派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Kundenorientierte Unternehmensführung; Kundenorientierung - Hans H. Hinterhuber (Vorstand),Kurt Matzler (wisse Book 20002nd edition Gabler [打印本頁]

作者: Clinton    時(shí)間: 2025-3-21 19:10
書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung影響因子(影響力)




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung被引頻次




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung年度引用




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung年度引用學(xué)科排名




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung讀者反饋




書目名稱Kundenorientierte Unternehmensführung讀者反饋學(xué)科排名





作者: Fortuitous    時(shí)間: 2025-3-21 21:40

作者: 障礙物    時(shí)間: 2025-3-22 04:28
Prozessorientiertes Management von KundenzufriedenheitKundenzufriedenheit ist von einigen Autoren hervorgehoben worden (Phillips, Chang and Buzzell 1983, Buzzell and Gale 1987, Anderson et al 1993). Diese au?erordentliche Bedeutung hat bei Akademikern und Praktikern zu einer intensiven Besch?ftigung mit der Messung und Steuerung von Kundenzufriedenheit geführt.
作者: mortuary    時(shí)間: 2025-3-22 06:12

作者: ASSET    時(shí)間: 2025-3-22 09:00

作者: opinionated    時(shí)間: 2025-3-22 13:51
Kundenzufriedenheit und Kundenwertm Schluss, dass ?obwohl die meisten Befragten dem Kundenwert hohe Bedeutung beimessen, (...) es fast überall an gesichertem Wissen [fehlt].“ (Krafft/Marzian, 1997, S. 105). Nur ein sehr geringer Teil der untersuchten Unternehmungen verwenden zur Berechnung des Kundenwertes aussagekr?ftige Instrumente, noch dazu in systematischer Weise.
作者: folliculitis    時(shí)間: 2025-3-22 17:54
Methoden zur Identifikation von Basis-, Leistungs- und Begeisterungsfaktorenen der Erforschung der Dienstleistungsqualit?t zurückzuführen. Gerade diese Methode weist aber einige M?ngel hinsichtlich ihrer Eignung zur Identifikation von Basis-, Leistungs- und Begeisterungsfaktoren auf (siehe Matzler, 2000, S. 13ff).
作者: aerobic    時(shí)間: 2025-3-23 01:09

作者: 下邊深陷    時(shí)間: 2025-3-23 04:13

作者: 痛恨    時(shí)間: 2025-3-23 07:11

作者: VAN    時(shí)間: 2025-3-23 13:47
Der Zusammenhang zwischen Produktqualit?t, Kundenzufriedenheit und Unternehmenserfolgn 1994; Rust/Zahorik/Keiningham 1995; Homburg/Rudolph 1997), liegt die Relevanz bedürfnisgerechter Leistungen für die Existenzsicherung des Anbieters auf der Hand. Die Gründe für den vermuteten Zusammenhang zwischen Produktqualit?t, Kundenzufriedenheit und Unternehmenserfolg lassen sich mit Hilfe von Abbildung 1 verdeutlichen.
作者: 消毒    時(shí)間: 2025-3-23 17:19
Das Qualitative Zufriedenheitsmodell (QZM)sind auch in der Praxis Bekenntnisse zu Kundenorientierung und Kundenzufriedenheit eine Selbstverst?ndlichkeit. Unternehmen wie Ritz Carlton (1995) streben das Ziel einer 100%igen Kundenzufriedenheit an oder geben wie Xerox (1995, S. 129) gar eine unbeschr?nkte Zufriedenheitsgarantie (“Total Satisfaction Guarantee”).
作者: 釘牢    時(shí)間: 2025-3-23 19:11

作者: Patrimony    時(shí)間: 2025-3-23 22:38
ithms are valid only for a quasi-global convergence when the initial orientation angles are restricted to the condition .. In this chapter, we would like to remove this restriction such that the orientation alignment could be achieved for almost all initial conditions. It will be shown that the orie
作者: REIGN    時(shí)間: 2025-3-24 03:27
Hans H. Hinterhuber,Stephan A. Friedrich,Kurt Matzler,Heinz K. Stahlcontrol laws. However, as shown in Fig.?., it is not possible to stabilize a general formation to the desired configuration under the gradient control laws. There have been some efforts to improve the performance of a formation system by adding a perturbation term into the gradient control law. But,
作者: 聽覺    時(shí)間: 2025-3-24 07:01

作者: 館長(zhǎng)    時(shí)間: 2025-3-24 12:15

作者: gnarled    時(shí)間: 2025-3-24 14:59
Bernd Stauss,Patricia NeuhausIn reality, it is commonly observed that, no matter how sharp a drilling break or clearly defined a formation top on an electric log, the formation top as logged from cuttings will appear to be “transitional.” (Note: not transitional in the sense that the cuttings show a varying composition, but tha
作者: ensemble    時(shí)間: 2025-3-24 21:21
Heinz K. Stahl showed that nearly 30% of China’s land area and 500 million people were suffering from haze, especially in the Pan Bohai Sea, the Yangtze River Delta, and the Pearl River Delta. Since the 1970s, China has gradually carried out special research on the acid rain and photochemical smog, revealing that
作者: Confirm    時(shí)間: 2025-3-25 02:05
Torsten Tomczak,Sabine Dittrich showed that nearly 30% of China’s land area and 500 million people were suffering from haze, especially in the Pan Bohai Sea, the Yangtze River Delta, and the Pearl River Delta. Since the 1970s, China has gradually carried out special research on the acid rain and photochemical smog, revealing that
作者: Fibrin    時(shí)間: 2025-3-25 05:59

作者: 季雨    時(shí)間: 2025-3-25 10:11

作者: CRAB    時(shí)間: 2025-3-25 12:33
Bernd LeMar (UAV) swarm systems. First, time-varying state formation control problems for high-order LTI swarm systems with time delays and time-varying output formation control problems for high-order LTI swarm systems are studied, respectively. Necessary and sufficient conditions for swarm systems to achieve
作者: FLOAT    時(shí)間: 2025-3-25 18:46
igh-order LTI singular swarm systems with time delays. First, a dynamic output containment protocol is presented. Necessary and sufficient conditions for swarm systems to achieve output containment are proposed. To ensure the scalability of the criteria, a sufficient condition which only includes tw
作者: Preserve    時(shí)間: 2025-3-25 22:31
Heinz K. Stahl,Hans H. Hinterhuber,Stephan A. Friedrich,Kurt Matzlerms like biofouling and corrosion that damage structures used in the building of sea vessels and ports. These problems are very expensive for the shipping industry. Next, the topic of soil and its bacteria are discussed. An emphasis is placed on pathogens that cause food contamination and plant disea
作者: 換話題    時(shí)間: 2025-3-26 04:10
Kurt Matzler,Franz Bailomms like biofouling and corrosion that damage structures used in the building of sea vessels and ports. These problems are very expensive for the shipping industry. Next, the topic of soil and its bacteria are discussed. An emphasis is placed on pathogens that cause food contamination and plant disea
作者: 可觸知    時(shí)間: 2025-3-26 06:31

作者: CHURL    時(shí)間: 2025-3-26 11:30

作者: scrape    時(shí)間: 2025-3-26 13:46

作者: Project    時(shí)間: 2025-3-26 18:41
Antonella Mei-Pochtleryl sulphate (SDS) have been studied. Polyelectrolytes with charge densities between 100% and 10%, counted per monomer unit, were used. At low ionic strength the polyelectrolytes adsorb in a flat conformation to neutralize the negative mica surface charge. The higher the linear charge density of the
作者: Surgeon    時(shí)間: 2025-3-26 21:38
Klaus J. Zink,Thomas B?uerle of water, decane and the nonionic surfactant pentaethylene glycol dodecylether (C.E.). Stable microemulsion droplets can be prepared when the spontaneous curvature has a finite but not too low value. Near the limit of maximum oil solubilisation the droplets adopt a spherical shape with low polydisp
作者: ALLEY    時(shí)間: 2025-3-27 04:30

作者: legislate    時(shí)間: 2025-3-27 07:31
Das Konzept der kundenorientierten Unternehmensführungin der Entwicklung von Unternehmensstrategien. Dies hat sich in den letzten Jahrzehnten im strategischen Management von Unternehmen deutlich gezeigt, indem beispielsweise spezielle Analyseinstrumente der Unternehmensführung zugrunde gelegt wurden.
作者: Awning    時(shí)間: 2025-3-27 12:58
Der Zusammenhang zwischen Produktqualit?t, Kundenzufriedenheit und Unternehmenserfolgt) und die Kundenzufriedenheit ein gro?e Aufmerksamkeit. So belegen zahlreiche empirische Untersuchungen, da? eine Verbesserung der Produktqualit?t die Zufriedenheit der Kunden erh?ht (vgl. für einen überblick Fornell/Johnson/Anderson/Everitt Bryant 1996, Anderson/Sullivan 1993, Anderson/Fornell/Rus
作者: BRAWL    時(shí)間: 2025-3-27 16:21
Das Qualitative Zufriedenheitsmodell (QZM)atur seit Jahren unbestritten. Das Marketing rückt schon traditionell die Kundenzufriedenheit in den Mittelpunkt seines konzeptionellen Selbstverst?ndnisses als marktorientierte Unternehmensführung. Darüber hinaus haben in den letzten Jahren weitere vielbeachtete unternehmensweite Führungskonzepte —
作者: Hamper    時(shí)間: 2025-3-27 20:17

作者: Munificent    時(shí)間: 2025-3-28 00:19

作者: Osteons    時(shí)間: 2025-3-28 04:52
Kundenorientiertes Wissensmanagementn die Unternehmensführung stellt. Einerseits verlangt das Konzept von jedem einzelnen, da? er sich entsprechend seiner funktionalen und hierarchischen Position . in die Auseinandersetzung mit dem Kunden einbringt, andererseits fordert es ein interdisziplin?res Vorgehen, das individuelle zu kollektiv
作者: 人類    時(shí)間: 2025-3-28 08:52
Kundenorientierte Kommunikationmel, doch die Realit?t sieht oft ganz anders aus. Was in Werbeaussagen als kundenfreundlich kommuniziert wird, ist in der Praxis nicht selten kundenfeindlich. Wer kennt nicht die Erfahrung, als Kunde in einem Kaufhaus zu stehen und den Hals zu strecken, um nach einem Verk?ufer Ausschau zu halten? We
作者: 尋找    時(shí)間: 2025-3-28 12:58
Kundenzufriedenheit und Kundenwerttematisch die Zufriedenheit ihrer Kunden abfragen und weitere 20% entsprechende Befragungen vorbereiten; 40% ermitteln die Zufriedenheit für jeden Auftrag und etwa ein Drittel der deutschen Investitionsgüterunternehmungen führen Kundenzufriedenheitsanalysen im j?hrlichen Rhythmus durch. . wird offen
作者: BOLUS    時(shí)間: 2025-3-28 14:36
Messung von Kundenzufriedenheiteter Indikator für den zukünftigen Erfolg darstellt, ist weithin bekannt und kaum umstritten. Trotzdem ist es erstaunlich, da? nur wenige Unternehmen die Zufriedenheit ihrer Kunden ermitteln und zielgerichtet managen. Diejenigen, die es tun, tun dies oft unsystematisch, nur fallweise und h?ufig mit
作者: Sigmoidoscopy    時(shí)間: 2025-3-28 21:55
Prozessorientiertes Management von Kundenzufriedenheittitionen in die Kundenzufriedenheit sogar als eine Art Versicherung: ?Investing in customer satisfaction is like taking out an insurance policy. If some hardship temporarily befalls the firm, customers will be more likely to remain loyal“(p. 140). Die ?konomische Sinnhaftigkeit von Steigerungen der
作者: Receive    時(shí)間: 2025-3-29 00:59
Methoden zur Identifikation von Basis-, Leistungs- und Begeisterungsfaktoren 25 Jahren, eine hinreichender Paradigmenwechsel konnte aber diesbezüglich bis jetzt nicht erzielt werden. Die Literatur zum Thema Kundenzufriedenheit ist zwar in den letzten Jahren rasant angestiegen, allerdings besch?ftigen sich nur wenige Arbeiten mit der Faktorstruktur. Im wesentlich ist dies au
作者: linear    時(shí)間: 2025-3-29 06:32

作者: Oration    時(shí)間: 2025-3-29 11:06
Kundenbindung durch ,chnitt werden 65 Prozent jedes Gesch?ftes mit Stammkunden get?tigt. Die numerisch kleine Kerngruppe der Vielverwender spielt für das Ergebnis eine enorme Rolle, wird jedoch oft nicht anders angesprochen als der Durchschnitt.
作者: colloquial    時(shí)間: 2025-3-29 11:25
Kundenorientierung und —zufriedenheit in Business Excellence-Konzepten eingebü?t — eher das Gegenteil ist der Fall. Durch die zunehmende Internationalisierung der Wirtschaft wird die Wettbewerbsf?higkeit von Unternehmen immer st?rker auf die Probe gestellt. Neben der Globalisierung der M?rkte hat dazu ebenso der in nahezu allen Bereichen festzustellende Wandel vom Ver
作者: 個(gè)人長(zhǎng)篇演說    時(shí)間: 2025-3-29 18:47
Kundenbindung durch Kundenclubsbstbewu?ter und anspruchsvoller, ihre Loyalit?t zu einer bestimmten Marke ist geringer geworden. Es gibt mehr und mehr Verbraucher, die ihre Einstellung fast im Monatsrhythmus wechseln und deren Bindung an ein Produkt, eine Marke oder ein Unternehmen minimal geworden ist. Dies ist nicht nur die Folg
作者: crucial    時(shí)間: 2025-3-29 22:11
t den Schwerpunkten Marketing und Unternehmensführung sowie an Entscheidungstr?ger in Unternehmen, die einen umfassenden Einblick in den Wirkungszusammenhang der einzelnen Komponenten der kundeno978-3-663-10592-3
作者: 熱情的我    時(shí)間: 2025-3-30 01:18

作者: 貧窮地活    時(shí)間: 2025-3-30 04:37
h agent estimates the velocity of leader agents. Then, using this estimated velocity, the agent controls the relative displacements as well as the velocity. It is supposed that there is one leader agent and the leader agent is moving with a constant velocity; so, the follower agents need to match th
作者: 令人苦惱    時(shí)間: 2025-3-30 08:50
ual variables that transform a non-convex circle or a sphere to the linear Euclidean space. The global orientation alignment problem is defined in a non-convex circle or a sphere; for the convergence analysis, we conduct analysis in the Euclidean space by way of using virtual variables. Then, after
作者: Ablation    時(shí)間: 2025-3-30 15:51
Hans H. Hinterhuber,Stephan A. Friedrich,Kurt Matzler,Heinz K. Stahln Sect.?. we provide a gradient control law enhanced by virtual variables for ensuring a global stabilization of general complete graphs in general dimensional space. However, note that since the control law proposed in Sect.?. uses virtual variables that should be communicated between neighboring a
作者: corporate    時(shí)間: 2025-3-30 18:06

作者: 邪惡的你    時(shí)間: 2025-3-30 23:58
Frank Huber,Andreas Herrmann,Christine Braunsteinthe maximum development of communicable geological informa- tion. Whether a geologist‘s work lies in this direction or in the more applied field of pressure evaluation, it is the application of geological insight to engineering problems that distinguishes the professional logging geologist in the fi
作者: photophobia    時(shí)間: 2025-3-31 03:07

作者: 奴才    時(shí)間: 2025-3-31 05:54
Heinz K. Stahlrimary pollutants into the secondary pollutants is the hydroxyl (OH) radical. However, there is a lack of research on the chemical mechanism of the OH radical in complex air pollution currently, which limits our understanding of the causes of secondary pollution.
作者: compassion    時(shí)間: 2025-3-31 11:24
Torsten Tomczak,Sabine Dittrichrimary pollutants into the secondary pollutants is the hydroxyl (OH) radical. However, there is a lack of research on the chemical mechanism of the OH radical in complex air pollution currently, which limits our understanding of the causes of secondary pollution.
作者: 領(lǐng)袖氣質(zhì)    時(shí)間: 2025-3-31 15:55
Michael Laker,Alexander Pohl,Denise Dahlhoff eroding more extensively than those along the south and west coasts. Both of these factors are exacerbated by modern ranching that left the landscape denuded and unstable. Interpretations about differential site preservation and post-depositional processes provide important information that could i
作者: LINES    時(shí)間: 2025-3-31 20:40

作者: 玉米    時(shí)間: 2025-3-31 21:53
Bernd LeMarry and sufficient conditions for UAV swarm systems to achieve time-varying formations and approaches to design the protocol are proposed. Autonomous time-varying formation control experiments are performed using five quadrotor UAVs in outdoor environment to demonstrate the theoretical results.
作者: 歸功于    時(shí)間: 2025-4-1 04:10





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
鄱阳县| 巴塘县| 望江县| 重庆市| 延边| 呼和浩特市| 嘉荫县| 广平县| 丰顺县| 湟源县| 南汇区| 和田县| 板桥市| 深泽县| 哈巴河县| 辽宁省| 津市市| 日照市| 宁都县| 广宁县| 广安市| 株洲县| 平山县| 潞西市| 盐源县| 五指山市| 桓台县| 正阳县| 大理市| 湖州市| 阳原县| 福海县| 宁乡县| 阿克苏市| 濮阳市| 上蔡县| 长沙县| 佛坪县| 旬邑县| 尉氏县| 浦北县|