaftlich orientierte Preistheorie), dass auch objektive Merkmale subjektiv verarbeitet und ver?ndert werden, bevor sie das Kaufverhalten beeinflussen (vgl. . 1990, S. 118f). Andererseits beschr?nkten sich die w作者: GRIEF 時(shí)間: 2025-3-23 04:13
Steffen Itterheimlow-Erleben hinsichtlich seiner Erkl?rungskraft in der Unternehmenskommunikation untersucht. Die empirische überprüfung des ganzheitlichen Modells zeigt, dass eine Imagebeeinflussung durch Marketing-Events m?glich ist...Für die 2. Auflage wurde das Buch aktualisiert und neue wissenschaftliche Erkenntnisse ein978-3-8350-9263-1作者: Functional 時(shí)間: 2025-3-23 05:48
Steffen ItterheimPhone and i. Pad cocos2D Game Development introduces the cocos2d i. Phone game engine and its related tools.作者: 難理解 時(shí)間: 2025-3-23 11:18 作者: Vital-Signs 時(shí)間: 2025-3-23 17:20 作者: 戲服 時(shí)間: 2025-3-23 20:54 作者: modish 時(shí)間: 2025-3-24 00:14 作者: semble 時(shí)間: 2025-3-24 03:08 作者: 狂熱語(yǔ)言 時(shí)間: 2025-3-24 10:09
Steffen Itterheim an die Erkenntnisse des neobehavioristischen S-O-R Paradigmas bezog dieser Ansatz mit dem Image ein verhaltenswissenschaftliches Konstrukt in die Analyse ?konomischer Zusammenh?nge ein, um diese besser zu verstehen (vgl. z.B. . 1958, S. 77ff.). Jedoch entsprachen die Vertreter der ?konomisch orient作者: Relinquish 時(shí)間: 2025-3-24 14:16
Steffen Itterheimdlern und Mitarbeitern etabliert. Infolgedessen wachsen die Kommunikationsbudgets, und es stellt sich in zunehmendem Ma?e die Frage, ob durch Eventmarketing die gewünschten Ziele wirksam erreicht werden...Jan Drengner entwickelt ein theoretisches Modell, das von der aktiven Einbindung der Eventteiln作者: overweight 時(shí)間: 2025-3-24 15:41 作者: CHANT 時(shí)間: 2025-3-24 20:02
Getting Started,ojects based on the supplied Xcode project templates. I’ll also introduce you to the important bits of knowledge you need to keep in mind during game development. And since it’s always been a big source of confusion, I’ll explain how memory management works in the context of cocos2d, hopefully helpi作者: FAZE 時(shí)間: 2025-3-25 00:58 作者: DRAFT 時(shí)間: 2025-3-25 05:33 作者: Friction 時(shí)間: 2025-3-25 10:30 作者: pacifist 時(shí)間: 2025-3-25 13:25
Cluster Analysis,imilar objects. To do so, measures of similarity or dissimilarity are outlined..After finishing this chapter, the reader is able to:.Ultimately, the reader will be called upon to propose well-thought-out and practical business actions from the statistical results.作者: neutrophils 時(shí)間: 2025-3-25 19:44 作者: 親密 時(shí)間: 2025-3-25 22:55
,Zusammenfassung und Resümee,nach der Lektüre dieses Buches noch gr??er geworden sein. Richtige Entscheidungen zu treffen oder eine ganze Kaskade davon, um damit Probleme schnell und effizient l?sen zu k?nnen, ist ein Wunsch, der sich nicht immer und nicht für jeden erfüllt. Wir haben einige Erkenntnisse dazugewonnen, was die B作者: 事物的方面 時(shí)間: 2025-3-26 00:55 作者: Hallmark 時(shí)間: 2025-3-26 04:44 作者: Genetics 時(shí)間: 2025-3-26 09:53 作者: Leisureliness 時(shí)間: 2025-3-26 14:51
Insect Ecdysis: A System for the Study of Internal Chemicals That Control Behaviorr that chemicals constitute an important set of cues to inform an animal about the state of its external environment. Information about the internal environment is likewise conveyed to the central nervous system (CNS) in the form of chemical signals.作者: Truculent 時(shí)間: 2025-3-26 19:23
La caratterizzazione matematica del rumore,DOM wrapper allows you to create a cross-browser application that takes advantage of client-side XML and XSLT. In the next chapter, I’ll extend this concept further and look at the Ajax approach to working with XML in the browser.作者: Chameleon 時(shí)間: 2025-3-26 21:23 作者: 表臉 時(shí)間: 2025-3-27 02:29
Glial Cell Lineages and Differentiation in the Rat Optic Nervepment can be studied without the complication of neuronal development. Rather than review the experiments we have done, many of which have been published, I will briefly summarize some of the conclusions we have drawn from our studies so far.作者: 你敢命令 時(shí)間: 2025-3-27 06:04
ilitate more informed communication between individual specialists on the team. It should also provide useful background information on food factory design for a wider range of professionals 978-1-4939-4884-0978-1-4614-7450-0作者: aneurysm 時(shí)間: 2025-3-27 11:40
Encyclopedia of Earth Sciences Serieshttp://image.papertrans.cn/e/image/309430.jpg作者: 問到了燒瓶 時(shí)間: 2025-3-27 14:55 作者: Gyrate 時(shí)間: 2025-3-27 20:01
ie. Lehrende treffen hier regelm??ig auf neue Generationen, die charakteristische Verhaltensmuster und Werthaltungen einbringen. Der jüngsten Generation, der ?Generation Z“, werden hohe Erwartungen an Lehrende und Arbeitgebende zugeschrieben. Sie m?chte auf Augenh?he mitbestimmen und ist sich der Ta