標(biāo)題: Titlebook: Language Education Policies in Multilingual Settings; Exploring Rhetoric a Laura Gurney,Lakshman Wedikkarage Book 2024 The Editor(s) (if ap [打印本頁] 作者: 摩擦 時間: 2025-3-21 18:18
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings影響因子(影響力)
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings被引頻次
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings年度引用
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings年度引用學(xué)科排名
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings讀者反饋
書目名稱Language Education Policies in Multilingual Settings讀者反饋學(xué)科排名
作者: 混合 時間: 2025-3-21 23:29 作者: 藝術(shù) 時間: 2025-3-22 03:30 作者: 雪白 時間: 2025-3-22 07:41
,Plurilingual Teacher Identity: Tensions and Negotiations Through Native English-Speaking Teachers’ a foreign language (EFL) at a university in South Korea, an ideologically charged English Language Teaching (ELT) context where monolingual English-only and native speaker ideologies circulate widely. Through a Vygotskian genetic analysis, the chapter reveals that while plurilingual teaching practi作者: aptitude 時間: 2025-3-22 09:38 作者: capsaicin 時間: 2025-3-22 14:14 作者: exophthalmos 時間: 2025-3-22 20:29
Exploring Culturally Responsive Pedagogy for Multilingual Education in Aotearoa New Zealand Languagtearoa New Zealand (Qi GY (2021) Early Mandarin Chinese learning and language-in-education policy and planning in Oceania. In: Zein S, Coady MR (eds) Early language learning policy in the twenty-first century: an international perspective, Springer International Publishing. pp 85–107.?https://doi.or作者: 涂掉 時間: 2025-3-22 22:29 作者: Encoding 時間: 2025-3-23 05:10
Professional Knowledge for Language-Driven CLIL Teachers in Thailand: What Do Teachers Need?,e teachers. With different professional backgrounds, CLIL teachers grapple with a unique set of challenges in CLIL implementation. It is therefore important for CLIL educators and policymakers to provide CLIL professional development that serves the needs of different types of CLIL teachers. Althoug作者: bibliophile 時間: 2025-3-23 06:20
Language of Instruction as a Social Marker of Difference,erence. But it is not only the use of a foreign language that can serve as a social marker. In Asia and Africa, the regional languages carry more prestige than the smaller community languages. Sometimes they are also used as languages of instruction. Children who are not fluent in these languages ar作者: GREG 時間: 2025-3-23 13:44 作者: colostrum 時間: 2025-3-23 17:42
Allocating Limited Library Resources to Linguistically Diverse Communities: How Can the Superdiversts a wide range of sectors, such as transport, health, education, and also libraries. In large cities, particular languages may be more commonly spoken in some districts than others, and the language profile of districts may change over time due to demographic mobility. In public libraries, collecti作者: squander 時間: 2025-3-23 22:04 作者: Heretical 時間: 2025-3-24 00:45
Malila C. A. Pradoeiner fast gleichen Ziffer wie früher als exportirend; die geringe Verminderung derselben ist eher dem Rückgange der Production in Aegypten als einer Consumvermehrung zuzuschreiben. Nach wie vor lassen sich von den fünf in H. S. Z. Seite 283 bis 285 genannten Staaten irgendwelche genaue Ziffern nich作者: 積云 時間: 2025-3-24 05:52 作者: 釘牢 時間: 2025-3-24 06:31
Grace Yue Qiafttreten der Europ?ischen Akte (im folgenden: EEA) im Jahre 1987 der europ?ische Binnenmarkt., sind wohl jene Institutionen internationaler Wirtschaftskooperation in denen das Verh?ltnis zwischen Umweltschutz und Handel am intensivsten studiert wurde. und in welchen aufgrund der bisher einzigartige作者: Plaque 時間: 2025-3-24 14:10
Chiew Hong Ng,Yin Ling Cheungafttreten der Europ?ischen Akte (im folgenden: EEA) im Jahre 1987 der europ?ische Binnenmarkt., sind wohl jene Institutionen internationaler Wirtschaftskooperation in denen das Verh?ltnis zwischen Umweltschutz und Handel am intensivsten studiert wurde. und in welchen aufgrund der bisher einzigartige作者: 微粒 時間: 2025-3-24 17:55
Nutthida Tachaiyaphumlementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi作者: 品牌 時間: 2025-3-24 20:50
Birgit Brock-Utnelementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi作者: degradation 時間: 2025-3-24 23:55
Nicola Dalylementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi作者: Mendicant 時間: 2025-3-25 06:07
Louisa Buckinghamlementary material: .Includes supplementary material: .RequeIm Mittelpunkt dieses Lehrbuchs stehen dieBeziehungen zwischen Au?enhandel und Wettbewerb. Die Autorenkonzentrieren sich auf die realwirtschaftlichen Aspekte derinternationalen Wirtschaft und besch?ftigen sich dabei im Einzelnen mitder Empi作者: FLASK 時間: 2025-3-25 11:05 作者: ascend 時間: 2025-3-25 14:56 作者: Prostatism 時間: 2025-3-25 18:15 作者: 直言不諱 時間: 2025-3-25 22:39 作者: 不幸的人 時間: 2025-3-26 02:52
Grace Yue Qilsregime“ durch ein bisher auf l?nderübergreifender Ebene einzigartiges ?Umweltschutzregime“ erg?nzt hat und wie sie diese beiden internen Regime koordiniert, soll in diesem Beitrag ausgeleuchtet werden. Es kann dabei allerdings keine ausführliche Beschreibung der inzwischen sehr umfangreichen Recht作者: leniency 時間: 2025-3-26 07:23
Chiew Hong Ng,Yin Ling Cheunglsregime“ durch ein bisher auf l?nderübergreifender Ebene einzigartiges ?Umweltschutzregime“ erg?nzt hat und wie sie diese beiden internen Regime koordiniert, soll in diesem Beitrag ausgeleuchtet werden. Es kann dabei allerdings keine ausführliche Beschreibung der inzwischen sehr umfangreichen Recht作者: 消耗 時間: 2025-3-26 12:10 作者: 移植 時間: 2025-3-26 16:01 作者: intention 時間: 2025-3-26 18:11
Nicola Dalyen, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9作者: Allure 時間: 2025-3-26 23:15
Louisa Buckinghamen, Tabellen undPraxisbeispiele veranschaulichen die Zusammenh?nge. Kontroll- undübungsaufgaben unterstützen die Erarbeitung des Stoffes. Das Buchwendet sich an Studierende der Volks- und Betriebswirtschaftslehre inBachelor-, Master- und MBA-Studieng?ngen..978-3-658-16044-9作者: BACLE 時間: 2025-3-27 01:58 作者: Ballerina 時間: 2025-3-27 08:10
Native-speakerism, (dis)Empowerment, and Paradoxes of Internationalization: An Autoethnography of Sowering and disempowering effects on his professional development and integration into the Japanese higher education sector. While extreme levels of privilege surrounding job opportunities are acknowledged, the chapter explores the ways in which policies such as ‘English only’ in the classroom, and 作者: 助記 時間: 2025-3-27 09:44
Linguistic and Cultural Diversity of International Lecturers as Pedagogic Resources in the EMI Highis chapter explores how, if at all, the international lecturers utilise their linguacultural backgrounds to facilitate students’ learning and the rationale for their reluctance or willingness to do so. The findings indicate that the international lecturers strategically utilised their first language作者: Foreshadow 時間: 2025-3-27 17:34
Students as Multilingual Influencers: Towards Linguistically Diverse Higher Education in Anglophoneominant universities. Our project sought to address this gap by foregrounding student voice to generate new insights into how multilingual students engage with linguistic diversity in their educational and social contexts, and to identify the discourses that underpin the complexities of, and tension作者: 合法 時間: 2025-3-27 21:48
Exploring Culturally Responsive Pedagogy for Multilingual Education in Aotearoa New Zealand Languagjtm_00021_1), Aotearoa New Zealand remains to acknowledge English as the language of economic well-being along with other ‘international languages’ (de Bres J (2015) The hierarchy of minority languages in New Zealand. J Multiling Multicult Deve, 36(7), 677–693. https://doi.org/10.1080/01434632.2015.作者: 懶惰民族 時間: 2025-3-28 01:08 作者: certain 時間: 2025-3-28 03:48 作者: genesis 時間: 2025-3-28 09:49 作者: limber 時間: 2025-3-28 12:10
,Using Māori-English Dual Language Picturebooks to Support the Enactment of Language Policy in Aoteaand Curriculum concerning the use of Te Reo Māori (Ministry of Education. New Zealand curriculum. The Ministry of Education by Learning Media, Wellington, 2007), one of three official languages in Aotearoa. In this chapter, I explore the linguistic landscape (Daly N. Linguistic Landsc An Int J 5(3):作者: 清真寺 時間: 2025-3-28 16:02
Allocating Limited Library Resources to Linguistically Diverse Communities: How Can the Superdiversdistricts in the Auckland region between 1996 to 2018. I identify districts that are linguistically super- or highly diverse, districts with high homogeneity, and districts where the level of linguistic diversity is either stable or shifting, and I identify which languages most contribute to the div作者: 裝勇敢地做 時間: 2025-3-28 21:06
Book 2024ted. The volume is extending the themes of the Multilingual Education Yearbook series in line with current developments in theory, research and practice. As such, this book provides a wealth of information to practitioners (teachers and teacher educators), researchers in applied linguistics and lang作者: 使厭惡 時間: 2025-3-29 02:49
Laura Gurney,Lakshman WedikkarageExplores language policy and use across multilingual education contexts.Uses innovative frames and approaches, translanguaging, plurilingualism, autoethnography and language ideology.Investigates the 作者: 一致性 時間: 2025-3-29 05:29 作者: famine 時間: 2025-3-29 07:22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-57484-9Multilingualism in classroom; Multiculturalism and education; Translanguaging in education; Multilingua