派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Landmarks; GIScience for Intell Kai-Florian Richter,Stephan Winter Book 2014 Springer International Publishing Switzerland 2014 GIS landmar [打印本頁(yè)]

作者: MOURN    時(shí)間: 2025-3-21 19:56
書(shū)目名稱(chēng)Landmarks影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Landmarks讀者反饋學(xué)科排名





作者: 單片眼鏡    時(shí)間: 2025-3-21 21:31
Kai-Florian Richter,Stephan WinterSummarizes the latest studies on car navigation services, mobile location-based services, museum guides, tourist guides, public transport planners and recent voice interfaces to mobile devices.Broaden
作者: periodontitis    時(shí)間: 2025-3-22 00:34
http://image.papertrans.cn/l/image/580648.jpg
作者: hazard    時(shí)間: 2025-3-22 05:13

作者: obsession    時(shí)間: 2025-3-22 12:04

作者: FLEET    時(shí)間: 2025-3-22 16:50

作者: 尖    時(shí)間: 2025-3-22 18:13
Kernbestand p?dagogischer wie erziehungswissenschaftlicher Reflexion. Sie kontinuieren in spezifischer Weise die Diskussion um paradigmatische Fragen der P?dagogik und Erziehungswissenschaft und stabilisieren eine besondere semantische Tradition. Zwar scheint damit die erstaunliche Persistenz diese
作者: SUGAR    時(shí)間: 2025-3-23 01:16
Kai-Florian Richter,Stephan Winter Kernbestand p?dagogischer wie erziehungswissenschaftlicher Reflexion. Sie kontinuieren in spezifischer Weise die Diskussion um paradigmatische Fragen der P?dagogik und Erziehungswissenschaft und stabilisieren eine besondere semantische Tradition. Zwar scheint damit die erstaunliche Persistenz diese
作者: Project    時(shí)間: 2025-3-23 03:06

作者: 沙文主義    時(shí)間: 2025-3-23 06:20

作者: 致命    時(shí)間: 2025-3-23 13:12

作者: immunity    時(shí)間: 2025-3-23 14:27
Kai-Florian Richter,Stephan WinterDisziplinen, die ihren Schwerpunkt in der Bildungsforschung haben, mit Prozessen des Lernens und Lehrens, doch unterliegt sie dabei zwei wesentlichen Randbedingungen. So geht es in den Fachdidaktiken vorwiegend um Bildung bzw. das Lernen und Lehren in der Schule oder in einem schulischen Umfeld. Fac
作者: 生命    時(shí)間: 2025-3-23 18:31
Kai-Florian Richter,Stephan Winterder Makroebene gesellschaftlicher Prozesse ebenso wie auf institutionen- und organisationsbezogenen Ebenen und der Ebene individueller Bildungsprozesse (vgl. .; .); hinzu kommen auf allen Ebenen Fragen der F?rderung und Beratung und unterschiedliche Kontexte. Bildungsforschung wird damit zu einem Sa
作者: 影響    時(shí)間: 2025-3-24 01:02

作者: 性冷淡    時(shí)間: 2025-3-24 02:30
der Makroebene gesellschaftlicher Prozesse ebenso wie auf institutionen- und organisationsbezogenen Ebenen und der Ebene individueller Bildungsprozesse (vgl. Beck/Kell 1991; Tippelt 1998); hinzu kommen auf allen Ebenen Fragen der F?rderung und Beratung und unterschiedliche Kontexte. Bildungsforschun
作者: affluent    時(shí)間: 2025-3-24 09:19
Introduction: What Landmarks Are, and Why They Are Important,communication. They appear in our sketches, in descriptions of meeting points or routes, and as the remarkable objects of an environment in tourist brochures. With all their significance for spatial cognition and communication, landmarks pose a major challenge for artificial intelligence and human-c
作者: 角斗士    時(shí)間: 2025-3-24 13:19

作者: 受傷    時(shí)間: 2025-3-24 15:31

作者: nocturnal    時(shí)間: 2025-3-24 22:11
Computational Aspects: How Landmarks Can Be Observed, Stored, and Analysed,ound. We will also discuss approaches for selecting the most appropriate landmark for describing specific spatial situations. Both these aspects are important steps for the integration of landmarks in computational services. Therefore, in a third part of this chapter we will discuss commonalities an
作者: TIA742    時(shí)間: 2025-3-25 03:07
Communication Aspects: How Landmarks Enrich the Communication Between Human and Machine,uter interaction. We will look at the principle requirements for such communication, and discuss how computers may produce and understand verbal and graphical references to landmarks. We will also present some results of studies testing the advantages of landmarks in human-computer interaction. We w
作者: fidelity    時(shí)間: 2025-3-25 04:38

作者: 吞沒(méi)    時(shí)間: 2025-3-25 08:40

作者: concise    時(shí)間: 2025-3-25 11:39

作者: 裝勇敢地做    時(shí)間: 2025-3-25 19:18
Kai-Florian Richter,Stephan Winteranden wird. In die überarbeitete Auflage wurden die Aspekte der Grundbildung, des informellen Lernens, der Professions- und übergangsforschung sowie die Perspektive einer organisationsp?dagogischen Lehr-Lernforschung einbezogen..978-3-531-19981-8Series ISSN 2569-8710 Series E-ISSN 2569-8729
作者: arrogant    時(shí)間: 2025-3-25 22:53

作者: OTTER    時(shí)間: 2025-3-26 00:51

作者: 生銹    時(shí)間: 2025-3-26 06:29
Kai-Florian Richter,Stephan Winternde wissenschaftliche Disziplin dabei mehr oder minder eindeutig festgelegt ist wie etwa in den F?chern Mathematik, Deutsch oder Biologie oder aber disziplinübergreifend gearbeitet wird wie etwa in den Dom?nen ?Heimat- und Sachunterricht“ (z.B. Grundschule in Baden- Württemberg) oder ?Naturph?nomene
作者: Pepsin    時(shí)間: 2025-3-26 10:26

作者: Irrepressible    時(shí)間: 2025-3-26 16:33

作者: 從屬    時(shí)間: 2025-3-26 19:57

作者: acrophobia    時(shí)間: 2025-3-27 00:51
Cognitive Aspects: How People Perceive, Memorize, Think and Talk About Landmarks, interested in intelligence and behaviour rather than actual cell structures, live with a similar challenge. They observe the human mind indirectly by devising experiments on human memory, reasoning, and behaviour. Linguists add studies of human spatial communication, which should also allow indirec
作者: 比目魚(yú)    時(shí)間: 2025-3-27 02:37

作者: 多樣    時(shí)間: 2025-3-27 07:25
Book 2014ligent Services targets practitioners and researchers working in geographic information science, computer science, information science, cognitive science, geography and psychology. Advanced-level students in computer science, geography and psychology will also find this book valuable as a secondary
作者: 小爭(zhēng)吵    時(shí)間: 2025-3-27 12:34
ience, computer science, information science, cognitive science, geography and psychology. Advanced-level students in computer science, geography and psychology will also find this book valuable as a secondary 978-3-319-35229-9978-3-319-05732-3
作者: 饒舌的人    時(shí)間: 2025-3-27 16:41

作者: Initiative    時(shí)間: 2025-3-27 21:47
Computational Aspects: How Landmarks Can Be Observed, Stored, and Analysed,mportant steps for the integration of landmarks in computational services. Therefore, in a third part of this chapter we will discuss commonalities and differences between both aspects, where and why the presented approaches may fail, and what alternatives there are for overcoming these shortcomings.
作者: 寄生蟲(chóng)    時(shí)間: 2025-3-28 01:30

作者: 臭了生氣    時(shí)間: 2025-3-28 04:27

作者: violate    時(shí)間: 2025-3-28 09:52
Introduction: What Landmarks Are, and Why They Are Important,omputer interaction. So far, research aiming for intelligent interaction design has suffered from a lack of understanding and formal modelling of landmarks. Here we will clarify our words’ meaning and draw some boundaries of our discussion, in preparation for integrating landmarks in artificial intelligence applications.




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
定襄县| 安泽县| 清河县| 波密县| 石景山区| 北宁市| 织金县| 教育| 阳江市| 五原县| 集贤县| 崇州市| 姚安县| 隆子县| 米林县| 潮安县| 菏泽市| 勃利县| 那曲县| 卫辉市| 宜章县| 新余市| 梅河口市| 吉林省| 丘北县| 防城港市| 林口县| 云安县| 清原| 许昌市| 杂多县| 汉寿县| 扶风县| 高平市| 社旗县| 邻水| 石林| 大化| 宿迁市| 洪洞县| 宾川县|