標(biāo)題: Titlebook: Harold Pinter; A Question of Timing Martin S. Regal Book 1995 Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 1995 drama.Har [打印本頁(yè)] 作者: FAD 時(shí)間: 2025-3-21 19:06
書(shū)目名稱(chēng)Harold Pinter影響因子(影響力)
作者: 吼叫 時(shí)間: 2025-3-22 00:10
The Early Plays,r words, their external constructions appear to conform to ordinary sequential time. However, there are indications of internal disturbances in the perception of sequence and duration that conflict with, or operate against, their external time schemes. Those interruptions are the subject of this cha作者: Jingoism 時(shí)間: 2025-3-22 01:40
hen der klinischen Psychologie. Kaum ein anderer Forschungsbereich vermag ein derart vollst?ndiges Abbild der methodischen und theoretischen Entwicklungen und Str?mungen der Therapieforschung in den letzten 20 Jahren zu geben. Dies sei an zwei Beispielen aus dem Gegenstandsbereich dieser Arbeit aufg作者: 音的強(qiáng)弱 時(shí)間: 2025-3-22 06:05 作者: Left-Atrium 時(shí)間: 2025-3-22 10:45 作者: 愚蠢人 時(shí)間: 2025-3-22 16:09
Martin S. Regale, anders manifestiert als im Deutschen, einer Sprache mit konkatenativer Morphologie, werden im vorliegenden Teil der Arbeit die Auswirkungen des Agrammatismus auf die Produktion flektierter Wortformen bei drei marokkanischen Broca-Aphasikern mit agrammatischer Spontansprachproduktion untersucht. D作者: 盤(pán)旋 時(shí)間: 2025-3-22 18:23
Martin S. Regalklung. Bislang existieren lediglich wenige systematische Studien über Sprach- und Aphasieforschung. Dies gilt insbesondere für den Agrammatismus. Erst seit Ende der neunziger Jahre wurde versucht, den Agrammatismus bei Aphasikern im Koreanischen ins Blickfeld der Linguistik zu rücken. Eine erste sys作者: Hallmark 時(shí)間: 2025-3-22 21:57
Martin S. Regalhern die Muster agrammatischer Symptome im Koreanischen genau zu beschreiben und die für das agrammatische Sprachverhalten verantwortliche sprachliche Komponente zu bestimmen. Dabei wurde überprüft, ob es sprachspezifische Muster bei koreanischen Agrammatikern gibt. Zum anderen sollte die Untersuchu作者: Plaque 時(shí)間: 2025-3-23 04:02 作者: 繁忙 時(shí)間: 2025-3-23 08:18 作者: calorie 時(shí)間: 2025-3-23 09:59
Introduction,eature of Pinter’s work that has received scant attention from his critics, namely his unusual preoccupation with time and occasion.. From the very outset of his career as a writer, he has been deeply concerned with time and timing at both a philosophical and dramaturgical level.. This concern goes 作者: conservative 時(shí)間: 2025-3-23 16:38 作者: 蕨類(lèi) 時(shí)間: 2025-3-23 19:45 作者: ineffectual 時(shí)間: 2025-3-23 23:43
Recreating the Past in the Present,orced to repeat a history of betrayal and separation.. In ., heredity is fate; past, present and future move relentlessly along the same path. When Ruth professes to have been ‘different’ when she met Teddy (although we never find out in what way), he rejects any implication of change: . This in tur作者: 減震 時(shí)間: 2025-3-24 02:36 作者: Defiance 時(shí)間: 2025-3-24 07:07
Post-Proust,return to, Hirst is faced with an unchanging wasteland. The present is ‘unscrupulous’, distorting moment by moment but paradoxically failing to change a state of overall fixity and inertia. In this sense, .’. is Pinter’s bleakest play, precisely because it scorns any pretensions to valorise ‘lost ti作者: Anal-Canal 時(shí)間: 2025-3-24 11:09
Conclusion,d Aristotle’s descriptive account of the representation of time on stage into a prescriptive formula is still strong, and despite the advent of cinema and television and the subsequent effect of those media on the perception of dramatic time, many audiences still believe that a stage play ought to l作者: irreducible 時(shí)間: 2025-3-24 16:23
https://doi.org/10.1057/9780230371484drama; Harold Pinter; knowledge; memory; naturalism; play; present; realism; television; time作者: 軍械庫(kù) 時(shí)間: 2025-3-24 20:25
Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 1995作者: indignant 時(shí)間: 2025-3-25 00:42 作者: allergy 時(shí)間: 2025-3-25 06:39 作者: Charlatan 時(shí)間: 2025-3-25 08:43
Betrieblicher Umweltschutz und qualitativ hochwertige Produkte im Einklang mit ?kologischen Anforderungen sind gerade für Betriebe im deutschsprachigen Raum schon lange eine Selbstverst?ndlichkeit. Wozu also ein neues Schlagwort?作者: pericardium 時(shí)間: 2025-3-25 13:30 作者: 胰臟 時(shí)間: 2025-3-25 16:47 作者: Grating 時(shí)間: 2025-3-25 22:58
Martin S. Regalammatismus auf die Produktion flektierter Wortformen bei drei marokkanischen Broca-Aphasikern mit agrammatischer Spontansprachproduktion untersucht. Die Datenanalyse beruht sowohl auf Spontansprachdaten, die in Interviews und in Bildbeschreibungsaufgaben erhoben wurden, als auch auf mittels Elizitationstechniken erhobenen experimentellen Daten.作者: Confidential 時(shí)間: 2025-3-26 01:42 作者: BARK 時(shí)間: 2025-3-26 04:57 作者: Conducive 時(shí)間: 2025-3-26 09:27
Martin S. Regal liegt in der extensiven und langfristigen Wirtschaftsweise, worin gleichzeitig der Hauptunterschied zur Landwirtschaft besteht. Das Prinzip der Nachhaltigkeit ist in der deutschen Forstwirtschaft seit langem fester Bestandteil der Planungen und bekommt aufgrund der Langfristigkeit der Produktion eine andere Dimension als in der Landwirtschaft.作者: 彎曲的人 時(shí)間: 2025-3-26 14:22
Post-Proust,, a man of fewer words, has to admit he was wrong even to strive for a past which either grins back at him sardonically from a photograph album or is retained with such perforated vision that the void shows through the gaps. The present is endless and futile and the past has become closed off and unapproachable.作者: CYN 時(shí)間: 2025-3-26 17:55 作者: Musket 時(shí)間: 2025-3-27 00:05 作者: 假 時(shí)間: 2025-3-27 02:54
From , to ,,politics as the life of the mind or the heart. His ‘only rule’, he once wrote to Louis de Robert, was to ‘to yield to one’s demon, to one’s thought, to write on everything to the point of exhaustion’..作者: cinder 時(shí)間: 2025-3-27 06:55
Introduction,tset of his career as a writer, he has been deeply concerned with time and timing at both a philosophical and dramaturgical level.. This concern goes beyond his obvious fascination with the erratic convolutions of memory and into the very substance of his dramatic imagery and the world he represents on stage.作者: ADAGE 時(shí)間: 2025-3-27 10:36 作者: ingrate 時(shí)間: 2025-3-27 14:20
Book 1995oys to distort sequence and duration in his plays. Further, it shows how Pinter undermines the temporal assumptions of naturalism and realism to form a uniquely relativistic world in which time is a central feature.作者: miscreant 時(shí)間: 2025-3-27 20:47 作者: Cuisine 時(shí)間: 2025-3-27 23:27 作者: 單調(diào)性 時(shí)間: 2025-3-28 04:13 作者: 重力 時(shí)間: 2025-3-28 07:02
Living reference work 20200th editioneser wird auch mit den wichtigsten Handlungsbereichen der Verantwortung vertraut gemacht, zu denen u.a. die politische und ethische Verantwortung geh?ren, aber auch die Rolle des Verantwortungsprinzips in Erziehung, Medien, Technik und Wissenschaft. Und nicht zuletzt steht in dem Handbuch die prakti