標(biāo)題: Titlebook: Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen; Eine Interventionsst Marcel Mierwald Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. der/ [打印本頁] 作者: 次要 時間: 2025-3-21 19:32
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen影響因子(影響力)
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen被引頻次
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen年度引用
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen年度引用學(xué)科排名
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen讀者反饋
書目名稱Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen讀者反饋學(xué)科排名
作者: GEM 時間: 2025-3-21 22:03 作者: 自作多情 時間: 2025-3-22 02:52 作者: 伴隨而來 時間: 2025-3-22 07:10
Diskussion,t und diskutiert werden (6.1). Letzteres beinhaltet eine Interpretation der Ergebnisse und erfolgt auf der Basis der im theoretischen Hintergrund dargestellten Forschungsliteratur sowie der pr?sentierten empirischen Befunde. Danach werden einige elementare methodische Aspekte dieser Studie diskutiert (6.2).作者: micronized 時間: 2025-3-22 10:16 作者: 譏諷 時間: 2025-3-22 14:27
Empirische Forschung in den gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktikenhttp://image.papertrans.cn/h/image/427478.jpg作者: lanugo 時間: 2025-3-22 19:13
978-3-658-29954-5Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb作者: Subdue 時間: 2025-3-23 00:07
Historisches Argumentieren und epistemologische überzeugungen978-3-658-29955-2Series ISSN 2569-2259 Series E-ISSN 2569-2267 作者: dermatomyositis 時間: 2025-3-23 02:47 作者: 法律 時間: 2025-3-23 06:55
Marcel Mierwald to make of the association of ultraluminous X-ray sources with colliding galaxies? To what degree do mergers and feedback trigger long-term secular effects? How far can we push the archaeology of individual systems to determine the nature of precursor systems and the precise effect of the interacti作者: EXPEL 時間: 2025-3-23 09:50 作者: 強(qiáng)制性 時間: 2025-3-23 17:53 作者: 泛濫 時間: 2025-3-23 21:07
Marcel Mierwaldg to highlight some of the early ISO results which was held in May of 1996 at ESA‘s laboratory ESTEC in Noordwijk, the Netherlands, the conference was announced and a preliminary science organizing committee was formed. The conference was held from July 1 to 4, 1997, in conference centre de Leeuwenh作者: harpsichord 時間: 2025-3-24 01:24
r discussion, an observing list is included so that observers can actually see for themselves the concepts presented –stars of the spectral sequence, nebulae, galaxies, even black holes. The observing list has been revised and brought up-to-date in the Second Edition..978-3-319-11644-0Series ISSN 1431-9756 Series E-ISSN 2197-6562 作者: 直言不諱 時間: 2025-3-24 05:43
Marcel Mierwaldr discussion, an observing list is included so that observers can actually see for themselves the concepts presented –stars of the spectral sequence, nebulae, galaxies, even black holes. The observing list has been revised and brought up-to-date in the Second Edition..978-3-319-11644-0Series ISSN 1431-9756 Series E-ISSN 2197-6562 作者: Facet-Joints 時間: 2025-3-24 08:19
ike. This book will encourage and prepare readers for using space and ground-based gamma-ray observatories, as well as neutrino and other multi-messenger detectors..978-3-642-42713-8978-3-642-36134-0Series ISSN 1861-7980 Series E-ISSN 1861-8227 作者: Anticoagulant 時間: 2025-3-24 11:31 作者: Herbivorous 時間: 2025-3-24 15:26
2569-2259 e zeigen unterschiedliche Potenziale der Lernmaterialien zur F?rderung der historischen Argumentationsf?higkeit und zur Entwicklung von epistemologischen überzeugungen in der Dom?ne Geschichte auf.978-3-658-29954-5978-3-658-29955-2Series ISSN 2569-2259 Series E-ISSN 2569-2267 作者: syncope 時間: 2025-3-24 20:08 作者: amplitude 時間: 2025-3-24 23:17 作者: Aerate 時間: 2025-3-25 04:25 作者: Loathe 時間: 2025-3-25 11:29 作者: Missile 時間: 2025-3-25 12:57
Book 2020 Printdokumente vs. nachtr?glich vertonte Audiodokumente vs. Geschichtslehrbuch. Die Ergebnisse zeigen unterschiedliche Potenziale der Lernmaterialien zur F?rderung der historischen Argumentationsf?higkeit und zur Entwicklung von epistemologischen überzeugungen in der Dom?ne Geschichte auf.作者: ABYSS 時間: 2025-3-25 16:14 作者: gruelling 時間: 2025-3-25 22:12
Einleitung,as Ziel historischer Bildung in mehr als nur dem Erlernen von historischen Daten und Fakten zu sehen ist (Erdmann & Hasberg, 2011; K?ster, Thünemann, & Zülsdorf-Kersting, 2015; Whitehouse, 2015). Vielmehr sollte die Anbahnung und die F?rderung von F?higkeiten im Mittelpunkt schulischer Bemühungen st作者: 按時間順序 時間: 2025-3-26 03:17
Theoretischer Hintergrund,Lernkontext dieser Studie beschrieben, indem erl?utert wird, wie historisches Lernen in geschichtswissenschaftlich ausgerichteten Schülerlaborangeboten ausgestaltet ist und idealtypisch verlaufen kann (2.1). Danach wird der Fokus auf die zu untersuchenden abh?ngigen Variablen verschoben, indem die h作者: 送秋波 時間: 2025-3-26 04:26
Fragestellungen und Hypothesen,e, inwiefern von den entwickelten Materialien im Schülerlabor eine Lernwirksamkeit ausgeht, ist der zentrale Forschungsgegenstand dieser geschichtsdidaktischen Studie. Eine evidenzbasierte Antwort auf diese Frage ist nur im Vergleich unterschiedlicher Lernmaterialien in ihren Auswirkungen auf vorab 作者: 玩忽職守 時間: 2025-3-26 11:53
Methode, beschrieben werden. Hierfür wird zuerst auf das Forschungsdesign (4.1) und die Stichprobe der Untersuchung (4.2) eingegangen. Danach wird die Durchführung der Untersuchung und die Intervention selbst beschrieben (4.3.).作者: Harbor 時間: 2025-3-26 16:15
Ergebnisse,eller Unterschiede überprüft (5.1). Danach folgt die Untersuchung der zentralen Forschungsfragen dieser Arbeit. Die erhobenen Daten werden hierfür statistischen Testverfahren unterzogen, um die aufgestellten Hypothesen zu überprüfen (5.2).作者: 可卡 時間: 2025-3-26 17:05
Diskussion,t und diskutiert werden (6.1). Letzteres beinhaltet eine Interpretation der Ergebnisse und erfolgt auf der Basis der im theoretischen Hintergrund dargestellten Forschungsliteratur sowie der pr?sentierten empirischen Befunde. Danach werden einige elementare methodische Aspekte dieser Studie diskutier作者: 座右銘 時間: 2025-3-27 00:49 作者: 獨(dú)輪車 時間: 2025-3-27 04:03
Marcel Mierwaldherent manner.Covers ALL aspects and areas of astrophysics, .Astrophysics is often –with some justification – regarded as incomprehensible without the use of higher mathematics. Consequently, many amateur astronomers miss out on some of the most fascinating aspects of the subject. .Astrophysics Is E作者: 修飾 時間: 2025-3-27 07:47
Marcel Mierwaldents. These instruments have been used for detailed studies of specific nearby systems, statistical studies of large samples of relatively nearby systems, and increasingly large samples of high redshift systems. Following a brief summary of the historical context, this review attempts to integrate t作者: 我沒有強(qiáng)迫 時間: 2025-3-27 10:00 作者: 直言不諱 時間: 2025-3-27 15:22
Marcel Mierwaldy agrees with the IR flux level. Corbel and Fender [2002, . 573, L35—L39] later showed that the typical hard state radio power-law extrapolated forward in energy meets the backward extrapolated X-ray power-law at an IR spectral break, which was explicitly observed twice in GX 339-4. This has been ci作者: 商業(yè)上 時間: 2025-3-27 18:01 作者: Lymphocyte 時間: 2025-3-28 01:30
Marcel Mierwaldion in quantitative infrared astronomy. For the first time since the very successful IRAS mission in 1983, the astronomical community has uninterrupted access to the infrared part of the electromagnetic spectrum. The four focal plane instruments on board of ISO ( the camera ISOCAM, the photometerjca作者: 泥瓦匠 時間: 2025-3-28 02:35 作者: 微塵 時間: 2025-3-28 07:10
Kashif Saleem,Zhiyuan Tan,William Buchanan groups and semi-groups, non-commutative dynamics, non-commutative geometry and applications in physics and beyond..The book benefits a broad audience of researchers and advanced students..978-3-662-52345-2978-3-642-55361-5Series ISSN 2194-1009 Series E-ISSN 2194-1017