標(biāo)題: Titlebook: Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals; Tristan McCowan Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The Author( [打印本頁(yè)] 作者: 小故障 時(shí)間: 2025-3-21 16:42
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals讀者反饋學(xué)科排名
作者: 表皮 時(shí)間: 2025-3-21 22:48
Tristan McCowanolume.Examines both contested interpretive questions in Aren.This edited volume focuses on what Hannah Arendt famously called “the?.raison. .d’être?.of politics”: freedom. The unique collection of essays clarifies her flagship idea of political freedom in relation to other key Arendtian themes such 作者: 迎合 時(shí)間: 2025-3-22 03:25
h Arendts Denken ist relevanter denn je. Als politische Theoretikerin hat Arendt viele entscheidende Themen unseres Jahrhunderts vorausgesehen: Menschenrechte und Flüchtlingsthematik, den Verlust der ?ffentlichkeit und die Gef?hrdung der Privatheit, das Aufkommen von ?Biopolitik“ sowie die schrittwe作者: 魔鬼在游行 時(shí)間: 2025-3-22 07:44
Tristan McCowanh Arendts Denken ist relevanter denn je. Als politische Theoretikerin hat Arendt viele entscheidende Themen unseres Jahrhunderts vorausgesehen: Menschenrechte und Flüchtlingsthematik, den Verlust der ?ffentlichkeit und die Gef?hrdung der Privatheit, das Aufkommen von ?Biopolitik“ sowie die schrittwe作者: 錯(cuò) 時(shí)間: 2025-3-22 10:06
Tristan McCowanh Arendts Denken ist relevanter denn je. Als politische Theoretikerin hat Arendt viele entscheidende Themen unseres Jahrhunderts vorausgesehen: Menschenrechte und Flüchtlingsthematik, den Verlust der ?ffentlichkeit und die Gef?hrdung der Privatheit, das Aufkommen von ?Biopolitik“ sowie die schrittwe作者: flutter 時(shí)間: 2025-3-22 15:06
Tristan McCowantike. Sie findet in dieser Rückbesinnung dort als Antwort auf den Totalitarismus das Fundament ihres republikanischen Humanismus (s. Kap. IV.36, II.4). Gem?? ihrer Methode des Verstehens (s. Kap. IV.42) befragt sie gro?e Traditionen nach zukunftsweisenden Momenten, um den ursprünglichen ?Sinn von Po作者: compose 時(shí)間: 2025-3-22 18:19 作者: Overthrow 時(shí)間: 2025-3-22 22:55 作者: Enervate 時(shí)間: 2025-3-23 02:20 作者: mutineer 時(shí)間: 2025-3-23 09:24
The Anatomy of the Universitydels of the university—the mediaeval, the Humboldtian, the developmental and the entrepreneurial—drawing on historical accounts. These are not neatly successive stages, but represent broad approaches that continue to influence our contemporary institutions. Three key axes of institutional variation 作者: Prosaic 時(shí)間: 2025-3-23 13:29 作者: Instrumental 時(shí)間: 2025-3-23 14:57
Three Global Trendsment. This chapter addresses three major global trends affecting higher education: ., manifesting itself principally through international university rankings; ., appearing through the expansion of the private sector but also marketisation within public sectors; and ., the disaggregation of the vari作者: 有花 時(shí)間: 2025-3-23 21:13 作者: 苦澀 時(shí)間: 2025-3-23 23:27 作者: bibliophile 時(shí)間: 2025-3-24 06:19 作者: caldron 時(shí)間: 2025-3-24 09:02
The Limits of Developmental Impactng positive benefits to society and address global challenges, too much of an emphasis on short-term, tangible and non-academic impact can be dangerous. The processes of scholarship and learning are often unpredictable, and some of the most significant impacts on society only emerge many years later作者: GONG 時(shí)間: 2025-3-24 11:07 作者: 鞠躬 時(shí)間: 2025-3-24 15:24
Back from the Brinketerogeneity in higher education is desirable, yet this diversity can cohere around a common set of principles including a commitment to human understanding through open-ended enquiry, fair access, a dialogue of knowledges, non-commodification and public good. Some proposals for change are put forwa作者: morale 時(shí)間: 2025-3-24 19:14
2662-4214 racterised by porous boundaries with society and community eThis book analyses the role of the university in working towards the Sustainable Development Goals. In contrast to the previous Millennium Development Goals, higher education is seen to have a crucial role in this new agenda. Yet how can th作者: 嚴(yán)峻考驗(yàn) 時(shí)間: 2025-3-25 03:14
Introduction in higher education systems and institutions? This chapter outlines the current landscape of higher education, the structure of the book as a whole, its contribution to the literature and underpinning principles.作者: 錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-25 05:51 作者: 脫水 時(shí)間: 2025-3-25 11:08 作者: Pigeon 時(shí)間: 2025-3-25 12:19 作者: 江湖郎中 時(shí)間: 2025-3-25 17:46
Accesshree dimensions that must be in place for higher education system to have fair conditions of access: availability of places, accessibility for students, and horizontality of quality and recognition between institutions. These three dimensions place significant demands for change on higher education systems.作者: 消毒 時(shí)間: 2025-3-26 00:01 作者: 希望 時(shí)間: 2025-3-26 03:03 作者: 魯莽 時(shí)間: 2025-3-26 08:02
The Post-Development Universitycant possibilities of innovation, but also challenges in providing a viable option of study. These experimental institutions serve not only to reinvent learning, but also to promote a broader imagination of our conception of society and sustainable development.作者: Humble 時(shí)間: 2025-3-26 11:31 作者: Monocle 時(shí)間: 2025-3-26 13:37 作者: Concomitant 時(shí)間: 2025-3-26 17:07 作者: 填料 時(shí)間: 2025-3-26 23:12 作者: 橫條 時(shí)間: 2025-3-27 01:26
n. So erscheint Politik, das gro?e Arendtsche Thema, bei ihr in neuem Gewand als Handlung,also immer als konkrete M?glichkeit der Ver?nderung der Welt. In poetisch beweglichen Denkfiguren weist Arendts Werk einen Weg aus der Tristesse postmoderner Politikfeindlichkeit und regt zugleich an, das Verh?作者: lactic 時(shí)間: 2025-3-27 05:36 作者: Feedback 時(shí)間: 2025-3-27 11:03 作者: 捐助 時(shí)間: 2025-3-27 14:08
Tristan McCowan . 1,5) — die ursprüngliche Bedeutung von Geschichte, n?mlich ?nachforschen, um zu sagen, wie es war — ?legein ta eonta?? (LG 1, 212). Die den Ereignissen verpflichtete Dichtung bei Homer und die Geschichtsschreibung bei Herodot in der Form des Erz?hlens stellt Arendt kritisch jeglicher Annahme von 作者: abduction 時(shí)間: 2025-3-27 20:50 作者: Left-Atrium 時(shí)間: 2025-3-28 00:52 作者: ZEST 時(shí)間: 2025-3-28 04:28 作者: LAVE 時(shí)間: 2025-3-28 07:56
Tristan McCowanan J. Emden, Patrick Hayden, Kei Hiruta, Anthony F. Lang Jr., Shmuel Lederman, Miriam Leonard, Natasha Saunders, William Smith, and Shiyu Zhang..978-3-030-11695-8Series ISSN 2947-552X Series E-ISSN 2947-5538 作者: 銀版照相 時(shí)間: 2025-3-28 12:25
Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals作者: 精密 時(shí)間: 2025-3-28 17:45 作者: dilute 時(shí)間: 2025-3-28 22:14
978-3-030-19599-1The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2019作者: Leisureliness 時(shí)間: 2025-3-28 23:31
Higher Education for and beyond the Sustainable Development Goals978-3-030-19597-7Series ISSN 2662-4214 Series E-ISSN 2662-4222 作者: Liability 時(shí)間: 2025-3-29 06:07
Tristan McCowanExamines how the university can contribute to the Sustainable Development Goals.Expands upon the idea of the ‘developmental university‘, characterised by porous boundaries with society and community e作者: 暗語(yǔ) 時(shí)間: 2025-3-29 08:38
Palgrave Studies in Global Higher Educationhttp://image.papertrans.cn/h/image/426897.jpg作者: 情感 時(shí)間: 2025-3-29 12:46
https://doi.org/10.1007/978-3-030-19597-7Future of Higher Education; Developing countries; Tertiary Education; Sustainable development; Internati作者: Cpap155 時(shí)間: 2025-3-29 16:23
Book 1933 sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.作者: 凈禮 時(shí)間: 2025-3-29 20:59 作者: 捐助 時(shí)間: 2025-3-30 00:49
Enrico Handrickund Erweiterbarkeit der Systeme erwartet wird, und sich Anforderungen an Gesch?ftsprozesse dynamisch weiterentwickeln.??Diese Methodik ist geeignet für Praktiker, die Modellierungstechniken?professionell nutzen wollen. .