標(biāo)題: Titlebook: International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research; Global Pedagogies an Joseph Zajda,Kassie Freeman,Rea Zajda Book 200 [打印本頁] 作者: FLAW 時(shí)間: 2025-3-21 17:27
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research影響因子(影響力)
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research被引頻次
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research被引頻次學(xué)科排名
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research年度引用
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research年度引用學(xué)科排名
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research讀者反饋
書目名稱International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research讀者反饋學(xué)科排名
作者: 隼鷹 時(shí)間: 2025-3-21 22:03
David Turnererken. En dan nog kan het gebeuren dat je onvoldoendes haalt. Geen wonder dat veel jongeren met dyslexie faalangst krijgen of de moed laten zakken en somber worden. Met hulp van deze training kun jij ervoor zorgen dat jij de dyslexie de baas blijft!Natuurlijk gaat dyslexie nooit over, maar je kunt e作者: 增長(zhǎng) 時(shí)間: 2025-3-22 04:02 作者: Oration 時(shí)間: 2025-3-22 08:08
Macleans Geo-Jaja,Joseph Zajdadan nog kan het gebeuren dat je onvoldoendes haalt. Geen wonder dat veel jongeren met dyslexie faalangst krijgen of de moed laten zakken en somber worden. Met hulp van deze training kun jij ervoor zorgen dat jij de dyslexie de baas blijft!Natuurlijk gaat dyslexie nooit over, maar je kunt er wel bete作者: 價(jià)值在貶值 時(shí)間: 2025-3-22 10:31 作者: Affiliation 時(shí)間: 2025-3-22 14:45 作者: magenta 時(shí)間: 2025-3-22 20:33 作者: 安慰 時(shí)間: 2025-3-23 01:05
M’hammed Sabourerken. En dan nog kan het gebeuren dat je onvoldoendes haalt. Geen wonder dat veel jongeren met dyslexie faalangst krijgen of de moed laten zakken en somber worden. Met hulp van deze training kun jij ervoor zorgen dat jij de dyslexie de baas blijft!Natuurlijk gaat dyslexie nooit over, maar je kunt e作者: Isthmus 時(shí)間: 2025-3-23 04:46 作者: 死貓他燒焦 時(shí)間: 2025-3-23 07:00
Mark Ginsburg,Oscar Espinoza,Simona Popa,Mayumi Teranodan nog kan het gebeuren dat je onvoldoendes haalt. Geen wonder dat veel jongeren met dyslexie faalangst krijgen of de moed laten zakken en somber worden. Met hulp van deze training kun jij ervoor zorgen dat jij de dyslexie de baas blijft!Natuurlijk gaat dyslexie nooit over, maar je kunt er wel bete作者: ZEST 時(shí)間: 2025-3-23 10:48 作者: 歡笑 時(shí)間: 2025-3-23 15:41 作者: Demulcent 時(shí)間: 2025-3-23 19:26 作者: unstable-angina 時(shí)間: 2025-3-24 01:12 作者: EXUDE 時(shí)間: 2025-3-24 06:11
Diane Cullenof Health. These guidelines were produced by the National Cholesterol Education Program. From this program, an Adult Treatment Panel (ATP) has organized the major sets of guidelines. Three reports were issued by ATP. The third and last was updated by a smaller panel in 2004. More recently, the Natio作者: limber 時(shí)間: 2025-3-24 07:09
Book 2005of providing both a strategic education policy statement on recent shifts in education and policy research globally and offers new approaches to further exploration, development and improvement of education and policy making...The Handbook attempts to address some of the above issues and problems co作者: Detain 時(shí)間: 2025-3-24 12:01
esis of the education policy research conducted in different.The aim of this Handbook is to present a global overview of developments in education and policy change during the last decade. It has the objective of providing both a strategic education policy statement on recent shifts in education and作者: 有毒 時(shí)間: 2025-3-24 17:42 作者: chronicle 時(shí)間: 2025-3-24 22:47
David Turner dyslexie en de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr978-90-313-6012-3作者: 排名真古怪 時(shí)間: 2025-3-25 00:10
Holger Daunen de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr作者: exophthalmos 時(shí)間: 2025-3-25 06:43
Macleans Geo-Jaja,Joseph Zajdaen de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr作者: thalamus 時(shí)間: 2025-3-25 09:42 作者: flaunt 時(shí)間: 2025-3-25 13:56
Kingsley Banya dyslexie en de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr978-90-313-6012-3作者: 發(fā)酵劑 時(shí)間: 2025-3-25 17:24 作者: Tremor 時(shí)間: 2025-3-26 00:00 作者: 躺下殘殺 時(shí)間: 2025-3-26 01:18 作者: accrete 時(shí)間: 2025-3-26 04:32 作者: 施加 時(shí)間: 2025-3-26 08:58 作者: 朦朧 時(shí)間: 2025-3-26 13:48 作者: 手術(shù)刀 時(shí)間: 2025-3-26 19:53
Duncan Waite,Lejf Moos,Chulsub Lew dyslexie en de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr978-90-313-6012-3作者: Hemoptysis 時(shí)間: 2025-3-26 23:03
Leon Tiklyen de problemen die daar bij kunnen horen.* Je gaat oefenen met verschillende technieken om spanning te verminderen.* Je krijgt oefeningen om je zelf aan te leren om positiever te denken.* Je leert beter voor jezelf op te komen.* Je krijgt oefeningen om na te denken over je eigen studiegedrag* Je kr作者: 野蠻 時(shí)間: 2025-3-27 04:29 作者: archetype 時(shí)間: 2025-3-27 07:01
Book 20052001:139).- UNESCO-driven lifelong learning paradigm, and its relevance to education policy makers, globally .- different models of policy planning, and equity questions that are raised by centralization/decentralization, diversity/uniformity and curriculum standardization issues .- the ‘crises‘ of 作者: 傲慢人 時(shí)間: 2025-3-27 11:21 作者: 固定某物 時(shí)間: 2025-3-27 15:57 作者: atopic 時(shí)間: 2025-3-27 17:56 作者: CLOT 時(shí)間: 2025-3-28 01:43 作者: 樂章 時(shí)間: 2025-3-28 03:53 作者: 有權(quán) 時(shí)間: 2025-3-28 07:36 作者: 失望昨天 時(shí)間: 2025-3-28 10:38
Rethinking Globalisation and the Future of Education in Africa作者: infringe 時(shí)間: 2025-3-28 16:56
Neoliberalism, Globalisation, and Latin American Higher Education: The Challenge to National Univers作者: 笨拙的我 時(shí)間: 2025-3-28 19:25
Globalisation and Education Reforms in Hong Kong: Paradigm Shifts作者: 喚起 時(shí)間: 2025-3-29 02:19 作者: 斗爭(zhēng) 時(shí)間: 2025-3-29 05:12
Globalisation Cultural Diversity and Multiculturalism: Australia作者: 防銹 時(shí)間: 2025-3-29 09:32
Globalisation and Higher Education in Chile and Romania: The Roles of the International Monetary Fun作者: kyphoplasty 時(shí)間: 2025-3-29 12:02
Convergence or Divergences? Comparing Education Reforms in Hong Kong and Singapore作者: BOLUS 時(shí)間: 2025-3-29 17:00
Globalisation and its Effects on Educational Leadership, Higher Education and Educational Policy作者: 帶子 時(shí)間: 2025-3-29 23:38
The New Partnership for African Development: Implications for Skills Development作者: Amylase 時(shí)間: 2025-3-30 02:29 作者: AGOG 時(shí)間: 2025-3-30 06:36 作者: 外貌 時(shí)間: 2025-3-30 09:05 作者: enfeeble 時(shí)間: 2025-3-30 13:30
y makers, globally .- different models of policy planning, and equity questions that are raised by centralization/decentralization, diversity/uniformity and curriculum standardization issues .- the ‘crises‘ of 978-1-4020-2960-8作者: gastritis 時(shí)間: 2025-3-30 19:20
https://doi.org/10.1007/1-4020-2960-8Diversity; Educational Leadership; Governance; OECD; Standards; UNESCO; curriculum; education; education pol作者: 松馳 時(shí)間: 2025-3-31 00:09
Springer Science+Business Media B.V. 2005作者: condescend 時(shí)間: 2025-3-31 04:17
Joseph Zajda,Kassie Freeman,Rea ZajdaDifferent articles seek to conceptualize the on-going problems of education policy formulation and implementation, and provide a useful sythesis of the education policy research conducted in different作者: transplantation 時(shí)間: 2025-3-31 06:41
http://image.papertrans.cn/i/image/471677.jpg作者: observatory 時(shí)間: 2025-3-31 12:41 作者: 狼群 時(shí)間: 2025-3-31 14:27 作者: 協(xié)定 時(shí)間: 2025-3-31 19:44 作者: nurture 時(shí)間: 2025-4-1 00:00
Einordnung der Ergebnisse und Implikationen,ng (LP) relaxation, which represents the optimal cost for the “corresponding” single-server network. This relaxation follows from a set of approximate conservation laws (ACLs) satisfied by the network. Our proof of these laws relies on the first set of work decomposition laws known for this model, w作者: Expand 時(shí)間: 2025-4-1 05:42 作者: Terrace 時(shí)間: 2025-4-1 08:02 作者: Cardiac 時(shí)間: 2025-4-1 12:31 作者: insipid 時(shí)間: 2025-4-1 18:12 作者: Indecisive 時(shí)間: 2025-4-1 21:32
https://doi.org/10.1007/978-3-030-04354-45-Parameter Surface Continua; Direct Approach; Composite Structures; Computational Solution; eXtended la作者: MOAN 時(shí)間: 2025-4-2 01:12