標(biāo)題: Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Volume 29 Michael B. Paulsen Book 2014 Springer Science+Business Media Dordrecht 2014 Hi [打印本頁(yè)] 作者: malcontented 時(shí)間: 2025-3-21 17:42
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education: Handbook of Theory and Research讀者反饋學(xué)科排名
作者: 表被動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-21 22:26
Student Ratings of Instruction in College and University Courses, of bias are extraneous student, instructor, and course characteristics either unrelated or related to ratings. Few meaningful differences occur between ratings administered online versus on paper and ratings in online versus face-to-face courses. Recommendations are made for the appropriate use of student ratings and for future research.作者: Arb853 時(shí)間: 2025-3-22 04:16 作者: PHONE 時(shí)間: 2025-3-22 08:08
Toward a Better Understanding of Equity in Higher Education Finance and Policy,cular attention to the contributions of political philosophers interested in (higher) education as a means of achieving distributive fairness, followed by a discussion of the application challenges involved in defining, measuring, and evaluating empirically whether a particular policy or outcome is more or less equitable.作者: OVER 時(shí)間: 2025-3-22 09:15 作者: 組裝 時(shí)間: 2025-3-22 15:21 作者: vascular 時(shí)間: 2025-3-22 17:48 作者: 昆蟲(chóng) 時(shí)間: 2025-3-22 22:06 作者: 橫截,橫斷 時(shí)間: 2025-3-23 01:42 作者: 叢林 時(shí)間: 2025-3-23 07:28 作者: 字的誤用 時(shí)間: 2025-3-23 11:17 作者: 慷慨援助 時(shí)間: 2025-3-23 13:59 作者: 等級(jí)的上升 時(shí)間: 2025-3-23 20:18 作者: Adrenaline 時(shí)間: 2025-3-23 22:47
Nathan M. Sorber Ph.D.,Roger L. Geiger Ph.D.nahmen zur Armutsverhinderung oder zumindest zur Armutsverminderung einzufordern. Aber angesichts der de facto fortw?hrenden, teilweise sich sogar versch?rfenden Armutsproblematik — insbesondere von Kindern — steht die . mit den dadurch bedingten Auswirkungen mehr denn je auf der (politischen) Agend作者: cornucopia 時(shí)間: 2025-3-24 03:23
Jaime Lester Ph.D.nahmen zur Armutsverhinderung oder zumindest zur Armutsverminderung einzufordern. Aber angesichts der de facto fortw?hrenden, teilweise sich sogar versch?rfenden Armutsproblematik — insbesondere von Kindern — steht die . mit den dadurch bedingten Auswirkungen mehr denn je auf der (politischen) Agend作者: A保存的 時(shí)間: 2025-3-24 07:50
Ozan Jaquette Ph.D.,Edna E. Parraédiens fran?ais zielten auch auf das Théatre Italien, als man dort etwa um dieselbe Zeit begann, in franz?sischer Sprache zu spielen.. Im Laufe der 20er Jahre begann sich die durch die Rückkehr der Italiener aus dem Gleichgewicht geratene Konstellation zu konsolidieren.. 1723 kehrte die Truppe des T作者: Acclaim 時(shí)間: 2025-3-24 12:49 作者: MURKY 時(shí)間: 2025-3-24 15:54 作者: 綠州 時(shí)間: 2025-3-24 19:32 作者: genuine 時(shí)間: 2025-3-25 02:23 作者: Heterodoxy 時(shí)間: 2025-3-25 05:48 作者: 縫紉 時(shí)間: 2025-3-25 08:07 作者: Archipelago 時(shí)間: 2025-3-25 14:00 作者: LAITY 時(shí)間: 2025-3-25 17:58
The Completion Agenda: The Unintended Consequences for Equity in Community Colleges,policy shifts on the federal, national, state, and institutional levels that have a detrimental but possibly unintended consequence on educational access and opportunity as it relates to gender, race, and socioeconomic class. The chapter concludes with specific recommendations of ways to promote awa作者: moribund 時(shí)間: 2025-3-25 23:14
Using IPEDS for Panel Analyses: Core Concepts, Data Challenges, and Empirical Applications,reporting, which occurs when institutions complete some IPEDS survey components (e.g., Completions) at the campus level and other survey components at the institution level. Parent-child reporting affects many empirical applications of IPEDS panel data and affects what research questions can be answ作者: cipher 時(shí)間: 2025-3-26 02:25 作者: FORGO 時(shí)間: 2025-3-26 04:43
Advancing an Intersectionality Framework in Higher Education: Power and Latino Postsecondary Opportes to develop a model, the author examines Latinos’ experiences and outcomes in higher education as a special case to illustrate how the model can be applied to higher education research that seeks to address power dynamics that reproduce inequality or enhance educational equity.作者: 修正案 時(shí)間: 2025-3-26 12:04 作者: Assignment 時(shí)間: 2025-3-26 16:28 作者: 壕溝 時(shí)間: 2025-3-26 20:03 作者: adulterant 時(shí)間: 2025-3-27 00:55
Organizational Identity in Higher Education: Conceptual and Empirical Perspectives,ucation. It coalesces a broad, discursive, and multidisciplinary body of work around established eras and streams of thought in higher education. Conceptual and chronological foci include institutional storytelling and popular media boosterism at the turn of the twentieth century; the phenomenon of 作者: 異教徒 時(shí)間: 2025-3-27 03:00 作者: 把手 時(shí)間: 2025-3-27 07:14 作者: Exposure 時(shí)間: 2025-3-27 13:27
The Welding of Opposite Views: Land-Grant Historiography at 150 Years,years, land-grant colleges contributed to national development, expanded college access and participation, and advanced knowledge. In this article, the authors explain the traditional, “romantic” historiography that has coalesced around a celebration of land-grant colleges’ democratization of Americ作者: 迅速成長(zhǎng) 時(shí)間: 2025-3-27 17:30 作者: 重畫(huà)只能放棄 時(shí)間: 2025-3-27 18:09 作者: Endometrium 時(shí)間: 2025-3-27 22:40 作者: 擁護(hù)者 時(shí)間: 2025-3-28 02:41
Jenna R. Sablan,William G. Tierney erwarten, dass dieser Missstand kurzfristig behoben wird. Ursachen, Erscheinungsformen, Auswirkungen und auch politische L?sungsm?glichkeiten sind in den letzten Jahren zur Genüge ?ffentlich er?rtert worden. Dass Armut in ihren verschiedensten Auspr?gungen in erster Linie . ist, wird niemand von de作者: 把手 時(shí)間: 2025-3-28 09:17 作者: 假 時(shí)間: 2025-3-28 13:38 作者: condemn 時(shí)間: 2025-3-28 14:50
Stephen L. Benton Ph.D.,William E. Cashin Ph.D. erwarten, dass dieser Missstand kurzfristig behoben wird. Ursachen, Erscheinungsformen, Auswirkungen und auch politische L?sungsm?glichkeiten sind in den letzten Jahren zur Genüge ?ffentlich er?rtert worden. Dass Armut in ihren verschiedensten Auspr?gungen in erster Linie . ist, wird niemand von de作者: exophthalmos 時(shí)間: 2025-3-28 19:24 作者: Wordlist 時(shí)間: 2025-3-29 00:03
Nathan M. Sorber Ph.D.,Roger L. Geiger Ph.D. erwarten, dass dieser Missstand kurzfristig behoben wird. Ursachen, Erscheinungsformen, Auswirkungen und auch politische L?sungsm?glichkeiten sind in den letzten Jahren zur Genüge ?ffentlich er?rtert worden. Dass Armut in ihren verschiedensten Auspr?gungen in erster Linie . ist, wird niemand von de作者: hermitage 時(shí)間: 2025-3-29 06:55
Jaime Lester Ph.D. erwarten, dass dieser Missstand kurzfristig behoben wird. Ursachen, Erscheinungsformen, Auswirkungen und auch politische L?sungsm?glichkeiten sind in den letzten Jahren zur Genüge ?ffentlich er?rtert worden. Dass Armut in ihren verschiedensten Auspr?gungen in erster Linie . ist, wird niemand von de作者: 受傷 時(shí)間: 2025-3-29 10:31
Ozan Jaquette Ph.D.,Edna E. Parra geh?rt in den Zusammenhang einer grundlegenden Neuordnung der Pariser Theaterlandschaft, die nach dem Tode Ludwigs XIV. verst?rkt betrieben wurde: 1716 holte der Duc d’Orléans, welcher ein Jahr zuvor die Regierungsgesch?fte übernommen hatte, die Comédiens italiens zurück nach Paris; die Foire-Theat作者: 補(bǔ)充 時(shí)間: 2025-3-29 14:12 作者: 共和國(guó) 時(shí)間: 2025-3-29 15:49
ticularly to limited systematic data. However, a lack of research on how this global trade was constructed and has developed has contributed to a lack of a sense of structure or dynamic. Views of the global legal trade are framed almost exclusively by reflections on recent transfers and references t作者: Jogging 時(shí)間: 2025-3-29 20:02
Advancing an Intersectionality Framework in Higher Education: Power and Latino Postsecondary Opportes to develop a model, the author examines Latinos’ experiences and outcomes in higher education as a special case to illustrate how the model can be applied to higher education research that seeks to address power dynamics that reproduce inequality or enhance educational equity.作者: 慢慢流出 時(shí)間: 2025-3-30 03:31 作者: 裝勇敢地做 時(shí)間: 2025-3-30 06:01 作者: 潔凈 時(shí)間: 2025-3-30 08:37
978-94-024-0299-5Springer Science+Business Media Dordrecht 2014