標(biāo)題: Titlebook: Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe; Entwicklung und Eval Martina R?hr,Erich Ch. Wittmann Textbook 1995 Deutscher U [打印本頁(yè)] 作者: Anagram 時(shí)間: 2025-3-21 16:29
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe影響因子(影響力)
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe被引頻次
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe年度引用
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe讀者反饋
書目名稱Kooperatives Lernen im Mathematikunterricht der Primarstufe讀者反饋學(xué)科排名
作者: endure 時(shí)間: 2025-3-22 00:12 作者: 反叛者 時(shí)間: 2025-3-22 00:53 作者: Override 時(shí)間: 2025-3-22 08:25 作者: 完成 時(shí)間: 2025-3-22 09:12 作者: extract 時(shí)間: 2025-3-22 16:07
https://doi.org/10.1007/978-3-322-90019-7Didaktik; Erziehung; Erziehungswissenschaft; Evaluation; Grundschule; Grundschullehrer; Kinder; Lernen; Math作者: 包裹 時(shí)間: 2025-3-22 20:57 作者: 發(fā)源 時(shí)間: 2025-3-22 23:40
978-3-8244-2067-4Deutscher Universit?ts-Verlag GmbH, Wiesbaden 1995作者: euphoria 時(shí)間: 2025-3-23 01:27
Overview: 978-3-8244-2067-4978-3-322-90019-7作者: Pillory 時(shí)間: 2025-3-23 08:29 作者: 使迷惑 時(shí)間: 2025-3-23 10:25 作者: Occipital-Lobe 時(shí)間: 2025-3-23 15:27
,Kooperatives Lernen an ausgew?hlten Unterrichtseinheiten,rden. Die meisten dieser Beispiele erm?glichen kooperatives Lernen. Viele sind jedoch darüber hinaus ganz besonders geeignet, die Kooperationsf?higkeit ., da sie aus der Sache heraus die Kooperation der Kindern untereinander anregen.作者: VEST 時(shí)間: 2025-3-23 20:02 作者: 不足的東西 時(shí)間: 2025-3-24 01:32
Klinische Unterrichtsversuche zum kooperativen Lernen,che Realisierbarkeit der in dieser Arbeit vorgestellten fachdidaktischen Konzeption zum kooperativen Lernen zu gewinnen, wurden daher vier der in Kapitel 4.2 beschriebenen Beispiele empirisch untersucht.作者: 防水 時(shí)間: 2025-3-24 05:59 作者: 裝入膠囊 時(shí)間: 2025-3-24 09:44
Der Beitrag der Erziehungswissenschaften zum kooperativen Lernen,tudiert: In der Psychologie geht es um den Beitrag der sozialen Interaktion für die . Entwicklung, in der P?dagogik um den Beitrag für die Pers?nlichkeits- und . des Kindes. In der Praxis flie?en beide Richtungen jedoch zusammen.作者: Geyser 時(shí)間: 2025-3-24 13:01 作者: Solace 時(shí)間: 2025-3-24 16:46
Klinische Unterrichtsversuche zum kooperativen Lernen,d, kann sich zeigen, ob Kinder wirklich in der Lage sind, Aufgaben in Kooperation aus der Sache heraus zu l?sen. Um erste Aufschlüsse über die praktische Realisierbarkeit der in dieser Arbeit vorgestellten fachdidaktischen Konzeption zum kooperativen Lernen zu gewinnen, wurden daher vier der in Kapi作者: insurgent 時(shí)間: 2025-3-24 19:47
Zusammenfassung,tellenwert erhalten mu?. Es wird dargestellt, da? es in P?dagogik und Didaktik eine Reihe von Ans?tzen gibt, die auf eine F?rderung des kooperativen Lernens abzielen. Die p?dagogischen Ans?tze versuchen, die Kooperation in erster Linie durch ein bestimmtes Arrangement des Unterrichts und unter Einsa作者: armistice 時(shí)間: 2025-3-25 02:56 作者: 冬眠 時(shí)間: 2025-3-25 04:59 作者: 改變立場(chǎng) 時(shí)間: 2025-3-25 09:25
E. Von Traub,E. Knoche,W. Dicksgesetzt, dass aus Konflikten gelernt wird, und dass auch Lehren als Mittel der Intervention Anwendung findet. Monika Niebuhr analysiert anhand von Interviews mit unterschiedlichen Konfliktakteuren – Konflikt- und Mobbingbetroffenen, Mobbern, (intervenierenden) Vorgesetzten und Betriebsr?ten – welch作者: 漸強(qiáng) 時(shí)間: 2025-3-25 12:25
FX Reymond Sutandy,Andrea Hildebrandt,Julian K?nig of these new tools and platforms for teaching and learning visualisation practices. However, there are uncertainties, concerns, and debates in the literature, regarding the impact of digital technology on biomedical visualisation, and education more broadly. In this discussion paper, a multimodal s作者: Astigmatism 時(shí)間: 2025-3-25 17:03 作者: 租約 時(shí)間: 2025-3-25 23:24
Mariline Leroy,Linda Allaisactivity to repeated nociceptive input. This sensitization can occur at all levels of the neuraxis including the primary afferent nociceptor, neurons within the dorsal and ventral horn of the spinal cord as well as supraspinal neurons. Because of its overall importance as a model for synaptic plasti作者: 指派 時(shí)間: 2025-3-26 03:48
erate the aerodynamic forces necessary for flight. These vehicles sustain short flights due to the limited payload for on-board energy storage. Using flexible solar cells, energy can be harvested during flight to extend the flight of the FWAV. By integrating flexible solar cells into the wing struct作者: Calibrate 時(shí)間: 2025-3-26 08:13 作者: 文藝 時(shí)間: 2025-3-26 11:52
Performance Evaluation of Leaf Disease Measure,he conditions on leaf at regular intervals of time. If I found the diseases in early stage, then, I can save the plant without further growth of the disease by taking necessary actions. So, here made an attempt to find the leaf disease measure. Local Binary pattern, median filter, Morphological oper作者: transplantation 時(shí)間: 2025-3-26 12:47
Research on Application of Collaborative Knowledge Building in Blended Language Classroom Teachingnt-sharing and as a result, improve students’ academic achievements and their leaning abilities as well. This paper analyzes how to use CKB to organize language classroom teaching and studies the effects of CKB-based teaching in a blended language classroom. The results indicate that the application作者: ensemble 時(shí)間: 2025-3-26 17:59 作者: 欲望小妹 時(shí)間: 2025-3-26 21:18 作者: Pulmonary-Veins 時(shí)間: 2025-3-27 05:11
0937-7433 in dem wichtige Fachbegriffe erl?utert werden (zus?tzlich zuDieses Lehrbuch gibt eine Einführung und übersicht über die Grundlagen des Faches Pers?nlichkeitspsychologie und Differentielle Psychologie für Studierende der Psychologie im Haupt- und Nebenfach. Die vorliegende 2. Auflage enth?lt zahlreic作者: 誘使 時(shí)間: 2025-3-27 06:47 作者: innovation 時(shí)間: 2025-3-27 13:03
Class-F High Power Amplifiers,ous types of Class-F amplifiers such as continuous Class-F and extended continuous Class-F amplifiers are discussed for achieving broadband performance with predicted compromise of output RF power and efficiency.作者: Handedness 時(shí)間: 2025-3-27 17:31
Erscheinungsformen des Verkehrs,fit mode of electric field more diversified. It is worth mentioning that the model also takes into account the maintenance costs and related financial costs of the equipment when calculating the benefits and costs, so that the model is closer to the real production and life. By comparing the similar作者: Negligible 時(shí)間: 2025-3-27 19:29
M. N. Latif,R. G. Hannamightenment philosophy had Practical Wisdom lost its role as an integrating educational concept and was gradually replaced by Human reason (Bachmann et al. 2014). During this process, Practical Wisdom saw itself reduced to a term describing merely technical skills. Ultimately towards the modern age, 作者: Germinate 時(shí)間: 2025-3-27 23:23
Using world structures for factoring knowledge,nisms for reasoning with agent-worlds (inheritance, inference rules, inter-world reasoning). We also suggest how, for reasoning purposes, illocutionary acts can be expressed as a special form of modality that extends Sowa‘s notation. We also propose a way of generating agent worlds from discourse co作者: tympanometry 時(shí)間: 2025-3-28 04:50
S. G. Richardse who would like to acquire a deep understanding of the various ways to extract, transform, and understand the structure of data. The intended audiences are academics, students, and industry professionals. Acad978-3-031-10604-0978-3-031-10602-6作者: eulogize 時(shí)間: 2025-3-28 07:21 作者: Blood-Clot 時(shí)間: 2025-3-28 13:19 作者: BLAZE 時(shí)間: 2025-3-28 17:18