派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Home-School Relations; International Perspe Yan Guo Book 2018 Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2018 Immigrant Parents.home-school relatio [打印本頁]

作者: 民俗學(xué)    時間: 2025-3-21 18:17
書目名稱Home-School Relations影響因子(影響力)




書目名稱Home-School Relations影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Home-School Relations網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Home-School Relations網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Home-School Relations被引頻次




書目名稱Home-School Relations被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Home-School Relations年度引用




書目名稱Home-School Relations年度引用學(xué)科排名




書目名稱Home-School Relations讀者反饋




書目名稱Home-School Relations讀者反饋學(xué)科排名





作者: 倒轉(zhuǎn)    時間: 2025-3-21 21:50

作者: 永久    時間: 2025-3-22 00:25

作者: Crohns-disease    時間: 2025-3-22 05:19

作者: alabaster    時間: 2025-3-22 09:55
Michael P. Evansch im Rahmen des AAD-Kongresses 2012 mit dem Medienpreis der.Etwa 29 Millionen Menschen werden in Deutschland pro Jahr in Augenarztpraxen und Augenkliniken behandelt, 44 Millionen gleichen ihre Fehlsichtigkeit mit Brille oder Kontaktlinsen aus..Grüner Star Glaukom), Altersbezogene Makula-Degeneratio
作者: 中國紀(jì)念碑    時間: 2025-3-22 14:54

作者: Lasting    時間: 2025-3-22 17:53
John Ippolitomit Brille oder Kontaktlinsen aus..Grüner Star Glaukom), Altersbezogene Makula-Degeneration (AMD) und durch Diabetes hervorgerufene Netzhautsch?den geh?ren zu den h?ufigsten Ursachen für starke Sehminderung und Blindheit. Für die Erhaltung des Sehverm?gens ist die Früherkennung entscheidend. Denn es
作者: 柳樹;枯黃    時間: 2025-3-22 22:17

作者: textile    時間: 2025-3-23 04:12
George Zhou,Lan Zhongch im Rahmen des AAD-Kongresses 2012 mit dem Medienpreis der.Etwa 29 Millionen Menschen werden in Deutschland pro Jahr in Augenarztpraxen und Augenkliniken behandelt, 44 Millionen gleichen ihre Fehlsichtigkeit mit Brille oder Kontaktlinsen aus..Grüner Star Glaukom), Altersbezogene Makula-Degeneratio
作者: 修飾語    時間: 2025-3-23 09:19

作者: 推崇    時間: 2025-3-23 11:14

作者: outset    時間: 2025-3-23 17:24

作者: 羊齒    時間: 2025-3-23 21:50

作者: 旅行路線    時間: 2025-3-23 23:14

作者: 商業(yè)上    時間: 2025-3-24 05:48
Toni Griego Jonesprechen wir von ?the oculomotor plant”. Der periphere okulomotorische Apparat stellt dasjenige neuromuskul?re System dar, welches bisher am besten untersucht worden ist. über die Neurophysiologie und die Mechanik des peripheren okulomotorischen Apparates wissen wir bereits so viel, da? wir die Art d
作者: Gyrate    時間: 2025-3-24 09:28
nschen zwei Augen besitzen; nur wenige seltene Ausnahmen sind ein?ugig wie z. B. einzelne Sü?wasserkrebse. Einige Lebewesen haben drei Augen, Spinnen sogar meist bis zu acht. Zwei Augen sind jedoch die Regel, was aber nicht gleichbedeutend ist mit stereoskopischem Sehen. Niedere Wirbeltiere sehen mi
作者: corpus-callosum    時間: 2025-3-24 13:24
Linda-Dianne Willisnschen zwei Augen besitzen; nur wenige seltene Ausnahmen sind ein?ugig wie z. B. einzelne Sü?wasserkrebse. Einige Lebewesen haben drei Augen, Spinnen sogar meist bis zu acht. Zwei Augen sind jedoch die Regel, was aber nicht gleichbedeutend ist mit stereoskopischem Sehen. Niedere Wirbeltiere sehen mi
作者: reject    時間: 2025-3-24 16:17
Home-School Relations: An Introduction,ent in their children’s education. In this chapter, Guo and Wu reconceptualize traditional models of parent involvement that has been socially constructed to privilege white, middle-class over those from non-English speaking backgrounds or of Aboriginal descent in North America. Different from paren
作者: wangle    時間: 2025-3-24 20:42
Recognition of Immigrant and Minority Parent Knowledge The literature on immigrant parents, however, uses a deficit model. This chapter explores the value of and knowledge of immigrant parents on the margins of the public education system. Data were collected through in-depth interviews with thirty-eight immigrant parents from fifteen countries. The re
作者: incredulity    時間: 2025-3-25 02:39
The Challenge of Family Engagement Policy Implementation: A Case Study of Title I School–Family Compce the very forms of parent involvement they seek to discourage. The chapter focuses on Title I schools in the USA and highlights parents’ lack of agency as well as the absence of student voice when it comes to decision-making in schools about curriculum and learning in different contexts.
作者: 頌揚本人    時間: 2025-3-25 04:04
Learning in Schools and Homes: Successes and Complications in Bringing Minority Parents into Convers school in Toronto, Canada. The program facilitates a forum where the school’s families—in conversation with in-service and pre-service teachers, the school’s administration, a local university’s faculty of education and community agencies—discuss issues the families deem important to their experien
作者: 高度表    時間: 2025-3-25 09:32

作者: FLAT    時間: 2025-3-25 12:23

作者: DENT    時間: 2025-3-25 16:46
Changes in Parent–Teacher Relationships Under China’s Market Economyr the study were collected from interviews with 21 teachers and 20 parents in China. The study reveals changes in parent–teacher relationships in four aspects. First, the development of new technology facilitates a faster, more frequent, and more diverse communication between parents and teachers. A
作者: Herbivorous    時間: 2025-3-25 20:47
Social Equity and Home–School Collaboration in Multicultural Early Years’ Education—A Hong Kong Persong. The challenge for teachers to work with parents from diverse cultures has become more pressing than ever. This chapter discusses the importance of home–school collaboration in multicultural early years’ education. Grounded in empirical evidence, this study first reports the findings of a need a
作者: 抱狗不敢前    時間: 2025-3-26 02:19

作者: comely    時間: 2025-3-26 06:28

作者: 拾落穗    時間: 2025-3-26 12:30
Parent Involvement in Schools Along the USA–Mexico Bordern Mexico and Arizona in the USA. Historically, significant numbers of students from Sonora enrolled in Arizona’s schools. However, as the economy in the USA slowed in 2009, Sonora began to experience a return migration from the USA and schools there began to receive students from schools in Arizona.
作者: CLAM    時間: 2025-3-26 15:31

作者: countenance    時間: 2025-3-26 20:12
Teacher Education in Mongolia: Institutional and Social Factors Contributing to a Lack of Parental Iucation institutions in Mongolia prepares teachers for parental involvement. The study conducted document analysis, questionnaire surveys, and key informant interviews. Thirty-two primary education major senior students were surveyed, and 17 stakeholders were interviewed. Participants expressed thei
作者: 噴出    時間: 2025-3-26 21:27

作者: 神化怪物    時間: 2025-3-27 02:00
Immigrant and Minority Parent Engagement: A Participatory Approach in Pre-service Teacher Education acher education. We present a university course project conducted by a group of pre-service teachers in Saskatoon, Canada, who explored a participatory approach in English as an additional language (EAL) education to support EAL students and their families. Through a critical reflection on our exper
作者: 把…比做    時間: 2025-3-27 05:55
Michael P. Evans Symptome richtig einzuordnen, informiert den Leser über m?gliche Erkrankungen und erm?glicht ihm so die Einsch?tzung, wie dringend eine augen?rztliche Untersuchung erfolgen muss. Dabei wird nicht zur Selbstbeh978-3-642-17356-1
作者: 免除責(zé)任    時間: 2025-3-27 12:41

作者: arterioles    時間: 2025-3-27 13:45
George Zhou,Lan Zhong Symptome richtig einzuordnen, informiert den Leser über m?gliche Erkrankungen und erm?glicht ihm so die Einsch?tzung, wie dringend eine augen?rztliche Untersuchung erfolgen muss. Dabei wird nicht zur Selbstbeh978-3-642-17356-1
作者: 錯事    時間: 2025-3-27 21:17

作者: Cleave    時間: 2025-3-27 22:38
n Symptomen soll der Ratgeber als Entscheidungshilfefür richtiges Handeln dienen. Er hilft Symptome richtig einzuordnen, informiert den Leser über m?gliche Erkrankungen und erm?glicht ihm so die Einsch?tzung, wie dringend eine augen?rztliche Untersuchung erfolgen muss. Dabei wird nicht zur Selbstbeh
作者: 結(jié)構(gòu)    時間: 2025-3-28 03:27

作者: Embolic-Stroke    時間: 2025-3-28 10:09
n Symptomen soll der Ratgeber als Entscheidungshilfefür richtiges Handeln dienen. Er hilft Symptome richtig einzuordnen, informiert den Leser über m?gliche Erkrankungen und erm?glicht ihm so die Einsch?tzung, wie dringend eine augen?rztliche Untersuchung erfolgen muss. Dabei wird nicht zur Selbstbeh
作者: 橢圓    時間: 2025-3-28 13:03
Yan Guon Symptomen soll der Ratgeber als Entscheidungshilfefür richtiges Handeln dienen. Er hilft Symptome richtig einzuordnen, informiert den Leser über m?gliche Erkrankungen und erm?glicht ihm so die Einsch?tzung, wie dringend eine augen?rztliche Untersuchung erfolgen muss. Dabei wird nicht zur Selbstbeh
作者: Cytology    時間: 2025-3-28 15:59

作者: Accrue    時間: 2025-3-28 21:26

作者: membrane    時間: 2025-3-29 02:36

作者: Medicare    時間: 2025-3-29 04:07

作者: 摻和    時間: 2025-3-29 08:48

作者: 單調(diào)性    時間: 2025-3-29 14:59
Anna Kimgenmuskeln unterscheiden wir eine dem Augapfel abgewandte ?orbitale“von einer dem Augapfel zugewandten ?bulb?ren“Schicht. Wir wissen, da? bei der Anspannung eines Augenmuskels zuerst die dünnen, roten, ?langsamen“Fasern der Orbitalen Schicht und dann erst die dicken, wei?en, ?schnellen“Fasern der bu
作者: 膽汁    時間: 2025-3-29 17:18

作者: sterilization    時間: 2025-3-29 21:41
ngende Primaten, die ein genaues Raumbild haben müssen. Die Augen rückten hier nach vorn und blickten so jetzt gleichzeitig in dieselbe Richtung, die Gesichtsfelder überdeckten sich weitgehend und die zentralen Feldbereiche um die Fovea entwickelten eine hohe Sehsch?rfe.
作者: BLANK    時間: 2025-3-30 00:14

作者: Pituitary-Gland    時間: 2025-3-30 05:20
Learning in Schools and Homes: Successes and Complications in Bringing Minority Parents into Conversand caregivers and bringing them closer to their children’s schooling; the second reading draws four implications that complicate the apparent successes of the program; and the third reading takes shape as a broader epistemic and ethical caution for action-oriented research of this sort.
作者: Lipoprotein(A)    時間: 2025-3-30 08:17

作者: debase    時間: 2025-3-30 15:29
Creating New Spaces for Pre-service Teachers to Engage with Parents: An Australian Coteaching and Cough coteaching and cogenerative dialoguing with the parents and teacher. The findings also signal the benefits and challenges of coteaching and cogenerative dialoguing for better preparing pre-service teachers for their future work with parents especially in low socio-educational advantaged schools.
作者: 地名表    時間: 2025-3-30 17:35
Teacher Education in Mongolia: Institutional and Social Factors Contributing to a Lack of Parental I involving parents. In addition to teachers’ lack of skills in implementing parental involvement activities, some institutional and social factors such as heavy workloads, a limited understanding of family diversity, gender issues, and social status of the teaching profession also contributed to a l
作者: 不可思議    時間: 2025-3-30 22:30

作者: MONY    時間: 2025-3-31 01:36

作者: occult    時間: 2025-3-31 08:56
Parent Involvement in Schools Along the USA–Mexico Bordere need to attend to parents as well as students in the transition from one educational system to another in at least three areas: administrative support, bilingual language support, and identity development.
作者: inclusive    時間: 2025-3-31 09:17

作者: habitat    時間: 2025-3-31 17:17

作者: FOLLY    時間: 2025-3-31 18:53
Parental Responsibilization: Involving “Immigrant Parents” in Swedish Schoolsparents’ language and culture, and the other on the parents’ social exclusion. These lines of arguments provide different ways of understanding parents’ relations with the school, at the same time as they come together in representing the . as the main cause of a range of social problems.




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
赣榆县| 西丰县| 昌宁县| 玛沁县| 垫江县| 焉耆| 青海省| 牟定县| 固原市| 秦皇岛市| 湛江市| 临清市| 万年县| 常宁市| 焦作市| 延寿县| 沙田区| 周至县| 楚雄市| 长岭县| 罗城| 浠水县| 读书| 青海省| 荆门市| 依兰县| 当涂县| 武功县| 定兴县| 白玉县| 乐亭县| 安顺市| 且末县| 三门峡市| 广汉市| 白河县| 定兴县| 巩留县| 泗阳县| 图们市| 禹城市|