派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Language Education Programs; Perspectives on Poli Zia Tajeddin,Carol Griffiths Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), u [打印本頁]

作者: implicate    時(shí)間: 2025-3-21 19:00
書目名稱Language Education Programs影響因子(影響力)




書目名稱Language Education Programs影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Language Education Programs網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Language Education Programs網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Language Education Programs被引頻次




書目名稱Language Education Programs被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Language Education Programs年度引用




書目名稱Language Education Programs年度引用學(xué)科排名




書目名稱Language Education Programs讀者反饋




書目名稱Language Education Programs讀者反饋學(xué)科排名





作者: Stagger    時(shí)間: 2025-3-21 22:07
Language Policyhttp://image.papertrans.cn/l/image/580918.jpg
作者: 翻布尋找    時(shí)間: 2025-3-22 01:16
978-3-031-38756-2The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
作者: Intellectual    時(shí)間: 2025-3-22 08:02

作者: Trigger-Point    時(shí)間: 2025-3-22 11:04
https://doi.org/10.1007/978-3-031-38754-8Language education programs; Language curriculum development; Online language education; Intercultural
作者: 追逐    時(shí)間: 2025-3-22 16:19
1571-5361 ibutions within this book are firmly grounded in data, incorporating findings from empirical studies. The insights provided draw upon valuable data obtained from a range of diverse contexts in which effective l978-3-031-38756-2978-3-031-38754-8Series ISSN 1571-5361 Series E-ISSN 2452-1027
作者: SEVER    時(shí)間: 2025-3-22 21:05

作者: 微生物    時(shí)間: 2025-3-23 00:10

作者: 成績上升    時(shí)間: 2025-3-23 03:47
en, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: grotto    時(shí)間: 2025-3-23 08:11

作者: Analogy    時(shí)間: 2025-3-23 13:35
Kayoko Hashimoto,Samantha Disbrayen, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: Basal-Ganglia    時(shí)間: 2025-3-23 17:07

作者: gratify    時(shí)間: 2025-3-23 20:15
Jason Loh,Willy A. Renandya,Elizabeth Pang,Vahid Aryadousten, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: 無力更進(jìn)    時(shí)間: 2025-3-24 00:23
Zia Tajeddin,Kobra Tavassolien, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: Harpoon    時(shí)間: 2025-3-24 03:47
Sarah C. K. Mooreeinen für unsere Problemstellung relevanten Kern. Dieser reicht für sich allein genommen indessen nicht aus, um Antworten auf die gestellte Frage zu finden. Daher besteht eine unserer wichtigsten Aufgaben, die nachfolgend angegangen werden soll, in einer Aufbereitung der Theorieans?tze im Hinblick a
作者: 額外的事    時(shí)間: 2025-3-24 10:36

作者: hurricane    時(shí)間: 2025-3-24 11:20
Eun Sung Parkdas Rauchgas übergeht, sondern zum Teil in die Asche eingebunden wird. Bei Steinkohle sind dies etwa 5% des Schwefels, bei Braunkohle wegen des hohen Anteils an basi-sehen Oxiden bis zu 40%. Die Verbrennung gasf?rmiger Brennstoffe (Erdgas, Stadtgas) vollzieht sich weitestgehend schadstoffarm und rüc
作者: 異教徒    時(shí)間: 2025-3-24 14:50

作者: Constant    時(shí)間: 2025-3-24 20:30
Ronald Kemsies,Georg Hellmayrloedvolume gebeurt door de nieren. Als via de urine meer water en zout worden uitgescheiden dan via het maag-darmkanaal wordt opgenomen en de contractietoestand van de weerstandsvaten niet verandert, daalt de bloeddruk. Het regelen van de hoeveelheid water en zout in het lichaam is vooral geschikt o
作者: ELATE    時(shí)間: 2025-3-25 01:43
Vildan ?nci Kavak,Yasemin K?rkg?zvan een laag cardiovasculair risico (bijvoorbeeld omdat bij een sportkeuring een verhoogde bloeddruk is vastgesteld). Hoewel niet expliciet in de richtlijn vermeld, is er geen bezwaar tegen om van . volwassenen die ingeschrevenen zijn in de praktijk de bloeddruk te weten. Als de bloeddruk bij herhal
作者: 使?jié)M足    時(shí)間: 2025-3-25 05:56
I. G. A. Lokita Purnamika Utami,Sarah Prestridgem ?Landschaft“ wieder. Im fünften Abschnitt (4.5) erfolgt eine kurze Vorstellung einiger der zwanzig Versuchspersonen, die an dieser Untersuchung teilgenommen ha-ben. Dies soll gewisserma?en einen kleinen Vorgeschmack geben, auf die beobachtete Verhaltensvariabilit?t zwischen den Versuchspersonen, d
作者: 愛花花兒憤怒    時(shí)間: 2025-3-25 10:12

作者: 飾帶    時(shí)間: 2025-3-25 13:26

作者: Ccu106    時(shí)間: 2025-3-25 18:33

作者: outrage    時(shí)間: 2025-3-25 21:06

作者: 變形    時(shí)間: 2025-3-26 00:38

作者: MEAN    時(shí)間: 2025-3-26 06:54
Content and Language Integrated Learningve analysis of selected publications. Finally, the discussion of an empirical study by the authors on authentic language use in CLIL Science classes, which may serve as a stepping stone for materials writers and CLIL teachers to increase authentic language use in the CLIL classroom concludes the chapter.
作者: Canvas    時(shí)間: 2025-3-26 12:17

作者: 男生如果明白    時(shí)間: 2025-3-26 15:08
State Language Education Systemshese macro and micro factors and their impact, though the analysis and the recommendations for more effective policy and practice will have relevance for policymakers and teachers in other, similar educational systems.
作者: Armory    時(shí)間: 2025-3-26 16:58

作者: DEI    時(shí)間: 2025-3-26 23:01

作者: incredulity    時(shí)間: 2025-3-27 03:50

作者: defray    時(shí)間: 2025-3-27 08:15
Minority Students’ English-Learning Experienceegration into South Korean society, as well as the challenges they face in their English-learning endeavors. The chapter concludes with pedagogical implications, which highlight an asset-based approach for students with nontraditional backgrounds.
作者: 薄荷醇    時(shí)間: 2025-3-27 11:35
English-Medium Instructionorded data were transcribed and the identified LREs were coded for three characteristics: student learning, content delivery difficulties and teaching practices. The chapter suggests that if students are provided with specific linguistic modules within a collaborative curriculum, EMI practices may function better in university programmes.
作者: 浮夸    時(shí)間: 2025-3-27 14:13

作者: PSA-velocity    時(shí)間: 2025-3-27 21:05

作者: larder    時(shí)間: 2025-3-27 22:00

作者: 愛哭    時(shí)間: 2025-3-28 03:48

作者: 帶傷害    時(shí)間: 2025-3-28 09:13
Language Programme Evaluationorm has effectively improved instructional practices, it is necessary to evaluate its enactment. This chapter describes an evaluation of the national language education program in Singapore. A sample of nine schools was studied, representing a range of socio-economic profiles. This chapter contribut
作者: tympanometry    時(shí)間: 2025-3-28 13:00
Effective Language Teacher Educationanguage teacher education programs following Kiely’s (.. Routledge, 2019) framework. Informed by this framework, we focused on what, when, who, and how in evaluating teacher education programs. The syllabi of these programs were analyzed at the end of each program externally by the researchers. More
作者: NOTCH    時(shí)間: 2025-3-28 17:02
Language Policy and Planning for Multilingual Educator Preparationmicro, meso, and macro levels. Specifically, it reviews three multilingual educator pathways: university-based fellowships and two Alternative Routes to Teaching examples—Grow Your Own programs and leveraging the positionality of classroom aides and paraeducators. Findings include recommendations fo
作者: granite    時(shí)間: 2025-3-28 22:22

作者: ungainly    時(shí)間: 2025-3-29 01:59

作者: 規(guī)范就好    時(shí)間: 2025-3-29 05:10

作者: –FER    時(shí)間: 2025-3-29 10:04

作者: 賠償    時(shí)間: 2025-3-29 12:16

作者: adipose-tissue    時(shí)間: 2025-3-29 19:04
English-Medium Instructionom interaction and how lecturers make decisions for better language practices in the tertiary EMI contexts. Classroom interaction, in this respect, provides us with crucial information to understand the reasons for students’ (in)comprehension and potential actions taken by the lecturer. This chapter
作者: Irrepressible    時(shí)間: 2025-3-29 22:07

作者: entitle    時(shí)間: 2025-3-30 03:55

作者: Encoding    時(shí)間: 2025-3-30 07:28

作者: V切開    時(shí)間: 2025-3-30 10:16

作者: 表示問    時(shí)間: 2025-3-30 12:31





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
合川市| 长丰县| 海口市| 新化县| 天津市| 旌德县| 宣恩县| 盐源县| 镇康县| 东乡县| 蒲城县| 杨浦区| 定日县| 嵊泗县| 柘城县| 福海县| 天等县| 榆社县| 武平县| 宣恩县| 崇义县| 阳朔县| 仲巴县| 惠州市| 宜章县| 余庆县| 绵竹市| 张家界市| 搜索| 临城县| 米脂县| 吉安市| 略阳县| 仁怀市| 瑞金市| 城固县| 海林市| 泸定县| 华容县| 乌兰浩特市| 鱼台县|