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標題: Titlebook: Landside | Airside; Why Airports Are the Victor Marquez Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2019 aviation.airport his [打印本頁]

作者: Ferret    時間: 2025-3-21 16:39
書目名稱Landside | Airside影響因子(影響力)




書目名稱Landside | Airside影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Landside | Airside網(wǎng)絡公開度




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書目名稱Landside | Airside被引頻次




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書目名稱Landside | Airside年度引用




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書目名稱Landside | Airside讀者反饋




書目名稱Landside | Airside讀者反饋學科排名





作者: PUT    時間: 2025-3-21 20:22
,“The Romantic Borderline”: From Fences to the Skywalk—Landside–Airside Space in an Early American Acomplexities that turned airfields into airports and airports into systems. In those years and from the point of view of users, the .—or the earliest representation of the landside–airside boundary—was in danger. As aircraft grew more sophisticated, airports became a technology of their own; they tu
作者: orient    時間: 2025-3-22 02:09

作者: Extort    時間: 2025-3-22 07:24

作者: promote    時間: 2025-3-22 09:13
,“Are Landside–Airside Boundaries Cultural Mirrors?”: Reinventions, Innovations and Society,er by clearing up any blurriness on this matter created by discussing the previous case studies. Second, and foremost, he tries to answer the following question: Are boundaries repeatable pieces of a mechanism, or are they autonomous entities, subject to the absorbing of cultural practices? In the S
作者: 不遵守    時間: 2025-3-22 16:14

作者: Inferior    時間: 2025-3-22 20:22
Conclusion,e understand them today and perhaps tomorrow? Can we prove that the landside–airside boundary is the single most important feature that shapes an airport? The answer to the second question is: yes, it is, . The catch of this simple answer is that the landside–airside boundary is not necessarily an e
作者: 同來核對    時間: 2025-3-22 23:14

作者: cathartic    時間: 2025-3-23 03:31
Victor Marquezn genügend gro?en Verbrauch haben, um einen gesonderten überwachungsdienst gerechtfertigt erscheinen zu lassen. In kleineren. Werken wird es ausreichend sein, wenn der die L?terei und Schleiferei leitende Meister auch die überwachung des Hartmetalleinsatzes und des Verbrauches übernimmt. Nach unsere
作者: 親密    時間: 2025-3-23 07:33
Victor Marquez in die Technik eingeführten gegossenen Wolframkarbid von Anfang an Draht-Ziehsteine hergestellt.. Bis dahin kannte man nur die sogenannten ?englischen Zieheisen“, Stahlplatten, in die gew?hnlich mehrere Ziehkan?le eingearbeitet waren. Ihre Haltbarkeit war gering, so da? sich die Abmessungen des gez
作者: 鉤針織物    時間: 2025-3-23 10:11
udenten der Reichsbahnstudienanstalt Berlin, wird gezeigt, da? wie für jeden wirtschaftlichen Betrieb auch beim Oberbau ?Stoffwirtschaft“ und ?Menschenwirtschaft“ von ausschlaggebender Bedeutung sind, wie beide gleichwertig nebeneinander bestehen, wie beide voneinander abh?ngen. Die ?Stoffwirtschaft
作者: DEAWL    時間: 2025-3-23 14:09

作者: 憲法沒有    時間: 2025-3-23 19:37
Victor Marquezlung Arbeitsvorbereitung und der Abteilung Nachkalkulation eng zusammenzuarbeiten. Da eine Berechnung der Standzeit der Werkzeuge aus den Kennwerten der Werkstoffe bei der Kompliziertheit der spanabhebenden Vorg?nge nicht mit hinreichender Sicherheit m?glich ist, geh?rt es auch zur Aufgabe des überw
作者: Repetitions    時間: 2025-3-23 23:02

作者: Canary    時間: 2025-3-24 05:46

作者: FIR    時間: 2025-3-24 10:29

作者: 滑稽    時間: 2025-3-24 14:29
Introduction,, that these three reinventions reached only a rhetorical closure—meaning that the problem of the airport was never truly solved, and this historical “irresolution” brought the landside–airside conflict into the light. Along the book, the boundary works as a filter or a lens that may help us build a
作者: 有節(jié)制    時間: 2025-3-24 16:03
,“The Romantic Borderline”: From Fences to the Skywalk—Landside–Airside Space in an Early American Aemphasis on the larger discourse and its conflicts of interests. In addition, this section also discusses the details of the creation of the “Skywalk,” or the birth of the first techno-political landside–airside boundary.
作者: FAZE    時間: 2025-3-24 21:47

作者: DOLT    時間: 2025-3-24 23:14
Conclusion,ard airport design,” and it basically consists in learning from what is established as modestly successful (airport typology) and in introducing small, superficial changes to the selected scheme (finger, satellite, pier, unit, etc.). In the end, Marquez proposes to interpret the landside–airside bou
作者: 拱墻    時間: 2025-3-25 05:06

作者: dagger    時間: 2025-3-25 10:01

作者: Invertebrate    時間: 2025-3-25 12:59

作者: GRAZE    時間: 2025-3-25 19:49

作者: 荒唐    時間: 2025-3-25 23:16

作者: GLIB    時間: 2025-3-26 03:05

作者: Acetaminophen    時間: 2025-3-26 07:36
https://doi.org/10.1007/978-981-13-3362-0aviation; airport history; airport planning; LaGuardia Airport,; Washington–Dulles Airport; Tampa Interna
作者: 混亂生活    時間: 2025-3-26 10:38
The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2019
作者: 粗糙濫制    時間: 2025-3-26 14:51

作者: 該得    時間: 2025-3-26 19:14
http://image.papertrans.cn/l/image/580815.jpg
作者: Cabinet    時間: 2025-3-26 22:24
8樓
作者: 殘廢的火焰    時間: 2025-3-27 04:53
8樓
作者: corporate    時間: 2025-3-27 07:15
9樓
作者: 率直    時間: 2025-3-27 13:13
9樓
作者: BACLE    時間: 2025-3-27 16:36
9樓
作者: Ondines-curse    時間: 2025-3-27 19:47
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作者: Condyle    時間: 2025-3-28 00:07
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作者: jealousy    時間: 2025-3-28 04:47
10樓
作者: CANE    時間: 2025-3-28 10:05
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作者: 種植,培養(yǎng)    時間: 2025-3-28 12:42
10樓




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