標題: Titlebook: Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children; Alejandra Auza Benavides,Richard G. Schwartz Book 2017 Springer Internati [打印本頁] 作者: minutia 時間: 2025-3-21 19:42
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children影響因子(影響力)
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children被引頻次
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children年度引用
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children年度引用學(xué)科排名
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children讀者反饋
書目名稱Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children讀者反饋學(xué)科排名
作者: 輕快走過 時間: 2025-3-21 20:27
Book 2017ring Spanish. The chapters cover a wide range of dimensions in acquisition: comprehension and production; monolingualism and bilingualism; typical development, children who are at risk and children with language disorders, phonology, semantics, and morphosyntax. These studies will inform linguistic 作者: 無意 時間: 2025-3-22 02:41 作者: infatuation 時間: 2025-3-22 08:27
Sonia Mariscal,Alejandra Auza Benavidesn (1.2). Ein überblick über die bis heute wirksamen Erkl?rungsmuster für die Unterrepr?sentanz von Frauen in bestimmten F?chergruppen, Qualifizierungsstufen und in den Führungspositionen im Wissenschaftsbetrieb dient schlie?lich zur Orientierung und als Argumentationsgrundlage für die gleichstellung作者: Flat-Feet 時間: 2025-3-22 08:59
Eva Aguilar-Mediavilla,Lucia Buil-Legaz,Raül López-Penadés,Daniel Adrover-Roiger Mainstreaming und Diversity Management werden als gegenw?rtig besonders einflussreiche Gleichstellungsstrategien besonders gewürdigt (3.6). Mit den Forschungsorientierten Gleichstellungsstandards der DFG und dem Professorinnenprogramm des Bundes und der L?nder werden zudem die beiden gr??ten bund作者: osteocytes 時間: 2025-3-22 15:36
Elda Alicia Alva Canto,Paloma Suárez Britonüber dem Begriff ?Illustration? vgl. Thiele 2003, S. 72 f.) — Die Untersuchung einer Stichprobe aus knapp einem Zehntel der in diesem Zeitraum erschienenen ca. 25.000 Titel ergab, dass nicht weniger als 78 %, d. h. über 19.000 Titel mit Bildern ausgestattet waren. Dabei stellten natürlich die Büche作者: 一罵死割除 時間: 2025-3-22 18:29
Silvia Izazola-Ezquerro,Mario Mandujano-Valdés,Rolando Rivera-González,Antonio Sierra-Cedillo,Miriamr sachbelehrenden Schriften, wenn auch nicht immer aufgrund der Inhalte und Darstellungsformen, so doch aufgrund paratextueller Merkmale (Titel, Untertitel, Vorworte, Ausstattung) i. d. R. einigerma?en deutlich ausgewiesen. — Als allgemeine Entwicklungstendenz, zunehmend in den letzten Jahrzehnten d作者: 連詞 時間: 2025-3-23 01:14 作者: 加強防衛(wèi) 時間: 2025-3-23 04:42 作者: Jargon 時間: 2025-3-23 07:19
Dolors Girbaulog (Ausgabe Pfeiffer, 1844, V. 44 bzw. V. 39) l??t, wie Grubmüller (1977, S. 297) anmerkt, für den Abschlu? der Fabelsammlung die Datierung kurz vor oder kurz nach 1349/50 zu, je nachdem die Widmung an einen Lebenden oder an einen Toten gerichtet war.作者: 生銹 時間: 2025-3-23 12:01 作者: Gossamer 時間: 2025-3-23 15:57
Eliseo Diez-Itza,Verónica Martínez,Maite Fernández-Urquiza,Aránzazu Antónen. Als organisationseigener Verlag der FDJ mussten dessen Lektoren bei der Themenplanung folglich die Bedürfnisse eines dem Alter nach weit gef?cherten Leserkreises berücksichtigen. Da in dem untersuchten Zeitraum ab 1965 immer mehr Texte mit Gegenwartsstoffen erschienen waren, die aber als Erwachs作者: Employee 時間: 2025-3-23 21:11
Typical Language Development of Monolingual Spanish-Speaking Childrenic linguistic structures or morphemes, as nominal plurals, gender agreement in adjectives, etc. Fast-mapping studies that manipulate linguistic categories (nouns vs. verbs), morphological variants (singular vs. plurals), and imitation tasks (word and pseudoword repetition; sentence repetition) devel作者: 玩笑 時間: 2025-3-23 22:14
Language Development in Bilingual Spanish-Catalan Children with and Without Specific Language Impairmation access and storage in long-term memory. We present several studies describing the development of monolingual children with SLI to establish a basis for comparing bilingual children with SLI. We mention some studies which have explored cognitive abilities in bilingual children with SLI; some s作者: podiatrist 時間: 2025-3-24 03:11 作者: 我要沮喪 時間: 2025-3-24 07:39
Executive Functions and Language Development in Pre-Term and Full-Term Childrenk preterm children. Relationships between EFs and language development are well known, particularly those concerning working memory. However, children with language difficulties seem to show deficits in other EFs as well..Methods. A sample of low risk PT children originally formed by 151 children an作者: Congestion 時間: 2025-3-24 13:31 作者: 令人不快 時間: 2025-3-24 14:54
Language Delay and Amount of Exposure to the Language: Two (Un)Related Phenomena in Early Spanish-Baren, gathered using the Basque version of the MacArthur-Bates Test Communicative Developmental Inventories, the CDI-2 (Barre?a et al. 2008), revealed that 16–30-month-old children with a high amount of exposure to the minority language are not an exception among those with the smallest vocabulary si作者: DRAFT 時間: 2025-3-24 22:42
Neurocognitive and Psycholinguistic Profile of Specific Language Impairment: A Research Study on Comc tests, IQ, hearing screening, and the NRT. The children’s repetition accuracy of 20 non-words was scored..Results: Children with SLI+RD made significantly more errors in the subset of 3-4-5 syllable non-words of the NRT than either children with TLD or children with SLI only. The performance for t作者: 敏捷 時間: 2025-3-25 02:39 作者: 相符 時間: 2025-3-25 03:58 作者: 彎曲的人 時間: 2025-3-25 10:03 作者: 小歌劇 時間: 2025-3-25 14:14 作者: 創(chuàng)作 時間: 2025-3-25 18:12 作者: 燒烤 時間: 2025-3-25 20:21 作者: 一加就噴出 時間: 2025-3-26 02:15
Morphological Profile of Williams Syndrome: Typical or Atypical?iles. However, few studies have been conducted based on conversational corpora..We report here results from a sample of 12 Spanish-speaking subjects with Williams syndrome between 5 and 35 years of age. The study is included in a broader comparative linguistic analysis of typical development profile作者: 遺留之物 時間: 2025-3-26 06:21 作者: 變形 時間: 2025-3-26 08:29
Relevance of Family Psychosocial Environment in the Language Development of Mexican Children作者: 避開 時間: 2025-3-26 13:20 作者: milligram 時間: 2025-3-26 17:15
2214-000X -developing children, the second part offers studies on children who are at risk of language delays, and the third part focuses on children with specific language impairment, disorders and syndromes.978-3-319-85205-8978-3-319-53646-0Series ISSN 2214-000X Series E-ISSN 2214-0018 作者: 波動 時間: 2025-3-26 22:21 作者: 自作多情 時間: 2025-3-27 04:10 作者: CROW 時間: 2025-3-27 08:32
k miteinander verknüpft. Zwischen Wissenschaft und Politik spannt sich demnach das Handlungsfeld auf, in dem sich Frauen- und Gleichstellungsbeauftragte und gleichstellungspolitische Aktive an Hochschulen bewegen. Dieses Spannungsfeld wird im Folgenden zun?chst skizziert (2.1). Anschlie?end werden z作者: 良心 時間: 2025-3-27 11:44
ellungspolitik an Hochschulen bewegt sich derzeit im Spannungsfeld aktueller Geschlechterforschung und hochschulpolitischer Transformationen. Das Handbuch reflektiert die Komplexit?t gleichstellungspolitischer Arbeit und tr?gt zu ihrer Professionalisierung bei. Der erste Teil des Handbuchs vermittel作者: 胖人手藝好 時間: 2025-3-27 14:32
Sonia Mariscal,Alejandra Auza Benavidesrozess der Institutionalisierung von Wissenschaft, Lehre und Forschung sowie auf die Entwicklung akademischer Denkstrukturen und Handlungslogiken macht deutlich, dass dabei geschlechtliche Zuschreibungen zu Abwertung und Ausgrenzung von Frauen geführt haben. Als empirische Begründung für den bis heu作者: COW 時間: 2025-3-27 18:22 作者: 前面 時間: 2025-3-27 22:34
Elda Alicia Alva Canto,Paloma Suárez Britoinen Stilentwicklung, welche von den Ausl?ufern der klassizistisch-nazarenischen Richtung über den Realismus (als vorherrschender Kunstdoktrin) bis an die Schwelle der Klassischen Moderne führte. Zum anderen schlug sich der zeitgen?ssische Wandel aller ?popul?ren Künste? auch in diesem Bereich niede作者: concentrate 時間: 2025-3-28 03:03
Silvia Izazola-Ezquerro,Mario Mandujano-Valdés,Rolando Rivera-González,Antonio Sierra-Cedillo,Miriamund K?nnen der Heranwachsenden gerichtet sind bzw. ihnen im Sinne einer Verhaltenslehre und Lebenshilfe Orientierung geben wollen. Die hierher geh?rigen Werke bilden mit einem Anteil von etwa 10 % an der KJL-Produktion des Untersuchungszeitraums (bezogen auf die insgesamt für das Handbuch autopsiert作者: Influx 時間: 2025-3-28 06:30 作者: ADORE 時間: 2025-3-28 13:03 作者: Ascendancy 時間: 2025-3-28 16:07 作者: 磨碎 時間: 2025-3-28 21:32
dnung als Kinderoder Jugendliteratur wird nach der in der DDR üblich gewesenen Eingrenzung von Kindheit bzw. Jugend vorgenommen; diese orientierte sich an den Jugendgesetzen (vgl. W. Friedrich 1976, S. 126). In der zweiten . vom 15.9.1955 war das Alter von Jugendlichen gesetzlich festgelegt worden. 作者: 惡臭 時間: 2025-3-29 00:05 作者: 放肆的你 時間: 2025-3-29 04:36 作者: 詞匯表 時間: 2025-3-29 10:12
Language Development in Bilingual Spanish-Catalan Children with and Without Specific Language Impairand focuses on Spanish and Catalan languages. We first describe some similarities between Monolingual and Bilingual language acquisition and how Bilingual children reach most of the milestones at the same age as monolinguals, despite having less exposure to each language separately. We refer to diff作者: Horizon 時間: 2025-3-29 15:22
Bilingual and Monolingual Children’s Patterns of Syntactic Variation: Variable Clitic Placement in Stic placement in children’s narratives. Specifically, we analyze contexts where either proclisis or enclisis is possible (Lo voy a ver ~ Voy a verlo). Corpus studies of adult monolingual Spanish show that proclisis is more frequent than enclisis. Furthermore, variation between proclisis and enclisis作者: chandel 時間: 2025-3-29 17:44
Executive Functions and Language Development in Pre-Term and Full-Term Childrenctions (EFs) and linguistic abilities, and to study if executive functions abilities may predict language development..Background and rationale. The term executive functions include a series of cognitive control processes related to the achievement of goals, such as planning, updating of information作者: Ophthalmoscope 時間: 2025-3-29 23:44 作者: anchor 時間: 2025-3-30 01:40 作者: vasospasm 時間: 2025-3-30 06:44
Neurocognitive and Psycholinguistic Profile of Specific Language Impairment: A Research Study on Comngual native Spanish-speaking children. The brain bases for cognitive functioning and language processing, as well as some educational and genetic foundations of SLI are discussed. A new research study on phonological working memory deficits in children with SLI only, and a comorbid group with SLI a作者: 朝圣者 時間: 2025-3-30 11:28
Connections Among Language Knowledge, Language Processing, and Nonlinguistic Cognitive Processing inpeed and working memory; such weaknesses appear on both nonlinguistic tasks such as shape detection and on language processing tasks such as nonword repetition and rapid automatic naming. The relationship between processing weaknesses and the impaired linguistic performance that characterizes childr作者: precede 時間: 2025-3-30 15:22
Sentence Repetition in Typical and Atypical Spanish-Speaking Preschoolers Who Are English Language Ln and sentence repetition have been evaluated in bilingual children exposed to a variety of language pairs. Nonword repetition tasks assist in the identification of bilingual Spanish-English children with language disorders when both languages are considered. This study investigates the clinical dia作者: 使習(xí)慣于 時間: 2025-3-30 17:01 作者: 無可爭辯 時間: 2025-3-30 22:10
Self-Repair Timing of Lexical Problem Sources: A Window into Primary Language Impairment Online Procwhen PLI children experience lexical access and production problems, and display successive attempts to solve them by self-repair processes. This chapter focuses on the problem sources, repair strategies, delay markers, and time PLI children take in giving a repair solution at a lexical level compar作者: 漫不經(jīng)心 時間: 2025-3-31 03:49
Narrative Comprehension and Language Skills in Chilean Children with Specific Language Impairmentuction. Moreover, their narrative skills may also be affected. Narrative skills are relevant to study in children with SLI as they are tightly linked to reading comprehension. As for comprehension, theoretical models emphasize the importance of vocabulary and grammar, thus these components may affec作者: 注入 時間: 2025-3-31 05:04 作者: medieval 時間: 2025-3-31 11:56
Morphological Profile of Williams Syndrome: Typical or Atypical?ild to moderate level of intellectual disability. Despite a certain degree of heterogeneity, WS is always associated with initial developmental language delay, but on reaching school age, the linguistic abilities of children with WS develop rapidly and they generally manage to achieve a good level o