標(biāo)題: Titlebook: Human Development and the University in Sub-Saharan Africa; Insights from Tanzan Bertha Kibona Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and [打印本頁] 作者: Eisenhower 時(shí)間: 2025-3-21 18:53
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa影響因子(影響力)
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa被引頻次
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa年度引用
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa年度引用學(xué)科排名
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa讀者反饋
書目名稱Human Development and the University in Sub-Saharan Africa讀者反饋學(xué)科排名
作者: CHIP 時(shí)間: 2025-3-21 21:15 作者: 含鐵 時(shí)間: 2025-3-22 02:06 作者: 放縱 時(shí)間: 2025-3-22 05:04
Bertha Kibonaen der Umweltbildung in Berufs- oder Hochschule oder den Umweltzentren usw. nicht bekannt. Es gibt allerdings Theorien in der Didaktik und zu Lernprozessen. Diese sind meines Wissens aber für empirische Untersuchungen zur Erkl?rung von didaktischen und Lernprozessen zur Umweltbildung in schulischen 作者: DALLY 時(shí)間: 2025-3-22 10:38
Bertha Kibona als Verfahren zur Kompetenzmessung, der NOSGER als Fremdbeurteilungsskala. Zur Quantifizierung der Ged?chtnisleistung wurde eine Wortliste (WL) und der Ged?chtnisteil aus dem KTSA vorgegeben. Einbu?en im Bereich des Ged?chtnisses lassen sich mittels Selbstbeurteilung (KTSA) und Kompetenzmessung (DA作者: Radiation 時(shí)間: 2025-3-22 15:03
Bertha Kibona?re, da? Ursachen- und Bedingungsfaktoren der Schizophrenie auch Negativsymptome induzieren k?nnen, die nicht mit einer gegenw?rtigen oder früheren Positivsymptomatik assoziiert sind. Die Prüfung dieser Hypothese ist vor allem durch zwei Schwierigkeiten erschwert: erstens durch die unzureichende Ken作者: 哥哥噴涌而出 時(shí)間: 2025-3-22 19:44
Bertha Kibonasch die Verbesserung der psychophysischen Verfassung des Patienten in seinem Lebenszusammenhang ist, wurde dies bisher prim?r im direkten therapeutischen Kontakt thematisiert. Neu in der Medizin ist nicht die Einführung des Begriffes Lebensqualit?t als Bezeichnung für die ?rztliche Aufgabe, sondern 作者: syncope 時(shí)間: 2025-3-22 23:33 作者: 贊美者 時(shí)間: 2025-3-23 04:50 作者: Inscrutable 時(shí)間: 2025-3-23 06:48 作者: CBC471 時(shí)間: 2025-3-23 10:10
Bertha Kibonar 1989 mit dem DAFS (Direct Assessment of Functional Status) ein neues Verfahren zur direkten Messung alltagsrelevanter F?higkeiten in standardisierten Aufgabensituationen. Ziel der Studie war es, verschiedene Arten von Kompetenzbestimmungen, n?mlich Kompetenzmessung, Kompetenzbeurteilung mittels Se作者: Inkling 時(shí)間: 2025-3-23 14:27
Bertha Kibonaaren empirischen Befunde stützen diese Priorit?t der Positivsymptomatik vor der Negativsymptomatik nicht bzw. nicht in jeder Hinsicht. So tritt die Negativsymptomatik der Schizophrenie im Mittel im Krankheitsverlauf zwei bis vier Jahre früher auf als die Positivsymptomatik; die Negativsymptomatik ze作者: Anecdote 時(shí)間: 2025-3-23 21:11
Bertha Kibonaiff etabliert, der sowohl Skepsis als auch Zustimmung ausl?st (Bullinger und P?ppel, 1988). Wenig andere Begriffe werden derzeit so kontrovers dis kutiert; und dies zurecht. Lebensqualit?t, so scheint es zun?chst, ist eher programmatisch als realistisch, eher normativ als deskriptiv und insgesamt me作者: Encephalitis 時(shí)間: 2025-3-23 22:37
Higher Education and Development in Sub-Saharan Africa: A General Overview,teasing out the contribution of higher education to development (economic, social, political, and human development). This chapter sets out the arguments and claims that form the basis of the book and inform the contribution of each subsequent chapter. The introductory chapter highlights the discuss作者: 意外的成功 時(shí)間: 2025-3-24 03:47
Contextualising the Role of Higher Education in Tanzania,ntry by reviewing the policy documentation, achievement, and challenges of the development and education sector. The chapter sets out the current developmental position of the country and the evolving role of higher education from the 1960s when various policies were initiated. It also indicates the作者: 秘方藥 時(shí)間: 2025-3-24 07:26 作者: BALK 時(shí)間: 2025-3-24 10:59
,Towards the Human Development and Public Good University: Students’ Perspectives, and the broader society. The presentation of findings in this chapter signifies student perspectives by drawing substantially on their voices. The chapter discusses explicitly the aspirations of students to join the university, their experience at the university (teaching and learning), including t作者: 嘲笑 時(shí)間: 2025-3-24 18:32 作者: endure 時(shí)間: 2025-3-24 19:44
Towards a Human Development and Public Good University in Tanzania,university informed by human development and the capability approach. Enhancing human development implies a public good university that is dedicated to developing students’ skills for economic opportunities, social justice, committed to producing citizens who are not only focused on the well-being o作者: Outspoken 時(shí)間: 2025-3-24 23:49
https://doi.org/10.1007/978-3-031-38366-3public good; economic development; capability approach; decolonisation; Julius Nyerere作者: CRUC 時(shí)間: 2025-3-25 04:39
978-3-031-38368-7The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive licence to Springer Nature Switzerl作者: pessimism 時(shí)間: 2025-3-25 09:44 作者: 甜瓜 時(shí)間: 2025-3-25 13:51
http://image.papertrans.cn/h/image/429102.jpg作者: callous 時(shí)間: 2025-3-25 16:38 作者: 不確定 時(shí)間: 2025-3-25 20:23
Contextualising the Role of Higher Education in Tanzania, relevance and significance of human development to the Tanzanian context in relation to the country’s history and future goals in higher education. This chapter also highlights how students’ voices have been featured in Tanzanian higher education transformation.作者: 集合 時(shí)間: 2025-3-26 02:58 作者: admission 時(shí)間: 2025-3-26 06:14 作者: 責(zé)怪 時(shí)間: 2025-3-26 11:40
,Towards the Human Development and Public Good University: Graduates’ Perspectives,m they are after graduating. The chapter then presents the experiences that graduates had after graduation, including difficulties after university and the valued beings and doings that graduates developed from their university education.作者: Insulin 時(shí)間: 2025-3-26 15:21 作者: Absenteeism 時(shí)間: 2025-3-26 20:44 作者: Ancestor 時(shí)間: 2025-3-26 23:57 作者: PAEAN 時(shí)間: 2025-3-27 04:48 作者: Isolate 時(shí)間: 2025-3-27 05:25 作者: 現(xiàn)暈光 時(shí)間: 2025-3-27 09:48 作者: 用不完 時(shí)間: 2025-3-27 17:05 作者: 領(lǐng)導(dǎo)權(quán) 時(shí)間: 2025-3-27 20:28
Optimisation of Product’s Hand-Handle Interface Material Parameters for Improved Ergonomicsher improve the ergonomics of the product. Therefore we utilized optimisation method to determine optimal interface material properties of a product for optimal mechanical response of the system using numerical simulations of a fingertip model grasping a product’s handle. Objective function was set 作者: ventilate 時(shí)間: 2025-3-28 00:43 作者: Detain 時(shí)間: 2025-3-28 04:09
David Thomasthat effective means of controlling the stability and physicochemical properties of emulsions can be established. Several techniques are used to study the physical behavior and structure of emulsions. Each technique has its advantages and disadvantages and provides different insights into the destab