標(biāo)題: Titlebook: Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie; Chancen und Risiken Freddy Santermans Book 2004 Springer Fachmedien Wiesbaden 2004 Con [打印本頁] 作者: 重婚 時間: 2025-3-21 16:41
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie影響因子(影響力)
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie被引頻次
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie年度引用
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie年度引用學(xué)科排名
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie讀者反饋
書目名稱Herausforderungen für die europ?ische OTC-Industrie讀者反饋學(xué)科排名
作者: 不足的東西 時間: 2025-3-21 20:36 作者: Condyle 時間: 2025-3-22 04:16 作者: 精密 時間: 2025-3-22 04:50 作者: 匍匐前進(jìn) 時間: 2025-3-22 09:44
Risiken,Die gr??ten Risiken, die die Realisierung der Chancen gef?hrdet, die erneut Wachstum im OTC-Markt erzeugen k?nnten, liegen in den Unternehmen selbst. Die klassischen Fehlerquellen sind:作者: 使迷醉 時間: 2025-3-22 13:16
978-3-8244-0800-9Springer Fachmedien Wiesbaden 2004作者: crease 時間: 2025-3-22 19:29
https://doi.org/10.1007/978-3-322-81175-2Consumer Relationship Management (CRM); Innovation; Kondratieff; Netzwerke, virtuelle; OTC-Markt, europ?作者: dyspareunia 時間: 2025-3-22 23:39
Chancen,mitteln über die Gesundheitsorientierung im Reisesektor bis zu den vielf?ltigen High Touch-Humandienstleistungen. Der Aspekt Gesundheit steht im Zentrum aller gro?en Konsumenten- und Wertewandel-Trends.作者: dysphagia 時間: 2025-3-23 04:43 作者: 沒有貧窮 時間: 2025-3-23 05:52 作者: 機(jī)警 時間: 2025-3-23 09:42 作者: 圣歌 時間: 2025-3-23 13:53
Freddy Santermansd the finite and measureable external landscape of teaching and learning? How can we educators move past the deterministic landscape and return to the interior realities that inspire, nourish, sustain, and challenge the intangible heart of our lives as educators?作者: Feigned 時間: 2025-3-23 21:37
Freddy Santermansd the finite and measureable external landscape of teaching and learning? How can we educators move past the deterministic landscape and return to the interior realities that inspire, nourish, sustain, and challenge the intangible heart of our lives as educators?作者: 顯示 時間: 2025-3-23 23:27
Schlussbetrachtung,zess, dessen Augenmerk auf Forschung und Erkundung statt auf Ritualen liegt. Es muss für die Aufgabe der Strategieerstellung neue und andere Ressourcen einsetzen und sich dabei auf die Kreativit?t Hunderter Manager und nicht auf die Weisheit einiger weniger Planer stützen.作者: Minatory 時間: 2025-3-24 03:00
Book 2004ichzeitig erschlie?en sich interessante Alternativen, dem steigenden Effizienz-, Kosten-, Umsatz- und Wettbewerbsdruck im europ?ischen Arzneimittelmarkt zu begegnen. So w?chst beispielsweise der Over-the-Counter (OTC)-Markt für rezeptfreie Arzneimittel. Die Frage ist, wie sich Pharmaunternehmen in d作者: 厭食癥 時間: 2025-3-24 09:15 作者: AMOR 時間: 2025-3-24 11:09
Freddy Santermanshers, this study aims to benefit educators by providing a new pathway through which to better understand their intrinsic identities as teachers. Each chapter concludes with “Recommendations for Reflection” that readers are enco978-94-6209-728-5作者: 使迷惑 時間: 2025-3-24 17:30
hers, this study aims to benefit educators by providing a new pathway through which to better understand their intrinsic identities as teachers. Each chapter concludes with “Recommendations for Reflection” that readers are enco978-94-6209-728-5作者: 大都市 時間: 2025-3-24 21:53
Die neue Gesundheitsorientierung,enommen werden kann. Gesundheit kann mit Leben, Vitalit?t und harmonischer Integrit?t gleichgesetzt werden. Schon die Umkehrdefinition für Krankheit zeigt, dass Krankheit und Gesundheit in ihrer Qualit?t zwei ganz unterschiedliche Betrachtungsweisen erzwingen, denn der kranke Mensch muss ja nicht le作者: BIPED 時間: 2025-3-24 23:39 作者: 匍匐前進(jìn) 時間: 2025-3-25 04:33 作者: omnibus 時間: 2025-3-25 10:50
Book 2004gefragt, um die hervorragenden Chancen wahrzunehmen, die sich aufgrund des neuen Gesundheitsbewusstseins ergeben. Zu den wesentlichen Faktoren z?hlen Schwerpunktverlagerungen: vom Produkt zum Kunden, vom Arzneimittelhersteller zum Anbieter integrierter Service-Pakete, vom Einzelunternehmen zum Netzwerkpartner..作者: 業(yè)余愛好者 時間: 2025-3-25 15:09 作者: AGATE 時間: 2025-3-25 17:00 作者: GOUGE 時間: 2025-3-25 20:11
Freddy Santermanssource for pre-service teachers or a reflective exercise for veteran teachers, this study aims to benefit educators by providing a new pathway through which to better understand their intrinsic identities as teachers. Each chapter concludes with “Recommendations for Reflection” that readers are enco作者: VEN 時間: 2025-3-26 00:36 作者: 性學(xué)院 時間: 2025-3-26 07:10
Freddy Santermanssource for pre-service teachers or a reflective exercise for veteran teachers, this study aims to benefit educators by providing a new pathway through which to better understand their intrinsic identities as teachers. Each chapter concludes with “Recommendations for Reflection” that readers are enco作者: 旅行路線 時間: 2025-3-26 08:46 作者: lipoatrophy 時間: 2025-3-26 16:13
Chancen,ends zu einer Art Leitbranche und zum ?konomischen Motor unserer Wirtschaft entwickeln. Es zieht eine Nachfragespirale nach sich: Von den neuen Arzneimitteln über die Gesundheitsorientierung im Reisesektor bis zu den vielf?ltigen High Touch-Humandienstleistungen. Der Aspekt Gesundheit steht im Zentr作者: 虛構(gòu)的東西 時間: 2025-3-26 19:35 作者: CROW 時間: 2025-3-26 21:55
Schlussbetrachtung,?ndnis des Begriffs ?strategisch‘. Es muss lernen, neue strategische Fragen zu stellen: Es muss nicht nur fragen, wie es in der Wirtschaft von heute Marktanteile und Gewinne maximieren k?nnten, sondern auch, wie es seine Industrie zum eigenen Vorteil umgestalten k?nnte, welche neuen Funktionen es de作者: Adulate 時間: 2025-3-27 02:05
rns of quantitative assessments and bureaucratic demands? How can the spirit of our intrinsic identity as teachers be accessed when it is so often buried beneath the immediate physical, mental, and emotional demands of our profession? Where is the elusive talisman that can help us educators transcen作者: COLIC 時間: 2025-3-27 07:13 作者: 油膏 時間: 2025-3-27 12:19
Freddy Santermansrns of quantitative assessments and bureaucratic demands? How can the spirit of our intrinsic identity as teachers be accessed when it is so often buried beneath the immediate physical, mental, and emotional demands of our profession? Where is the elusive talisman that can help us educators transcen作者: Synapse 時間: 2025-3-27 16:15
Freddy Santermans are revealed through a series of essays in which my evolving teacher identity is illuminated through literature and imagination. Hopefully reading this portrayal of literature, which has been a source of educational insight and imagination for me, will be of use to other educators as they reflect o作者: 尾巴 時間: 2025-3-27 21:23 作者: Allege 時間: 2025-3-28 01:16
Freddy Santermans are revealed through a series of essays in which my evolving teacher identity is illuminated through literature and imagination. Hopefully reading this portrayal of literature, which has been a source of educational insight and imagination for me, will be of use to other educators as they reflect o作者: overweight 時間: 2025-3-28 04:22
Freddy Santermans are revealed through a series of essays in which my evolving teacher identity is illuminated through literature and imagination. Hopefully reading this portrayal of literature, which has been a source of educational insight and imagination for me, will be of use to other educators as they reflect o作者: Visual-Acuity 時間: 2025-3-28 07:18
Freddy Santermansy under?standing of teaching and learning. Insights, questions, and conflicts are revealed through a series of essays in which my evolving teacher identity is illuminated through literature and imagination. Hopefully reading this portrayal of literature, which has been a source of educational insigh作者: legislate 時間: 2025-3-28 14:15
Freddy Santermans are revealed through a series of essays in which my evolving teacher identity is illuminated through literature and imagination. Hopefully reading this portrayal of literature, which has been a source of educational insight and imagination for me, will be of use to other educators as they reflect o作者: arousal 時間: 2025-3-28 15:36 作者: 違法事實 時間: 2025-3-28 20:24