標(biāo)題: Titlebook: Kinematografie der Erinnerung; Band 1: Filme als ko Irina Gradinari Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenzie [打印本頁] 作者: monster 時(shí)間: 2025-3-21 18:24
書目名稱Kinematografie der Erinnerung影響因子(影響力)
書目名稱Kinematografie der Erinnerung影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kinematografie der Erinnerung網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kinematografie der Erinnerung網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kinematografie der Erinnerung被引頻次
書目名稱Kinematografie der Erinnerung被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kinematografie der Erinnerung年度引用
書目名稱Kinematografie der Erinnerung年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kinematografie der Erinnerung讀者反饋
書目名稱Kinematografie der Erinnerung讀者反饋學(xué)科排名
作者: bisphosphonate 時(shí)間: 2025-3-21 21:08 作者: follicle 時(shí)間: 2025-3-22 01:58 作者: 顯而易見 時(shí)間: 2025-3-22 07:57
Irina Gradinari.-law central brightness profiles belong not to bulges but to disks. That is, some galaxy disks have central brightness profiles that are much steeper than the inward extrapolation of an exponential fit to the outer parts. These observations and .-body simulations of gas flow in nonaxisymmetric gala作者: 宇宙你 時(shí)間: 2025-3-22 12:33 作者: NEXUS 時(shí)間: 2025-3-22 14:18
Irina Gradinarit instability drive disc evolution and bulge growth through various mechanisms on short timescales. The giant clumps can migrate inward and coalesce into the bulge in a few 10.?years. The instability in the very turbulent media drives intense gas inflows toward the bulge and nuclear region. Thick di作者: heterodox 時(shí)間: 2025-3-22 18:09 作者: Heresy 時(shí)間: 2025-3-23 00:45 作者: violate 時(shí)間: 2025-3-23 04:55 作者: STING 時(shí)間: 2025-3-23 06:14 作者: Amylase 時(shí)間: 2025-3-23 12:46 作者: Host142 時(shí)間: 2025-3-23 16:10 作者: 強(qiáng)制令 時(shí)間: 2025-3-23 19:38
Forschungsstand,nd Film diskutiert. Zentral für diese Studie ist die in der Forschung bestehende Annahme, dass der Film die Pr?senz der Vergangenheit in der Gegenwart m?glich machte und dass er so als konstitutiv (und nicht repr?sentierend) gegenüber der Vergangenheit zu denken ist.作者: Original 時(shí)間: 2025-3-23 23:06
,Dimensionen des kollektiven Ged?chtnisses,drei verschiedene Erinnerungskulturen, aber auch deren Ideologien und Rezeptionskontexte zu beschreiben und zu vergleichen, weil sich filmische Narrationen aufgrund der Medienspezifika weltweit ?hneln.作者: 東西 時(shí)間: 2025-3-24 03:32
Einleitung,sinnhaft zu erz?hlen. Dadurch entsteht das komprimierte, kollektiv geteilte und gleich geformte Wissen über die Vergangenheit, das zugleich durch filmische Einfühlungs- und Identifikationsstrukturen zum Bestandteil aktueller Identit?tsdiskurse wird.作者: 態(tài)度暖昧 時(shí)間: 2025-3-24 09:13 作者: Tonometry 時(shí)間: 2025-3-24 14:03
Irina Gradinariin Patras, August 19, 1982. Roughly one hundred scientists attended this meeting, the discussions were livel- sometimes heated - and the original time span allocated to the meeting was as a result, comfortably exceeded by about 50 % . The aim of this meeting was to determine the role of galactic gam作者: 出沒 時(shí)間: 2025-3-24 16:14
Irina Gradinariations in quantitatively modelling such super metal rich (SMR) stars are briefly recalled, including the question of the helium enrichment, of the metallicity dependence of mass loss, and of the metal opacity. Recent color-magnitude diagrams for stars in the Galactic Bulge are show that the bulk of 作者: 廣口瓶 時(shí)間: 2025-3-24 19:18 作者: ALIBI 時(shí)間: 2025-3-25 01:43
Irina Gradinarito hold a more properly organised symposium on "Galactic Bulges" in a few years time. After some discussion a Scientific Organising Committee was founded and after some manoeuvring a chairman was chosen, a local organiser was assigned and two editors were given instructions. A good thing about the l作者: SEED 時(shí)間: 2025-3-25 06:15
Irina Gradinariave long been studied in the low-redshift nearby Universe. There it has long been probed observationally, in particular through peanut-shaped bulges (Chap.?.). This secular growth of bulges in modern disc galaxies is driven by weak, non-axisymmetric instabilities: it mostly produces pseudobulges at 作者: objection 時(shí)間: 2025-3-25 10:19
Einleitung,ale These dieser Arbeit – der Spielfilm selbst, dem es aufgrund seiner medienspezifischen Eigenschaften gelingt, in einer kurzen Zeit anschaulich und sinnhaft zu erz?hlen. Dadurch entsteht das komprimierte, kollektiv geteilte und gleich geformte Wissen über die Vergangenheit, das zugleich durch film作者: Resistance 時(shí)間: 2025-3-25 12:05 作者: 無能力 時(shí)間: 2025-3-25 18:13 作者: Eructation 時(shí)間: 2025-3-25 23:08
,Dimensionen des kollektiven Ged?chtnisses,?chtnis aufgewertet. Kein anderes Medium kann so komprimiert sinnhaft erz?hlen und somit die in ihrer Komplexit?t kaum übersehbare Geschichte mit einer (in der Gegenwart politisch wirksamen) Bedeutung versehen. Die Narrationen liegen also dem kulturellen Erinnerungskonsens zu Grunde, wobei die Erz?h作者: Oligarchy 時(shí)間: 2025-3-26 03:42
Narrationstypologie,landesspezifisch zu systematisieren und generell Aussagen über filmische Sinngenese zu treffen. Hier werden Begriffe und historische Entwicklung erkl?rt, die im Modell des kollektiven Ged?chtnisses angedeutet wurden: 1) Die ?Narration von oben“ erz?hlt den Krieg in seiner scheinbaren Vollst?ndigkeit作者: Endemic 時(shí)間: 2025-3-26 05:12
https://doi.org/10.1007/978-3-658-30065-4Kriegsfilm; Filmgenres; Filmnarratologie; Kollektives Ged?chtnis; Sozialistischer Realismus im Film; Sowj作者: NICE 時(shí)間: 2025-3-26 10:30
Irina GradinariWichtiger Beitrag zur Filmgeschichte und Filmnarratologie.Neue Erkenntnisse zu kulturwissenschaftlichen Erinnerungstheorien.Entwickelt spezifische Narrationstypen作者: 單色 時(shí)間: 2025-3-26 15:51 作者: 除草劑 時(shí)間: 2025-3-26 20:31 作者: milligram 時(shí)間: 2025-3-26 21:56
Kinematografie der Erinnerung978-3-658-30065-4Series ISSN 2524-3209 Series E-ISSN 2524-3217 作者: 朋黨派系 時(shí)間: 2025-3-27 02:56
9樓作者: Calculus 時(shí)間: 2025-3-27 08:03
9樓作者: 蘆筍 時(shí)間: 2025-3-27 12:01
10樓作者: certitude 時(shí)間: 2025-3-27 13:53
10樓作者: Bravura 時(shí)間: 2025-3-27 21:36
10樓作者: STAT 時(shí)間: 2025-3-27 23:05
10樓