標題: Titlebook: Humankapital und Wissen; Grundlagen einer nac Günter Clar,Julia Doré,Hans Mohr Book 1997 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1997 Entwicklung [打印本頁] 作者: 軍械 時間: 2025-3-21 18:52
書目名稱Humankapital und Wissen影響因子(影響力)
書目名稱Humankapital und Wissen影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Humankapital und Wissen網(wǎng)絡公開度
書目名稱Humankapital und Wissen網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Humankapital und Wissen被引頻次
書目名稱Humankapital und Wissen被引頻次學科排名
書目名稱Humankapital und Wissen年度引用
書目名稱Humankapital und Wissen年度引用學科排名
書目名稱Humankapital und Wissen讀者反饋
書目名稱Humankapital und Wissen讀者反饋學科排名
作者: Chivalrous 時間: 2025-3-21 21:16
Wissen als HumanressourceZu den Humanressourcen rechnen wir das Humankapital, das Wissenskapital und das Sozialkapital. Wie sich zeigen wird, lassen sich die Begriffsinhalte nicht scharf trennen.作者: AVID 時間: 2025-3-22 04:26
Sonderstatus des wissenschaftlichen Wissens?Frage: In Festreden (z.B. Wolf gang Frühwald). wird die kultivierte Wissensgesellschaft beschworen: Die Umwandlung einer mit technischen Informationsmedien nur durchsetzten Gesellschaft in eine Gesellschaft, die ihre Lebensgrundlagen aus reflektiertem und bewertetem Wissen gewinnt. Wie beurteilt ein Philosoph diesen Appell?作者: glacial 時間: 2025-3-22 05:58 作者: 衣服 時間: 2025-3-22 11:39
Wird Wissen übersch?tzt?Wird die Bedeutung neuen Wissens, die Schaffung neuer Erkenntnis, in der momentanen Debatte übersch?tzt?作者: creditor 時間: 2025-3-22 16:08
Aktuelle Probleme bei der Bildung von SozialkapitalWoher stammt unser soziales Wissen, das im Sozialkapital seinen Niederschlag findet? Welche Bedeutung kommt den genetisch vorgegebenen Verhaltensweisen, der Pr?gung durch das kulturelle Umfeld und den bewu?t konzipierten Regeln und Rechtsvorschriften zu? Welche dieser Quellen speist heute unser soziales Wissen am nachhaltigsten?作者: 膽大 時間: 2025-3-22 19:25 作者: Grasping 時間: 2025-3-23 00:09
Grenzen der Entwicklung des Humankapitals aus der Sicht der psychologischen Lerntheorieenntnisf?higkeit, der Bildsamkeit und der Leistungskapazit?t des Gattungswesens Mensch, der Menschheit, einer sozialen Gruppe von Menschen oder eines bestimmten Individuums zu stellen. Zu gro? ist die Anzahl und Wechselwirkungsdynamik tats?chlicher wie virtueller Einflu?faktoren.作者: innovation 時間: 2025-3-23 04:51 作者: CANON 時間: 2025-3-23 05:56
Ver?ffentlichungen der Akademie für Technikfolgenabsch?tzung in Baden-Württemberghttp://image.papertrans.cn/h/image/429885.jpg作者: perjury 時間: 2025-3-23 10:53 作者: 四海為家的人 時間: 2025-3-23 15:57
Humankapital und Wissen978-3-642-59080-1Series ISSN 1431-9640 作者: Outshine 時間: 2025-3-23 20:36
Book 1997n nur bew?ltigt werden, wenn uns ein ad?quater Umgang mit der Ressource Wissen gelingt. Unter Mitwirkung ma?gebender Fachleute aus unterschiedlichen Disziplinen (Wirtschaftswissenschaften, Philosophie, Psychologie, Humangenetik, Sozialwissenschaften) werden die Schwerpunkte "Wissen als Ressource", "作者: 繁殖 時間: 2025-3-23 22:37 作者: intimate 時間: 2025-3-24 04:02
Die Bedeutung des demographischen Wandelsrate (durchschnittliche Kinderzahl pro Frau) betr?gt derzeit rund 1.2, im EU-Mittel 1.43. Dies ist der niedrigste Wert, den man je registriert hat. Vor 30 Jahren war die Fertilit?t noch fast doppelt so hoch..作者: 手勢 時間: 2025-3-24 06:41 作者: 獨行者 時間: 2025-3-24 13:48 作者: 積極詞匯 時間: 2025-3-24 16:41
Die Bedeutung des Sozialkapitalsachleuten hoch eingesch?tzt.. Entsprechend konstatiert auch der Familienbericht 1995 der Bundesregierung: ?Die Eignung eines Landes als Wirtschaftsstandort wird wesentlich mitbestimmt durch die sozialen und gesellschaftlichen Kompetenzen seiner Bev?lkerung“.作者: 礦石 時間: 2025-3-24 22:49
Book 1997Humankapital als erneuerbare Ressource" und "Humanressourcen als Grundlage ?konomischer Entwicklung" aufgearbeitet. Dabei ergeben sich neue Einsichten und Strategien für eine nachhaltige "zukunftsf?hige" Entwicklung jenseits g?ngiger Klischees.作者: 流逝 時間: 2025-3-25 02:14 作者: 全國性 時間: 2025-3-25 05:24 作者: AVERT 時間: 2025-3-25 09:53 作者: exophthalmos 時間: 2025-3-25 15:41 作者: flaunt 時間: 2025-3-25 16:45 作者: DEFT 時間: 2025-3-25 21:15 作者: WATER 時間: 2025-3-26 03:30
Hans Mohrin relation to the historically defined mandates that increasingly come to question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f作者: 多節(jié) 時間: 2025-3-26 05:52 作者: Synovial-Fluid 時間: 2025-3-26 11:14
in relation to the historically defined mandates that increasingly come to question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f作者: 圓錐 時間: 2025-3-26 13:05
Friedrich Vogelin relation to the historically defined mandates that increasingly come to question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f作者: 擺動 時間: 2025-3-26 16:49
Franz E. Weinert represent recent advances in various areas of beyond planar graph research. The main aims and objectives of this book include 1) to timely provide a state-of-the-art survey and a bibliography on beyond planar graphs; 2) to set the research agenda on beyond planar graphs by identifying fundamental r作者: notification 時間: 2025-3-26 22:59
in this book and its application in the case of Mozambique will be of interest to both academics as well as practitioners of peacebuilding and development..978-1-349-95684-5978-1-349-94951-9Series ISSN 1759-3735 Series E-ISSN 2752-857X 作者: MIR 時間: 2025-3-27 02:44 作者: Mundane 時間: 2025-3-27 07:11 作者: 分發(fā) 時間: 2025-3-27 10:44
Hans Mohrin this book and its application in the case of Mozambique will be of interest to both academics as well as practitioners of peacebuilding and development..978-1-349-95684-5978-1-349-94951-9Series ISSN 1759-3735 Series E-ISSN 2752-857X 作者: Exuberance 時間: 2025-3-27 15:22
in this book and its application in the case of Mozambique will be of interest to both academics as well as practitioners of peacebuilding and development..978-1-349-95684-5978-1-349-94951-9Series ISSN 1759-3735 Series E-ISSN 2752-857X 作者: 艱苦地移動 時間: 2025-3-27 21:09 作者: nocturia 時間: 2025-3-28 01:11 作者: 拋射物 時間: 2025-3-28 03:03
Hans Mohro question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f978-94-6209-632-5作者: Melanocytes 時間: 2025-3-28 06:41 作者: diathermy 時間: 2025-3-28 11:49
o question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f978-94-6209-632-5作者: 匯總 時間: 2025-3-28 18:17 作者: 討人喜歡 時間: 2025-3-28 21:58
Hans Mohro question the distinction between the knowledge we know and how we come to know it. As such, this volume expands our understandings of the ways in which pedagogy operates in the contexts of museums and heritage sites and the f978-94-6209-632-5作者: FLAGR 時間: 2025-3-29 01:48
ar and nonlinear equations that describe the evolution of a system. Due to the generality of its methods, the class of systems that can be treated in this way exceeds by far those described by equations containing only local op- ators induced by partial derivatives, i.e., PDEs. In particular, that c作者: negligence 時間: 2025-3-29 04:28
idges a highly abstract theoretical discussion with a very p. . .This book uses the concept of empowerment as a means to understand peacebuilding in Mozambique. In order to do this, it first traces the different discourses on ‘empowerment’ and proposes an analytical framework based on multiple level作者: coltish 時間: 2025-3-29 09:58
Hans Mohridges a highly abstract theoretical discussion with a very p. . .This book uses the concept of empowerment as a means to understand peacebuilding in Mozambique. In order to do this, it first traces the different discourses on ‘empowerment’ and proposes an analytical framework based on multiple level作者: 不確定 時間: 2025-3-29 12:49 作者: 點燃 時間: 2025-3-29 18:15 作者: Bereavement 時間: 2025-3-29 23:07 作者: ABASH 時間: 2025-3-30 02:21
Franz E. Weinertues standing at the intersection of public pedagogy, memory, and critical theory, focusing on the explicit and implicit educational imperative of art, natural history, and indigenous museums, cultural centers, memorial sites, heritage houses, and other cultural heritage sites that comprise the milie作者: 果仁 時間: 2025-3-30 07:06
Gereon Woltersues standing at the intersection of public pedagogy, memory, and critical theory, focusing on the explicit and implicit educational imperative of art, natural history, and indigenous museums, cultural centers, memorial sites, heritage houses, and other cultural heritage sites that comprise the milie作者: 有斑點 時間: 2025-3-30 10:21 作者: laceration 時間: 2025-3-30 12:44 作者: appall 時間: 2025-3-30 19:50
Martin Heidenreichues standing at the intersection of public pedagogy, memory, and critical theory, focusing on the explicit and implicit educational imperative of art, natural history, and indigenous museums, cultural centers, memorial sites, heritage houses, and other cultural heritage sites that comprise the milie作者: DALLY 時間: 2025-3-30 22:04
Hans Mohrory, focusing on the explicit and implicit educational imperative of art, natural history, and indigenous museums, cultural centers, memorial sites, heritage houses, and other cultural heritage sites that comprise the milieu of educating, learning, and knowing. Taken together, the various essays com作者: Blazon 時間: 2025-3-31 03:04