標(biāo)題: Titlebook: Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership; Reflections on Teach Anne D. Cockburn Book 2013 Palgrave Ma [打印本頁(yè)] 作者: 要求 時(shí)間: 2025-3-21 19:31
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership被引頻次
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership年度引用
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership讀者反饋
書(shū)目名稱Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership讀者反饋學(xué)科排名
作者: Fillet,Filet 時(shí)間: 2025-3-21 23:08
Headteachers, Mediocre Colleagues and the Challenges of Educational Leadership978-1-137-31189-4作者: 不可侵犯 時(shí)間: 2025-3-22 02:25 作者: 調(diào)味品 時(shí)間: 2025-3-22 05:14
Epilogue,sity department. What has surprised me as I reported the headteachers thoughts was how much their dilemmas, challenges and leadership styles very much reflected my own thinking and experiences over the years although I have never had the responsibility of leading a school. In this chapter therefore 作者: 流浪 時(shí)間: 2025-3-22 11:21
they face as they cope with teachers‘ personal and professional lives, aging colleagues, accountability and government directives and provides significant insights into the complexities of being a leader.978-1-349-45707-6978-1-137-31189-4作者: Obliterate 時(shí)間: 2025-3-22 16:03 作者: Frisky 時(shí)間: 2025-3-22 18:33 作者: Pillory 時(shí)間: 2025-3-22 23:07
Anne D. CockburnWurzeln, Zinsen und Prozenten, einfachen Gleichungen und ihrer Manipulation und schlie?lich mit tiefsinnigen Fragen um die Extreme: die Null und das Unendliche.978-3-658-05573-8978-3-658-05574-5Series ISSN 2197-6708 Series E-ISSN 2197-6716 作者: DOSE 時(shí)間: 2025-3-23 01:21 作者: 表否定 時(shí)間: 2025-3-23 06:55
ich zur Begründung der so genannten Galois-Theorie: Mit ihrer Hilfe kann festgestellt werden, ob eine Gleichung mittels geschachtelter Wurzelausdrücke l?sbar ist. Das Buch liefert eine gute Motivation für die moderne Galois-Theorie, die den Studierenden oft so abstrakt und schwer erscheint.作者: insightful 時(shí)間: 2025-3-23 11:53
The Challenges of Professional Change,e was one message that came over particularly loudly and clearly. It, therefore, will be my rather unconventional starting point. I will then present their more measured reflections on how to initiate professional change.作者: assent 時(shí)間: 2025-3-23 17:23 作者: chlorosis 時(shí)間: 2025-3-23 20:56
ist eines der klassischen und fundamentalen Probleme der Algebra: Nachdem im 16. Jahrhundert allgemeine L?sungsformeln für Gleichungen dritten und vierten Grades gefunden wurden, schlugen entsprechende Bemühungen für Gleichungen fünften Grades fehl. Nach fast 300-j?hriger Suche führte dies schlie?l作者: diskitis 時(shí)間: 2025-3-24 02:00
Anne D. Cockburn handelt sich um die erste von 30 Aufgaben, die 1535 Nicolò Tartaglia (1499 oder 1500-1557), dessen Nachname Stotterer bedeuet, in einem Wettstreit gestellt bekam. Herausforderer im Wettstreit war Antonio Fior (1506-?), dem Tartaglia im Gegenzug ebenfalls 30 Aufgaben stellte.作者: AXIOM 時(shí)間: 2025-3-24 03:50
Anne D. Cockburnathe.Includes supplementary material: Wissen Sie schon alles über Zahlen? Es gibt gerade, krumme, gebrochene, aber wie viele? Und rechnen Sie immer richtig? Eine j?hrliche Inflationsrate von 3 Prozent ergibt nach 20 Jahren eine Preissteigerung von 60 Prozent – oder sind es 75 Prozent? Schon Ihre Vor作者: craving 時(shí)間: 2025-3-24 09:59
Anne D. Cockburn auf die in Kapitel V behandelten allgemeinen Algebren vorzubereiten, sollen zun?chst Strukturen untersucht werden, die bereits in dem uns gel?ufigen Rechnen mit Zahlen und Vektoren auftreten. Das Beispiel der mathematischen Beschreibung der Bewegungen eines Bootes auf einem See bzw. eines Zuges auf作者: 花束 時(shí)間: 2025-3-24 11:50 作者: 協(xié)奏曲 時(shí)間: 2025-3-24 18:22 作者: Needlework 時(shí)間: 2025-3-24 22:54 作者: EWER 時(shí)間: 2025-3-25 00:15 作者: 人充滿活力 時(shí)間: 2025-3-25 03:57 作者: Asparagus 時(shí)間: 2025-3-25 09:49 作者: GLIDE 時(shí)間: 2025-3-25 13:43
Epilogue,tention has been for their voices to be heard with minimal intervention from myself or others. On many occasions I wanted to add ‘yes, great!’ to their reflections but I resisted for, as far as possible, I wanted to present their ‘voices’ as undiluted as possible. Having been part of the education s作者: Painstaking 時(shí)間: 2025-3-25 16:02
Anne D. Cockburn handelt sich um die erste von 30 Aufgaben, die 1535 Nicolò Tartaglia (1499 oder 1500-1557), dessen Nachname Stotterer bedeuet, in einem Wettstreit gestellt bekam. Herausforderer im Wettstreit war Antonio Fior (1506-?), dem Tartaglia im Gegenzug ebenfalls 30 Aufgaben stellte.作者: Palpitation 時(shí)間: 2025-3-25 21:13 作者: harrow 時(shí)間: 2025-3-26 03:09
they face as they cope with teachers‘ personal and professional lives, aging colleagues, accountability and government directives and provides significant insights into the complexities of being a leader.978-1-349-45707-6978-1-137-31189-4作者: 多產(chǎn)子 時(shí)間: 2025-3-26 07:32 作者: 有幫助 時(shí)間: 2025-3-26 08:41
Anne D. CockburnIm sechsten Kapitel lernen Sie das Prinzip der Gleichungen und ihre Manipulation kennen. Sie l?sen Gleichungen mit einer oder mehreren Unbekannten. Die Regeln zur Manipulation von Gleichungen sind einfach, haben aber auch ihre Tücken. Diese werden in dem Nachweis, dass zwei gleich eins ist, illustriert.作者: 量被毀壞 時(shí)間: 2025-3-26 12:44 作者: 顛簸下上 時(shí)間: 2025-3-26 18:26 作者: CRASS 時(shí)間: 2025-3-26 23:08 作者: Encoding 時(shí)間: 2025-3-27 05:06 作者: 冰河期 時(shí)間: 2025-3-27 08:53
Some Reflections on Being a Headteacher,All of the headteachers I spoke to were very good, although Janice — described as ‘outstanding’ by Ofsted — was of the view, ‘I’m not a good head ... I’m not a good head at all.’作者: 可轉(zhuǎn)變 時(shí)間: 2025-3-27 11:20 作者: Forage飼料 時(shí)間: 2025-3-27 16:49
Book 2013A unique collection of headteachers‘ voices discussing leading and managing mediocre teachers and their colleagues. It?explores the dilemmas they face as they cope with teachers‘ personal and professional lives, aging colleagues, accountability and government directives and provides significant insights into the complexities of being a leader.作者: Cholagogue 時(shí)間: 2025-3-27 19:43
https://doi.org/10.1057/9781137311894Headteachers; teachers; education; aging; dynamics; government; mathematics; quality; stability作者: 培養(yǎng) 時(shí)間: 2025-3-27 23:41 作者: MAUVE 時(shí)間: 2025-3-28 05:22 作者: 牛馬之尿 時(shí)間: 2025-3-28 06:18
On Coverage and?Connectivity with?Reduced Sensing Redundancy Based on?Genetic Algorithmlso resulting in less power consumption. Simulation results show the efficacy of the proposed algorithm. The proposed method also performs better compared to two relevant works existing in the literature.作者: 草本植物 時(shí)間: 2025-3-28 13:47 作者: 演講 時(shí)間: 2025-3-28 16:58 作者: Hemiparesis 時(shí)間: 2025-3-28 19:44
Einleitung,gibt sich aus der relativen Knappheit der Güter gegenüber dem menschlichen Bedarf. Wirtschaft richtet sich folglich auf die überwindung von Spannungen zwischen dem Angebot an Gütern einerseits und stetig sich ver?ndernden Bedürfnissen (Bedarf) andererseits. Der Ausgleich geschieht auf dem Markt, wo Angebot und Nachfrage zusammentreffen.