標題: Titlebook: Large-Scale Studies in Mathematics Education; James A. Middleton,Jinfa Cai,Stephen Hwang Book 2015 The Editor(s) (if applicable) and The A [打印本頁] 作者: mentor 時間: 2025-3-21 19:34
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education影響因子(影響力)
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education網(wǎng)絡公開度
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education被引頻次
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education被引頻次學科排名
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education年度引用
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education年度引用學科排名
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education讀者反饋
書目名稱Large-Scale Studies in Mathematics Education讀者反饋學科排名
作者: RAFF 時間: 2025-3-21 21:59 作者: 美食家 時間: 2025-3-22 01:01
https://doi.org/10.1007/978-3-319-07716-1Large-scale studies in mathermatics education; Learning Trajectories for mathematics education; effect作者: Neonatal 時間: 2025-3-22 05:09
978-3-319-34469-0The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: 母豬 時間: 2025-3-22 09:42
Large-Scale Studies in Mathematics Education978-3-319-07716-1Series ISSN 2570-4729 Series E-ISSN 2570-4737 作者: abreast 時間: 2025-3-22 15:32 作者: disrupt 時間: 2025-3-22 18:17 作者: entice 時間: 2025-3-23 01:11
n sie als Entwürfe für einen demokratischen Sozialismus und zugleich als L?sungsversuche für die Krise der Weimarer Demokratie zu deuten sind. Der liberalen Rechts- und Staatsauffassung mit ihrem formalen Gleichheitsbegriff setzte Heller das Konzept einer sozialen Demokratie entgegen, welche die soz作者: endocardium 時間: 2025-3-23 03:17 作者: 討好美人 時間: 2025-3-23 08:56
Stephen Hwang,Jinfa Cai,Jeffrey Shih,John C. Moyer,Ning Wang,Bikai Nieper moves beyond the legal exclusion dilemma, and gestures towards a . conception of democratic self-defence. It does so by examining Hermann Heller’s ideas on the origins and solutions to antidemocratic threats. Arguing against Schmitt’s ‘authoritarian liberalism’, Heller pointed at the autocratic 作者: 夾死提手勢 時間: 2025-3-23 09:52 作者: 投射 時間: 2025-3-23 14:08
James E. Tarr,Victor Soria gekommen. Sein Geburtshaus (Marktplatz 6) markiert heute eine Gedenktafel. Von Anfang an wird Hesses Leben durch das ?pietistisch-internationale? Erbe seiner Vorfahren gepr?gt. V?terlicherseits reicht die Linie in den hanseatisch-baltischen Raum. . (1802–1896), der in Dorpat geborene Gro?vater (den作者: acrimony 時間: 2025-3-23 21:05 作者: 修改 時間: 2025-3-24 00:18
Jessica B. Heppen,Margaret Clements,Kirk Walters gekommen. Sein Geburtshaus (Marktplatz 6) markiert heute eine Gedenktafel. Von Anfang an wird Hesses Leben durch das ?pietistisch-internationale? Erbe seiner Vorfahren gepr?gt. V?terlicherseits reicht die Linie in den hanseatisch-baltischen Raum. . (1802–1896), der in Dorpat geborene Gro?vater (den作者: 社團 時間: 2025-3-24 04:41
Catherine C. Lewis,Rebecca Reed Perrykungen, Aufpfropfungen bei vorher nicht ausgenützten Bauklassen; Implantate auf schwierigen Restfl?chen: Lückenausnützung; partieller Austausch, Revitalisierung disfunktionaler Altsubstanz, Anbauten und so weiter. Moderne Holzbautechnik ist aus mehreren Gründen für solche überschtchtungen, Erneuerun作者: Ovulation 時間: 2025-3-24 08:24 作者: Affection 時間: 2025-3-24 14:04 作者: 慷慨援助 時間: 2025-3-24 18:49
Peter Kloosterman,Crystal Walcott,Nathaniel J. S. Brown,Doris Mohr,Arnulfo Pérez,Shenghi Dai,Michael die ersten zw?lf Lebensjahre in der d?rflichen Umgebung seines Heimatortes. Von dem Lehrer der Dorfschule privat vorbereitet, wurde er im Herbst 1851 in die Tertia des Gymnasiums Wesel aufgenommen und bestand dort nach 5j?hriger Schulzeit die Reifeprüfung. Er studierte die Rechtswissenschaften in B作者: GULF 時間: 2025-3-24 19:24 作者: Corroborate 時間: 2025-3-25 02:20
y and aircraft aerodynamics..Includes supplementary materialHermann Schlichting is one of the internationally leading scientists in the field of th fluid mechanics during the 20 century. He contributed largely to modern theories of viscous flows and aircraft aerodynamics. His famous monographies Bou作者: 陰謀 時間: 2025-3-25 04:50 作者: 高談闊論 時間: 2025-3-25 11:05
Darryl Orletsky,James A. Middleton,Finbarr Sloanee Kritik der "Scheinemanzipation": In dieser usurpiert "das Medium; den kulturellen Zweck, den Kunstzweck". Die "Generatoren des Scheins und der Imagination […] sind Selbstzweck geworden, statt den gro?en kulturellen und ?sthetischen Menschheitszwecken auf die wie nie technisch angemessene Weise zur作者: 材料等 時間: 2025-3-25 14:58
Tamjid Mujtaba,Michael J. Reiss,Melissa Rodd,Shirley Simonsinnlichen ?hnlichkeit“ von Figur und Figuriertem, und wer an den Elementen der Schrift und an Bildern als Gefügen nicht deutend wie an Emblemen sich versuchte, darf nicht hoffen, der Dinge selbst als Figurationen gewahr zu werde. Das sich selbst Limitieren und Substantiieren des Wirklichen, das Au?作者: candle 時間: 2025-3-25 17:18 作者: HEPA-filter 時間: 2025-3-25 22:12
A Lesson for the Common Core Standards Era from the NCTM Standards Era: The Importance of Considerinlier reform efforts can provide critical information about what factors contribute to or impede the ability of new instructional materials to improve student learning. We used data from a National Science Foundation (NSF) funded Local Systemic Change (LSC) initiative to investigate how school princi作者: 填滿 時間: 2025-3-26 01:05
Longitudinally Investigating the Impact of Curricula and Classroom Emphases on the Algebra Learning rom a longitudinal study of the Connected Mathematics Program (CMP), we apply cross-sectional HLM to lend explanatory power to the longitudinal analysis afforded by growth curve modeling that we have reported elsewhere. Overall, we find that the achievement gaps tend to decrease over the course of t作者: 和諧 時間: 2025-3-26 04:41 作者: Cougar 時間: 2025-3-26 09:44 作者: arcane 時間: 2025-3-26 15:41
Turning to Online Courses to Expand Access: A Rigorous Study of the Impact of Online Algebra I for Ets who do not take the course until high school. However, not all middle schools offer Algebra I to eighth graders and the opportunity to take Algebra I in middle school is particularly limited in rural schools. This chapter describes a study that examined the effects of using an online course to br作者: 保守 時間: 2025-3-26 18:03
A Randomized Trial of Lesson Study with Mathematical Resource Kits: Analysis of Impact on Teachers’ study supported by mathematical resource kits (Lewis & Perry, under review). In lesson study, teachers engage in collaborative study-plan-act-reflect cycles centered around classroom research lessons. This report focuses on outcomes related to teachers’ beliefs and learning community, potentially i作者: 好色 時間: 2025-3-27 00:31
Conceptualizing Teachers’ Capacity for Learning Trajectory-Oriented Formative Assessment in Mathemattive assessment in mathematics, specifically through their ability to analyze student work and make instructional decisions based on that work. In this chapter, we begin by articulating the conceptual framework behind learning trajectory-oriented formative assessment and describing the instrument, s作者: 對待 時間: 2025-3-27 01:30 作者: 釋放 時間: 2025-3-27 08:33 作者: 飾帶 時間: 2025-3-27 12:47 作者: 完成 時間: 2025-3-27 14:30
A Longitudinal Study of the Development of Rational Number Concepts and Strategies in the Middle Graposing barriers or detours in their journey toward rational number understanding. One hundred two children were interviewed over the course of the study. Children were interviewed once every 3 weeks (approximately nine times per year per child). At the same time, children’s classes were observed app作者: 現(xiàn)存 時間: 2025-3-27 19:38
Measuring Change in Mathematics Learning with Longitudinal Studies: Conceptualization and Methodologterpret changes in students’ mathematical thinking. This chapter provides a perspective on how researchers can deal with issues entailed in researching such change over time, drawing on the authors’ experiences with two longitudinal projects in the USA and China. Both the LieCal (Longitudinal Invest作者: 有幫助 時間: 2025-3-27 22:06 作者: TRAWL 時間: 2025-3-28 03:17
Methodological Issues in Mathematics Education Research When Exploring Issues Around Participation aethods longitudinal approach. Throughout we highlight the methodological issues that surfaced in our study. Methodologically, we reach three principal conclusions. First, mathematics-specific measures are better predictors of intended participation in mathematics than more general measures. In parti作者: Rejuvenate 時間: 2025-3-28 07:44 作者: 乳白光 時間: 2025-3-28 13:58 作者: seduce 時間: 2025-3-28 17:17 作者: 甜食 時間: 2025-3-28 22:47
Conceptualizing Teachers’ Capacity for Learning Trajectory-Oriented Formative Assessment in Mathemate used to better understand specific aspects of teacher knowledge. We draw on the results of this field test to investigate the relationships between various dimensions of teachers’ ability to analyze student work in mathematics and their instructional decision making.作者: fulcrum 時間: 2025-3-28 22:55
Using NAEP to Analyze Eighth-Grade Students’ Ability to Reason Algebraicallyds. Logistical and methodological issues that arise when using NAEP data are also addressed. These issues include adjusting analyses to account for the sampling method used by NAEP and limitations in statistical power when working with subsets of the NAEP data. The chapter closes with examples of th作者: PACT 時間: 2025-3-29 05:38
A Longitudinal Study of the Development of Rational Number Concepts and Strategies in the Middle Graal number items from TIMSS and NAEP. Students entered the middle grades with a large repertoire of strategies for making sense of rational number problems. However, by the end of the eighth grade, students’ strategies tended to narrow and focus on inefficient understandings. Results show that instru作者: glucagon 時間: 2025-3-29 10:56 作者: 不規(guī)則的跳動 時間: 2025-3-29 13:58
Methodological Issues in Mathematics Education Research When Exploring Issues Around Participation aombine quantitative and qualitative work within a single study, our work shows the benefit of the two approaches when they truly inter-digitate. We began with quantitative analyses, then turned to qualitative work and then returned to a new set of quantitative analyses, drawing both on our first set作者: 北極人 時間: 2025-3-29 19:25
Book 2015atures, but these methods are not yet common knowledge in the mathematics education community. In fact, currently there is no volume devoted to discussion of issues related to large-scale studies and to report findings from them.?This volume is unique as it directly discusses methodological issue in作者: Tracheotomy 時間: 2025-3-29 22:23
enit?t nicht funktionsf?hig war. Die Kontinuit?t zwischen liberalem Rechtsstaat und sozialer Demokratie kam in dem ab 1929 verwendeten Begriff des ?sozialen Rechtsstaats“ noch deutlicher zum Ausdruck. In der Endphase der Weimarer Republik war dieses Bekenntnis zum Rechtsstaat auch eine eminent polit作者: 亂砍 時間: 2025-3-30 02:29 作者: ACME 時間: 2025-3-30 06:59 作者: ATOPY 時間: 2025-3-30 09:27 作者: Fermentation 時間: 2025-3-30 12:46 作者: BOLT 時間: 2025-3-30 18:27
es Material enth?lt, gleichzeitig aber wichtige Teile der ?lteren Edition ausl??t. Somit dürfte eine umfassendere, sorgf?ltig kommentierte Ausgabe als ein dringendes Desideratum der Hesse-Forschung gelten. Zu erstellen w?re dabei ein nach wissenschaftlichen Prinzipien angelegter Apparat, der genaue 作者: 雜色 時間: 2025-3-31 00:07 作者: 談判 時間: 2025-3-31 04:43 作者: Delude 時間: 2025-3-31 06:44 作者: 凈禮 時間: 2025-3-31 11:34 作者: 違抗 時間: 2025-3-31 16:05 作者: Peristalsis 時間: 2025-3-31 19:37
Yan Zhugte Unterhaltung. Nach dem Kriege führte er zusammen mit dem badischen Staatsmann Freiherr v. R. den Aufbau der Universit?t Stra?burg durch, wo er 1872—1882 auch Professor für Zivilrecht war. Seine wissenschaftliche Hauptleistung war die Sammlung der in Elsa?-Lothringen geltenden Gesetze, die er zus