標(biāo)題: Titlebook: Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung; Rekonstruktion von E Bj?rn Brandes Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exk [打印本頁] 作者: 壓榨機(jī) 時(shí)間: 2025-3-21 17:59
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung影響因子(影響力)
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung被引頻次
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung年度引用
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung讀者反饋
書目名稱Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung讀者反饋學(xué)科排名
作者: 壯觀的游行 時(shí)間: 2025-3-21 22:24
Bj?rn Brandeson average, male students recorded higher specialized ICT self-efficacy than female students in all 14 countries, and the difference was moderate to large in 12 of the 14 countries. General ICT self-efficacy was positively associated with both male and female CIL achievement to a similar extent in a作者: DEMN 時(shí)間: 2025-3-22 04:05 作者: PLUMP 時(shí)間: 2025-3-22 07:20 作者: Projection 時(shí)間: 2025-3-22 11:28
attempts to answer it. Working within a Post-feminist/Third Wave Feminist context, this chapter explores how various narratives for young people construct desire and how it is played out as part of uneasy gender relations. Desire is the structuring principle of literature in that it drives a narrat作者: 時(shí)代錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-22 15:59 作者: 根除 時(shí)間: 2025-3-22 17:45
Bj?rn Brandeson in Switzerland to shed light on how the current circumstances came about and the developments that may unfold over the coming years and decades. The chapter concludes with insights from an individual who is involved in practice in securing more positions for women on boards in Switzerland, as wel作者: MOTIF 時(shí)間: 2025-3-23 01:17
Bj?rn Brandese analysis of similarities and differences within the eight countries and, by doing so, aim to provide a better understanding of the introduction of different quota laws within the eight countries discussed. We argue that not only the different enabling/hindering forces, the historical development a作者: 桉樹 時(shí)間: 2025-3-23 02:36 作者: 多節(jié) 時(shí)間: 2025-3-23 08:52 作者: 教義 時(shí)間: 2025-3-23 11:53 作者: 輕快帶來危險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-23 16:53 作者: 墊子 時(shí)間: 2025-3-23 19:16
Einleitung, die ihre Entwicklungsprozesse durch bewusste Teilhabe und Auseinandersetzung mit der sie umgebenden Umwelt in bedeutsamem Ma? mitgestalten. Diese Erkenntnisse gehen u.?a. auf Piaget (1969) zurück, der erkannte, dass sich kindliches Lernverhalten von Anfang an durch Aktivit?t, Interesse an Neuem und der Suche nach Regelm??igkeiten auszeichnet.作者: Minatory 時(shí)間: 2025-3-24 01:44
Fazit und weiterführende Thesenlick zu nehmen und zu bestimmen. Als entwicklungsrelevante Aktivit?ten wurden dabei insbesondere frühkindliche .- und . identifiziert, die sich im Rahmen eines offenen Bewegungsangebots – wie der Bewegungsbaustelle – zwar gut anbahnen, jedoch nur schwer durch Beobachtung voneinander abgrenzen lassen.作者: 樂意 時(shí)間: 2025-3-24 05:24
Book 2023en als auch in bewegungsp?dagogischen überlegungen immer wieder herausgestellt. Im Bereich der elementaren Bewegungsfertigkeiten bieten insbesondere offene Bewegungsangebote, wie die Bewegungsbaustelle, besondere Potenziale für solche Aktivit?ten. Gerade im Kleinkindbereich wurde bisher allerdings n作者: Interstellar 時(shí)間: 2025-3-24 08:06 作者: brachial-plexus 時(shí)間: 2025-3-24 13:05
Bj?rn Brandesormation literacy (CIL) than male students in 12 of the 14 countries considered, with an average 19 scale points (or one-fifth of a standard deviation) difference across those 12 countries. An analysis of differential item functioning indicated that female students generally performed relatively bet作者: 怎樣才咆哮 時(shí)間: 2025-3-24 15:18
uch changes to different risks of cardiovascular disease that exist between the genders. Although multiple publications were identified that reported gender differences in the gut microbiome, none of the described observations were consistent. Apparently, the variation in gut microbiome between popu作者: 拋射物 時(shí)間: 2025-3-24 22:10
Bj?rn Brandesthe question redundant? Does the reiteration of this question throughout time and across popular culture, psychology, theology, philosophy, and literature mean that we have failed to find the answer? Common sense tells us that women desire different things. This knowledge, however, does not seem to 作者: vitrectomy 時(shí)間: 2025-3-25 02:59 作者: terazosin 時(shí)間: 2025-3-25 03:58
Bj?rn Brandeslevels of the economy. In spite of the country’s strong record on equality and emancipation of women, the Slovenian labor market is still gender-segregated, unpaid domestic and care work are highly feminized and decision-making positions are still dominated by men. Although there is already some leg作者: 彈藥 時(shí)間: 2025-3-25 08:02 作者: Palatial 時(shí)間: 2025-3-25 13:50 作者: GEM 時(shí)間: 2025-3-25 16:09
s. Although there is an overall consensus that increasing the share of women in areas of power and influence is important for a number of reasons, the best manner in which to accelerate the process has been debated both between and within countries. Consequently, with an increased focus on women on 作者: ALT 時(shí)間: 2025-3-25 20:42 作者: 無政府主義者 時(shí)間: 2025-3-26 00:47
Methodisches Vorgehenn und Wissenschaftler die Kindheit bereits seit vielen Jahrzehnten und nehmen dabei immer wieder frühkindliche Aktivit?ten in den Blick. Grunds?tzlich l?sst sich nach Keller et al. (2013, S.?86) in der Forschungsliteratur jedoch eine empirische Forschungslücke bezüglich des Lernens zwischen dem S?ug作者: 采納 時(shí)間: 2025-3-26 06:20 作者: Vaginismus 時(shí)間: 2025-3-26 08:34 作者: 招待 時(shí)間: 2025-3-26 16:10 作者: Flat-Feet 時(shí)間: 2025-3-26 19:57 作者: 廣大 時(shí)間: 2025-3-26 23:57
Kleine Forscherinnen und Forscher in Bewegung978-3-658-41527-3Series ISSN 2512-0697 Series E-ISSN 2512-0700 作者: Frisky 時(shí)間: 2025-3-27 04:03
Theoretischer Rahmen und ForschungsstandIm aktuellen Diskurs über die Ziele frühkindlicher Bildungseinrichtungen sind die Begriffe Entwicklung und Lernen (bzw. Bildung) zentral. Diese Zielkategorien sollen erreicht werden durch eine angemessene Betreuung, Erziehung und Lernunterstützung durch die frühp?dagogischen Fachkr?fte und eine entwicklungsf?rderliche Lernumgebung.作者: jovial 時(shí)間: 2025-3-27 08:17 作者: Inexorable 時(shí)間: 2025-3-27 13:17
Ergebnisseh rekonstruierten Erkundungsaktivit?ten differenziert dargestellt. Dabei soll nicht nur die analytische Tiefe der Auswertung sichtbar, sondern auch die Komplexit?t der Situationen nachvollziehbar offengelegt werden.作者: 原來 時(shí)間: 2025-3-27 16:09
Bildung und Sporthttp://image.papertrans.cn/k/image/543312.jpg作者: Gossamer 時(shí)間: 2025-3-27 20:53 作者: 不如樂死去 時(shí)間: 2025-3-28 01:53
Book 2018 gehen sie auf die Herausforderungen bei der Konzeption, im Prozess der Durchführung und im Nachgang von Datenerhebungen ein. Sie diskutieren zeitliche, inhaltliche und organisatorische Aspekte und beleuchten, wie Entscheidungen im Feld Erfolg und Misserfolg von Forschung ma?geblich pr?gen. Ihre Erl