標(biāo)題: Titlebook: Komplexit?tstheorie; als Instrument zur K Stephan Zelewski Book 1989 Springer Fachmedien Wiesbaden 1989 Komplexit?t.Komplexit?tstheorie.Ope [打印本頁(yè)] 作者: Jurisdiction 時(shí)間: 2025-3-21 18:50
書目名稱Komplexit?tstheorie影響因子(影響力)
作者: Madrigal 時(shí)間: 2025-3-21 23:10
Stephan Zelewskiies, challenges and directions for effective implementation. Adopting a literature review approach, the chapter shows that green marketing adoption is driven by sustainable development, social responsibility drive, supportive government policies and leadership, green consumerism and consumer health 作者: Magisterial 時(shí)間: 2025-3-22 04:17 作者: 火海 時(shí)間: 2025-3-22 05:08 作者: DRILL 時(shí)間: 2025-3-22 10:08
work for segmenting green consumers as well as an understanding of green consumer buying decision processes and strategies for altering consumer attitudes and behaviour towards eco-friendly products. The findings of this work will enable firms in emerging economies in developing appropriate green ma作者: 座右銘 時(shí)間: 2025-3-22 14:25 作者: 相容 時(shí)間: 2025-3-22 20:28
Stephan Zelewskiy chains, and increased regulatory and environmental pressure. Green marketing is a business approach towards a greener economy in the pursuit of sustainable development. In developed economies, booming industrialisation in response to the rising demand for environmentally friendly products is evide作者: Heterodoxy 時(shí)間: 2025-3-23 00:12
Stephan Zelewskied annual growth rate (CAGR) of green products in India is 20–25 per cent as per various research studies. Numerous factors such as rise in household income, demographic advantage due to increasing working population, abundant natural resources, and prudent government policies contribute to the grow作者: glamor 時(shí)間: 2025-3-23 02:02 作者: NUDGE 時(shí)間: 2025-3-23 07:10
nt in the organisational quest for sustainable growth. Despite this, researchers and practitioners in their pursuit of green marketing strategies have relied extensively on generic consumer behaviour theories and strategies, despite green marketing being distinct from generic marketing. This chapter作者: 顯微鏡 時(shí)間: 2025-3-23 09:49 作者: 男生戴手銬 時(shí)間: 2025-3-23 16:53 作者: 平庸的人或物 時(shí)間: 2025-3-23 19:39
http://image.papertrans.cn/k/image/545090.jpg作者: Phonophobia 時(shí)間: 2025-3-23 22:53
978-3-528-03608-9Springer Fachmedien Wiesbaden 1989作者: 不要不誠(chéng)實(shí) 時(shí)間: 2025-3-24 03:12
Overview: 978-3-528-03608-9978-3-663-06863-1作者: 忍耐 時(shí)間: 2025-3-24 07:52 作者: Diastole 時(shí)間: 2025-3-24 13:43
,Einführung in den aufwandsbezogenen Komplexit?tsbegriff,Die Komplexit?t von Problemen kann — ausgehend von einer gemeinsamen systemtheoretischen Betrachtungsweise. — auf zwei grunds?tzlich verschiedenen Ebenen untersucht werden. Auf der ersten Ebene wird die Struktur von Systemen analysiert, auf der zweiten dagegen ein spezieller Aspekt des Systemverhaltens.作者: 墻壁 時(shí)間: 2025-3-24 16:06
,Konzeptionelle Grundlagen der Komplexit?tstheorie,Ein Entscheidungsproblem. ist ein Problem, das zu seiner L?sung die Auswahl zwischen zwei kontradiktorischen Alternativen erfordert. Es wird dem Entscheidungstr?ger eine Frage unterbreitet, die dieser nur durch ein “Ja” oder “Nein” zu beantworten vermag.作者: obscurity 時(shí)間: 2025-3-24 20:14
6樓作者: 咆哮 時(shí)間: 2025-3-25 00:02
6樓作者: Evocative 時(shí)間: 2025-3-25 04:10
7樓作者: Fissure 時(shí)間: 2025-3-25 09:24
7樓作者: 自戀 時(shí)間: 2025-3-25 14:15
7樓作者: 嚴(yán)重傷害 時(shí)間: 2025-3-25 19:46
7樓作者: troponins 時(shí)間: 2025-3-25 22:48
8樓作者: Graves’-disease 時(shí)間: 2025-3-26 03:03
8樓作者: 性學(xué)院 時(shí)間: 2025-3-26 07:34
8樓作者: affect 時(shí)間: 2025-3-26 11:46
8樓作者: aneurysm 時(shí)間: 2025-3-26 16:12
9樓作者: 使出神 時(shí)間: 2025-3-26 17:25
9樓作者: Expurgate 時(shí)間: 2025-3-26 23:16
9樓作者: ESPY 時(shí)間: 2025-3-27 01:20
9樓作者: 無(wú)聊點(diǎn)好 時(shí)間: 2025-3-27 06:51
10樓作者: interlude 時(shí)間: 2025-3-27 13:31
10樓作者: 不發(fā)音 時(shí)間: 2025-3-27 13:42
10樓作者: 你敢命令 時(shí)間: 2025-3-27 19:15
10樓