標(biāo)題: Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Volume 36 Laura W. Perna Reference work 2021 Springer Nature Switzerland AG 2021 Ethnora [打印本頁] 作者: External-Otitis 時間: 2025-3-21 18:00
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用學(xué)科排名
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋
書目名稱Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋學(xué)科排名
作者: epidermis 時間: 2025-3-21 21:49 作者: ARCH 時間: 2025-3-22 01:34 作者: 外面 時間: 2025-3-22 08:01
Springer Nature Switzerland AG 2021作者: iodides 時間: 2025-3-22 12:16 作者: PAGAN 時間: 2025-3-22 15:59
0882-4126 earch methodology and other key aspects of higher education administration. The series is fortunate to have attracted annual contributions from distinguished scholars throughout the world..978-3-030-44007-7Series ISSN 0882-4126 Series E-ISSN 2215-1664 作者: 付出 時間: 2025-3-22 18:05
William G. TierneyEinfluss anderer Einkommensquellen, wie finanzielle Transfers aus anderen Haushalten, sichtbar zu machen und ihn mit dem Einfluss von Wohlfahrtsstaat und Haushalten zu vergleichen. Schlie?lich widmet sich das Kapitel der ver?nderten Schutzwirkung von Haushalten und dem Wohlfahrtsstaat in direkter We作者: llibretto 時間: 2025-3-22 23:37 作者: FAZE 時間: 2025-3-23 03:15
Channel C. McLewisolitik beschrieb von Ferber im Jahre 1977 (S. 11f.) wie folgt: ?Praktische Sozialpolitik, Wissenschaftliche Sozialpolitik und Soziologie stehen einander so fremd und beziehungslos gegenüber wie vor 24 Jahren, als Gerhard Mackenroth im Verein für Socialpolitik einen vielbeachteten Vortrag über die ‘R作者: 慢跑 時間: 2025-3-23 07:22
Jason C. Garvey,C. V. Dolanrch ?ein Handlungs- und Verhaltensrepertoire, das auf eine besch?digte Motivbasis, konkret auf Resignation und Demoralisierung, rückverweist“ (Kardorff und Koenen 1985, S. 372). Damit sind Gedanken aufgenommen, die — freilich in anderem Gewand — an die in den 60er und 70er Jahren heftig diskutierte 作者: progestin 時間: 2025-3-23 09:50 作者: 經(jīng)典 時間: 2025-3-23 16:46
Samuel D. Museus,Brenda Jimenez Sifuentezalen Armutskriterien bzw. -niveau — von insgesamt zwischen 140 und 170 Mio. Personen. Dabei ist zu bedenken, da? ein Empf?nger von Sozialhilfe in Deutschland im heutigen Ru?land sicher zu den eher wohlhabenden Personen geh?ren dürfte, nur lebt der Sozialhilfeempf?nger nicht in Ru?land, sondern in De作者: babble 時間: 2025-3-23 19:30
Lisa R. Lattucaalen Armutskriterien bzw. -niveau — von insgesamt zwischen 140 und 170 Mio. Personen. Dabei ist zu bedenken, da? ein Empf?nger von Sozialhilfe in Deutschland im heutigen Ru?land sicher zu den eher wohlhabenden Personen geh?ren dürfte, nur lebt der Sozialhilfeempf?nger nicht in Ru?land, sondern in De作者: Synchronism 時間: 2025-3-24 01:40 作者: indecipherable 時間: 2025-3-24 04:50
Voraussetzungen für Pauperi-sierungsprozesse bilden, l?sen ganz bestimmte Ereignisse im Lebensverlauf soziale Abstiege aus oder lassen sie voll zur Wirkung gelangen. Dadurch scheint es so, als sei der Tod des (Familien-)Ern?hrers, die Scheidung/Trennung vom (Ehe-)Partner oder eine Mehrlingsgeburt sc作者: Carminative 時間: 2025-3-24 07:55 作者: Lime石灰 時間: 2025-3-24 13:04
,The Limits of Choice: A Black Feminist Critique of College “Choice” Theories and Research, college “choice.” The aim is to the examine the various ways “choice” is constrained for Black women and girls, in order to develop transformative mechanisms to improve access to adequate education, increase college participation, and enhance life opportunities.?Findings include how narrow depictio作者: endure 時間: 2025-3-24 16:01
Strengthening Outcomes of Adult Students in Community Colleges,dations of experience, responsibility, and subject sense of adulthood that constitute adult status. We review evidence on adult students’ participation in higher education, how their approaches to college tend to differ from younger students, and community college programs and initiatives that aim t作者: 羊齒 時間: 2025-3-24 22:26 作者: ANT 時間: 2025-3-25 02:15
A Mid-Career Faculty Agenda,icularly women and other underrepresented academics, and to provide appropriate and adequate career-stage-specific supports. An important question arises: how can colleges and universities better support their mid-career faculty? This chapter presents a meta-synthesis of four decades of research and作者: Insubordinate 時間: 2025-3-25 04:48
US Higher Education Internationalization Through an Equity-Driven Lens, in investigating or implementing internationalization processes. We recommend interrogating how, by whom, and for whom internationalization is defined; using a structural lens that bridges internationalization to its primary driver – globalization – and viewing internationalization as the amalgamat作者: 正論 時間: 2025-3-25 08:33 作者: 琺瑯 時間: 2025-3-25 12:26
0882-4126 administrators, researchers, and policymakers in higher eduPublished annually since 1985, the Handbook series provides a compendium of thorough and integrative literature reviews on a diverse array of topics of interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides作者: 音樂等 時間: 2025-3-25 16:55 作者: nostrum 時間: 2025-3-25 23:16 作者: 多山 時間: 2025-3-26 02:57
The More Things Change, the More They Stay the Same,n graduate student socialization, and incorporate new theoretical perspectives on career choice, that serve to strengthen the original argument, leading to the articulation of a revised theoretical position.作者: CRUMB 時間: 2025-3-26 07:34
Four Decades of Performance Funding and Counting,scusses the policy’s impacts on colleges with different levels of resource capacity, selectivity, and student characteristics. The chapter concludes with considerations for future research on the policy.作者: Fibrillation 時間: 2025-3-26 09:21
Queer and Trans College Student Success, order to maximize the impact of our scholarship, we organize our implications to focus on five important dimensions of success for QT students: institutional change, data collection, data analysis, policy and legislation, and using frameworks. In all we do and write, we strive to uplift QT students through equity-driven scholarship.作者: Adenocarcinoma 時間: 2025-3-26 16:15 作者: abduction 時間: 2025-3-26 20:51
Reference work 2021f interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides a comprehensive review of research findings on a selected topic, critiques the research literature in terms of its conceptual and methodological rigor and sets forth an agenda for future research intended to a作者: irreducible 時間: 2025-3-26 23:50
Forward March: Living an Academic Life,hopefully enables critical reflection about how one might best think about academic life. Part one has five sections: the preparation of (1) the individual, (2) their academic self, and (3) their intellectual self; the author then turns to the development of (4) his academic self and (5) concludes p作者: ESO 時間: 2025-3-27 03:22 作者: CAPE 時間: 2025-3-27 06:05 作者: 深陷 時間: 2025-3-27 09:36 作者: Processes 時間: 2025-3-27 16:52 作者: GLADE 時間: 2025-3-27 20:02
Toward a Critical Social Movements Studies,researchers have utilized social movements theory and others have applied Critical Theory to the study of college student activism, the full potential of these frameworks in higher education research has yet to be realized. Integrating social movements theory and Critical Theory discourses into the 作者: Cpr951 時間: 2025-3-28 01:52 作者: 典型 時間: 2025-3-28 02:17 作者: NADIR 時間: 2025-3-28 09:01 作者: Compatriot 時間: 2025-3-28 12:07
Four Decades of Performance Funding and Counting,omprehensive literature review of research studies on performance funding, highlighting the conceptual frameworks employed by authors and focusing on three areas of the policy: development, adoption, and design; campus implementation and responses; and ultimate impacts on retention and completion, a作者: 失眠癥 時間: 2025-3-28 14:58
US Higher Education Internationalization Through an Equity-Driven Lens, developing a global curriculum, hosting international students and scholars, promoting study abroad programs, and establishing cross-border partnerships. The push toward internationalized HEIs can contribute to the reification of Western imperialism, academic colonization, and inequality. In this c作者: GREEN 時間: 2025-3-28 21:47 作者: AVOW 時間: 2025-3-28 23:30 作者: institute 時間: 2025-3-29 04:44 作者: Seizure 時間: 2025-3-29 09:51
Channel C. McLewiser Popularit?tsschübe erlebt, um dann wieder, mehr oder minder lautlos, in Vergessenheit zu geraten. Innerhalb der Soziologie ist das unterste Segment der sozialen Schichtung nur wenig beachtet und thematisiert worden. Im Gegensatz dazu steht beispielsweise die Tradition der st?rker soziologisch ori作者: Infiltrate 時間: 2025-3-29 11:45 作者: 悲痛 時間: 2025-3-29 18:54
Peter Riley Bahr,Claire A. Boeck,Phyllis A. Cummins von 1994 verwandt hatte, in ihrem Bericht von 1995 aber als Niedrigeinkommensbereich charakterisiert hat, so haben sich in den Jahren 1993/1994 insgesamt 110 Mio. Menschen in Osteuropa in einer sozialen Position zwischen Niedrigeinkommen und Armut befunden. In der Europ?ischen Union sind im übergan作者: 新義 時間: 2025-3-29 22:05
Samuel D. Museus,Brenda Jimenez Sifuentez von 1994 verwandt hatte, in ihrem Bericht von 1995 aber als Niedrigeinkommensbereich charakterisiert hat, so haben sich in den Jahren 1993/1994 insgesamt 110 Mio. Menschen in Osteuropa in einer sozialen Position zwischen Niedrigeinkommen und Armut befunden. In der Europ?ischen Union sind im übergan作者: Oration 時間: 2025-3-30 00:58
Lisa R. Lattuca von 1994 verwandt hatte, in ihrem Bericht von 1995 aber als Niedrigeinkommensbereich charakterisiert hat, so haben sich in den Jahren 1993/1994 insgesamt 110 Mio. Menschen in Osteuropa in einer sozialen Position zwischen Niedrigeinkommen und Armut befunden. In der Europ?ischen Union sind im übergan作者: ATP861 時間: 2025-3-30 04:05
James Soto Antony,Tamara Lynn Schaps von 1994 verwandt hatte, in ihrem Bericht von 1995 aber als Niedrigeinkommensbereich charakterisiert hat, so haben sich in den Jahren 1993/1994 insgesamt 110 Mio. Menschen in Osteuropa in einer sozialen Position zwischen Niedrigeinkommen und Armut befunden. In der Europ?ischen Union sind im übergan作者: 很是迷惑 時間: 2025-3-30 08:35
nsum) oder einschneidende Ereignisse in der Familienbiografie verantwortlich. Kinder gelten n?mlich — im Unterschied zu arbeitslosen Erwachsenen, Bettlern und Obdachlosen — als ?würdige Arme“. Man schiebt ihnen nicht pers?nlich die Schuld an ihrer Not zu, sondern blickt viel eher als sonst auf die g