標題: Titlebook: Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement; Band 2: Einsatzfelde Manfred Bruhn,Karsten Hadwich Book 2021 Springer Fachmedien Wiesb [打印本頁] 作者: 助手 時間: 2025-3-21 17:27
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書目名稱Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement讀者反饋
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作者: harpsichord 時間: 2025-3-21 22:01
Forum Dienstleistungsmanagementhttp://image.papertrans.cn/k/image/546062.jpg作者: Carcinoma 時間: 2025-3-22 03:51 作者: Buttress 時間: 2025-3-22 08:25
https://doi.org/10.1007/978-3-658-34326-2Dienstleistungsmanagement - Buch; Customer relationship Management; Forum Dienstleistungsmanagement; Se作者: 支柱 時間: 2025-3-22 10:00 作者: HAIRY 時間: 2025-3-22 16:46 作者: OWL 時間: 2025-3-22 19:15
Manfred Bruhn,Karsten Hadwich. The purpose of this chapter is to discuss how SL can be applied throughout the social work administration and management direction, with a special accent on Covid-19 pandemics. In particular, it aims to illustrate some SL projects used as a teaching method in the course of Social Program Developme作者: 尾隨 時間: 2025-3-22 21:55
Maria Madlberger, Bibliographisches Institut. 1981). On the basis of these approaches, the aim is to develop a systematic approach to various types of didactic orders. In order to achieve this aim, based on literature basic didactic considerations regarding the taxonomy of learning actions and a conceptual-logical 作者: 萬靈丹 時間: 2025-3-23 03:10 作者: 痛苦一生 時間: 2025-3-23 06:53 作者: Malleable 時間: 2025-3-23 13:44 作者: yohimbine 時間: 2025-3-23 15:26 作者: 興奮過度 時間: 2025-3-23 21:42
Markus Voeth,Michael Oryl,Niklas F. Bronnertocabulary of the textbooks that were examined and about twenty morphological and syntactic forms that occur in the books studied in that earlier paper are compared with parallel structures used in the recent textbooks in Israeli CA. Our findings show variability in the occurrence of these features i作者: 說不出 時間: 2025-3-24 01:04 作者: Working-Memory 時間: 2025-3-24 06:22 作者: 不感興趣 時間: 2025-3-24 07:43 作者: 阻礙 時間: 2025-3-24 13:19
Jan-Gerrit Grotenhermen,Nicholas Sch?nberg,Gerhard Schewee variation in their genome (varying greatly between species). For example, . has a small genome, close to 16.54 Mb (of which 88.36 % are single copy DNA, 1.59 % are repetitive sequences and 10.05 % foldback DNA), while other species, like . and . have genomes with much larger size may vary 127.4 Mb作者: 好色 時間: 2025-3-24 15:33 作者: peptic-ulcer 時間: 2025-3-24 19:36
Christopher Garrelfs,Marie Lüngen,Carsten Schultzcons and capture visitors on a quest for the authenticity the past is believed to possess. Monuments and ideas that successfully forge a romantic bond with the past and inspire an imagined sense of sharing the experience, perspective, and wisdom of antiquity persist in the cultural landscape.作者: 拍下盜公款 時間: 2025-3-25 02:04 作者: Bridle 時間: 2025-3-25 06:07
2662-3382 im Dienstleistungsmanagement.? Vertrauen und Akzeptanz vonKI-basierten Dienstleistungen.? Gestaltung von Kundeninteraktion im KI-Kontext.978-3-658-34326-2Series ISSN 2662-3382 Series E-ISSN 2662-3390 作者: Alienated 時間: 2025-3-25 07:58 作者: Dappled 時間: 2025-3-25 11:48 作者: 攤位 時間: 2025-3-25 16:41
Künstliche Intelligenz im DienstleistungsmanagementBand 2: Einsatzfelde作者: 沙草紙 時間: 2025-3-25 21:19 作者: 欄桿 時間: 2025-3-26 00:48
Autonomous Consumer Analysisriptive Analytics, die mit Blick auf die ACA vorgestellt werden. Beide Analysestufen folgen einer besonderen Logik, die im Vergleich zur klassischen Datenanalyse herausgearbeitet wird. Die überlegungen münden in der Darstellung der Konsequenzen einer ACA für die Marketing-Konzeption.作者: Exclude 時間: 2025-3-26 07:43 作者: 高歌 時間: 2025-3-26 12:22 作者: medium 時間: 2025-3-26 12:59
Nachhaltiger Konsum im digitalen Zeitalter des nachhaltigen Marketings und des Digital Marketings. Es werden schlie?lich Implikationen für künftige Forschung sowie Anwendungspotentiale für Unternehmen mit dem Ziel diskutiert, digitale Technologien zur Transformation des Verbraucherverhaltens hin zu nachhaltigen Konsum- und Lebensstilen einzusetzen.作者: Keratectomy 時間: 2025-3-26 20:41 作者: 運動的我 時間: 2025-3-26 21:20
Partizipative Dienstleistungsentwicklung im Gesundheitswesen – Barrieren der Nutzer-integration bei er qualitativen Bedarfsanalyse werden die akteursspezifischen Barrieren der Nutzerintegration abgeleitet und schlie?lich ein konzeptionelles Modell entwickelt, welches Implikationen für das Management KI-basierter Dienstleistungsinnovationen im Gesundheitswesen aufzeigt.作者: 抗原 時間: 2025-3-27 02:41
Akzeptanz und Nutzung von Chat-/Voicebots individuellen Unterschiede der Nutzer, die Systemcharakteristika, der soziale Einfluss und erleichternde Bedingungen diskutiert. Anschlie?end werden weitere Einflussfaktoren aus der Perspektive der Praxis erg?nzt. Der Beitrag schlie?t mit einem Fazit und Ausblick作者: expdient 時間: 2025-3-27 09:16
What Drives the Acceptance of Urban Air Mobility – A Qualitative Analysislevant drivers and barriers of usage intentions. This study addresses this apparent gap by conducting an exploratory qualitative study, thus providing a deeper understanding of the specific factors affecting the adoption of Urban Air Mobility services.作者: 裹住 時間: 2025-3-27 13:12 作者: 神經(jīng) 時間: 2025-3-27 14:10 作者: 隱語 時間: 2025-3-27 19:22
Hyperpersonalisierung – Hochpersonalisierte Kundenansprache durch den Einsatz Künstlicher Intelligentige Definition und Abgrenzung zu ?hnlich gelagerten Konzepten der Kundenansprache noch eine Zusammenstellung der entsprechenden Erfolgsfaktoren. Folglich widmet sich dieser Beitrag einer theoretisch-konzeptionellen Analyse einer hochpersonalisierten Kundenansprache in einem digitalen Umfeld unter Einsatz von Künstlicher Intelligenz.作者: cravat 時間: 2025-3-27 21:58
Einsatz Künstlicher Intelligenz in Einkaufsverhandlungen – Status quo und Anwendungsf?llenwendung dieser Stufen auf die einzelnen Phasen des Verhandlungsmanagements, um das Potenzial künstlicher Intelligenz für Einkaufsverhandlungen herauszustellen. Dabei wird auch auf die Herausforderungen und Voraussetzungen des Einsatzes künstlicher Intelligenz in Einkaufsverhandlungen Bezug genommen.作者: GUEER 時間: 2025-3-28 02:37
Künstliche Intelligenz in der Finanz-dienstleistungsbranche – Welche Bedeutung hat das Kundenvertrauch fundierten, empirischen Studie wird hierzu einerseits das Vertrauen in eine unspezifische, generelle digitale Verm?gensverwaltung sowie andererseits das spezifische Vertrauen in eine von der jeweiligen Hausbank angebotene digitale Verm?gensverwaltung untersucht.作者: 舞蹈編排 時間: 2025-3-28 06:39
Vertrauen in KI-basierte Radiologie – Erste Erkenntnisse durch eine explorative Stakeholder-Konsultaerdifferenzierung relevanter Vertrauensaspekte, die Identifikation besonders wichtiger ?Moments of (Dis-) Trust“, die Bedeutung von Surrogat-Informationen sowie der Erkl?rbarkeit KI-gestützter Entscheidungen.作者: 眨眼 時間: 2025-3-28 10:37
Book 2021im Dienstleistungsmanagement auseinander..Die KI l?st im Dienstleistungskontext vielf?ltige interne Ver?nderungsprozesse aus und schafft neue Formen der Marktbearbeitung. Die zahlreichen technischen Auspr?gungsformen der KI erm?glichen es, durch eine breite Wissensbasis eigenst?ndig Lernprozesse zu 作者: 疾馳 時間: 2025-3-28 18:34
Manfred Bruhn,Karsten Hadwichl field placements. Service learning (SL) is a part of experiential learning which is a more holistic approach that is based on Dewey’s concepts of reflective thought and Lewinian tradition of action research..As social work curriculum turned from content and structure based into a competency-based 作者: 縫紉 時間: 2025-3-28 19:47 作者: HILAR 時間: 2025-3-28 23:25 作者: 燦爛 時間: 2025-3-29 05:30 作者: Gratuitous 時間: 2025-3-29 09:16 作者: 毛細血管 時間: 2025-3-29 13:24 作者: CAJ 時間: 2025-3-29 18:44 作者: Confound 時間: 2025-3-29 20:21 作者: 玷污 時間: 2025-3-30 00:33
Wassili Lasarov people into literates and illiterates, and worry about how to teach the latter a skill that would move them into the former class. However, as a result of the work of Scribner and Cole (The psychology of literacy. Cambridge MA: Harvard University Press, 1981), we are now more inclined to talk about作者: Salivary-Gland 時間: 2025-3-30 06:27 作者: 收到 時間: 2025-3-30 11:16 作者: Anticonvulsants 時間: 2025-3-30 15:43
Martin Gersch,Christian Meske,Enrico Bunde,Nader Aldoj,Jenny S. Wesche,Uta Wilkens,Marc Deweyn 1800 and the present day, I divided this long period in six phases. . (1800–1900)—Characterized for the first AMF taxonomy classification, and the first description of genus . and . (1901–1975)—this phase was characterized for two important events: Genus . was proposed, and important keys to ident作者: 帶來 時間: 2025-3-30 19:40 作者: 生命層 時間: 2025-3-31 00:00
Christopher Pütz,Sebastian Düppre,Stefan Roth,Werner Weissuthors have established scholarly credentials and come from How human communities interpret what they perceive in the sky is vital in fulfilling humankind’s most basic need to comprehend the universe it inhabits, both from a modern scientific perspective and from countless other cultural standpoints作者: Custodian 時間: 2025-3-31 03:34 作者: 沉默 時間: 2025-3-31 06:35 作者: 幼稚 時間: 2025-3-31 10:30