標題: Titlebook: Landside | Airside; Why Airports Are the Victor Marquez Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2019 aviation.airport his [打印本頁] 作者: Ferret 時間: 2025-3-21 16:39
書目名稱Landside | Airside影響因子(影響力)
書目名稱Landside | Airside影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Landside | Airside網(wǎng)絡公開度
書目名稱Landside | Airside網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Landside | Airside被引頻次
書目名稱Landside | Airside被引頻次學科排名
書目名稱Landside | Airside年度引用
書目名稱Landside | Airside年度引用學科排名
書目名稱Landside | Airside讀者反饋
書目名稱Landside | Airside讀者反饋學科排名
作者: PUT 時間: 2025-3-21 20:22
,“The Romantic Borderline”: From Fences to the Skywalk—Landside–Airside Space in an Early American Acomplexities that turned airfields into airports and airports into systems. In those years and from the point of view of users, the .—or the earliest representation of the landside–airside boundary—was in danger. As aircraft grew more sophisticated, airports became a technology of their own; they tu作者: orient 時間: 2025-3-22 02:09 作者: Extort 時間: 2025-3-22 07:24 作者: promote 時間: 2025-3-22 09:13
,“Are Landside–Airside Boundaries Cultural Mirrors?”: Reinventions, Innovations and Society,er by clearing up any blurriness on this matter created by discussing the previous case studies. Second, and foremost, he tries to answer the following question: Are boundaries repeatable pieces of a mechanism, or are they autonomous entities, subject to the absorbing of cultural practices? In the S作者: 不遵守 時間: 2025-3-22 16:14 作者: Inferior 時間: 2025-3-22 20:22
Conclusion,e understand them today and perhaps tomorrow? Can we prove that the landside–airside boundary is the single most important feature that shapes an airport? The answer to the second question is: yes, it is, . The catch of this simple answer is that the landside–airside boundary is not necessarily an e作者: 同來核對 時間: 2025-3-22 23:14 作者: cathartic 時間: 2025-3-23 03:31
Victor Marquezn genügend gro?en Verbrauch haben, um einen gesonderten überwachungsdienst gerechtfertigt erscheinen zu lassen. In kleineren. Werken wird es ausreichend sein, wenn der die L?terei und Schleiferei leitende Meister auch die überwachung des Hartmetalleinsatzes und des Verbrauches übernimmt. Nach unsere作者: 親密 時間: 2025-3-23 07:33
Victor Marquez in die Technik eingeführten gegossenen Wolframkarbid von Anfang an Draht-Ziehsteine hergestellt.. Bis dahin kannte man nur die sogenannten ?englischen Zieheisen“, Stahlplatten, in die gew?hnlich mehrere Ziehkan?le eingearbeitet waren. Ihre Haltbarkeit war gering, so da? sich die Abmessungen des gez作者: 鉤針織物 時間: 2025-3-23 10:11
udenten der Reichsbahnstudienanstalt Berlin, wird gezeigt, da? wie für jeden wirtschaftlichen Betrieb auch beim Oberbau ?Stoffwirtschaft“ und ?Menschenwirtschaft“ von ausschlaggebender Bedeutung sind, wie beide gleichwertig nebeneinander bestehen, wie beide voneinander abh?ngen. Die ?Stoffwirtschaft作者: DEAWL 時間: 2025-3-23 14:09 作者: 憲法沒有 時間: 2025-3-23 19:37
Victor Marquezlung Arbeitsvorbereitung und der Abteilung Nachkalkulation eng zusammenzuarbeiten. Da eine Berechnung der Standzeit der Werkzeuge aus den Kennwerten der Werkstoffe bei der Kompliziertheit der spanabhebenden Vorg?nge nicht mit hinreichender Sicherheit m?glich ist, geh?rt es auch zur Aufgabe des überw作者: Repetitions 時間: 2025-3-23 23:02 作者: Canary 時間: 2025-3-24 05:46 作者: FIR 時間: 2025-3-24 10:29 作者: 滑稽 時間: 2025-3-24 14:29
Introduction,, that these three reinventions reached only a rhetorical closure—meaning that the problem of the airport was never truly solved, and this historical “irresolution” brought the landside–airside conflict into the light. Along the book, the boundary works as a filter or a lens that may help us build a作者: 有節(jié)制 時間: 2025-3-24 16:03
,“The Romantic Borderline”: From Fences to the Skywalk—Landside–Airside Space in an Early American Aemphasis on the larger discourse and its conflicts of interests. In addition, this section also discusses the details of the creation of the “Skywalk,” or the birth of the first techno-political landside–airside boundary.作者: FAZE 時間: 2025-3-24 21:47 作者: DOLT 時間: 2025-3-24 23:14
Conclusion,ard airport design,” and it basically consists in learning from what is established as modestly successful (airport typology) and in introducing small, superficial changes to the selected scheme (finger, satellite, pier, unit, etc.). In the end, Marquez proposes to interpret the landside–airside bou作者: 拱墻 時間: 2025-3-25 05:06 作者: dagger 時間: 2025-3-25 10:01 作者: Invertebrate 時間: 2025-3-25 12:59 作者: GRAZE 時間: 2025-3-25 19:49 作者: 荒唐 時間: 2025-3-25 23:16 作者: GLIB 時間: 2025-3-26 03:05 作者: Acetaminophen 時間: 2025-3-26 07:36
https://doi.org/10.1007/978-981-13-3362-0aviation; airport history; airport planning; LaGuardia Airport,; Washington–Dulles Airport; Tampa Interna作者: 混亂生活 時間: 2025-3-26 10:38
The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2019作者: 粗糙濫制 時間: 2025-3-26 14:51 作者: 該得 時間: 2025-3-26 19:14
http://image.papertrans.cn/l/image/580815.jpg作者: Cabinet 時間: 2025-3-26 22:24
8樓作者: 殘廢的火焰 時間: 2025-3-27 04:53
8樓作者: corporate 時間: 2025-3-27 07:15
9樓作者: 率直 時間: 2025-3-27 13:13
9樓作者: BACLE 時間: 2025-3-27 16:36
9樓作者: Ondines-curse 時間: 2025-3-27 19:47
9樓作者: Condyle 時間: 2025-3-28 00:07
10樓作者: jealousy 時間: 2025-3-28 04:47
10樓作者: CANE 時間: 2025-3-28 10:05
10樓作者: 種植,培養(yǎng) 時間: 2025-3-28 12:42
10樓