標(biāo)題: Titlebook: Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century; Pedagogy, Research a Ben Kei Daniel,Ronald Bisaso Book 2023 The Editor(s) (if a [打印本頁] 作者: 滋養(yǎng)物質(zhì) 時間: 2025-3-21 17:21
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century影響因子(影響力)
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century被引頻次
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century年度引用
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century年度引用學(xué)科排名
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century讀者反饋
書目名稱Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century讀者反饋學(xué)科排名
作者: RAG 時間: 2025-3-21 21:02 作者: 鳴叫 時間: 2025-3-22 02:22 作者: NATTY 時間: 2025-3-22 05:01 作者: Communicate 時間: 2025-3-22 11:20
Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st CenturyPedagogy, Research a作者: Regurgitation 時間: 2025-3-22 15:26
Higher Education in Sub-Saharan Africa in the 21st Century978-981-99-3212-2作者: 重疊 時間: 2025-3-22 20:35 作者: 遺留之物 時間: 2025-3-22 21:15
Emnet Tadesse Woldegiorgis die Entwicklung der Technologie des Programmierten Unterrichts, der zun?chst mit dem Anspruch, das gesamte Schulsystem zu revolutio-nieren und alle Probleme des schulischen Wissenserwerbs sowohl neu zu stellen als auch umfassend zu l?sen, auftrat: heute ist diese Technologie eingeschr?nkt auf besti作者: 音樂學(xué)者 時間: 2025-3-23 02:57 作者: 情感 時間: 2025-3-23 08:04
Ronald Bisasolso lediglich nach der Vignettenstichprobe differenziert oder nur nach der vorgelegten Reihenfolge der beiden Dilemmata oder nur danach, in welcher Reihenfolge die Stufe 5-Argumente auf den ersten beiden Vignetten auftauchen. Die beiden anderen Fragebogenmerkmale werden dabei jeweils au?er acht gela作者: 尾巴 時間: 2025-3-23 12:41
lso lediglich nach der Vignettenstichprobe differenziert oder nur nach der vorgelegten Reihenfolge der beiden Dilemmata oder nur danach, in welcher Reihenfolge die Stufe 5-Argumente auf den ersten beiden Vignetten auftauchen. Die beiden anderen Fragebogenmerkmale werden dabei jeweils au?er acht gela作者: AGOG 時間: 2025-3-23 14:50
Florence Nakamanya,Ronald Bisasosind die Erfassung und Beschreibung von strukturellen und inhaltlichen Aspekten der Interaktionen sowie die Analyse deren Qualit?t in Form von Argumentationstiefen. Insgesamt lassen die Ergebnisse darauf schlie?en, dass sich speziell konzipierte, arithmetische Regelspiele zur Anregung und F?rderung von mathem978-3-658-35233-2978-3-658-35234-9作者: neutralize 時間: 2025-3-23 18:00
Euzobia M. Mugisha Bainerfassung und Beschreibung von strukturellen und inhaltlichen Aspekten der Interaktionen sowie die Analyse deren Qualit?t in Form von Argumentationstiefen. Insgesamt lassen die Ergebnisse darauf schlie?en, dass sich speziell konzipierte, arithmetische Regelspiele zur Anregung und F?rderung von mathem作者: 六邊形 時間: 2025-3-23 23:36
Patrick Swanzy,Fredua Kwasi-Agyemanrfassung und Beschreibung von strukturellen und inhaltlichen Aspekten der Interaktionen sowie die Analyse deren Qualit?t in Form von Argumentationstiefen. Insgesamt lassen die Ergebnisse darauf schlie?en, dass sich speziell konzipierte, arithmetische Regelspiele zur Anregung und F?rderung von mathem作者: 共同給與 時間: 2025-3-24 02:22
Joseph Kimogasind die Erfassung und Beschreibung von strukturellen und inhaltlichen Aspekten der Interaktionen sowie die Analyse deren Qualit?t in Form von Argumentationstiefen. Insgesamt lassen die Ergebnisse darauf schlie?en, dass sich speziell konzipierte, arithmetische Regelspiele zur Anregung und F?rderung von mathem978-3-658-35233-2978-3-658-35234-9作者: Libido 時間: 2025-3-24 07:06 作者: SHOCK 時間: 2025-3-24 13:07 作者: tolerance 時間: 2025-3-24 16:11 作者: 和平主義 時間: 2025-3-24 20:11 作者: intrigue 時間: 2025-3-24 23:36
Umayra El-Nabahany,Ben Kei Daniel,Maryam Ismail,Idris Raiin the structure of politics and society. Their lives were socially congenial, for their work at Westminster was performed in contact with their own kind. Among themselves they were tolerant of differences and eccentricities. They lacked the organisation to make party colleagues act as a disciplined作者: Engaging 時間: 2025-3-25 04:19 作者: hematuria 時間: 2025-3-25 08:59 作者: HUMID 時間: 2025-3-25 15:29 作者: 向宇宙 時間: 2025-3-25 15:48
The Dynamics of Globalisation and Internationalisation Processes Shaping the Policies for African Hi sectors, (iv) the coming of private providers of higher education and (v) the development and expansion of digital technologies. Regionalisation of higher education policies has always been taken not only as a collective response to challenges of globalisation but also as a regional roadmap for nat作者: ATRIA 時間: 2025-3-25 21:15 作者: 著名 時間: 2025-3-26 02:04
Exploring the Context for Enhancing Leadership Capacities in Pedagogy, Research and Community Engaget control. Second, the neoliberal university characterised by new legislation, privatisation and liberalisation of higher education. Third, the university in the ‘rising’ knowledge society anchored on globalisation and emphasis on knowledge explosion and exchange. By analysing leadership capacities 作者: 防水 時間: 2025-3-26 06:52
Constructing Identities of Females in Higher Education Leadership in Sub-Saharan Africa: A Case of Uverse personalities in leadership. Female leaders’ past academic leadership experience enabled them to execute their leadership roles more effectively. Female leaders’ family backgrounds also permitted them to persevere and work hard while performing their leadership duties. We also concluded that m作者: CYN 時間: 2025-3-26 12:26 作者: 無聊的人 時間: 2025-3-26 12:43
Mapping Key Facts of Ghana’s Higher Education Systemat Ghana inherited its higher education from Britain but the sector has since been reformed and expanded. The chapter also describes some characteristics, issues and developments to enhance the understanding of the current higher education sector and concludes with the implications this has for the 作者: Limerick 時間: 2025-3-26 18:53
Quality Knowledge for a Heterogeneous Society: Experiences from Uganda’s University Changing Directiilities and interests. The transformation from ivory-tower-ness to centre of innovation is a shift from being theoretical to being original and creatively relevant to society. This equally applies to sciences and humanities. Universities have to enable academic service users of varying abilities, in作者: tinnitus 時間: 2025-3-26 22:00 作者: 易于交談 時間: 2025-3-27 01:56 作者: faucet 時間: 2025-3-27 05:41
The Affordance and Challenges of Implementing a Massive Open Online Course in Kiswahili in East Afrie value and utilisation of a Massive Open Online Course to support the learning and internationalisation of Kiswahili (.). . is a collaborative research programme between an East African University and a Public University in New Zealand. The collaborative research broadly looks at the value and use 作者: debacle 時間: 2025-3-27 11:03
Book 2023tice of learning, teaching, research, and community engagement as core functions of higher education are re-oriented to contribute to societal transformation in Africa. Further, the book discusses the implications of contemporary issues in higher education: internationalization, employability, leade作者: LVAD360 時間: 2025-3-27 17:37 作者: 他日關(guān)稅重重 時間: 2025-3-27 21:16 作者: Liberate 時間: 2025-3-28 01:10
Twine Hannington Bananukaaches Problembewu?tsein hinsichtlich ihrer eigenen (Wissenschafts-)Konzeption und entsprechende wissenschafts-theoretische/methodolgische Kontroversen gekennzeichnet gewesen: vom Streit über ‘Ausfrageexperimente’ (WUNDT 1907; 1908) bis zur ‘Verstehenspsychologie’ (SPRANGER 1926), von BOHLERs ‘Krise 作者: Factorable 時間: 2025-3-28 03:30
Emnet Tadesse Woldegiorgistials gegenüber eingeschliffenen Problemstellungen/ -l?sungen mit einem überzogenen L?sungsanspruch auftritt:sie behauptet zun?chst, für alle bekannten und zumeist auch noch unbekannten Probleme die optimale L?sungsstrategie zu besitzen. Das gilt auch (wenn nicht sogar in verst?rktem Ma?) für Techno作者: 大量 時間: 2025-3-28 07:12
Joseph Kimogaschlie?en, da? der Rücklauf unter sonst gleichen Bedingungen davon abh?ngt, welche Fragebogenfassung von den Befragten bearbeitet wurde. Um sich einen m?glichst detaillierten überblick darüber zu verschaffen, ob und in welchem Umfang die verschiedenen Fragebogenmerkmale allein oder in Kombination ei作者: 注射器 時間: 2025-3-28 12:42
Ronald Bisasoschlie?en, da? der Rücklauf unter sonst gleichen Bedingungen davon abh?ngt, welche Fragebogenfassung von den Befragten bearbeitet wurde. Um sich einen m?glichst detaillierten überblick darüber zu verschaffen, ob und in welchem Umfang die verschiedenen Fragebogenmerkmale allein oder in Kombination ei作者: Subdue 時間: 2025-3-28 17:42 作者: 心痛 時間: 2025-3-28 22:40
Florence Nakamanya,Ronald Bisasoe Bildung in den Fokus. Ein Schwerpunkt liegt auf der Erforschung spielbasierter mathematischer F?rderung und dabei entstehender Lerngelegenheiten. Ein Schlüssel zur Wissenskonstruktion beim mathematischen Lernen sind verbale und nonverbale Interaktionen und damit einhergehend auch Argumentationen, 作者: FIG 時間: 2025-3-28 23:47
Euzobia M. Mugisha Bainein den Fokus. Ein Schwerpunkt liegt auf der Erforschung spielbasierter mathematischer F?rderung und dabei entstehender Lerngelegenheiten. Ein Schlüssel zur Wissenskonstruktion beim mathematischen Lernen sind verbale und nonverbale Interaktionen und damit einhergehend auch Argumentationen, die als sp作者: metropolitan 時間: 2025-3-29 04:05 作者: Antagonist 時間: 2025-3-29 10:13
Joseph Kimogae Bildung in den Fokus. Ein Schwerpunkt liegt auf der Erforschung spielbasierter mathematischer F?rderung und dabei entstehender Lerngelegenheiten. Ein Schlüssel zur Wissenskonstruktion beim mathematischen Lernen sind verbale und nonverbale Interaktionen und damit einhergehend auch Argumentationen, 作者: JAUNT 時間: 2025-3-29 12:36
Leonie Schoelenin den Fokus. Ein Schwerpunkt liegt auf der Erforschung spielbasierter mathematischer F?rderung und dabei entstehender Lerngelegenheiten. Ein Schlüssel zur Wissenskonstruktion beim mathematischen Lernen sind verbale und nonverbale Interaktionen und damit einhergehend auch Argumentationen, die als sp作者: crease 時間: 2025-3-29 19:03 作者: 財政 時間: 2025-3-29 22:43
ith its achievements, the cities and suburbs in which we live could not be sustained without routines and machineries built on the knowledge of natural science. The sciences are central to our form of life, they do not exist off to one side, feeding in novelties; their products underpin our form of 作者: micturition 時間: 2025-3-30 02:36 作者: 輕快帶來危險 時間: 2025-3-30 06:11 作者: 大炮 時間: 2025-3-30 10:31 作者: LAITY 時間: 2025-3-30 13:27
From Disruption to Reconstruction: Cultural Parameters for Academic Development at a University in at approaches to learning and teaching from their own and other cultural traditions. But when there are major disruptions to educational practice in a culture, the gaps left in development of learning and teaching can take decades to overcome and it can be tempting to import practices wholesale from 作者: 溫順 時間: 2025-3-30 18:58
The Humanitarian Approach to Higher Education in Sub-Saharan Africa: Humanitarian Education as an Esthis topic. Two main reasons are respecting basic human postulates and changing the future development in Sub-Saharan Africa. Investing in higher education means investing in a better society, critical-thinking and responsible citizens should become imperative for all participants who can influence 作者: 熱情的我 時間: 2025-3-30 21:54
The Pursuit of Critical-Emancipatory Pedagogy in Higher Educationr being learner-centred, ability to produce graduates who are independent-minded and capable of easy adaptation in the world of work. However, the desired goals have remained more on paper than reality. Most Universities especially in Sub-Saharan Africa face one challenge or another limiting the ful作者: STALL 時間: 2025-3-31 01:09
The Dynamics of Globalisation and Internationalisation Processes Shaping the Policies for African HiThe growing phenomena associated with globalisation and internationalisation have, however, been pushing higher education policy to not only go beyond national jurisdictions but also to converge at regional levels. Globalisation has accelerated the growth of interdependence of variances, which in tu