標(biāo)題: Titlebook: Kunden-Feedback im Internet; Strukturiert erfasse Gaby Wiegran,Gregor Harter Book 2002 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, [打印本頁] 作者: 相持不下 時間: 2025-3-21 18:27
書目名稱Kunden-Feedback im Internet影響因子(影響力)
書目名稱Kunden-Feedback im Internet影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kunden-Feedback im Internet網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kunden-Feedback im Internet網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kunden-Feedback im Internet被引頻次
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書目名稱Kunden-Feedback im Internet年度引用
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書目名稱Kunden-Feedback im Internet讀者反饋
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作者: 無表情 時間: 2025-3-21 20:38 作者: compose 時間: 2025-3-22 02:30 作者: 貪婪的人 時間: 2025-3-22 04:47
essionell durchgeführt werden kann..Es zeigt M?glichkeiten d?u?erungen von Lob, Anregungen und Beschwerden im Internet werden immer selbstverst?ndlicher - für Kunden, aber nicht für Unternehmen. Rund zwei Drittel aller Meinungs?u?erungen von Kunden bleiben unbeantwortet - verpasste Chancen für die K作者: 哄騙 時間: 2025-3-22 12:45 作者: 誘騙 時間: 2025-3-22 15:25
Wo stehen deutsche Unternehmen heute?,ip Management zu betreiben, ist es notwendig, dem Kunden den Kontakt mit dem Unternehmen zun?chst einmal so einfach wie m?glich zu gestalten. Die Strategie, den eigenen Web-Auftritt nur als ?Online-Katalog“ oder zus?tzliches ?Schaufenster“ zu nutzen, ist l?ngst nicht mehr wettbewerbsf?hig.作者: Tdd526 時間: 2025-3-22 20:01
Beschwerden erfassen,t es sinnvoll, dem Kunden so viele Zugangskan?le wie m?glich zur Verfügung zu stellen. Um die relevanten Einflussfaktoren bei dieser Kontaktaufnahme besser analysieren zu k?nnen, sollten grunds?tzlich zwei Arten von Beschwerden unterschieden werden: Aktive und passive Beschwerden.作者: 認(rèn)識 時間: 2025-3-22 22:59
Beschwerden beantworten,le Unternehmen antworten gar nicht oder nur sehr sporadisch auf die Beschwerden ihrer Kunden. Dies ist besonders bemerkenswert, weil im Falle von ?ffentlichen Beschwerden im Internet auch die breite ?ffentlichkeit erf?hrt, dass die Unternehmen nicht antworten.作者: 滔滔不絕地說 時間: 2025-3-23 02:24
Ausblick,iten liegt. Die Schw?che besteht vielmehr darin, dass über zwei Drittel der Anregungen und Beschwerden von Kunden derzeit von Unternehmen überhaupt nicht beantwortet werden. Das übergreifende Bedürfnis zur Verbesserung der Kundenkommunikation ist in vielen Unternehmen jedoch sehr wohl vorhanden und 作者: 語源學(xué) 時間: 2025-3-23 08:20
re exists a transformational grammar that will produce that set. They claim that the deletion rule used in their proof (b → ?) is a recoverable deletion rule. This deletion rule obligatorially deletes all occurrences of a terminal symbol b from every sentence of a context-sensitive language related 作者: VOC 時間: 2025-3-23 13:30
Gaby Wiegran,Gregor Harteration of (sampled) pictorial data (other applications are appropriate) is described. The system generates its own features which are formulae in a subset of the weak (in the sense that only quantification over finite sets is permitted) second order predicate calculus. The models of such formulae def作者: 異端邪說下 時間: 2025-3-23 15:04
Gaby Wiegran,Gregor Harterre exists a transformational grammar that will produce that set. They claim that the deletion rule used in their proof (b → ?) is a recoverable deletion rule. This deletion rule obligatorially deletes all occurrences of a terminal symbol b from every sentence of a context-sensitive language related 作者: abolish 時間: 2025-3-23 20:18
Gaby Wiegran,Gregor Hartery infinite and continuous space, S (over which sensory stimuli range), is mapped into a finite space of discrete points, C (the indices on the classification of such stimuli). An ordering of pairs of points in S × S together with either the number of classifications required or a maximum tolerable e作者: ORE 時間: 2025-3-24 00:45
Gaby Wiegran,Gregor HarterAlthough this theory is widely used, e.g., to check conformance of protocol implementations, its applicability is limited by restrictions of the FSM framework: the fact that inputs and outputs alternate in an FSM, and outputs are fully determined by the previous input and state. Labeled Transition S作者: incredulity 時間: 2025-3-24 03:16
Gaby Wiegran,Gregor Harter libraries are affected regularly. Resulting issues range from denial-of-service attacks to the extraction of sensitive information. The complexity of protocols and imprecise specifications in natural language are the core reasons for subtle bugs in implementations, which are hard to find. The lack 作者: 神秘 時間: 2025-3-24 06:58
Gaby Wiegran,Gregor Harterment lacks a well-established component model, i.?e., a method for easily and safely reusing already developed functionality. To address this issue, the web community started to adopt . as part of the Document Object Model (DOM). Shadow trees allow developers to “partition” a DOM instance into parts作者: prick-test 時間: 2025-3-24 12:45 作者: Firefly 時間: 2025-3-24 17:28
Beschwerden auswerten,Die bisherigen Kapitel dieses Buches haben sich mit der Frage besch?ftigt, wie ein Unternehmen Kundenbeschwerden erhalten und wie es darauf reagieren kann. Beschwerdemanagement muss aber auf zwei Ebenen betrachtet werden.作者: alliance 時間: 2025-3-24 22:17
Wo stehen deutsche Unternehmen heute?,ip Management zu betreiben, ist es notwendig, dem Kunden den Kontakt mit dem Unternehmen zun?chst einmal so einfach wie m?glich zu gestalten. Die Strategie, den eigenen Web-Auftritt nur als ?Online-Katalog“ oder zus?tzliches ?Schaufenster“ zu nutzen, ist l?ngst nicht mehr wettbewerbsf?hig.作者: PRE 時間: 2025-3-25 02:51
Beschwerden erfassen,t es sinnvoll, dem Kunden so viele Zugangskan?le wie m?glich zur Verfügung zu stellen. Um die relevanten Einflussfaktoren bei dieser Kontaktaufnahme besser analysieren zu k?nnen, sollten grunds?tzlich zwei Arten von Beschwerden unterschieden werden: Aktive und passive Beschwerden.作者: Explosive 時間: 2025-3-25 05:09 作者: 凝結(jié)劑 時間: 2025-3-25 08:53
978-3-322-84468-2Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 2002作者: arousal 時間: 2025-3-25 12:21
Gaby Wiegran,Gregor HarterDieses Buch zeigt zum ersten Mal, wie systematisches Beschwerdemanagement mit den M?glichkeiten des Internet und des CRM in Unternehmen professionell durchgeführt werden kann..Es zeigt M?glichkeiten d作者: Jingoism 時間: 2025-3-25 17:40
http://image.papertrans.cn/k/image/541010.jpg作者: gain631 時間: 2025-3-25 23:04 作者: 不妥協(xié) 時間: 2025-3-26 01:21
le found in Peters and Ritchie‘s proof would never be found in any human language. In terms of language acquisition, the deletion rule is not recoverable. Given such an empirical condition on grammars, the types of rules found in the grammars of natural languages would be restricted on the basis of 作者: 拉開這車床 時間: 2025-3-26 08:14
Gaby Wiegran,Gregor Harterthods employed. That is, in pictorial pattern recognitions, the adaptive feature generation (i.e., "learning") algorithms are independent of the fineness of grain of the sampling of an input picture. Because this approach is used, many difficult problems of a purely mathematical nature acquire pract作者: 持續(xù) 時間: 2025-3-26 12:06 作者: 上坡 時間: 2025-3-26 15:29
Gaby Wiegran,Gregor Harterting classification system. A context-dependent "Gestalt" description of perception results in which extremely complex and varied phenomena can be perceived without proportionately large human memory. For each application specific distortions of perception in specified contexts are predicted. The sy作者: incisive 時間: 2025-3-26 17:20
Gaby Wiegran,Gregor Harterakis. Our algorithm has to deal with so-called . states, states that cannot be distinguished in case of an adversarial system-under-test. Analogous to the result of Lee & Yannakakis, we prove that if an (adaptive) test exists that distinguishes all pairs of incompatible states of an LTS, our algorit作者: expdient 時間: 2025-3-27 00:39 作者: 使厭惡 時間: 2025-3-27 04:11
Gaby Wiegran,Gregor Hartert boundaries..In this paper, we present a formally verified model of web components and define safety properties which ensure that different web components can only interact with each other using well-defined interfaces. Moreover, our verification of the application programming interface (API) of th作者: 未成熟 時間: 2025-3-27 07:37
us ensures correct interpretation of payload data. We present a technique to derive verifiable parsers based on the model, generate efficient code for their implementation, and automatically prove the absence of runtime errors. Examples of parser specifications for Ethernet and TLS demonstrate the a作者: DAMN 時間: 2025-3-27 12:41 作者: 保守黨 時間: 2025-3-27 17:17
Book 2002rt, die Wiederkaufswahrscheinlichkeit erh?ht und wertvolle Erkenntnisse für den Ausbau von Wettbewerbsvorteilen gewonnen werden...Ein unverzichtbarer Ratgeber für den professionellen Dialog mit Kunden!.作者: 驚呼 時間: 2025-3-27 20:24
Nadjma Yassari,Lena-Maria M?ller?Die H?he der W?rmeübertragungskoeffizienten α h?ngt eng zusammen mit der Geschwindigkeit des Energietransportes im Innern der Materie und der Energiefortpflanzung im Vakuum. Tr?ger des Energietransportes sind作者: 者變 時間: 2025-3-27 23:18 作者: PACK 時間: 2025-3-28 02:23
Einleitung,Der Begründer der Informationstheorie, Claude E. Shannon, beschrieb 1948 in seinem grundlegenden Artikel . die Aufgabe der Informations- und Codierungstheorie: