標(biāo)題: Titlebook: Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem; Pflegedidaktische Ko Verena Briese Book 2018 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en [打印本頁] 作者: cerebral 時間: 2025-3-21 18:30
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem影響因子(影響力)
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem被引頻次
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem年度引用
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem讀者反饋
書目名稱Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem讀者反饋學(xué)科排名
作者: SSRIS 時間: 2025-3-21 22:34 作者: 絕緣 時間: 2025-3-22 03:22 作者: indices 時間: 2025-3-22 06:31 作者: Conducive 時間: 2025-3-22 08:47 作者: 抵押貸款 時間: 2025-3-22 14:15 作者: Misnomer 時間: 2025-3-22 18:46
Verena BriesePflegep?dagogische Studie.Rahmenbedingungen im dualen Ausbildungssystem.Konstruktionsschritte für einen handlungssystematischen Gesamtprozess der Praxisanleiterkonferenz作者: 相反放置 時間: 2025-3-22 21:56
Best of Pflegehttp://image.papertrans.cn/k/image/545772.jpg作者: 巫婆 時間: 2025-3-23 03:20 作者: N防腐劑 時間: 2025-3-23 05:33
Kooperation der Lernorte im Pflegeausbildungssystem978-3-658-20880-6Series ISSN 2569-8605 Series E-ISSN 2569-8621 作者: immunity 時間: 2025-3-23 10:42 作者: artifice 時間: 2025-3-23 15:42
Theoretische Legitimation der Konzeptentwicklung,Nachdem der grundlegende Sachverhalt der Lernortkooperation er?rtert wurde, schlie?t sich der konzeptionelle Entwicklungsteil an. Einleitend besch?ftigt sich das folgende Kapitel mit der theoretischen Fundierung der Konzeption einer Praxisanleiterkonferenz. Dazu bedient sich die Verfasserin ausgew?hlter pflegedidaktischer Modelle.作者: 服從 時間: 2025-3-23 19:43 作者: 枯燥 時間: 2025-3-23 23:19
any societies, there is an increasing ethnic diversity of students, associated with global migration, globalization and past waves of migration. Second, schools are sites wherein competing ideas of national identity are habitually circulated in non-conscious and non-deliberate ways. Third, deliberat作者: Exclude 時間: 2025-3-24 03:11
Verena Briesets and from a plurality of disciplinary perspectives, we wish to reflect on the place of the nation. Why so? Because it seems to us that one of the most enduring obstacles to thinking of diversity as a constituent component of today’s societies is the way nations remain conceptualized in the mainstr作者: Hamper 時間: 2025-3-24 09:13
Verena Briesen conceptualizing relations between, and among, different social groups largely on the basis of “race” and ethnicity. While the emergence of debates about diversity has attempted to broaden the scope of societal differences — most notably in terms of migration studies — nonetheless this work has sim作者: Instrumental 時間: 2025-3-24 13:10 作者: Mercurial 時間: 2025-3-24 18:37
Verena Briesets and from a plurality of disciplinary perspectives, we wish to reflect on the place of the nation. Why so? Because it seems to us that one of the most enduring obstacles to thinking of diversity as a constituent component of today’s societies is the way nations remain conceptualized in the mainstr作者: 價值在貶值 時間: 2025-3-24 22:54
Verena Briesee useful. We dispute this with what we call the “Paradox of the Two Firefighters.” Suppose you are awakened in your hotel room by a fire alarm. You open the door. You see three possible ways out: left, right, straight ahead. You see two firefighters. One says there is exactly one safe route and it i作者: 使增至最大 時間: 2025-3-24 23:58
Verena Brieses paper, we study the problem of implementing multicasts via a technique called Unicast-Based Multicast (UBM). In particular, we focus on the problem of finding optimal UBM calling schedules for . topologies using restricted . routing schemes (a natural class of restricted routing schemes which incl作者: 猜忌 時間: 2025-3-25 03:50
Verena Brieses paper, we study the problem of implementing multicasts via a technique called Unicast-Based Multicast (UBM). In particular, we focus on the problem of finding optimal UBM calling schedules for . topologies using restricted . routing schemes (a natural class of restricted routing schemes which incl作者: 男學(xué)院 時間: 2025-3-25 08:17 作者: 執(zhí) 時間: 2025-3-25 15:11 作者: 笨拙處理 時間: 2025-3-25 17:02 作者: 咒語 時間: 2025-3-25 21:08 作者: Distribution 時間: 2025-3-26 00:48
Reflektierende Betrachtung der Konzeptentwicklung,h Konsequenzen aus der Konzeption einer Praxisanleiterkonferenz er?rtert. Weiterführend werden neuralgische Punkte auf der Inhalts- sowie Konzeptionsebene aufgezeigt und m?gliche L?sungsvorschl?ge evaluiert. Das Kapitel zielt auf eine Kompetenzsteigerung inhaltlicher und konzeptioneller Entwicklungs作者: gerontocracy 時間: 2025-3-26 06:10
Konzeptionelle Auswirkungen auf die Lernortkooperation,v voranzutreiben. Sie leistet einen Beitrag zur Weiterentwicklung der Lernortkooperation im Pflegeausbildungssystem. Die pflegedidaktische Fundierung sowie die empirischen Bezugspunkte stellen konzeptionelle Elemente dar, die die Zusammenarbeit positiv beeinflussen.作者: 不確定 時間: 2025-3-26 08:57 作者: Surgeon 時間: 2025-3-26 14:14
Einleitung,dst?ndigen Gesundheits- und Krankenpflegeausbildung dienen soll. Sie geht der Frage nach, wie eine Praxisanleiterkonferenz zu konzeptionieren ist, um einen positiven Einfluss auf die Kooperation der Lernorte zu haben.作者: Liberate 時間: 2025-3-26 17:46
Book 2018elen. Sie zeigt gegenw?rtige Rahmenbedingungen im dualen Ausbildungssystem auf und er?rtert berufsfeldorientiert (lernortkooperative) Gegebenheiten in der Pflegeausbildung. Die bildungswissenschaftliche Legitimation stützt sich auf pflegedidaktische Erkenntnisse. Einen konzeptionellen Schwerpunkt st作者: HPA533 時間: 2025-3-26 23:17 作者: Dysarthria 時間: 2025-3-27 01:31
Book 2018ess der Praxisanleiterkonferenz. Eine exemplarische Darstellung bildet den Prozessverlauf ab. Die Konzeption leistet einen Beitrag zu der Zusammenarbeit der Berufsbildenden in der Pflegeausbildung.??.作者: 鎮(zhèn)痛劑 時間: 2025-3-27 05:50 作者: 包裹 時間: 2025-3-27 13:24 作者: Factorable 時間: 2025-3-27 17:39
Verena Brieseditional constraints and to have more freedom to create their own individualized biographies, choosing between a range of lifestyles and social ties, has resulted in the more open public expression of a diverse range of social identities and ways of living (for example, different sexual orientations作者: 名義上 時間: 2025-3-27 20:08
Verena Brieseto contest this substantialist understanding of nationhood, as aptly pointed out by Brubaker (1994). Rather, it is to suggest that if one holds such a mono-culturalist understanding of “nation”, it is not surprising that diversity becomes a clear threat. This is apparent when it comes to current pub作者: fluffy 時間: 2025-3-28 01:43 作者: abreast 時間: 2025-3-28 04:03
Verena Brieseeds the values of the “Belnap-Dunn 4-valued Logic” (Truth, Falsity, Neither, Both) into a context of subjective probability generalized to allow for degrees of belief, disbelief, and two kinds of uncertainty—that in which the reasoner has too little information (ignorance) and that in which the reas作者: 慷慨不好 時間: 2025-3-28 06:50
Verena Briese than implementing UBM in arbitrary topologies with free routing schemes. We then develop the Smart Centroid Algorithm, a polynomial time approximation algorithm which produces UBM calling schedules that are at most four times as long as the optimal UBM calling schedule for arbitrary topologies usin作者: Individual 時間: 2025-3-28 13:53 作者: enflame 時間: 2025-3-28 15:13
mgebung entwickelt werden, der man die L?sung eines Softwareproblems ‘nur’ in Form programmierter attributierter Graphgrammatiken einzugeben brauchte. Die Entscheidung fiel zugunsten der Entwicklung eines Interpretierer für diesen Grammatiktyp. Manche Aspekte (z.B. Effizienz) hatten direkten Einflu?作者: 群居男女 時間: 2025-3-28 19:28
Kooperation der Lernorte im PflegeausbildungssystemPflegedidaktische Ko作者: flavonoids 時間: 2025-3-29 00:56