標(biāo)題: Titlebook: Kraftstoffe für morgen; Eine Analyse von Zus Volker Schindler Book 1997 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1997 Antriebstechnik.Benzin.Brenn [打印本頁(yè)] 作者: 極大 時(shí)間: 2025-3-21 17:21
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen被引頻次
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen年度引用
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen讀者反饋
書(shū)目名稱Kraftstoffe für morgen讀者反饋學(xué)科排名
作者: ATRIA 時(shí)間: 2025-3-21 23:17 作者: ETHER 時(shí)間: 2025-3-22 04:07
Volker Schindler their operations and to reduce the likelihood of their detection. This creates significant challenges for drug law enforcement agencies. Third, we consider the ethics of the global drugs industry. The key ethical challenge for an industry which generates huge social, economic and health costs is wh作者: 使乳化 時(shí)間: 2025-3-22 08:02 作者: 玩忽職守 時(shí)間: 2025-3-22 09:21 作者: kindred 時(shí)間: 2025-3-22 14:42
Volker Schindlerneligible for concessionary finance due to their middle/high income developing country status. This paper explores the conundrums that Caribbean states find themselves in. It asserts that the space for Caribbean strategies is limited by disciplinary practices that seek to manage Caribbean states and作者: AVANT 時(shí)間: 2025-3-22 20:58
Volker Schindlerr (2016–2019) preceded by years of systemic stressors driving a slower decline in income, savings and assets which increased the vulnerability to the recent shocks faced by households and the onset of Covid 19. In this context, policy priorities would include stabilising farm incomes, developing a s作者: 排出 時(shí)間: 2025-3-22 22:32 作者: 國(guó)家明智 時(shí)間: 2025-3-23 04:39
Volker Schindlerment of banks’ systemic importance over time. Overall, the set of indicators suggests that the systemic importance of large German banks has declined somewhat over the last 4 years. This finding appears to be driven mostly, however, by factors other than new policies directly addressing the too-impo作者: 全面 時(shí)間: 2025-3-23 08:19 作者: scrape 時(shí)間: 2025-3-23 11:46
e the financial distress caused a decline in real activity. Indeed, between October 2007 and October 2008, $8 trillion in stock market wealth was lost and the economy officially slipped into a recession in December 2007.. This chapter explains the first financial crisis of the twenty-first century a作者: intoxicate 時(shí)間: 2025-3-23 14:47 作者: Nutrient 時(shí)間: 2025-3-23 18:26 作者: 幸福愉悅感 時(shí)間: 2025-3-23 22:26 作者: Exonerate 時(shí)間: 2025-3-24 06:12
,Anforderungen an die Energietr?ger für den Stra?enverkehr,e sind überwiegend ?kologisch und volkswirtschaftlich motiviert und hatten in der Vergangenheit wechselnde Schwerpunkte. Die wichtigsten sind:.Viele dieser Punkte sind in der Vergangenheit schon wesentlich verbessert worden. Ein Beispiel sind die Emissionen an Kohlenmonoxid, Kohlenwasserstoffen und 作者: MIR 時(shí)間: 2025-3-24 10:22 作者: Anguish 時(shí)間: 2025-3-24 12:49 作者: 飾帶 時(shí)間: 2025-3-24 18:52
Das Potential der Kohlenwasserstoffe, gemeinsam mit den Motoren und der Infrastruktur Schritt für Schritt immer weiter verbessert worden. Dabei waren st?ndig sch?rfer werdende und auch immer wieder wechselnde Anforderungen zu erfüllen. Anfangs ging es darum, einigerma?en standardisierte Qualit?ten auf den Markt zu bringen. Au?erdem war作者: Limousine 時(shí)間: 2025-3-24 19:56 作者: Palatial 時(shí)間: 2025-3-25 00:06 作者: ornithology 時(shí)間: 2025-3-25 04:32 作者: 演講 時(shí)間: 2025-3-25 10:24
Zusammenfassung,esseren M?glichkeiten zur Teilnahme an wirtschaftlichen Prozessen, Erschlie?ung und An-bindung entfernter Gebiete, Bereitstellung aller Arten von Waren und Dienstleistungen nahezu unabh?ngig von Zeit und Ort usw. zweifellos auch Probleme mit sich. Darunter werden die Emissionen von luftbelastenden u作者: mechanical 時(shí)間: 2025-3-25 11:38
ehaviors) are not only restricted to individuals but also to organizations. The objective of our research is to study how organizational deviance can be spread and institutionalized throughout corporate hierarchies. In order for organizational deviance to exist, be institutionalized and accepted, it作者: demote 時(shí)間: 2025-3-25 17:47
Volker Schindler of gullibility is described, with one of these factors (Situation) being external to the victim, and three (Cognition, Personality and State) being internal to the person. A linear (neo-psychodynamic) interactive model is proposed, in which a gullible financial outcome is described as the sum of al作者: 有偏見(jiàn) 時(shí)間: 2025-3-25 23:31
Volker Schindlerganisations (TCOs). These groups have prospered under a long standing regime of drug prohibition. This chapter examines the global drugs trade with three main aims. First, it outlines the nature of the illicit drug industry, its size and methods of organisation. We find that there are marked similar作者: nonradioactive 時(shí)間: 2025-3-26 03:57 作者: ELUC 時(shí)間: 2025-3-26 06:26
Volker Schindlersciplines committed to this mutual venture and in starting from the original groundwork laid by Geoffrey Ingham. The contributors look critically at money‘s institutions and the meanings and history of money-creation and show the cross cutting purposes or incommensurable sides of money and its crise作者: 柏樹(shù) 時(shí)間: 2025-3-26 10:51 作者: 壓艙物 時(shí)間: 2025-3-26 16:03
Volker Schindler as sites of extraction. The region has accumulated some of the highest debt to GDP ratios in the world, then the COVID 19 pandemic spun the region into further financial difficulties. Earnings dried up in tourism; unemployment rates spiralled with vulnerable segments of the region’s communities bec作者: Anthology 時(shí)間: 2025-3-26 17:24
Volker Schindlerly linked to environmental sustainability issues, such as deteriorating fish stocks, soil fertility, drought and floods, and disaster risk. They are also underpinned with further effects such as inability to cope with health shocks, early marriages and divorces, and alcoholism. Long term urban-rural作者: linguistics 時(shí)間: 2025-3-27 00:04
Volker Schindlercosts and bridge-financing. It is mindful of the legal issues that this will raise and that such a suggestion will be highly controversial. However, a necessary condition is that the European System of Central Banks (ESCB) has agreed to the temporary transfer of the national central bank’s gold to a作者: 意外 時(shí)間: 2025-3-27 04:44 作者: cogent 時(shí)間: 2025-3-27 08:54 作者: 爆炸 時(shí)間: 2025-3-27 10:43 作者: hauteur 時(shí)間: 2025-3-27 16:13 作者: 最有利 時(shí)間: 2025-3-27 18:03 作者: 小步舞 時(shí)間: 2025-3-28 02:01
,Energietr?ger für mobile und station?re Anwendungen, Akzenten im Detail gelten sie auch für Schiffe, Schienenfahrzeuge — soweit sie nicht über Stromleitungen versorgt werden — und Flugzeuge. Die Kraftstoffe für unsere heutigen Motoren mit innerer Verbrennung作者: 權(quán)宜之計(jì) 時(shí)間: 2025-3-28 04:33
,Die Herstellung von Kraftstoffen für mobile Anwendungen,n dem Benzin beigemischt bzw. vor allem in Brasilien als Alkoholkraftstoffe genutzt werden, geringe Mengen an Pflanzen?len und ihren Estern, geringe Mengen des Oktanzahlverbesse-rers MTBE und von Mitteldestillaten, die aus Erdgas synthetisiert werden, und die Produkte aus der Kohleverflüssigung in Südafrika.作者: 割公牛膨脹 時(shí)間: 2025-3-28 09:32 作者: pulmonary-edema 時(shí)間: 2025-3-28 12:18
Einleitung,n. Besonders die Gefahr einer Beeinflussung des Weltklimas wird als bedrohlich empfunden. Der Lebensstil der Bewohner der reichen L?nder mit seiner Vorbildfunktion für die Schwellenl?nder und auch für die weniger entwickelten Staaten steht auf dem Prüfstand.作者: 慎重 時(shí)間: 2025-3-28 17:14 作者: MUT 時(shí)間: 2025-3-28 19:10
Book 1997chen Nebenwirkungen auf ein Minimum zu reduzieren. Dazu wird beschrieben, wie sich die "konventionelle" Fahrzeugtechnik weiterentwickeln wird und welche "alternativen Antriebstechniken" sich abzeichnen. Mit vielen Beispielen wird belegt, da? es eine fast unübersehbare Vielzahl von M?glichkeiten gibt作者: 食道 時(shí)間: 2025-3-29 00:30
,Einige fahrzeug- und motorentechnische Zusammenh?nge,0% — k?nnen daher auch von Ma?nahmen zum Verkehrsmanagement und zur Beseitigung von Engstellen im Verkehrsnetz kommen. An jeder dieser Stellen k?nnen und sollten daher auch Ma?nahmen zur Verbesserung der Emissionen und zur Verminderung des Verbrauchs ansetzen, sie werden aber im folgenden trotz ihrer Bedeutung nicht n?her behandelt.作者: Archipelago 時(shí)間: 2025-3-29 04:02
,Alternative Energietr?ger und Antriebssysteme: Gestern, heute, morgen,Konzepte in Notzeiten, manchmal zur Erfüllung ungew?hnlicher Einsatzzwecke. Die genannten Techniken werden hier nur exemplarisch und kurz vorgestellt, weil sie nicht in den Markt eingeführt werden k?nnen, ohne da? dazu zuvor erhebliche Vorleistungen in der Infrastruktur erbracht werden.作者: WITH 時(shí)間: 2025-3-29 07:27
Einige konkrete Visionen,nformationen vor. Quantifizierte Szenarien würden daher eine Genauigkeit vort?uschen, die tats?chlich gar nicht zu erreichen ist. Daher wird im folgenden versucht, einige konkrete Visionen auszumalen. Es bleibt jedem Leser überlassen, sich eine Meinung über deren Tragf?higkeit und Umsetzbarkeit zu machen.