標(biāo)題: Titlebook: Hybrid Learning Spaces; Einat Gil,Yishay Mor,Christian K?ppe Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive li [打印本頁(yè)] 作者: bankrupt 時(shí)間: 2025-3-21 18:27
書(shū)目名稱(chēng)Hybrid Learning Spaces影響因子(影響力)
作者: ALOFT 時(shí)間: 2025-3-21 21:28 作者: Grievance 時(shí)間: 2025-3-22 02:02 作者: LATE 時(shí)間: 2025-3-22 05:53 作者: GEN 時(shí)間: 2025-3-22 09:48
Einat Gil,Yishay Mor,Yannis Dimitriadis,Christian K?ppeatik folgt eine wissensgeschichtliche Kontextualisierung des Verh?ltnisses von Bildung und Differenz. Danach wird auf das g?ngige Verst?ndnis von Differenz und Bildung hingewiesen. Schlie?lich werden Bildung und Differenz in ihrem Unterschied begrifflich aufgefasst.作者: Enteropathic 時(shí)間: 2025-3-22 14:32 作者: 使服水土 時(shí)間: 2025-3-22 20:05 作者: Palpitation 時(shí)間: 2025-3-22 22:15 作者: 最后一個(gè) 時(shí)間: 2025-3-23 04:15 作者: 絕食 時(shí)間: 2025-3-23 07:52
Bodil Hovaldt B?jer,Mie Guldb?k Br?nsen einerseits rekonstruktiv auf den Gegenstandsbereich der Digitalit?t bezogen. Andererseits wird aufbauend auf den zusammengeführten Linien die besondere Qualit?t von digitalen Technologien herausgestellt, um sie für weitergehende bildungstheoretische Diskussionen anschlussf?hig zu machen. Dies ges作者: 就職 時(shí)間: 2025-3-23 10:11
Tim Fawns,Lina Markauskaite,Lucila Carvalho,Peter Goodyearie rational reflektiert werden k?nnen. Für die systematische Betrachtung des Zusammenhangs von Bildung und Gefühl werden zun?chst Begriffsdifferenzierungen vorgenommen, anschlie?end Hellers ph?nomenologisches Konzept des ?Fühlen-Lernens“ vorgestellt. Der Beitrag verweist abschlie?end auf aktuelle Fo作者: 網(wǎng)絡(luò)添麻煩 時(shí)間: 2025-3-23 15:22
Mariano Velamazán,Patricia Santos,Davinia Hernández-Leolegungen ein weitaus h?herer Stellenwert beigemessen werden muss als dies bisher der Fall war, sondern auch, dass eine solche Perspektive ein differenzierteres Verst?ndnis jener Mechanismen erm?glicht, die als Voraussetzung von Bildung, Erziehung und Unterricht gelten.作者: Patrimony 時(shí)間: 2025-3-23 20:08 作者: Negligible 時(shí)間: 2025-3-24 01:35 作者: 用肘 時(shí)間: 2025-3-24 03:20
?ltigen und ertragreichen Arbeitslage empfahl sich die Beschr?nkung auf neue Forschungsbeitr?ge mit der Konzentration auf das 20. Jahrhundert. Da die genau hierzu geh?renden Vortr?ge andernorts ver?ffentlicht werden., sind zur Kongressdokumentation an dieser Stelle alle Vortr?ge des Symposion system作者: 不開(kāi)心 時(shí)間: 2025-3-24 07:09 作者: META 時(shí)間: 2025-3-24 12:33
Roberto Martínez-Maldonado,Lixiang Yan,Joanne Deppeler,Michael Phillips,Dragan Ga?evi??ltigen und ertragreichen Arbeitslage empfahl sich die Beschr?nkung auf neue Forschungsbeitr?ge mit der Konzentration auf das 20. Jahrhundert. Da die genau hierzu geh?renden Vortr?ge andernorts ver?ffentlicht werden., sind zur Kongressdokumentation an dieser Stelle alle Vortr?ge des Symposion system作者: 危機(jī) 時(shí)間: 2025-3-24 17:59 作者: Vertical 時(shí)間: 2025-3-24 20:41
Hank Kune,Jenny Quillienriger ins Abseits. Er wird après la lettre, nachdem seine Illusionen über die Gesellschaft als solche kenntlich geworden sind, zum ?kritischen Kritiker“, seine Einrede wird schon deswegen falsch, weil sie die beschworene Realit?t nicht mehr trifft. Schlechte Zeiten also für eine wissenschaftliche Kr作者: 放大 時(shí)間: 2025-3-25 02:50
Anat Mor-Avi,Lennie Scott-Webberle“ von 1996. Für die L?sung von Schlüsselproblemen — so die KMK weiter — bedürfe es der Vermittlung von Schlüsselkompetenzen durch die Schule, die einen ver?nderten Umgang mit sprachlicher, nationaler, ethnischer und kultureller Heterogenit?t bef?rdern. Kinder müssen von früh auf lernen, ein Plural作者: Visual-Field 時(shí)間: 2025-3-25 07:03 作者: 傲慢物 時(shí)間: 2025-3-25 09:25
Alyson Simpson,Peter Goodyeare ?Bildung“und ?Geschlecht“wird nicht allein von mir vertreten. Verschiedentlich sind in der Literatur in diesem Bereich Forschungsdefizite benannt worden. So monieren Rendtorff/Moser (1999), dass der ?gegenw?rtige bildungstheoretische Diskurs […] zwar zum Teil Verknüpfungen von Bildungsbegriff und 作者: orthodox 時(shí)間: 2025-3-25 14:44 作者: 一美元 時(shí)間: 2025-3-25 16:21
H2m Pedagogy: Designing for Hybrid Learning in Medical Educationdo not call for fundamentally different design principles and processes (the “how” of design). Design for H.m learning requires flexible design tools that help teachers see and focus attention on relationships between . design decisions and the wider, distributed environments and emergent activity t作者: Rankle 時(shí)間: 2025-3-25 21:08
Covid-19 Lock-Down: Hybrid Learning Cases Using the Lens of the Zone of Possibility cases surfaced the importance of approaches to bridging; they further illustrate that ‘interpenetration’ is an important HLS concept that requires further elaboration. Our findings suggest that contextual framing, pedagogic implications and implications for design are the critical factors for case 作者: 責(zé)怪 時(shí)間: 2025-3-26 01:03 作者: Antagonist 時(shí)間: 2025-3-26 07:22 作者: 熱情贊揚(yáng) 時(shí)間: 2025-3-26 11:16
An Analysis of Mobile Learning Tools in Terms of Pedagogical Affordances and Support to the Learning. We propose an analytical framework of orchestration affordances and use it together with the iPAC framework, to look respectively at the orchestration affordances of the tools throughout the life cycle of the learning activities and their pedagogical affordances. The results show the support that 作者: 一夫一妻制 時(shí)間: 2025-3-26 15:17 作者: 著名 時(shí)間: 2025-3-26 19:26
Creativity Flourishes Using Hybrid Space Patternsg, creativity, and space by introducing hybrid patterns of architectural affordances that may promote new learning behaviors impacting collaborative creativity. The research design used a mixed-method protocol: (1) content analysis of design awarded learning and working environments, (2) survey and 作者: 蚊子 時(shí)間: 2025-3-26 21:15 作者: upstart 時(shí)間: 2025-3-27 01:52 作者: 休閑 時(shí)間: 2025-3-27 05:31 作者: Etching 時(shí)間: 2025-3-27 11:44
978-3-030-88522-9The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: 欺騙手段 時(shí)間: 2025-3-27 14:06 作者: stressors 時(shí)間: 2025-3-27 18:18 作者: 腫塊 時(shí)間: 2025-3-27 22:20 作者: 車(chē)床 時(shí)間: 2025-3-28 02:21 作者: 開(kāi)始從未 時(shí)間: 2025-3-28 07:56
Hybrid Learning Spaces — A Three-Fold Evolving Perspectivealthough it generally refers to different spaces of learning. This chapter introduces a three-fold evolving perspective of hybrid learning spaces, focusing on historical roots and current meanings. We present ., a synonymous interpretation commonly used; ., where connected mobile technology enters t作者: Toxoid-Vaccines 時(shí)間: 2025-3-28 14:30
Hyper-Hybrid Learning Spaces in Higher Education hybrid learning spaces. In hyper-hybrid learning spaces, multiple hybrid dimensions are at work at once to create opportunities for expanding and enhancing curriculum- and campus-based learning in different ways. The diffractive analysis in this study identified different hyper-hybrid entanglements作者: DIS 時(shí)間: 2025-3-28 18:34
How Co-design Can Contribute to the Ongoing Development of Hybrid Learning Spaces by Empowering the e development and use of hybrid learning spaces in primary education. The creation and use of a hybrid learning space involves the development and entanglement of new pedagogical practices and physical spaces that differ from traditional educational settings in order to embrace the coexistence and e作者: PET-scan 時(shí)間: 2025-3-28 21:53
H2m Pedagogy: Designing for Hybrid Learning in Medical Educationy online nor fully on-campus, but able to take place in either or both modalities (e.g. remote and on-campus students learning together), and change location without major disruption to its design. The significant pedagogical challenges were most keenly felt in professional education, where learning作者: 錯(cuò) 時(shí)間: 2025-3-28 23:07
Covid-19 Lock-Down: Hybrid Learning Cases Using the Lens of the Zone of Possibilitywork is positioned along two axes of pedagogical theory and practice implications derived from case studies. The following research question (RQ) originates from the Zone of Possibility (ZoP) body of work and offers a lens to guide the examination of three cases that have emerged in the Covid-19 loc作者: Delectable 時(shí)間: 2025-3-29 06:33
Socio-Emotional Regulation in Collaborative Hybrid Learning Spaces of Formal–Informal Learningkki P, J?rvel? S, Small Group Res 51(2):229–264, 2020). How these socio-emotional interactions influence collaboration has primarily been studied in formal learning contexts. However, the influence of these factors is potentially more challenging in outside-of-school activities, which may happen syn作者: Pseudoephedrine 時(shí)間: 2025-3-29 08:38
Seamless Hybrid Science Learning: Streamlining the Techno-Pedagogical Designs for Wider Diffusionginally with the mandatory requirement of 1:1 (one-mobile-device-per-student) and 24?×?7 (24?h a day, 7?days a week) setting, to a more scalable and sustainable model that fits the conditions of typical schools in Singapore and elsewhere. Seamless learning as a hybrid learning model refers to a cont作者: 按等級(jí) 時(shí)間: 2025-3-29 14:20
Designing Synchronous Hybrid Learning Spaces: Challenges and Opportunitieshapter uncovers the challenges and opportunities associated with this specific hybrid learning space design. By reviewing previous studies in the field and introducing an analytical approach based on the design concepts presented by Goodyear and Carvalho in their ACAD framework, the chapter contribu作者: 提煉 時(shí)間: 2025-3-29 19:38
An Analysis of Mobile Learning Tools in Terms of Pedagogical Affordances and Support to the Learning activities, as well as for students to learn in contextualised settings. Nevertheless, m-learning also entails difficulties as for instance, the aforementioned stakeholders should consider learning that happens across physical and digital spaces, blending elements from formal and informal learning.作者: 遺棄 時(shí)間: 2025-3-29 21:32 作者: 記成螞蟻 時(shí)間: 2025-3-30 00:37 作者: cavity 時(shí)間: 2025-3-30 07:15
Creativity Flourishes Using Hybrid Space Patterns learn, educational methods (passive to active learning), and an emphasis on collaboration and participatory creativity. Evidence indicates that collaborative creativity is essential for innovation, and creativity flourishes in contradictory patterns of cultures, settings, and behaviors. “Design and作者: 縮減了 時(shí)間: 2025-3-30 10:08 作者: COM 時(shí)間: 2025-3-30 12:46
Dialogic Teaching and the Architecture of Hybrid Learning Spaces: Alexander Meets Alexanderial teacher education. The course in question prepares teachers for teaching English in primary schools. Its ethos is strongly influenced by Robin Alexander’s principles of dialogic teaching. Our case analysis examines dialogic learning activities flowing across multiple hybrid spaces, including spa作者: PALL 時(shí)間: 2025-3-30 18:05 作者: 遭遇 時(shí)間: 2025-3-30 23:44
Einat Gil,Yishay Mor,Yannis Dimitriadis,Christian K?ppeer Hinsicht als eine Herausforderung für Bildung gesehen. Impliziert wird damit, dass das Ziel von Bildung Gleichheit – zumindest Chancengleichheit – sei. Aus einer begriffsgeschichtlichen Perspektive bildet Differenz für Bildung dagegen eine Herausforderung in einem anderen Sinn. Bildung l?sst sich作者: 場(chǎng)所 時(shí)間: 2025-3-31 02:29 作者: 擴(kuò)音器 時(shí)間: 2025-3-31 05:37 作者: Grandstand 時(shí)間: 2025-3-31 12:23
Rikke Toft N?rg?rd,Charlotta Hillibersichtlichkeit ins Verh?ltnis zu Unbestimmtheit und der Unberechenbarkeit des Sozialen gesetzt werden. Damit wird auf die Figuration der Unbestimmtheit als Konsequenz der Komplexit?tssteigerung angespielt. Dies geschieht in zwei Schritten. Zun?chst wird Digitalit?t konzeptionell in den Blick genom