標(biāo)題: Titlebook: Kundenclubs & More; Innovative Konzepte Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu? Book 2004 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. [打印本頁] 作者: 爆裂 時(shí)間: 2025-3-21 17:41
書目名稱Kundenclubs & More影響因子(影響力)
書目名稱Kundenclubs & More影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kundenclubs & More網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Kundenclubs & More讀者反饋
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作者: 有法律效應(yīng) 時(shí)間: 2025-3-22 00:11 作者: Gustatory 時(shí)間: 2025-3-22 03:25 作者: 柔聲地說 時(shí)間: 2025-3-22 08:34
978-3-322-82479-0Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2004作者: 撤退 時(shí)間: 2025-3-22 10:01 作者: 攤位 時(shí)間: 2025-3-22 16:28 作者: 合適 時(shí)間: 2025-3-22 19:00 作者: Itinerant 時(shí)間: 2025-3-22 23:02 作者: 古老 時(shí)間: 2025-3-23 02:30 作者: 點(diǎn)燃 時(shí)間: 2025-3-23 06:19
,Ausblick — Trends im Kontext von Kundenclubs & More,Welche . zeichnen sich jetzt am . ab (vgl. hierzu unter anderem Howaldt/Utsch/Panella, 2003, S. 27 f.)?作者: 一瞥 時(shí)間: 2025-3-23 11:54 作者: MELD 時(shí)間: 2025-3-23 17:52 作者: 壯觀的游行 時(shí)間: 2025-3-23 18:29
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?their correctness. However, earlier specifications for verification of RTOSs often do not explicitly specify the behavior of possible unbounded kernel service invocations. To address the problem, a new event-based modelling approach is recently proposed to treat the operating system as a concurrent 作者: 不真 時(shí)間: 2025-3-24 01:22
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?eces of information on the execution cost of the object code as cost annotations on the source code. These cost annotations characterize the execution costs of code fragments of constant complexity. The first contribution of this paper is a proof methodology that extends standard simulation proofs o作者: Mystic 時(shí)間: 2025-3-24 02:54 作者: Galactogogue 時(shí)間: 2025-3-24 08:15
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu? approaches are the automation level and the complexity of non-automated steps. Usually, test case generation is supported by some automatic technique whereas modeling is manually performed. UML statecharts or other extended finite state machine formalisms are widely used to build behavior models. T作者: JOG 時(shí)間: 2025-3-24 13:40 作者: 控制 時(shí)間: 2025-3-24 15:42 作者: 填滿 時(shí)間: 2025-3-24 21:56 作者: 食道 時(shí)間: 2025-3-25 01:33
eemed critical. Standard conformance checking entails ensuring that a system or a model of a system faithfully meets the requirements of a specification of a standard improving the robustness and trustworthiness of the system model. In this paper, we present a formal framework based on the correct-b作者: 淘氣 時(shí)間: 2025-3-25 07:08 作者: Jacket 時(shí)間: 2025-3-25 10:06 作者: conference 時(shí)間: 2025-3-25 13:13 作者: 約會(huì) 時(shí)間: 2025-3-25 18:45
Umsetzung von Kundenbindungsprogrammen am Beispiel des Kundenclubs,n Praxis im Zentrum stehen. Dabei wird anhand einer Vielzahl von Beispielen aufgezeigt, wie facettenreich das Club-Leben sowohl für die Mitglieder wie auch für die Club-Initiatoren auf Unternehmensseite sein kann.作者: IRATE 時(shí)間: 2025-3-25 20:03 作者: 來自于 時(shí)間: 2025-3-26 03:30 作者: inscribe 時(shí)間: 2025-3-26 08:09
nginstrument bieten sie die M?glichkeit, den Kunden in besonderer Weise zu begeistern und ihn langfristig an das Unternehmen zu binden. ..In "Kundenclubs & More" vermitteln die Autoren, renommierte Direktmarketing-Experten, das komplette Know-how für alle, die in ihrem Unternehmen über professionell作者: Halfhearted 時(shí)間: 2025-3-26 09:33 作者: perpetual 時(shí)間: 2025-3-26 15:54
,Prozesse und Systeme zur Servicedurchführung bei einem Kundenclub,RM-Projekte sind in den vergangenen Jahren daran gescheitert, dass bei der vorgeschalteten Einführung eines CRM-Systems übersehen wurde, dass es ohne die sorgf?ltige Definition von Prozessen, die im Unternehmen und au?erhalb davon angesiedelt sind, kein effektives CRM geben kann. Idealtypisch werden nacheinander drei Schritte durchlaufen:作者: 爭吵 時(shí)間: 2025-3-26 17:39
Book 2004nderer Weise zu begeistern und ihn langfristig an das Unternehmen zu binden. ..In "Kundenclubs & More" vermitteln die Autoren, renommierte Direktmarketing-Experten, das komplette Know-how für alle, die in ihrem Unternehmen über professionelle Kundenbindung nachdenken, selbst ein Kundenbindungsprogra作者: PANEL 時(shí)間: 2025-3-26 21:36 作者: membrane 時(shí)間: 2025-3-27 02:34
ools and mailboxes are formally defined and proved with PiCore (. 2500 lines of specifications and proof scripts in Isabelle/HOL) based on a formal execution model considering the two modules simultaneously. We also discuss the shortcomings of PiCore for our case study and present possible improveme作者: MENT 時(shí)間: 2025-3-27 07:40 作者: 拋媚眼 時(shí)間: 2025-3-27 13:28
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?ools and mailboxes are formally defined and proved with PiCore (. 2500 lines of specifications and proof scripts in Isabelle/HOL) based on a formal execution model considering the two modules simultaneously. We also discuss the shortcomings of PiCore for our case study and present possible improveme作者: 6Applepolish 時(shí)間: 2025-3-27 15:10 作者: overwrought 時(shí)間: 2025-3-27 19:43
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?written in . for (a large fragment of) the . language..As a third and last contribution, we provide evidence for the usability of the generated cost annotations as a mean to reason on the concrete complexity of programs written in .. For this purpose, we present a . plugin that uses our cost annotat作者: HOWL 時(shí)間: 2025-3-28 00:25 作者: Factorable 時(shí)間: 2025-3-28 05:25
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?ecurring problems and their solutions (patterns). In order to improve usability and increase the automation level, a transformational approach is defined which derives Promela code from specifications built by TSPs composition and applies model checking to obtain test sequences by using the SPIN mod作者: reptile 時(shí)間: 2025-3-28 06:16 作者: acrobat 時(shí)間: 2025-3-28 10:36
Wolfgang Hartmann,Ralf T. Kreutzer,Holger Kuhfu?munication scenarios written in C/MPI. In this paper, we describe (i) the TLA+ MPI model features, such as handling the explicit memory for each process to facilitate the modeling of C pointers, and some of the widely used MPI operations, (ii) the model extraction framework and the simplifications m作者: adj憂郁的 時(shí)間: 2025-3-28 17:22
y annotating the system model with typing conditions. We address an industrial case study borrowed from the aircraft cockpit engineering domain to demonstrate the feasibility and strengths of our approach. The ARINC 661 standard is formalised as an Event-B theory. This theory formally models and ann作者: Coeval 時(shí)間: 2025-3-28 21:15
nbindungseffekte messen lassen...Konkrete Fallbeispiele wie Pampers, Swarovski, Maggi, Volkswagen, S-points, Payback, Open Business Club, G?rtz und BSW Bonus & Club zeigen anschaulich, wie die Umsetzung in die978-3-322-82479-0978-3-322-82478-3