標(biāo)題: Titlebook: Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft; Wahrnehmung, Partizi Susanne Kost,Constanze A. Petrow Book 2022 Springer Fachmedien Wiesbad [打印本頁] 作者: 哪能仁慈 時(shí)間: 2025-3-21 16:08
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft影響因子(影響力)
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft被引頻次
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft年度引用
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft年度引用學(xué)科排名
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft讀者反饋
書目名稱Kulturelle Vielfalt in Freiraum und Landschaft讀者反饋學(xué)科排名
作者: 平躺 時(shí)間: 2025-3-21 22:23
Wulf Tessind the individual...In the much-contested field of foreign languageteaching in Japan, this book takes the reader directly to the places thatreally matter. With the help of expert guides in the fields of anthropology,sociology and linguistics, we are invited to join a vital discussion about thepotenti作者: geriatrician 時(shí)間: 2025-3-22 03:14 作者: 火花 時(shí)間: 2025-3-22 05:28
Annemarie Bucherd the individual...In the much-contested field of foreign languageteaching in Japan, this book takes the reader directly to the places thatreally matter. With the help of expert guides in the fields of anthropology,sociology and linguistics, we are invited to join a vital discussion about thepotenti作者: Modify 時(shí)間: 2025-3-22 10:28 作者: 他一致 時(shí)間: 2025-3-22 16:11 作者: output 時(shí)間: 2025-3-22 19:38 作者: 身體萌芽 時(shí)間: 2025-3-22 22:59 作者: Exterior 時(shí)間: 2025-3-23 01:36 作者: esculent 時(shí)間: 2025-3-23 06:24
d the possible predictors of success amongst language majors. Heritage status, study abroad and intrinsic motivation were important predictors, but amongst those three, it was intrinsic motivation that stands out. Similar to the findings of Carroll, a factor that is important is when language learni作者: doxazosin 時(shí)間: 2025-3-23 11:39
Stefan Helleckesouth Association of Colleges and Schools Commission on Colleges, and the Western Association of Schools and Colleges Senior College and University Commission). In this context, the second and foreign language fields can serve as a model for many other liberal arts disciplines in the development and 作者: 天賦 時(shí)間: 2025-3-23 14:35 作者: 使高興 時(shí)間: 2025-3-23 20:04
Barbara Willecke,Flavia Moroniprograms over the course of 2?years. Second, we describe a program of professional development for instructors that is conducted by and for instructors of all languages, the goal of which is to fine-tune instructors’ delivery of the curriculum?– to adjust their pedagogy and use of curricular materia作者: cumulative 時(shí)間: 2025-3-24 02:02 作者: precede 時(shí)間: 2025-3-24 03:21
Verhaltens?nderungen als freiraumplanerische Herausforderungt vor allem in der ?richtigen‘ Analyse der Verhaltens?nderungen: Wie kurz- oder langfristig, wie massenwirksam oder nicht sind sie, wie positiv bzw. negativ sind sie freiraumkulturell zu bewerten? Dass sich der Verhaltenswandel insgesamt einigerma?en vertr?glich durchgesetzt hat, ist auch einerseits作者: nominal 時(shí)間: 2025-3-24 09:44 作者: Asymptomatic 時(shí)間: 2025-3-24 11:30
Grüne Freir?ume in Ankunftsquartieren – Chancen und Herausforderungen?umlicher N?he zusammenwohnen und im Alltag aufeinandertreffen. Es werden die Kernbegriffe Ankunftsquartiere und grüne Freir?ume, letztere vor allem mit Blick auf ihre sozialen Funktionen, eingeführt und die Chancen und Herausforderungen vor dem aktuellen Wissens- und Debattenhintergrund kritisch be作者: 昆蟲 時(shí)間: 2025-3-24 15:17
Der Friedhof als st?dtischer Raum zwischen christlicher Hegemonie und kulturellem Wandelr. Der Beitrag arbeitet die Chancen heraus, die dies für die St?rkung eines interkulturellen Austauschs und die Normalisierung von Diversit?t in diesem Freiraum bietet, beleuchtet jedoch auch neues Konfliktpotenzial zwischen den Akteur:innen. Diskutiert werden die Relevanz r?umlicher Gestaltung für 作者: 責(zé)任 時(shí)間: 2025-3-24 21:08 作者: CHART 時(shí)間: 2025-3-25 00:16 作者: 商店街 時(shí)間: 2025-3-25 05:23 作者: CANT 時(shí)間: 2025-3-25 09:24
Annegret Haaseicts the future of global FLLA research with a particular focus on China. Readers will discover the latest developments and issues concerning FLLA, causes of FLLA, and verified, effective strategies for alleviating such anxiety.978-981-13-5665-0978-981-10-7662-6作者: CREST 時(shí)間: 2025-3-25 14:54 作者: Ornithologist 時(shí)間: 2025-3-25 16:24
book takes the reader directly to the places thatreally matter. With the help of expert guides in the fields of anthropology,sociology and linguistics, we are invited to join a vital discussion about thepotenti978-94-6300-325-4作者: Cryptic 時(shí)間: 2025-3-25 21:52
book takes the reader directly to the places thatreally matter. With the help of expert guides in the fields of anthropology,sociology and linguistics, we are invited to join a vital discussion about thepotenti978-94-6300-325-4作者: 圣人 時(shí)間: 2025-3-26 03:50
Susanne Kostbook takes the reader directly to the places thatreally matter. With the help of expert guides in the fields of anthropology,sociology and linguistics, we are invited to join a vital discussion about thepotenti978-94-6300-325-4作者: MIRE 時(shí)間: 2025-3-26 08:21 作者: 蜿蜒而流 時(shí)間: 2025-3-26 10:52
Vorwort,n Werten, Praktiken und Lebensweisen her zu denken. Freir?ume und Landschaften werden dabei ebenso als Schauplatz wie Produkt sozialen Handelns verstanden. Zugleich werden die kulturellen Ordnungen des Raumes und die damit verbundenen Machtverh?ltnisse hinterfragt. Aus der Planung kommend betrachten作者: 流浪者 時(shí)間: 2025-3-26 15:37
Verhaltens?nderungen als freiraumplanerische Herausforderungge des gesellschaftlichen Wandels. Anhand von Beispielen wird gezeigt, dass die Freiraumplanung, wenn auch meist z?gerlich, auf den sich abzeichnenden Verhaltenswandel flexibel reagiert hat: von der harschen Abwehr (etwa im Rahmen des Denkmal- und Naturschutzes) über die blo?e Duldung (ohne Umgestal作者: 滑稽 時(shí)間: 2025-3-26 20:41 作者: 影響 時(shí)間: 2025-3-26 21:27
Kultur als Herausforderung für die Landschaftsforschung: Analysedimensionen und empirische Befundeung in analytischer Hinsicht und Tiefe gerade in empirischen Arbeiten eine Herausforderung dar. Im vorliegenden Beitrag wird zun?chst auf Kultur und auf das Konzept von Kultur im Landschaftsbegriff eingegangen. Unter Bezugnahme auf kultursoziologische Arbeiten werden unterschiedliche Analysedimensio作者: Confess 時(shí)間: 2025-3-27 02:26 作者: 向下 時(shí)間: 2025-3-27 06:12 作者: neologism 時(shí)間: 2025-3-27 11:24 作者: arabesque 時(shí)間: 2025-3-27 14:16
Grüne Freir?ume in Ankunftsquartieren – Chancen und Herausforderungeng und Aufenthalt in der Natur. Sie sind gleichzeitig Orte, wo sich Menschen begegnen, miteinander kommunizieren und gemeinsamen Aktivit?ten nachgehen. In Freir?umen treffen mit den Nutzer:innen auch ihre jeweiligen Nutzungsbedarfe und Nutzungsinteressen aufeinander. Im Kontext der gestiegenen sozial作者: 欺騙世家 時(shí)間: 2025-3-27 19:04
Kulturelle Vielfalt und Freiraumverhalten. Ergebnisse praxisorientierter empirischer Studien im Rheit sowie einer deutschen Vergleichsgruppe zeigen, dass zwischen diesen drei Gruppen viele Gemeinsamkeiten bestehen, es aber auch deutliche Unterschiede in der Priorit?tensetzung gibt. Die Ergebnisse der Studien sind anwendungsorientiert und geben Hinweise für eine bedarfsorientierte Planung st?dtisch作者: MAL 時(shí)間: 2025-3-28 00:18 作者: 厚顏 時(shí)間: 2025-3-28 04:19 作者: 敵手 時(shí)間: 2025-3-28 09:35
Ein Garten der Religionen für Karlsruhe – Vom Ideenwettbewerb zu einem Projekt mit gesellschaftlicheerden Umgangsformen ausgehandelt, die angesichts weltweit zunehmender Konflikte im Zeichen der Religion von hoher Bedeutung für den gesellschaftlichen Zusammenhalt sind. Religi?se Vielfalt ist ein Aspekt der kulturellen Vielfalt einer Gesellschaft. Dem Bedürfnis von Religionsgemeinschaften, mit ihre作者: 華而不實(shí) 時(shí)間: 2025-3-28 12:14 作者: intrigue 時(shí)間: 2025-3-28 17:41
Vielfalt und Chancengleichheit – Freiraum als soziale Infrastruktur. Strategien für integrative Beteraum in Berlin ist. Ihren Projekten liegt der Anspruch einer hohen sozialen Leistungsf?higkeit von Freir?umen zugrunde. St?dtische Freir?ume werden als soziale Infrastruktur verstanden. Der Umgang mit ?Vielfalt‘ wurde in der Praxis der Freiraumplanung zu einem zentralen Gegenstand der Auseinanderset作者: 定點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-28 20:03 作者: Matrimony 時(shí)間: 2025-3-29 02:56 作者: Saline 時(shí)間: 2025-3-29 05:13
xplores the complex and intricate relationships between the".Language education is a highly contested arenawithin any nation and one that arouses an array of sentiments and identityconflicts. What languages, or what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, fo作者: Parameter 時(shí)間: 2025-3-29 11:19 作者: disrupt 時(shí)間: 2025-3-29 15:23
Constanze A. Petrow what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, for what purposes and in whatcontexts? Such questions concern not only policy makers but also teachers,parents, students, as well as businesspeople, politicians, and other socialactors. For Japan, a nation state 作者: Glycogen 時(shí)間: 2025-3-29 19:29
xplores the complex and intricate relationships between the".Language education is a highly contested arenawithin any nation and one that arouses an array of sentiments and identityconflicts. What languages, or what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, fo作者: 重畫只能放棄 時(shí)間: 2025-3-29 21:27
Susanne Kostxplores the complex and intricate relationships between the".Language education is a highly contested arenawithin any nation and one that arouses an array of sentiments and identityconflicts. What languages, or what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, fo作者: indenture 時(shí)間: 2025-3-30 03:19
Annemarie Bucher what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, for what purposes and in whatcontexts? Such questions concern not only policy makers but also teachers,parents, students, as well as businesspeople, politicians, and other socialactors. For Japan, a nation state 作者: ordain 時(shí)間: 2025-3-30 07:30 作者: Mnemonics 時(shí)間: 2025-3-30 09:49
Anna-Lisa Müller what varieties of a language, are to be taughtand learned, and how? By whom, for whom, for what purposes and in whatcontexts? Such questions concern not only policy makers but also teachers,parents, students, as well as businesspeople, politicians, and other socialactors. For Japan, a nation state 作者: ordain 時(shí)間: 2025-3-30 13:22
ished in both English and Chinese.Discusses implications forAlready the focus of much interest for 50 years, the study of foreign language learning anxiety (FLLA) still remains a popular research topic among scholars in Western countries. FLLA is believed to be an important cause of students’ “dumb 作者: otic-capsule 時(shí)間: 2025-3-30 18:55
Annegret Haaseished in both English and Chinese.Discusses implications forAlready the focus of much interest for 50 years, the study of foreign language learning anxiety (FLLA) still remains a popular research topic among scholars in Western countries. FLLA is believed to be an important cause of students’ “dumb 作者: Predigest 時(shí)間: 2025-3-30 23:47
Grit Hottentr?ger,Melis G?kkaya,Lukas Weberr, more specifically, Cognitive Grammar (Langacker, .) and?one its key notions—imagery. One of the difficulties in learning Italian prepositions by Polish students is the differences between the two linguistic systems, which express the same relations by means of?different lexical structures. An app作者: 根除 時(shí)間: 2025-3-31 02:54
Diedrich Brunsr, more specifically, Cognitive Grammar (Langacker, .) and?one its key notions—imagery. One of the difficulties in learning Italian prepositions by Polish students is the differences between the two linguistic systems, which express the same relations by means of?different lexical structures. An app作者: 違反 時(shí)間: 2025-3-31 05:37
Judith Paper, more specifically, Cognitive Grammar (Langacker, .) and?one its key notions—imagery. One of the difficulties in learning Italian prepositions by Polish students is the differences between the two linguistic systems, which express the same relations by means of?different lexical structures. An app作者: 錯(cuò) 時(shí)間: 2025-3-31 10:00