作者: 無(wú)可爭(zhēng)辯 時(shí)間: 2025-3-21 23:21 作者: crumble 時(shí)間: 2025-3-22 02:14
Bilanz: Kommunikative Fachdidaktik als Theorie didaktischer Transformationen,e“ (2) werden aus dem Gesamtgeschehen idealisierend isoliert. Zwischen diesen Extrempolen fehlt das Mittelstück einer didaktischen Transformationsanalyse der Prozessierung von Wissen. Daher werden im Anschlu? methodologische Probleme diskutiert und Forschungsperspektiven aufgezeigt.作者: 多嘴 時(shí)間: 2025-3-22 04:47
Einleitung,Grundform sei das geleitete Unterrichtsgespr?ch, ?seltener in Gestalt kurzschrittiger Frage-und-Antwort-Sequenzen, h?ufiger in Form des entwickelnden Unterrichtsgespr?chs, das gelegentlich auch in Diskussionen einmündet.“ In allen Phasen des Unterrichts pr?ge letztlich das Gespr?ch die Situation..作者: Metastasis 時(shí)間: 2025-3-22 09:50
Kommunikative Planungsdidaktik: Didaktik als Dramaturgie des Unterrichts,hmen der allgemeindidaktischen Planungsmodelle (Strukturmomente von Unterricht) werden nur als legitimatorische Raster verwendet, in denen sich eine dezisionistisch gefundene Sequentialisierung des Lernprozesses in der schriftlichen Planung von Prüfungslektionen nachtr?glich allemal schlüssig darstellen l??t..作者: BIDE 時(shí)間: 2025-3-22 13:53
Tilman Grammesy and that the party has been responsive to demands for modernization in order to guarantee the party’s popularity amongst Swedish voters. Following these lines of reasoning, the continuing electoral success of the SAP in the 1990s is therefore an essential precondition for the survival of any kind 作者: 桶去微染 時(shí)間: 2025-3-22 19:32
Tilman Grammespported it (Pesonen 1994). While Finnish women were more sceptical than men, they were less opposed to membership than their Nordic counterparts. In Sweden’s referendum, 52 per cent voted for membership, but a majority of women (52 per cent) voted against it. Since the referendum, dissatisfaction wi作者: 易受刺激 時(shí)間: 2025-3-22 23:48 作者: 運(yùn)動(dòng)的我 時(shí)間: 2025-3-23 05:16 作者: 躺下殘殺 時(shí)間: 2025-3-23 09:09 作者: 悲痛 時(shí)間: 2025-3-23 13:36 作者: Culmination 時(shí)間: 2025-3-23 17:42 作者: 監(jiān)禁 時(shí)間: 2025-3-23 21:37
oined cross-class solidarity to become a central tenet of Scandinavian social democracy. However, this cross-gender solidarity has come under strain in the 1990s as the question of EU membership consumed the political debate in Finland, Sweden and Norway and the ratification of the Maastricht Treaty作者: 截?cái)?nbsp; 時(shí)間: 2025-3-24 01:22
Einleitung,bnisgesellschaft (Gerhard Schulze). In solchen Zeitdiagnosen ist ?Kommunikation“ vielleicht der am h?ufigsten verwendete sozialwissenschaftliche Fachbegriff. Auch Unterricht ist wie kaum eine andere Institution durch Kommunikation gekennzeichnet. ?Kommunikation“ ist daher immer auch schon Thema dida作者: 譏笑 時(shí)間: 2025-3-24 03:07 作者: Malaise 時(shí)間: 2025-3-24 10:29 作者: Hirsutism 時(shí)間: 2025-3-24 12:38 作者: 肥料 時(shí)間: 2025-3-24 17:22
Wissensformen im Lernfeld Gesellschaft,rt, und viele werden ihm zugestimmt haben.. Politische Bildung ist in ein ?ffentliches Kommunikationsmuster eingebunden, das als symbolischer Politikdiskurs bezeichnet werden kann. Eine Rhetorik des Entsetzens (Skandalisierung) und anschlie?ende P?dagogisierung fungieren dabei als Politik-Ersatz: Na作者: Coeval 時(shí)間: 2025-3-24 21:19
Bilanz: Kommunikative Fachdidaktik als Theorie didaktischer Transformationen,ktrum der Unterrichtsanalysen verorten l??t: Unterricht wird oft entweder pauschal als ?absurdes Theater“ (1) beschrieben oder aber ?fruchtbare Momente“ (2) werden aus dem Gesamtgeschehen idealisierend isoliert. Zwischen diesen Extrempolen fehlt das Mittelstück einer didaktischen Transformationsanal作者: In-Situ 時(shí)間: 2025-3-24 23:12
Kommunikative Planungsdidaktik: Didaktik als Dramaturgie des Unterrichts,egien von Fachlehrern im Lernfeld Gesellschaft.. Es w?re eine unangemessene Erwartung an die Verwendung fachdidaktischer Konzeptionen, da? diese im konkreten Planungsdenken . handlungsrelevant würden. In der Praxis wird eine allgemeindidaktische Reflexionsebene unmittelbar kurzgeschlossen mit verfüg作者: BILL 時(shí)間: 2025-3-25 05:57 作者: 捕鯨魚叉 時(shí)間: 2025-3-25 07:37
Schriften zur Politischen Didaktikhttp://image.papertrans.cn/k/image/544724.jpg作者: GLADE 時(shí)間: 2025-3-25 13:12
978-3-322-99986-3Springer Fachmedien Wiesbaden 1998作者: Agronomy 時(shí)間: 2025-3-25 17:10
Overview: 978-3-322-99986-3978-3-322-99985-6作者: 開始沒(méi)有 時(shí)間: 2025-3-25 23:41 作者: 菊花 時(shí)間: 2025-3-26 01:43 作者: Chameleon 時(shí)間: 2025-3-26 05:18 作者: accessory 時(shí)間: 2025-3-26 08:40
Sleep-Related Breathing Disordersterest in this area in recent years, reports have been in the literature since the last half of the nineteenth century (Lavie, 1984). After individual cases of what might now be considered sleep apnea were described by Broadbent (1877), Caton (1889), and Morrison (1889), the first account viewing th作者: debouch 時(shí)間: 2025-3-26 13:26 作者: 極深 時(shí)間: 2025-3-26 18:38
The Stability of Flow Along a Streamwise Cornerar stability of the blending layer formed between the corner layer and the Blasius boundary layer. Both symmetric and antisymmetric (about the corner bisector) disturbances are considered and the critical Reynolds number corresponding to these disturbances decrease as the cornerline is approached. T作者: champaign 時(shí)間: 2025-3-26 22:05 作者: STELL 時(shí)間: 2025-3-27 03:19 作者: 一回合 時(shí)間: 2025-3-27 06:24 作者: 后退 時(shí)間: 2025-3-27 10:34 作者: Palpitation 時(shí)間: 2025-3-27 17:04
Lingzhi Yang,Jiuzheng Yu,Bin Yao,Yanqing Liu,Changlong Yu,Fuwei Bicurriculum planning and instruction, from the social construction of knowledge to embodied cognition, this book takes the theories behind Critical Pedagogy and illustrates them at work in common classroom environments. .978-90-481-7887-2978-1-4020-8463-8Series ISSN 1875-4449 Series E-ISSN 1875-4457 作者: 四牛在彎曲 時(shí)間: 2025-3-27 18:41
Depth Estimation via Affinity Learned with Convolutional Spatial Propagation NetworkN over the popular NYU v2?[.] and KITTI?[.] datasets, where we show that our proposed approach improves not only quality (e.g., 30% more reduction in depth error), but also speed (e.g., 2 to 5. faster) of depth maps than previous SOTA methods. The codes of CSPN are available at: ..作者: Plaque 時(shí)間: 2025-3-28 00:17
C. Pengel studies and approaches within disaster management have mainly been focused on some specific type of disasters with certain agency oriented. There is a lack of a general framework to deal with similarities and 978-94-6239-045-4978-94-91216-74-9Series ISSN 1875-7650 Series E-ISSN 2215-1710 作者: Ingrained 時(shí)間: 2025-3-28 03:03 作者: 整體 時(shí)間: 2025-3-28 08:49 作者: 原告 時(shí)間: 2025-3-28 11:18