標(biāo)題: Titlebook: Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe; Comparative Case Stu Sebastiano Benasso,Dejana Bouillet,Marcelo Parreir Book‘‘‘‘‘‘‘ [打印本頁] 作者: 冰凍 時間: 2025-3-21 17:06
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe影響因子(影響力)
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe被引頻次
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe年度引用
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe年度引用學(xué)科排名
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe讀者反饋
書目名稱Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe讀者反饋學(xué)科排名
作者: Collected 時間: 2025-3-21 23:05 作者: prosthesis 時間: 2025-3-22 01:25
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022scursive, and relational dimensions.?Across Europe, young people develop their life courses amidst diverse living conditions and are confronted with a variety of institutional and structural arrangements that impact on their opportunities in education and labour. Considering the relevance of LLP in 作者: Constrain 時間: 2025-3-22 07:46
From Cases to Stories to Lessons: Exploring Landscapes of Lifelong Learning across Europe case studies. Finally, questions are raised as to the meaning and relevance of the discussions undertaken throughout the volume for life course research and the opportunity structures for young people in an attempt to move forward from cases to lessons.作者: Exposition 時間: 2025-3-22 10:06 作者: 廢止 時間: 2025-3-22 15:12
Sebastiano Benasso,Ruggero Cefalo,Jenni Tikkanenentierten Machtambitionen. Auf die Statik des Ost-West-Konflikts ist die explosive Dynamik der vielen Konflikte gefolgt: nationalistische Machtpolitik, ?konomische Interessengegens?tze, territoriale Ansprüche, religi?s oder ethnisch grundiertes Herrschaftsstreben, Minderheitenkonflikte und Staatsver作者: 孤僻 時間: 2025-3-22 17:10
Marcelo Parreira do Amaralch und gesellschaftlich aktiven Bürgers, der mittels einer Stiftung seiner überzeugung auf Dauer Geltung verschaffen will, da? das Gemeinwesen eben nicht nur staatlicher Gestaltung, sondern auch des aktiven Engagements der dieses Gemeinwesen formenden Individuen bedarf. Es gibt Stiftungen, die aus M作者: 命令變成大炮 時間: 2025-3-22 21:17 作者: rheumatism 時間: 2025-3-23 01:48 作者: 先行 時間: 2025-3-23 06:03
Jenni Tikkanen,Judith Jacovkis,Ellen Vanderhovenationswechsel und Unternehmensnachfolgen ein kr?ftiges Anwachsen des Sektors verspricht und ihn dadurch mittelfristig st?rker ins Licht ?ffentlicher Aufmerksamkeit rücken wird. Fragen dieser Art werden bisher nur vereinzelt in der Berichterstattung der deutschen Medien gestellt; ganz im Unterschied 作者: 尾巴 時間: 2025-3-23 13:00
Queralt Capsada-Munsech,Ralph Chan,Jenni Tikkanen,Oscar Valiente die Mitte des 19. Jahrhunderts die Hauptquelle der Finanzierung der Aufgaben der Kirche. Erst mit dem Reichsdeputationshauptschluss 1803 entsteht für die Kirchen eine weitere Finanzierungsform, indem als Kompensation für die S?kularisierung von Kirchengut den deutschen Fürsten die Pflicht auferlegt作者: 乳汁 時間: 2025-3-23 16:44 作者: 神秘 時間: 2025-3-23 18:00
utiert werden: Vertrauen und Glaubwürdigkeit, Reputation und Image, Dialog und Verst?ndigungsorientierung, Agenda Setting und Framing. Diese Konzepte werden mit Blick auf die Wirkungsperspektive von Kommunikation skizziert. Abschlie?end werden Schlussfolgerungen für das Management von Kommunikation 作者: 佛刊 時間: 2025-3-24 02:15 作者: 拋媚眼 時間: 2025-3-24 03:07 作者: 無法取消 時間: 2025-3-24 07:14 作者: 劇毒 時間: 2025-3-24 12:30 作者: Exhilarate 時間: 2025-3-24 18:29
Landscapes of Lifelong Learning Policies across EuropeComparative Case Stu作者: 不怕任性 時間: 2025-3-24 19:03 作者: 變形 時間: 2025-3-25 02:32 作者: 協(xié)迫 時間: 2025-3-25 04:36
Exploring Young Adults’ Lifelong Learning Policy Participation Styles: Comparative Perspectives fromable to alter the conditions of a given policy to meet their individual needs in a way that was not institutionally foreseen. In general, the ways in which young adults orient to LLL policies and adopt particular participation styles relate to two key dimensions: young adults’ agentic capacities and作者: Formidable 時間: 2025-3-25 08:11
Institutional, Economic-Material, and Discursive Opportunity Structures Influencing Support and Guidolicies objectives into question. Third, we discuss how the orientations of LLL policies (in)directly influence young people’s educational and employment trajectories. Our findings suggest that LLL policies targeting young adults to support them in their transition from education to employment must 作者: obstruct 時間: 2025-3-25 15:01 作者: 自負(fù)的人 時間: 2025-3-25 17:13 作者: 富足女人 時間: 2025-3-25 21:26
Governance Patterns and Opportunities for Young Adults in Austria, Spain and Portugaltraining courses examined are targeted to underqualified young adults, unemployed or not, offering them compulsory education and professional certification, while giving access to further education or to the labour market. The comparison shows clearly the differential impact of the interaction betwe作者: Diuretic 時間: 2025-3-26 03:14
2524-6313 teworthy insights into the widely differing realities across the European landscape, and also into the diverging ways young people?deal with and actively participate in LLP.??.978-3-030-96456-6978-3-030-96454-2Series ISSN 2524-6313 Series E-ISSN 2524-6321 作者: 大都市 時間: 2025-3-26 06:27
Landscapes of Lifelong Learning Policies Across Europe: Conceptual Lenses The frameworks of life course research, Cultural Political Economy, and governance are thus reconstructed considering their integration with the opportunity structures perspective. Specifically, the notions of discursive and institutional opportunity structure are questioned, introducing the third dimension of relational opportunity structure.作者: 異端邪說2 時間: 2025-3-26 11:29
Sebastiano Benasso,Dejana Bouillet,Marcelo ParreirThis book is open access, which means that you have free and unlimited access.Presents a wide and diverse approach to Lifelong Learning policies across Europe.Introduces an innovative and insightful c作者: 現(xiàn)暈光 時間: 2025-3-26 15:35
Palgrave Studies in Adult Education and Lifelong Learninghttp://image.papertrans.cn/l/image/580772.jpg作者: 該得 時間: 2025-3-26 20:35
978-3-030-96456-6The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2022作者: champaign 時間: 2025-3-27 00:00
Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe978-3-030-96454-2Series ISSN 2524-6313 Series E-ISSN 2524-6321 作者: Compass 時間: 2025-3-27 03:56
https://doi.org/10.1007/978-3-030-96454-2Open Access; young adults; lifelong learning policy; comparative education; opportunity structure; europe作者: clarify 時間: 2025-3-27 07:59
Introduction: Exploring Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe,nd aims of the lifelong learning policies over time, the topic is presented as a multidimensional object to be explored through a multi-method and multi-level analysis. This idea is supported by the introduction of a spatial metaphor, the imagery of landscapes of lifelong learning policies. The reco作者: 中止 時間: 2025-3-27 11:19
Landscapes of Lifelong Learning Policies Across Europe: Conceptual Lenses The frameworks of life course research, Cultural Political Economy, and governance are thus reconstructed considering their integration with the opportunity structures perspective. Specifically, the notions of discursive and institutional opportunity structure are questioned, introducing the third 作者: 按時間順序 時間: 2025-3-27 15:26 作者: 殘暴 時間: 2025-3-27 21:30 作者: MEN 時間: 2025-3-27 22:06 作者: 并置 時間: 2025-3-28 06:08
Institutional, Economic-Material, and Discursive Opportunity Structures Influencing Support and Guidations (i.e., interests, ideas) of LLL policies supporting young people in their transition from education to the labour market. We focus on the influence of opportunity structures at the regional level, where these policies are enacted. Based on interviews with national and regional stakeholders, o作者: 反復(fù)拉緊 時間: 2025-3-28 09:13
Analysing Subjectification in Lifelong Learning Policymaking: A Comparative Analysis from Portugal, al policies located in functional regions of Portugal, Germany, and Croatia. By doing so we seek to unveil how subjectification operates as power technology in lifelong learning policymaking and how it shapes the self-conduct of young adults in their life courses. In our analysis, we devote special 作者: neutralize 時間: 2025-3-28 10:57 作者: critique 時間: 2025-3-28 16:44 作者: BLANK 時間: 2025-3-28 19:01
From Cases to Stories to Lessons: Exploring Landscapes of Lifelong Learning across Europe adopted to explore landscapes of Lifelong learning across Europe. The structure of the chapter reflects the organisation of the empirical section of the volume, yielding insights on the policies analysed from the different theoretical perspectives and entry points applied for the exploration of the作者: 裂縫 時間: 2025-3-28 23:37
Sebastiano Benasso,Ruggero Cefalo,Jenni Tikkanenkgestaltung der Zukunft. Eine historische Epoche ist beendet — die Demokratien westlichen Typs treten in eine neue, nach innen wie nach au?en komplizierte Rolle ein. Die Ratio der alten Ordnung gilt nicht mehr, doch das Baumuster der neuen Zeit steht noch aus. Die Politik ist auf der Suche nach ihre作者: meretricious 時間: 2025-3-29 03:15
Marcelo Parreira do Amaralimmung unterscheiden. Gleiches gilt für die Motive zur Gründung einer Stiftung, die in ihrer Vielschichtigkeit oft nicht Ergebnis intensiver gedanklicher Auseinandersetzung mit dem eigenen Verm?chtnis sind, sondern eher aus der sp?ten Erkenntnis der Endlichkeit der irdischen Existenz heraus geboren 作者: curettage 時間: 2025-3-29 10:50
en Verbindung von unternehmerischer Dynamik und Dienst am Gemeinwohl. Um zu ermessen, wie sehr wir Stiftungen brauchen und was sie verm?gen, tut man gut dar- an, das Entwicklungspotential des Stiftungswesens in unserer Zeit zu betrachten, und zwar sowohl auf der Nachfrageseite als auch auf der Angeb