標(biāo)題: Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Published under the Michael B. Paulsen Book 2017 Springer International Publishing AG 2 [打印本頁] 作者: 僵局 時間: 2025-3-21 17:36
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋學(xué)科排名
作者: grandiose 時間: 2025-3-21 21:25 作者: Expostulate 時間: 2025-3-22 02:23 作者: 縱火 時間: 2025-3-22 07:33
Finding Conceptual Coherence: Trends and Alignment in the Scholarship on Noncognitive Skills and Th well as the development of a taxonomy created for analytic purposes and alignment of noncognitive skills bridging the higher education and employment literatures. The taxonomy is divided into three domains of noncognitive skills that emerged from our analysis-Approach to Learning/Work, Intrapersonal Skills, and Social Skills.作者: Lacunar-Stroke 時間: 2025-3-22 12:45
0882-4126 Attracts annual contributions from distinguished scholars arPublished annually since 1985, the Handbook series provides a compendium of thorough and integrative literature reviews on a diverse array of topics of interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides作者: Jingoism 時間: 2025-3-22 15:12
,Philanthropic Foundations’ Social Agendas and the Field of Higher Education,for American society takes hold. Since society is once again in an era of mega-foundation activity, this synthesis considers the evidence describing how private foundations have pursued their social agendas to shape the field of higher education.作者: Encapsulate 時間: 2025-3-22 19:21
Book 2017es, economics and finance, history and philosophy, community colleges, advances in research methodology and more. The series is fortunate to have attracted annual contributions from distinguished scholars throughout the world.?作者: Camouflage 時間: 2025-3-22 23:38
0882-4126 h methodology and more. The series is fortunate to have attracted annual contributions from distinguished scholars throughout the world.?978-3-319-84061-1978-3-319-48983-4Series ISSN 0882-4126 Series E-ISSN 2215-1664 作者: 孵卵器 時間: 2025-3-23 01:46
Heather T. Rowan-Kenyon,Mandy Savitz-Romer,Maya Weilundemo Ott,Amy K. Swan,Pei Pei Liu作者: 微生物 時間: 2025-3-23 08:56 作者: Apogee 時間: 2025-3-23 09:57 作者: 翻布尋找 時間: 2025-3-23 17:09 作者: Microgram 時間: 2025-3-23 18:44 作者: zonules 時間: 2025-3-23 23:42 作者: 吼叫 時間: 2025-3-24 03:54 作者: 西瓜 時間: 2025-3-24 09:41 作者: 去掉 時間: 2025-3-24 11:26 作者: insightful 時間: 2025-3-24 16:07 作者: 矛盾心理 時間: 2025-3-24 22:11 作者: 友好關(guān)系 時間: 2025-3-25 03:14 作者: 眨眼 時間: 2025-3-25 05:09
Xueli Wangionen zur Hilfsbedürftigkeit sowie zu allf?lligen Ver?nderungen der Ausl?ser zu eruieren. Dies auch insofern, da die erfa?ten Unterstützungsgründe der Linzer Sozialhilfebezieherinnen betr?chtlich von den gesamt?sterreichischen abweichen. Das statische Bild der Armutsforschung hat bislang auch die ?M作者: 和平主義 時間: 2025-3-25 08:22
James C. Hearn,Michael K. McLendon,Kristen C. Linthicumedeutung wachsender industrieller Risiken, die jedoch nicht mehr polarisieren, sondern nivellieren (?Smog ist demokratisch“). Auch die Gesellschaft reagiert, denn jeder Makro-Trend beinhaltet eine Gegenbewegung: Der Globalisierung steht eine Regionalisierung gegenüber; die demonstrativ distinktiv in作者: Irritate 時間: 2025-3-25 13:18 作者: amyloid 時間: 2025-3-25 17:05
Michael S. Heveledeutung wachsender industrieller Risiken, die jedoch nicht mehr polarisieren, sondern nivellieren (?Smog ist demokratisch“). Auch die Gesellschaft reagiert, denn jeder Makro-Trend beinhaltet eine Gegenbewegung: Der Globalisierung steht eine Regionalisierung gegenüber; die demonstrativ distinktiv in作者: 半圓鑿 時間: 2025-3-25 21:43
David R. Johnson,Joseph C. Hermanowicznd Stigmatisierungen zu erkennen, und sie produzieren in ihrem praktischen Verhalten selbst soziale Ungleichheiten. Der Beitrag will aus einer solchen Kindperspektive die Differenzwahrnehmungen und deren sprachliche ?u?erungen bei 10- bis 12j?hrigen Ostberliner Kindern wiedergeben und sie in ihrer s作者: Grating 時間: 2025-3-26 02:59 作者: 小淡水魚 時間: 2025-3-26 07:22
The Privileged Journey of Scholarship and Practice,ty member. The chapter synthesizes Smith’s research and the personal journey of her career. In addition, the chapter looks at the important role of associations, accreditation, and foundations in the work of higher education and the opportunities provided for research and evaluation. Embedded in the作者: cumulative 時間: 2025-3-26 12:07
Do Diversity Courses Make a Difference? A Critical Examination of College Diversity Coursework and e avenue through which institutions can prepare college students for participation in an equitable and just society is through diversity courses. Diversity coursework holds a unique position on many campuses as a shared – and sometimes introductory – experience to issues of difference for college st作者: 凹槽 時間: 2025-3-26 15:24
,The Impact of College Students’ Interactions with Faculty: A Review of General and Conditional Effecluding general and conditional effects, and proposes a research agenda that will improve our understanding of the theoretical and practical implications of the impact of college students’ interactions with faculty. We begin our review by examining theoretical frameworks used in the current research作者: RENAL 時間: 2025-3-26 18:55
Finding Conceptual Coherence: Trends and Alignment in the Scholarship on Noncognitive Skills and Thof noncognitive skills in college and the workplace. Yet, there is questionable alignment of these skills across higher education and employment sectors. The literature on noncognitive skills, defined here as a diverse set of social emotional and self management competencies, is varied across higher作者: Abnormal 時間: 2025-3-26 22:46
,Philanthropic Foundations’ Social Agendas and the Field of Higher Education,education. These groups aspire to use their patronage to transform and reform the structure and practices of higher education, such that their vision for American society takes hold. Since society is once again in an era of mega-foundation activity, this synthesis considers the evidence describing h作者: Optimum 時間: 2025-3-27 04:52 作者: Aggregate 時間: 2025-3-27 07:16
Conceptualizing State Policy Adoption and Diffusion,erit scholarships and college-savings plans to institution-focused initiatives in performance-based funding and targeted researcher recruitment. In recent years, higher-education researchers have begun aggressively examining not only the effects of these new policies but also their origins in the fi作者: subacute 時間: 2025-3-27 13:24
Expanding Conceptualizations of Work/Life in Higher Education: Looking Outside the Academy to Develed on policy development and usage, demographic shifts, and cultural acceptance of faculty efforts at both the meso and macro organizational levels to maintain a balance between work and family. Research in higher education has developed alongside work/family research in other disciplines, sometimes作者: 旅行路線 時間: 2025-3-27 17:09
,A Historiography of College Students 30 Years After Helen Horowitz’s ,, from the end of the eighteenth century to the present. Alfred A. Knopf, New York, 1987) ., now celebrating its 30th anniversary, as a scholarly divider. The chapter begins by considering the formative scholarship related to the history of college students that emerged in the nineteenth century and 作者: 不知疲倦 時間: 2025-3-27 19:55 作者: Debate 時間: 2025-3-27 23:42 作者: Figate 時間: 2025-3-28 03:56 作者: Hectic 時間: 2025-3-28 07:04
ffentlichkeit auf einen so- alpolitisch skandal?sen Tatbestand lenken: Armut im Wohlstand, Armut trotz Wohlstand. Die lange Zeit praktizierte Tabuisierung von Armut in einer reichen Gesellschaft ist inzwischen überwunden. Die Notwendigkeit, auf verschiedenen Politikfeldern das Ziel der Vermeidung un作者: RLS898 時間: 2025-3-28 11:41 作者: 廣口瓶 時間: 2025-3-28 17:25
Xueli Wangerseits eine Validierung der gewonnenen Erkenntnisse vorgenommen werden, indem das im ersten Schritt beobachtete Fenster des Bezugsverlaufs sowohl nach vorne als auch nach hinten ge?ffnet wurde. Andererseits sollen durch die Analyse der Sozialhilfeakten konkretere Angaben zu den Lebenslagen der typi作者: agenda 時間: 2025-3-28 20:11 作者: amygdala 時間: 2025-3-29 02:39
Margaret Sallee,Jaime Lesterungen rasch sichtbar, die als ?neue Herausforderung“ begriffen werden. In der Regel bedeutet dies, da? die M?glichkeiten, von den neuen Herausforderungen zu profitieren, in der Gesellschaft nach soziostrukturellen Merkmalen sehr ungleich verteilt sind. Das gilt insbesondere für die ., von manchen al作者: Introvert 時間: 2025-3-29 05:26
Michael S. Hevelungen rasch sichtbar, die als ?neue Herausforderung“ begriffen werden. In der Regel bedeutet dies, da? die M?glichkeiten, von den neuen Herausforderungen zu profitieren, in der Gesellschaft nach soziostrukturellen Merkmalen sehr ungleich verteilt sind. Das gilt insbesondere für die ., von manchen al作者: 牛的細(xì)微差別 時間: 2025-3-29 10:28
David R. Johnson,Joseph C. Hermanowiczm Zeitraffer — die sozialen Lernprozesse der Kinder. Die Erschütterung der sozialen Strukturen einer vermeintlichen St?ndegesellschaft, die massenhafte Entwertung beruflicher und sozialer Kompetenzen und Positionen, die sozialen Abstiegs- und Aufstiegsprozesse, das Verschwinden alter und das Entsteh作者: 小步走路 時間: 2025-3-29 14:41 作者: legislate 時間: 2025-3-29 19:26 作者: 浸軟 時間: 2025-3-29 22:17
Higher Education: Handbook of Theory and Researchhttp://image.papertrans.cn/h/image/426948.jpg作者: 公式 時間: 2025-3-30 01:37