標(biāo)題: Titlebook: Introduction to Analytical Methods for Internal Combustion Engine Cam Mechanisms; J J Williams Book 2013 Springer-Verlag London 2013 Asymm [打印本頁(yè)] 作者: 支票 時(shí)間: 2025-3-21 17:50
書(shū)目名稱(chēng)Introduction to Analytical Methods for Internal Combustion Engine Cam Mechanisms影響因子(影響力)
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書(shū)目名稱(chēng)Introduction to Analytical Methods for Internal Combustion Engine Cam Mechanisms被引頻次
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書(shū)目名稱(chēng)Introduction to Analytical Methods for Internal Combustion Engine Cam Mechanisms讀者反饋
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作者: 恭維 時(shí)間: 2025-3-21 22:18 作者: 上漲 時(shí)間: 2025-3-22 04:26
Push Rod Mechanisms,ore recently in the Mercedes-Benz 500I engine which dominated the Indy 500 in 1994 in a Penske. This mechanism permits higher engine speeds, but is more costly to manufacture and the analysis of the mechanism is more complex.作者: STIT 時(shí)間: 2025-3-22 07:40
Elementary Cam Lift Curve Synthesis,s been chosen for analytical simplicity, to demonstrate the method, but such an acceleration curve would not result is a good cam design with smooth valve acceleration, and should not be used in practice. A superior and useable, but analytically more complex acceleration curve is considered in the next chapter.作者: 身體萌芽 時(shí)間: 2025-3-22 10:13
Book 2013he derivation of the relevant equations from first principles, for the more widely used cam mechanisms. Although originally derived for use in high performance engines, this work is equally applicable to the design of mass produced automotive and other internal combustion engines. This work may also作者: sterilization 時(shí)間: 2025-3-22 15:40
J J WilliamsContains the necessary equations for a state-of-the-art method for design of cams with a smooth acceleration curve.Includes the oil entrainment velocity for each mechanism considered.Describes the kin作者: 仇恨 時(shí)間: 2025-3-22 18:01
http://image.papertrans.cn/i/image/473406.jpg作者: 西瓜 時(shí)間: 2025-3-22 21:33 作者: gene-therapy 時(shí)間: 2025-3-23 03:54
Curved Translating Radial Follower,This chapter considers a curved translating follower and is similar to ., but whereas the pressure angle is always zero for a flat translating follower, this analysis involves the determination of the pressure angle, as well as the other data also required for a flat follower.作者: Fibrin 時(shí)間: 2025-3-23 05:35 作者: 嘲笑 時(shí)間: 2025-3-23 12:25 作者: 起波瀾 時(shí)間: 2025-3-23 14:34
https://doi.org/10.1007/978-1-4471-4564-6Asymmetric Cam Mechanisms; Cam Design; Cam Manufacture; Entrainment Velocity; Internal Combustion Engine作者: Ointment 時(shí)間: 2025-3-23 21:00
-Themen: Beleuchtungstechnik, Elektromagnetische Vertr?glich.Anlagen und Maschinen werden immer komplexer, auch weil in ihnen immer mehr Elektronik verbaut ist. Die Grundlagen und die Anwendungen der Elektrotechnik, der Elektronik und der Kommunikationstechnik spielen daher für den Maschinenbau eine作者: daredevil 時(shí)間: 2025-3-23 23:39
J. J. Williamshnik, der Elektronik und der Kommunikationstechnik spielen daher für den Maschinenbau eine immer wichtigere Rolle. Dieser Entwicklung tr?gt das Buch Rechnung. Es stellt die Grundlagen dieser Fachgebiete sowie der Halbleiter- und Leistungselektronik ausführlich dar. Zudem behandelt es elektrische Mas作者: 尾隨 時(shí)間: 2025-3-24 04:07 作者: Orgasm 時(shí)間: 2025-3-24 09:09 作者: Blatant 時(shí)間: 2025-3-24 12:44
J. J. Williamsen Motor einen Generator antreibt, welcher die gewünschte Stromart erzeugt. Einen solchen Maschinensatz nennt man einen .. Man kann dann z. B. einen sechspoligen Motor (. = 3) an dem Netz mit . = 50 Hz betreiben und mit ihm einen zweipoligen Generator (p = 1) betreiben, welcher dann . = 16 2/3 Hz er作者: Myosin 時(shí)間: 2025-3-24 17:10
J. J. Williamsen Motor einen Generator antreibt, welcher die gewünschte Stromart erzeugt. Einen solchen Maschinensatz nennt man einen .. Man kann dann z. B. einen sechspoligen Motor (. = 3) an dem Netz mit . = 50 Hz betreiben und mit ihm einen zweipoligen Generator (p = 1) betreiben, welcher dann . = 16 2/3 Hz er作者: GENRE 時(shí)間: 2025-3-24 21:26 作者: 發(fā)現(xiàn) 時(shí)間: 2025-3-24 23:10
J. J. Williamsystematisch durch Lehrs?tze, L?sungsstrategien, Zielvorgaben und Wiederholungsfragen in den st?ndigen Dialog mit dem Lehrbuch miteinbezogen und so immer wieder auf die Schwerpunkte hingewiesen wird. ... Das Werk ist auf Elektrobetriebe und Fachschulen abgestimmt und kann auch beim Selbststudium gute作者: Ardent 時(shí)間: 2025-3-25 03:56
ystematisch durch Lehrs?tze, L?sungsstrategien, Zielvorgaben und Wiederholungsfragen in den st?ndigen Dialog mit dem Lehrbuch miteinbezogen und so immer wieder auf die Schwerpunkte hingewiesen wird. ... Das Werk ist auf Elektrobetriebe und Fachschulen abgestimmt und kann auch beim Selbststudium gute作者: Munificent 時(shí)間: 2025-3-25 09:44
Introduction, a smooth curve by considering the jerk, which is the first derivative of the acceleration. The three commonest cam mechanisms which are used to actuate poppet valves are illustrated and their respective merits discussed. Some of the relevant parameters are then briefly described. The elementary mat作者: 搖曳 時(shí)間: 2025-3-25 11:42
Elementary Cam Lift Curve Synthesis,s algebraic equations are obtained. The first equates an expression for the velocity on the nose of the cam to zero, and the second the sum of the increments of valve lift to the maximum specified lift. The two unknowns are the maximum positive acceleration, which is on the flank of the cam and the 作者: creditor 時(shí)間: 2025-3-25 17:18 作者: conscience 時(shí)間: 2025-3-25 22:43 作者: 懸掛 時(shí)間: 2025-3-26 01:00 作者: Cardiac 時(shí)間: 2025-3-26 04:21
Asymmetric Cam Mechanisms, Some CNC cam grinding machines and inspection machines are designed only for radial translating followers and will only accept data for this type of cam mechanism. If these machines accept data in .?~?. format then there is no problem. If .?~?. data is not acceptable it is necessary to transform th作者: 突變 時(shí)間: 2025-3-26 11:03 作者: 細(xì)菌等 時(shí)間: 2025-3-26 15:51 作者: 宣稱(chēng) 時(shí)間: 2025-3-26 17:50
Push Rod Mechanisms, configuration they are still used for both commercial and domestic vehicles with V8 engines and for NASCAR, where the valve gear design is strictly specified. The advantage of this mechanism is that only one camshaft is required, located in the centre of the V. This reduces the cost of the engine, 作者: Venules 時(shí)間: 2025-3-26 22:45 作者: CHIDE 時(shí)間: 2025-3-27 02:12
Introduction,g follower. The derivation is then given of the equation for the maximum speed to maintain cam–follower contact for a translating flat follower, and an example given of good use of the energy stored in the valve spring. Finally a list is given of suggested units for data input, the computation, and 作者: palpitate 時(shí)間: 2025-3-27 08:46
Low Jerk Cam Lift Curve,o ensure a smooth transition on the nose the negative acceleration on the nose is also specified by the designer. This chapter is very repetitive in a sense, and the algebra is protracted and may be hard to follow in places. Although this acceleration curve may seem to be unnecessarily complex, in t作者: CHECK 時(shí)間: 2025-3-27 10:05 作者: 本土 時(shí)間: 2025-3-27 15:26 作者: 完成 時(shí)間: 2025-3-27 17:52
Theory and Design of Pendulum Dampers, is therefore necessary to ensure the damper has sufficient capacity. An oversize damper will add additional inertia to the engine which will cause slower transient response and will reduce the effective power available when engine speed is increasing.作者: Popcorn 時(shí)間: 2025-3-27 22:23 作者: debase 時(shí)間: 2025-3-28 03:08 作者: Antioxidant 時(shí)間: 2025-3-28 09:55 作者: 亞麻制品 時(shí)間: 2025-3-28 11:01 作者: 受傷 時(shí)間: 2025-3-28 14:34
J. J. Williamswird angewendet, um für Drehstromasynchronmotoren, die mit mehr als 3000 Umdrehungen laufen sollen, eine h?here Frequenz bereitzustellen. Man erreicht Werkzeugdrehzahlen bis 60000 U/min. Der asynchrone Drehstrommotor kann auch zur ?nderung der . benutzt werden. Man kann z. B. in einen dreiphasigen S作者: Ballad 時(shí)間: 2025-3-28 21:36
J. J. Williamswird angewendet, um für Drehstromasynchronmotoren, die mit mehr als 3000 Umdrehungen laufen sollen, eine h?here Frequenz bereitzustellen. Man erreicht Werkzeugdrehzahlen bis 60000 U/min. Der asynchrone Drehstrommotor kann auch zur ?nderung der . benutzt werden. Man kann z. B. in einen dreiphasigen S作者: 兩種語(yǔ)言 時(shí)間: 2025-3-29 01:00 作者: Harpoon 時(shí)間: 2025-3-29 03:20
der Mikroelektronik so kompetent und umfassend in die Grundlagen der Elektrotechnik einführen kann. Der Rezensent mu? auch gestehen, da? das Lesen in diesem Werk sehr anregend war und ihm Vergnügen machte..." #.Archiv für . .Elektronik und übertragungstechnik.#作者: audiologist 時(shí)間: 2025-3-29 09:59 作者: 厭倦嗎你 時(shí)間: 2025-3-29 13:01 作者: 漸變 時(shí)間: 2025-3-29 18:03
Introduction to Analytical Methods for Internal Combustion Engine Cam Mechanisms作者: 擺動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-29 22:37 作者: Little 時(shí)間: 2025-3-30 00:49
Gábor Halásziffering status — cabinet members who are mainly secretaries of state or in a few cases holders of so-called ‘great offices of state’ like the Lord Chancellor and the Chancellor of the Exchequer, ministers not in the cabinet and in principle subordinate to a secretary of state, ministers of state wh作者: nautical 時(shí)間: 2025-3-30 07:35