派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Language Education Policies in Multilingual Settings; Exploring Rhetoric a Laura Gurney,Lakshman Wedikkarage Book 2024 The Editor(s) (if ap [打印本頁]

作者: 摩擦    時間: 2025-3-21 18:18
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings影響因子(影響力)




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings被引頻次




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings年度引用




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings年度引用學(xué)科排名




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings讀者反饋




書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings讀者反饋學(xué)科排名





作者: 混合    時間: 2025-3-21 23:29

作者: 藝術(shù)    時間: 2025-3-22 03:30

作者: 雪白    時間: 2025-3-22 07:41
,Plurilingual Teacher Identity: Tensions and Negotiations Through Native English-Speaking Teachers’ a foreign language (EFL) at a university in South Korea, an ideologically charged English Language Teaching (ELT) context where monolingual English-only and native speaker ideologies circulate widely. Through a Vygotskian genetic analysis, the chapter reveals that while plurilingual teaching practi
作者: aptitude    時間: 2025-3-22 09:38

作者: capsaicin    時間: 2025-3-22 14:14

作者: exophthalmos    時間: 2025-3-22 20:29
Exploring Culturally Responsive Pedagogy for Multilingual Education in Aotearoa New Zealand Languagtearoa New Zealand (Qi GY (2021) Early Mandarin Chinese learning and language-in-education policy and planning in Oceania. In: Zein S, Coady MR (eds) Early language learning policy in the twenty-first century: an international perspective, Springer International Publishing. pp 85–107.?https://doi.or
作者: 涂掉    時間: 2025-3-22 22:29

作者: Encoding    時間: 2025-3-23 05:10
Professional Knowledge for Language-Driven CLIL Teachers in Thailand: What Do Teachers Need?,e teachers. With different professional backgrounds, CLIL teachers grapple with a unique set of challenges in CLIL implementation. It is therefore important for CLIL educators and policymakers to provide CLIL professional development that serves the needs of different types of CLIL teachers. Althoug
作者: bibliophile    時間: 2025-3-23 06:20
Language of Instruction as a Social Marker of Difference,erence. But it is not only the use of a foreign language that can serve as a social marker. In Asia and Africa, the regional languages carry more prestige than the smaller community languages. Sometimes they are also used as languages of instruction. Children who are not fluent in these languages ar
作者: GREG    時間: 2025-3-23 13:44

作者: colostrum    時間: 2025-3-23 17:42
Allocating Limited Library Resources to Linguistically Diverse Communities: How Can the Superdiversts a wide range of sectors, such as transport, health, education, and also libraries. In large cities, particular languages may be more commonly spoken in some districts than others, and the language profile of districts may change over time due to demographic mobility. In public libraries, collecti
作者: squander    時間: 2025-3-23 22:04

作者: Heretical    時間: 2025-3-24 00:45
Malila C. A. Pradoeiner fast gleichen Ziffer wie früher als exportirend; die geringe Verminderung derselben ist eher dem Rückgange der Production in Aegypten als einer Consumvermehrung zuzuschreiben. Nach wie vor lassen sich von den fünf in H. S. Z. Seite 283 bis 285 genannten Staaten irgendwelche genaue Ziffern nich
作者: 積云    時間: 2025-3-24 05:52

作者: 釘牢    時間: 2025-3-24 06:31
Grace Yue Qiafttreten der Europ?ischen Akte (im folgenden: EEA) im Jahre 1987 der europ?ische Binnenmarkt., sind wohl jene Institutionen internationaler Wirtschaftskooperation in denen das Verh?ltnis zwischen Umweltschutz und Handel am intensivsten studiert wurde. und in welchen aufgrund der bisher einzigartige
作者: Plaque    時間: 2025-3-24 14:10
Chiew Hong Ng,Yin Ling Cheungafttreten der Europ?ischen Akte (im folgenden: EEA) im Jahre 1987 der europ?ische Binnenmarkt., sind wohl jene Institutionen internationaler Wirtschaftskooperation in denen das Verh?ltnis zwischen Umweltschutz und Handel am intensivsten studiert wurde. und in welchen aufgrund der bisher einzigartige
作者: 微粒    時間: 2025-3-24 17:55
Nutthida Tachaiyaphumlementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi
作者: 品牌    時間: 2025-3-24 20:50
Birgit Brock-Utnelementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi
作者: degradation    時間: 2025-3-24 23:55
Nicola Dalylementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi
作者: Mendicant    時間: 2025-3-25 06:07
Louisa Buckinghamlementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi
作者: FLASK    時間: 2025-3-25 11:05

作者: ascend    時間: 2025-3-25 14:56

作者: Prostatism    時間: 2025-3-25 18:15

作者: 直言不諱    時間: 2025-3-25 22:39

作者: 不幸的人    時間: 2025-3-26 02:52
Grace Yue Qilsregime“ durch ein bisher auf l?nderübergreifender Ebene einzigartiges ?Umweltschutzregime“ erg?nzt hat und wie sie diese beiden internen Regime koordiniert, soll in diesem Beitrag ausgeleuchtet werden. Es kann dabei allerdings keine ausführliche Beschreibung der inzwischen sehr umfangreichen Recht
作者: leniency    時間: 2025-3-26 07:23
Chiew Hong Ng,Yin Ling Cheunglsregime“ durch ein bisher auf l?nderübergreifender Ebene einzigartiges ?Umweltschutzregime“ erg?nzt hat und wie sie diese beiden internen Regime koordiniert, soll in diesem Beitrag ausgeleuchtet werden. Es kann dabei allerdings keine ausführliche Beschreibung der inzwischen sehr umfangreichen Recht
作者: 消耗    時間: 2025-3-26 12:10

作者: 移植    時間: 2025-3-26 16:01

作者: intention    時間: 2025-3-26 18:11
Nicola Dalyen, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: Allure    時間: 2025-3-26 23:15
Louisa Buckinghamen, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9
作者: BACLE    時間: 2025-3-27 01:58

作者: Ballerina    時間: 2025-3-27 08:10
Native-speakerism, (dis)Empowerment, and Paradoxes of Internationalization: An Autoethnography of Sowering and disempowering effects on his professional development and integration into the Japanese higher education sector. While extreme levels of privilege surrounding job opportunities are acknowledged, the chapter explores the ways in which policies such as ‘English only’ in the classroom, and
作者: 助記    時間: 2025-3-27 09:44
Linguistic and Cultural Diversity of International Lecturers as Pedagogic Resources in the EMI Highis chapter explores how, if at all, the international lecturers utilise their linguacultural backgrounds to facilitate students’ learning and the rationale for their reluctance or willingness to do so. The findings indicate that the international lecturers strategically utilised their first language
作者: Foreshadow    時間: 2025-3-27 17:34
Students as Multilingual Influencers: Towards Linguistically Diverse Higher Education in Anglophoneominant universities. Our project sought to address this gap by foregrounding student voice to generate new insights into how multilingual students engage with linguistic diversity in their educational and social contexts, and to identify the discourses that underpin the complexities of, and tension
作者: 合法    時間: 2025-3-27 21:48
Exploring Culturally Responsive Pedagogy for Multilingual Education in Aotearoa New Zealand Languagjtm_00021_1), Aotearoa New Zealand remains to acknowledge English as the language of economic well-being along with other ‘international languages’ (de Bres J (2015) The hierarchy of minority languages in New Zealand. J Multiling Multicult Deve, 36(7), 677–693. https://doi.org/10.1080/01434632.2015.
作者: 懶惰民族    時間: 2025-3-28 01:08

作者: certain    時間: 2025-3-28 03:48

作者: genesis    時間: 2025-3-28 09:49

作者: limber    時間: 2025-3-28 12:10
,Using Māori-English Dual Language Picturebooks to Support the Enactment of Language Policy in Aoteaand Curriculum concerning the use of Te Reo Māori (Ministry of Education. New Zealand curriculum. The Ministry of Education by Learning Media, Wellington, 2007), one of three official languages in Aotearoa. In this chapter, I explore the linguistic landscape (Daly N. Linguistic Landsc An Int J 5(3):
作者: 清真寺    時間: 2025-3-28 16:02
Allocating Limited Library Resources to Linguistically Diverse Communities: How Can the Superdiversdistricts in the Auckland region between 1996 to 2018. I identify districts that are linguistically super- or highly diverse, districts with high homogeneity, and districts where the level of linguistic diversity is either stable or shifting, and I identify which languages most contribute to the div
作者: 裝勇敢地做    時間: 2025-3-28 21:06
Book 2024ted. The volume is extending the themes of the Multilingual Education Yearbook series in line with current developments in theory, research and practice. As such, this book provides a wealth of information to practitioners (teachers and teacher educators), researchers in applied linguistics and lang
作者: 使厭惡    時間: 2025-3-29 02:49
Laura Gurney,Lakshman WedikkarageExplores language policy and use across multilingual education contexts.Uses innovative frames and approaches, translanguaging, plurilingualism, autoethnography and language ideology.Investigates the
作者: 一致性    時間: 2025-3-29 05:29

作者: famine    時間: 2025-3-29 07:22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-57484-9Multilingualism in classroom; Multiculturalism and education; Translanguaging in education; Multilingua




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
当涂县| 关岭| 中牟县| 华安县| 德钦县| 平利县| 收藏| 平度市| 上思县| 江川县| 岳池县| 綦江县| 襄城县| 南充市| 连城县| 呼伦贝尔市| 鲁甸县| 临澧县| 南汇区| 凤山市| 宁远县| 平凉市| 当阳市| 张家口市| 得荣县| 琼结县| 彰武县| 纳雍县| 合阳县| 涿州市| 建昌县| 银川市| 高唐县| 九寨沟县| 阿拉善右旗| 聊城市| 洮南市| 天台县| 新干县| 茌平县| 洪泽县|