標(biāo)題: Titlebook: Kommunikation von (Nicht-)Wissen; Eine Fallstudie zum J?rg Dinkelaker Book 2008 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien W [打印本頁] 作者: introspective 時間: 2025-3-21 17:29
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen影響因子(影響力)
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen被引頻次
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen年度引用
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen讀者反饋
書目名稱Kommunikation von (Nicht-)Wissen讀者反饋學(xué)科排名
作者: LINE 時間: 2025-3-21 23:52
https://doi.org/10.1007/978-3-531-90978-3Bildungseinrichtung; Entgrenzung; Erwachsenenbildung; Hilfeeinrichtung; Lebenslanges Lernen; Lernen; hybri作者: 和平主義者 時間: 2025-3-22 01:36
Hybride Settings,Die in den Kapiteln 3 bis 6 dargestellten Kategorien erm?glichen eine formale Bestimmung der vier untersuchten F?lle als hybride Interaktionssettings, in denen der Umgang mit Lernen eine dauerhafte Verbindung mit anderen Formen des Umgangs mit (Nicht-)Wissen eingeht.作者: 使人入神 時間: 2025-3-22 08:06 作者: Cardioversion 時間: 2025-3-22 08:46 作者: lymphoma 時間: 2025-3-22 14:06
Zusammenfassung und Diskussion,alb von Bildungseinrichtungen situiert sind. Obwohl in ihnen ganz unterschiedliche Probleme und Inhalte behandelt werden und sie in verschiedene Kontexte eingelagert sind, lassen sich dennoch gemeinsame Grundmuster rekonstruieren (8.1).作者: Mundane 時間: 2025-3-22 20:59 作者: Nmda-Receptor 時間: 2025-3-22 23:36
Kommunikation von (Nicht-)Wissen978-3-531-90978-3Series ISSN 2626-689X Series E-ISSN 2626-6903 作者: hypnogram 時間: 2025-3-23 02:02
Verfahren der Zuschreibung von (Nicht-)Wissen,von Lernen an. Sie lassen die Personengebundenheit von Wissen in den Vordergrund treten und organisieren die Beobachtung von Personen auf die Beantwortung der Frage hin, ob und wie diese sich von Nicht-Wissenden zu Wissenden ver?ndern.作者: 沒有貧窮 時間: 2025-3-23 05:51
Book 2008iel mit dem alliterierenden Schlagwort zur Wiedererkennung und Identifikation bei. Aber das Schlagwort ist auch Reizwort. Lebenslanges Lernen ist zuallererst eine bildungspolitische Formel. Sie transportiert die Erwartung, individuelles Lernen über die Lebensspanne auszudehnen, vermeidet aber die Zu作者: 迅速成長 時間: 2025-3-23 11:14 作者: 無禮回復(fù) 時間: 2025-3-23 16:20 作者: 講個故事逗他 時間: 2025-3-23 18:18 作者: folliculitis 時間: 2025-3-23 22:39 作者: GLIDE 時間: 2025-3-24 05:48 作者: liposuction 時間: 2025-3-24 07:25
the resilience of governments and populations in coming decades. Moreover, policies introduced to promote financial stability are not preventing an accumulation of systemic risks and the world is ill-prepared for further financial crises and adverse economic shocks. Mounting systemic risks are exac作者: 倔強不能 時間: 2025-3-24 11:48
oals. It has been suggested that CSR goes beyond government regulation, which sets minimum standards, and philanthropy, which lacks mechanisms for long-term sustainability. Laws and policies have been increasingly reinforced by market indices that recognise and measure company performance according 作者: LAST 時間: 2025-3-24 15:46 作者: 放肆的你 時間: 2025-3-24 21:05 作者: Invigorate 時間: 2025-3-24 23:39 作者: 墊子 時間: 2025-3-25 03:31
tries, but could still be unmistakably assigned to one state of origin.. Today, it is increasingly difficult to pin a national label on internationally (globally) active companies. Traditionally, the international expansion of enterprises took place in the field of foreign trade, followed under cert作者: diabetes 時間: 2025-3-25 07:36 作者: 脊椎動物 時間: 2025-3-25 13:04 作者: DOLT 時間: 2025-3-25 18:56 作者: AORTA 時間: 2025-3-25 20:26 作者: BATE 時間: 2025-3-26 01:27
es, especially in science and technology, requires continuous decisions and actions on the part of the innovator as well as those engaged in the search process. The papers included in this edited volume examine this dimension and highlight the changing technological objectives of firms in the era of作者: atopic 時間: 2025-3-26 08:18 作者: 使入迷 時間: 2025-3-26 08:37
Book 2008ezwungenen Individuen auf- tragen. Die Herausgeber dieser Reihe positionieren sich in dieser Debatte nicht. Ihnen geht es um ein tertium comparationis, wie der vollst?ndige Titel der Reihe ?Theorie und Empirie Lebenslangen Lernens“ zum Ausdruck bringt. Unbestr- ten stehen individuelles Lernen und so作者: 斜 時間: 2025-3-26 13:26
esponsible lending standards, and the establishment of an incremental framework governing systemically important financial institutions. It suggests that in a best-case scenario, these reforms will enhance the survival prospects of finance entities and the continued functioning of financial systems 作者: bleach 時間: 2025-3-26 20:52 作者: erythema 時間: 2025-3-27 00:59
-disciplinary perspective, including the disciplines of philosophy, business management, law, politics, sociology and economics, as well as pragmatically by businessmen and politically by public representatives. The term, introduced and defined to achieve a combination of economic, social, environme作者: antedate 時間: 2025-3-27 03:36
CSR movement has begun the transformation from a set of voluntary good citizenship practices toward a sustainability concept under which companies integrate the potential social and environmental impact of their business activities in the core of their decision-making. Perhaps nowhere is the focus 作者: PHON 時間: 2025-3-27 07:38 作者: 歹徒 時間: 2025-3-27 11:33 作者: 制度 時間: 2025-3-27 17:13 作者: Mumble 時間: 2025-3-27 19:43
n of the large European “Single Market”, European economies have been confronted by a significant increase in the degree of structural change at the world level. The last ten years can indeed be described as a period of historic, major structural change at the world level: the collapse of the former作者: 提升 時間: 2025-3-28 01:00
n of Member countries’ economies. Growth in the OECD area has slowed in the last two decades and its revival will depend on further liberalisation of their economies, including through domestic regulatory reform and other structural adjustments. High on the agenda is an increase of the flexibility o作者: 特征 時間: 2025-3-28 03:05 作者: 繞著哥哥問 時間: 2025-3-28 09:43 作者: judicial 時間: 2025-3-28 10:48
Einleitung,anisatorisch verantworteten Lehren hin zum vielf?ltig kontextualisierten Lernen Erwachsener verschoben. P?dagogische Einrichtungen und die Arbeit p?dagogischer Professioneller erscheinen vor diesem Hintergrund nur noch als . m?gliche Form des Umgangs mit Lernen unter anderen (vgl. Dohmen 1996, Kade/作者: 并排上下 時間: 2025-3-28 14:49
Zur Analyse der Kommunikation von Lernen in hybriden Settings,en realisiert sich so das für lebenslanges Lernen ma?gebliche Prinzip einer überlagerung von Lern- und Anwendungszeitr?umen. Die in hybriden Lernsettings institutionalisierten Muster des Umgangs mit (Nicht-)Wissen erm?glichen es, Lernen in Kontexten zum Thema zu machen, deren Funktion nicht auf den 作者: 得罪 時間: 2025-3-28 20:10