標(biāo)題: Titlebook: Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten; Erhard Bost Book 1987 Physica-Verlag Heidelberg 1987 Handels-Marketing.Handelsmarke.Handelsmarke [打印本頁(yè)] 作者: 游牧 時(shí)間: 2025-3-21 17:50
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten影響因子(影響力)
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten被引頻次
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten年度引用
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten年度引用學(xué)科排名
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten讀者反饋
書目名稱Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten讀者反饋學(xué)科排名
作者: GNAT 時(shí)間: 2025-3-21 23:12
Folgerungen für die Gestaltung einer wirksamen Ladenatmosph?reiver Stimmungsausl?sung. Wie Hochschild in ihrem beeindruckenden Buch “The Managed Heart” schildert, haben heute bereits die H?lfte aller berufst?tigen Amerikaner Jobs, die mehr oder weniger “emotional labor”, wie sie es nennt, erfordern (vgl. Hochschild, 1983, S. 11) ..作者: Biofeedback 時(shí)間: 2025-3-22 00:41
Problemstellung und Aufbau der Arbeitudie empirisch getestet . Aus den Ergebnissen sollen praktische Verbesserungsvorschl?ge für das Marketing am Einkaufsort — konkret: die Gestaltung einer verkaufsf?rdernden Ladenatmosph?re — abgeleitet werden.作者: SOW 時(shí)間: 2025-3-22 05:09 作者: Mercurial 時(shí)間: 2025-3-22 09:36
Anlage und Durchführung der Feldstudie w?hrend des Einkaufens ?ndert, ob dafür Ursachen in der Laden-umwelt festgestellt werden k?nnen und welche Wirkungen die Stimmungs?n-derung auf das Verhalten der Konsumenten hat. Dazu müssen die Hypo-thesen zun?chst operationalisiert werden. Unter Operationalisierung versteht man die Angabe von Ind作者: Reclaim 時(shí)間: 2025-3-22 14:42
Folgerungen für die Gestaltung einer wirksamen Ladenatmosph?re L?cheln, der berühmte “human touch” also — genügen, um positive Stimmungs?nderungen auszul?sen. Der Mensch selbst ist also eine wichtige Quelle positiver Stimmungsausl?sung. Wie Hochschild in ihrem beeindruckenden Buch “The Managed Heart” schildert, haben heute bereits die H?lfte aller berufst?tige作者: 者變 時(shí)間: 2025-3-22 17:21 作者: 失眠癥 時(shí)間: 2025-3-22 21:38 作者: 使混合 時(shí)間: 2025-3-23 01:38 作者: Malaise 時(shí)間: 2025-3-23 06:50 作者: JIBE 時(shí)間: 2025-3-23 11:57
Erhard Bostumulated a rich store of information on gender’s connection to processes surrounding fertility and mortality. Perhaps the most positive sign is the sheer volume of work dealing with gender, and the ways that most demographers recognize gender’s importance in all social processes. Gaps do remain in o作者: 木訥 時(shí)間: 2025-3-23 16:21 作者: 抗生素 時(shí)間: 2025-3-23 18:11 作者: 壕溝 時(shí)間: 2025-3-23 22:13
Erhard Bostplan, Editor of the Kluwer/Plenum Handbooks of Sociology and Social Research, asked Dudley Poston to edit a Handbook of Population. Poston then asked his long-time collaborator and fellow demographer, Michael Micklin, to join him as co-editor. Poston and Micklin next assembled a list of chapter topi作者: heterogeneous 時(shí)間: 2025-3-24 06:24
Erhard Bostopulation studies.Dudley Poston is the Abell Professor of LiCompletion of this Handbook would not have been possible without the generous and dedicated assistance of numerous people. Several years ago Howard Kaplan, Editor of the Kluwer/Plenum Handbooks of Sociology and Social Research, asked Dudley作者: Hiatus 時(shí)間: 2025-3-24 07:40 作者: FACT 時(shí)間: 2025-3-24 10:41 作者: Stress 時(shí)間: 2025-3-24 17:28 作者: 重力 時(shí)間: 2025-3-24 19:31
Ergebnisse der empirischen FeldstudieAls zentrale Erkl?rungsvariable wurde in unseren Hypothesen die Stim-mungs?nderung der Konsumenten w?hrend des Einkaufens betrachtet. Festge-stellt werden sollte, ob sich diese Stimmungs?nderung durch bestimmte Reizkonstellationen der Ladenumwelt erkl?ren l??t (H 1 - H 3) und welche Wirkung sie auf das Verhalten am Einkaufsort hat (H 4 - H 8).作者: 聽(tīng)寫 時(shí)間: 2025-3-25 02:00
Zusammenfassung der ErgebnisseZiel der Arbeit war es, atmosph?rische Ladenwirkungen theoretisch zu erkl?ren und den theoretischen Ansatz empirisch zu testen.作者: 涂掉 時(shí)間: 2025-3-25 07:23 作者: Perigee 時(shí)間: 2025-3-25 07:31
Problemstellung und Aufbau der Arbeitudie empirisch getestet . Aus den Ergebnissen sollen praktische Verbesserungsvorschl?ge für das Marketing am Einkaufsort — konkret: die Gestaltung einer verkaufsf?rdernden Ladenatmosph?re — abgeleitet werden.作者: mighty 時(shí)間: 2025-3-25 13:23 作者: 符合國(guó)情 時(shí)間: 2025-3-25 17:20
https://doi.org/10.1007/978-3-642-51471-5Handels-Marketing; Handelsmarke; Handelsmarketing; Kaufverhalten; Konsumentenverhalten; Marketing; Marketi作者: ZEST 時(shí)間: 2025-3-25 20:15
978-3-7908-0368-6Physica-Verlag Heidelberg 1987作者: Scleroderma 時(shí)間: 2025-3-26 04:12
Ladenatmosph?re und Konsumentenverhalten978-3-642-51471-5Series ISSN 0176-9235 作者: 來(lái)就得意 時(shí)間: 2025-3-26 08:16 作者: 多嘴多舌 時(shí)間: 2025-3-26 09:40
the counterpart of Lotz’s ‘madness’? While the detective’s goal in most crime novels is to explain an event (a murder) that seems inexplicable to the reader at first, Karsten inverses this dynamic by making Lotz—a crazy, irrational individual—the character with the most accurate and highly developed作者: Cupidity 時(shí)間: 2025-3-26 14:00
Erhard Bostr and events in societies throughout the world. This 2.nd. edition will also serve as a reference in the field of population studies for years to come. It will generate new questions and research ideas and will positively impact the growth, development, and expansion of demography..978-3-030-10910-3Series ISSN 1389-6903 Series E-ISSN 2542-839X 作者: OVER 時(shí)間: 2025-3-26 17:28 作者: chassis 時(shí)間: 2025-3-26 22:40 作者: FLOAT 時(shí)間: 2025-3-27 04:39
Erhard Bostain 2000; see also Kertzer and Fricke 1997 and McNicoll 1992 on some of demography’s other weaknesses)..That issue speaks to the ways that demography might expand its tools and outlook generally—by developing new epistemologies and methodologies or at least by borrowing the findings and insights of 作者: 骨 時(shí)間: 2025-3-27 08:29
Erhard Bostgraphy, its development in other social science areas, and its application outside the academy. In the subsequent development of this Handbook, we worked closely with Teresa Kraus, our editor at Springer, and also received advice from Howard Kaplan. Poston and Micklin read and edited each of the Han作者: 易于 時(shí)間: 2025-3-27 11:54 作者: 是貪求 時(shí)間: 2025-3-27 14:52 作者: Stress 時(shí)間: 2025-3-27 18:28
graphy, its development in other social science areas, and its application outside the academy. In the subsequent development of this Handbook, we worked closely with Teresa Kraus, our editor at Springer, and also received advice from Howard Kaplan. Poston and Micklin read and edited each of the Han作者: 向外供接觸 時(shí)間: 2025-3-27 22:28 作者: 假設(shè) 時(shí)間: 2025-3-28 02:44
10樓作者: olfction 時(shí)間: 2025-3-28 08:56
10樓作者: 含糊 時(shí)間: 2025-3-28 10:48
10樓作者: TIGER 時(shí)間: 2025-3-28 14:59
10樓