標(biāo)題: Titlebook: Hybrid Learning; 5th International Co Simon K. S. Cheung,Joseph Fong,Reggie Kwan Conference proceedings 2012 Springer-Verlag Berlin Heidelb [打印本頁(yè)] 作者: 摩擦 時(shí)間: 2025-3-21 17:59
書(shū)目名稱(chēng)Hybrid Learning影響因子(影響力)
作者: Restenosis 時(shí)間: 2025-3-21 22:29
Norah Jones,Esyin Chewahen Diskussion k?nnen die Meinungen der Teilnehmenden durch die Auseinandersetzung mit anderen entstehen. Die Gruppensituation ist dem Alltag dabei ?hnlicher als eine Einzelbefragung und somit eher zur Herstellung von Authentizit?t im Gespr?chsverhalten der Teilnehmenden geeignet. Im Gegensatz zur 作者: 高腳酒杯 時(shí)間: 2025-3-22 03:22
Ronghuai Huang,Haisen Zhang,Yushun Li,Junfeng Yang Unsicherheiten ausgemacht werden. Meines Erachtens besteht eine Notwendigkeit dahingehend, dass der Umgang mit Bildung in der Praxis professionalisiert und qualifiziert wird, indem diese ein gemeinsames Verst?ndnis von Bildung in der Offenen Kinder- und Jugendarbeit formuliert und dieses auch nach 作者: Intervention 時(shí)間: 2025-3-22 07:02
Uro? Kr?adinac,Jelena Jovanovi?,Vladan Deved?i?nd Jugendarbeit auszumachen ist. Wie in Kapitel 5 dargestellt, liegen erste empirische Untersuchungen zu Bildungswirkungen und zum Bildungsverst?ndnis in der Praxis der Offenen Kinder- und Jugendarbeit zwar vor, diese sind aber nicht in Nordrhein- Westfalen durchgeführt worden und aufgrund der Diffe作者: maintenance 時(shí)間: 2025-3-22 11:00 作者: Cocker 時(shí)間: 2025-3-22 14:03
Pingping Zuo,Su Mu,Xiaomeng Hanh den Staat reguliert werden. Zugleich hatte sich mit der forcierten Verstaatlichung die Komplexit?t der wirtschaftlichen Bereiche, die unter politischer Kontrolle standen, sprunghaft erh?ht. Diesem Problem versuchte die Partei in den 1960er Jahren mit einer Reform zu begegnen, die auf eine Differen作者: 使高興 時(shí)間: 2025-3-22 20:46
J. Lam,C. G. Duanh den Staat reguliert werden. Zugleich hatte sich mit der forcierten Verstaatlichung die Komplexit?t der wirtschaftlichen Bereiche, die unter politischer Kontrolle standen, sprunghaft erh?ht. Diesem Problem versuchte die Partei in den 1960er Jahren mit einer Reform zu begegnen, die auf eine Differen作者: Efflorescent 時(shí)間: 2025-3-22 23:28 作者: 清楚 時(shí)間: 2025-3-23 02:07
Xing Lu,Guodong Zhao,Jianfeng Jiangatische Analyse gesellschaftlicher R?umlichkeit; es geht vielmehr darum zu zeigen, dass die Weise wie das biopolitisches Programm Gileads Raum (bzw. R?ume) als Herrschaftsmittel darstellt, in dem Sinn realistisch in dem eine biopolitisch-totalit?re Herrschaft durch eine bestimmte Raumordnung . wird.作者: 駭人 時(shí)間: 2025-3-23 06:57 作者: deriver 時(shí)間: 2025-3-23 10:54
Visualizing the Affective Structure of Students Interactionction is difficult to capture. It is also time consuming and very demanding for teachers to take it into account if there are several groups of students to monitor simultaneously. The research presented in this paper suggests using appropriate visualizations of students’ affective interaction as tim作者: accrete 時(shí)間: 2025-3-23 14:15
A Preliminary Study of Disturbing Silence in Asynchronous Discussion Forumsn this research, we try to model and record the interactivity in asynchronous forums with the model of interaction profiles. The quantitative data evolved from the model reveals the intensity of interaction and thus suggests facilitation strategies for moderators. Our goal is to improve the efficien作者: 黑豹 時(shí)間: 2025-3-23 20:20
A Case Study on Scaffolding Design for Wiki-Based Collaborative Knowledge Buildinges with a discussion and reflection on issues relevant to implementation of scaffolding framework, including designing scaffolding strategies, the role of instructors, improvement of wiki systems and further researches.作者: 檔案 時(shí)間: 2025-3-24 01:17 作者: infarct 時(shí)間: 2025-3-24 03:59
Learning Logs in Hybrid Language Learning: Students’ Views and Preferencesstudents with great opportunities to raise their awareness of what they have learned and understand the areas they need to study in further depth. The results of this study provide instructors with many insights as to how to facilitate hybrid learning for students using reflective journals. The find作者: Hyaluronic-Acid 時(shí)間: 2025-3-24 06:43 作者: 漸變 時(shí)間: 2025-3-24 14:05
978-3-642-32017-0Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2012作者: SLING 時(shí)間: 2025-3-24 15:50
Hybrid Learning978-3-642-32018-7Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349 作者: Pelago 時(shí)間: 2025-3-24 19:23
Simon K. S. Cheung,Joseph Fong,Reggie KwanFast track conference proceedings.Unique visibility.State of the art research作者: GIDDY 時(shí)間: 2025-3-25 00:30
Lecture Notes in Computer Sciencehttp://image.papertrans.cn/h/image/430115.jpg作者: 赤字 時(shí)間: 2025-3-25 06:44 作者: cylinder 時(shí)間: 2025-3-25 09:22 作者: Condense 時(shí)間: 2025-3-25 14:57 作者: 大廳 時(shí)間: 2025-3-25 16:38 作者: 種子 時(shí)間: 2025-3-25 21:30
Chin Kee Diu,Wai Yu Ng immer in Machtbeziehungen eingebunden ist, sollten Wissenschaftlerinnen und Wissenschaftler sorgf?ltig ihre eigenen zugrunde gelegten Kategorien und ihr gew?hltes Vokabular überprüfen. Sie müssen sich fragen, inwieweit sie in eben jene Machtsysteme und Ideologien verstrickt sind, aus denen sie ausz作者: Barter 時(shí)間: 2025-3-26 03:35
Pingping Zuo,Su Mu,Xiaomeng Hansverh?ltnisse“ proklamiert. Der überwiegende Teil der Besch?ftigten sah sich nun staatlich verwalteten Betriebsstrukturen unterworfen. W?hrend 1952 etwas mehr als die H?lfte der Besch?ftigten in sozialistischen Betrieben — das hei?t in so genannten Volkseigenen Betrieben (VEB) und in genossenschaftl作者: ESO 時(shí)間: 2025-3-26 06:16
J. Lam,C. G. Duansverh?ltnisse“ proklamiert. Der überwiegende Teil der Besch?ftigten sah sich nun staatlich verwalteten Betriebsstrukturen unterworfen. W?hrend 1952 etwas mehr als die H?lfte der Besch?ftigten in sozialistischen Betrieben — das hei?t in so genannten Volkseigenen Betrieben (VEB) und in genossenschaftl作者: 債務(wù) 時(shí)間: 2025-3-26 08:36
Yanyan Li,Li Wangnischen Universit?t Dresden unter der Bezeichnung?.WEITERSEHEN – interdisziplin?re Perspektiven Dresdner Serienforschung.?zusammengefunden haben, mit sozial- und kulturwissenschaftlichen Fragen im Kontext aktueller TV Serien besch?ftigt. Der hier vorliegende Band ist einer der Düstersten, den die Gr作者: 一夫一妻制 時(shí)間: 2025-3-26 15:01
Xing Lu,Guodong Zhao,Jianfeng Jiangr. Raum wird dabei als gesellschaftlich produziert betrachtet und Gesellschaft wiederum als verr?umlicht (Belina et al.,.Vogelpohl et al.Michel et al.Lebuhn et al.Hoerning et al.Belina (Hrsg), Raumproduktionen, Westf?lisches Dampfboot, Münster, 2018, S.?7). Damit ist gemeint, dass ?Raum“ nicht als a作者: 天賦 時(shí)間: 2025-3-26 20:39 作者: 用肘 時(shí)間: 2025-3-27 00:16 作者: BUMP 時(shí)間: 2025-3-27 03:35
A Framework of Designing Learning Activities for Mobile Learning touched upon how such design can be better undertaken to inform m-learning. This paper aims at developing a conceptual framework for the design through establishing an m-learning activity design model. First, it reviews the current literature related to definitions of m-learning, its differences fr作者: 鬧劇 時(shí)間: 2025-3-27 08:37 作者: 肉體 時(shí)間: 2025-3-27 10:36 作者: lavish 時(shí)間: 2025-3-27 15:23 作者: mortuary 時(shí)間: 2025-3-27 19:25 作者: 坦白 時(shí)間: 2025-3-28 00:20 作者: semiskilled 時(shí)間: 2025-3-28 03:28
A Case Study on Scaffolding Design for Wiki-Based Collaborative Knowledge Buildingunication, co-writing, collaborative knowledge building and learning community building. This paper presents a case study on how to scaffold wiki-based collaborative knowledge building in a tertiary education environment, which is expected to be a useful exploration of pedagogy with wikis. The paper作者: 發(fā)出眩目光芒 時(shí)間: 2025-3-28 06:39
A Study on the Use of Mobile Devices for Distance Learningces with sophisticated functional features and user-friendly interfaces, students become adapted to mobile learning. This paper explores the use of mobile devices for distance learning purposes. Different types of mobile devices are reviewed with respect to the technical features, limitations and th作者: 遺傳 時(shí)間: 2025-3-28 12:33
The Development of Collaborative Action Research through Cloud Computing Document-Sharing Services aion research, has been implemented into one educational technology course at a university in the northeastern region of the United States. The effectiveness of such an instructional approach on various forms of teacher’s knowledge among participants has been examined. Discussion and conclusion of en作者: Entropion 時(shí)間: 2025-3-28 16:37 作者: myalgia 時(shí)間: 2025-3-28 19:34
Cost Effective Methodology in E-Adoption for E-Training Providers is a bipolar method consisting of the “Client versus Provider” consideration. The Client represents the students while the Provider is the Training Service Provider. To find the common meeting ground in terms of affordability, practicality and feasibility, the model will be optimized to meet these 作者: Comedienne 時(shí)間: 2025-3-29 02:09 作者: Tidious 時(shí)間: 2025-3-29 05:13
The Significance of Face-to-Face Instruction in Hybrid Executive Educatione the travel cost involved in bringing all the participants together in conventional face-to-face executive training settings. In this vein, some of them tried to completely do away with face-to-face instruction by replacing it with synchronous online lecturing tools in hybrid executive education pr作者: 檢查 時(shí)間: 2025-3-29 08:59 作者: Debility 時(shí)間: 2025-3-29 14:26
A Review of Mobile Learning Environment in Higher Education Sector of Hong Kong: Technological and Slets, enables people to gain access to online information without constraints of time and location. One of the distinguishing features of our society in this new millennium is the change of lifestyle by mobile technology. The way of learning is also changed by mobile technology. Students nowadays le作者: investigate 時(shí)間: 2025-3-29 17:42
Modeling Semantic Context for Active e-Learning in the Workplaceng practices of e-learning in the workplace, most of the applications perform poorly in motivating workers to learn and fail to adapt learning materials to the workers’ individual situation, characteristics and needs. Therefore, by encapsulating learning resources as self-represented and evolving le作者: cocoon 時(shí)間: 2025-3-29 23:17 作者: 強(qiáng)所 時(shí)間: 2025-3-30 00:29
The Colored Concept Map and Its Application in Learning Assistance Programion and cognition load, and keep aware of their knowledge learning path. But adaptive learning systems (ALS) which integrated the CM perform well in extracting and managing the tacit knowledge in a static way which haven’t made full use of the concept map. We introduce a variant of the CM, the color作者: 蠟燭 時(shí)間: 2025-3-30 06:48
0302-9743 national Conference on Hybrid Learning, ICHL 2012, held in Guangzhou, China, in August 2012. .The 32 contributions presented in this volume were carefully reviewed and selected from numerous submissions. In addition two keynote talks are included in this book. The topics covered are computer support作者: chastise 時(shí)間: 2025-3-30 08:12 作者: CLASH 時(shí)間: 2025-3-30 15:10 作者: Frequency 時(shí)間: 2025-3-30 17:23
Practical Research on the Assessment of Online Collaborative English Learning – A Case Study of Blacivities. The system tools, effective rubric and developed assessment indicator system can effectively assess the process and outcomes of collaborative learning and assessment can promote collaborative learning and reflection.作者: TOXIC 時(shí)間: 2025-3-30 23:12 作者: 旁觀者 時(shí)間: 2025-3-31 03:31 作者: auxiliary 時(shí)間: 2025-3-31 05:12
Social Software for Learning – The Institutional Policy of the University of Glamorganms to: (1) improve students’ learning experiences by raising the academics’ awareness of social software; (2) encourage and support the embedding of social software across all aspects of the curriculum in the University; and (3) highlight the key issues and considerations for using social software in learning, teaching and assessment.作者: Abjure 時(shí)間: 2025-3-31 12:51 作者: capsule 時(shí)間: 2025-3-31 16:47 作者: Daily-Value 時(shí)間: 2025-3-31 17:56 作者: 注意到 時(shí)間: 2025-3-31 21:48 作者: 闡明 時(shí)間: 2025-4-1 05:01 作者: 地牢 時(shí)間: 2025-4-1 07:10 作者: 細(xì)胞膜 時(shí)間: 2025-4-1 14:02 作者: hemorrhage 時(shí)間: 2025-4-1 17:26 作者: WAX 時(shí)間: 2025-4-1 22:14