標(biāo)題: Titlebook: Kumulierte Serienrezeption; Ein Modell zur Erkl? Miriam Czichon Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature [打印本頁] 作者: Stimulant 時(shí)間: 2025-3-21 17:50
書目名稱Kumulierte Serienrezeption影響因子(影響力)
作者: cyanosis 時(shí)間: 2025-3-21 21:39 作者: 領(lǐng)先 時(shí)間: 2025-3-22 01:08 作者: Adrenaline 時(shí)間: 2025-3-22 05:38 作者: Pillory 時(shí)間: 2025-3-22 09:21 作者: chronology 時(shí)間: 2025-3-22 16:38 作者: onlooker 時(shí)間: 2025-3-22 18:54
Miriam Czichonr-written horrors and unlikely writing situations of ., for instance, may be amusing in their very excesses, but the author clearly intended them to be part of a gripping yarn: the parody is unconscious and should be seen as the bad or careless writing that it is.作者: Tracheotomy 時(shí)間: 2025-3-22 22:42 作者: bibliophile 時(shí)間: 2025-3-23 05:25
lery Queen and Dorothy Sayers. George Orwell and Jacques Barzun have written in this way, and a whole series of ‘culturally’ attuned critics have supported the attitude—examples are to be found in collections of essays like Bernard Rosenberg and David Manning White’s ..作者: 商議 時(shí)間: 2025-3-23 06:06 作者: 溫和女人 時(shí)間: 2025-3-23 09:53 作者: cogitate 時(shí)間: 2025-3-23 17:36
’, we call it fashion. Anything, not only apparel, can become the ‘content’ of the ‘form’ of fashion, although some objects are less amenable than others. These features of fashion are part of Simmel’s account of fashion. Simmel also notes that fashion operates like ‘honour’ in its ‘revolving within作者: optional 時(shí)間: 2025-3-23 21:06 作者: AVOID 時(shí)間: 2025-3-23 23:09
Miriam Czichonic form, irony, and self-expression.Highlights the critical .This book explores how two early modern and two modern Japanese writers – Yosa Buson (1716–83), Ema Saikō (1787–1861), Masaoka Shiki (1867–1902), and Natsume Sōseki (1867–1916) – experimented with the poetic artifice afforded by the East A作者: wreathe 時(shí)間: 2025-3-24 02:21 作者: 低位的人或事 時(shí)間: 2025-3-24 06:41 作者: Estrogen 時(shí)間: 2025-3-24 12:49
Miriam Czichonf agreeing with one of Valerie Raoul’s statements about the genre without endorsing the arguments which produce it.. The reason for such conditional support is her general tactic of merely portraying characteristics and accepting them all as equally valid, with a resultant laxity over such things as作者: Macronutrients 時(shí)間: 2025-3-24 15:07
Miriam Czichonf agreeing with one of Valerie Raoul’s statements about the genre without endorsing the arguments which produce it.. The reason for such conditional support is her general tactic of merely portraying characteristics and accepting them all as equally valid, with a resultant laxity over such things as作者: 含糊其辭 時(shí)間: 2025-3-24 23:00 作者: Eosinophils 時(shí)間: 2025-3-25 02:40 作者: ADORE 時(shí)間: 2025-3-25 05:25 作者: antenna 時(shí)間: 2025-3-25 08:45
hey see as no more than entertaining. Sutherland Scott and Richard Usborne are good examples. (See references at the end of this introduction and each chapter for details of critics mentioned.) Elsewhere crime fiction has been treated more seriously. Its development was traced some years ago by Régi作者: 浪蕩子 時(shí)間: 2025-3-25 12:03
,Serielles Erz?hlen, dass die Rezeption am Stück ebenso ein inhaltsgetriebenes Ph?nomen ist. Denn auch wenn sich grunds?tzlich alles kumuliert rezipieren l?sst, sofern es aus zwei Teilen oder mehr besteht, sind es vor allem fiktionale Fernsehserien, auf die diese Rezeptionsweise zutrifft.作者: 搜尋 時(shí)間: 2025-3-25 16:11 作者: Limousine 時(shí)間: 2025-3-25 23:13
Narratives Erleben,g einer Narration, so viel wissen wir nun aus dem vorangegangenen Kapitel, muss von den Rezipierenden selbstst?ndig entschlüsselt werden. Dies bleibt nicht folgenlos für das Erleben, das die Zuschauenden w?hrend der Rezeption haben, denn ?[v]om Ergebnis dieses Rekonstruktionsprozesses h?ngt ab, was 作者: adroit 時(shí)間: 2025-3-26 03:48 作者: 史前 時(shí)間: 2025-3-26 06:48
Ergebnisse,ie eingegangen wird, muss zun?chst die Stichprobe anhand von soziodemographischen Daten vorgestellt werden. Zudem wird vorab überprüft, ob Gruppenegalit?t zwischen den beiden Versuchsbedingungen gegeben ist.作者: Hiatal-Hernia 時(shí)間: 2025-3-26 10:09 作者: LAVA 時(shí)間: 2025-3-26 13:20 作者: HARP 時(shí)間: 2025-3-26 19:27 作者: Congestion 時(shí)間: 2025-3-26 21:33
t, profitieren das narrative Verstehen und Erleben der Rezipierenden von der kumulierten Serienrezeption. Binge Watching ist demnach bei komplexen Serien eine effiziente und effektive Rezeptionsstrategie, um den Rezeptionsgenuss zu erh?hen.978-3-658-26841-1978-3-658-26842-8作者: 油膏 時(shí)間: 2025-3-27 02:21 作者: negotiable 時(shí)間: 2025-3-27 08:07
978-3-658-26841-1Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2019作者: 北極人 時(shí)間: 2025-3-27 12:52
Miriam Czichonkommunikationswissenschaftliche Studie作者: 無價(jià)值 時(shí)間: 2025-3-27 14:16 作者: LEVER 時(shí)間: 2025-3-27 18:54 作者: mercenary 時(shí)間: 2025-3-27 23:28
Digitale Revolution,Wenn wir Serien kumuliert rezipieren, dann tun wir das frei von irgendwelchen Programmzw?ngen. In diesem Kapitel soll eben dieser Wandel nachgezeichnet werden von . hin zu .. Es handelt sich hierbei, wie in der Einleitung bereits erw?hnt, um eine Grundvoraussetzung für die kumulierte Serienrezeption.作者: cacophony 時(shí)間: 2025-3-28 02:34 作者: Allure 時(shí)間: 2025-3-28 08:46
,Serielles Erz?hlen, dass die Rezeption am Stück ebenso ein inhaltsgetriebenes Ph?nomen ist. Denn auch wenn sich grunds?tzlich alles kumuliert rezipieren l?sst, sofern es aus zwei Teilen oder mehr besteht, sind es vor allem fiktionale Fernsehserien, auf die diese Rezeptionsweise zutrifft.作者: 桉樹 時(shí)間: 2025-3-28 11:48
Narratives Verstehen,t, bilden Kapitel 4 und 5 die analytische Grundlage der im empirischen Teil der Arbeit vorzustellenden Studie. Es soll gezeigt werden, dass die kumulierte Serienrezeption nicht nur technologie- und inhaltsgetrieben ist, sondern dass es sich hierbei auch um ein rezeptionsprozessgetriebenes Ph?nomen handelt.作者: embolus 時(shí)間: 2025-3-28 15:27