標(biāo)題: Titlebook: Harnblasentumoren; unter Berücksichtigu H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieck Book 1979 Dr. Dietrich Steinkopff Verlag, Darmstadt 1979 Bio [打印本頁(yè)] 作者: Madison 時(shí)間: 2025-3-21 16:39
書(shū)目名稱Harnblasentumoren影響因子(影響力)
作者: Assemble 時(shí)間: 2025-3-21 21:30
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckwritten assignments from the very beginning of the course. We thus combine a meta-cognitive approach where reflection is taught as a learning strategy with a common software engineering practice of continuous improvement through reflection. We evaluate the reflective model and a course design based 作者: Muffle 時(shí)間: 2025-3-22 03:27
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieck more likely to shift educational practice away from the tendency to rely heavily on carrot-and-stick traditions. Informing our practice in school with insights from the Agile revolution in industry is a way of suggesting that many of our current educational practices are in need of an update. Furth作者: FEAT 時(shí)間: 2025-3-22 04:38 作者: Inveterate 時(shí)間: 2025-3-22 12:40 作者: Institution 時(shí)間: 2025-3-22 14:03
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckack loops in XP. Engineering education also emphasizes the importance of reflective practice, e.g., in Kolb’s learning cycle and Sch?n’s reflection-in/on-action. Our contribution in this chapter is a toolkit for reflective practice that shows how reflection can be used by software engineering studen作者: harpsichord 時(shí)間: 2025-3-22 18:37 作者: MANIA 時(shí)間: 2025-3-22 23:02 作者: 飛鏢 時(shí)間: 2025-3-23 02:53
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckught in 2013–2014. In the 4 academic years since then, teachers have developed Kanban boards as individual, group, and classroom-wide organizational structures and trialed a number of concepts familiar to practitioners of Scrum, e.g., sprints, burndown charts, and retrospectives. Working with the su作者: 人類學(xué)家 時(shí)間: 2025-3-23 05:36
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckfrom quality problems, Software Engineering (SE) is no longer solely applicable to the professional context: a clear computational processing can be useful in everyday life. While the expansion of programming skills acquisition initiatives in K-12 (i.e., primary and secondary schools) has contribute作者: strdulate 時(shí)間: 2025-3-23 11:03 作者: insomnia 時(shí)間: 2025-3-23 17:37
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckack from prospective users is crucial to improving the usability of eHealth systems. Traditional approaches to eHealth usability evaluation, however, are difficult to reconcile with the iterative software development process, which is why there is an increasing need for agile usability evaluation. D作者: Capitulate 時(shí)間: 2025-3-23 20:33
Problematik der Harnblasentumoren,t, wird die Therapie schwieriger und die Prognose schlechter (186, 453, 496, 582). Eine Früherkennung im Stadium T 1 würde dagegen die überlebenschancen der Betroffenen deutlich verbessern, wie auch eigene retrospektive Studien eindeutig belegt haben (542).作者: 使尷尬 時(shí)間: 2025-3-24 01:18 作者: neutralize 時(shí)間: 2025-3-24 06:15
Eigene Experimentelle Untersuchungen,t 0) 70–90 g und waren etwa 35 Tage alt. Die Ratten wurden zu je fünf in einem K?fig unter Standardversuchsbedingungen gehalten. Als Normalfutter diente das Rattenhaltungsfutter Herilan M/R 204 der Fa. Eggersmann, Rinteln, BRD. Für s?mtliche Tiere gab es keine Beschr?nkung von Futter und Wasser.作者: lactic 時(shí)間: 2025-3-24 09:47 作者: 脫離 時(shí)間: 2025-3-24 11:28
Zusammenfassung, die Alters- und Geschlechtsverteilung von menschlichen Harnblasenkarzinomen. Die klinischen, laborchemischen, radiologischen, endoskopischen und histopathologischen Untersuchungsmethoden werden im Hinblick auf ihren Wert für die Diagnostik und Klassifikation von Harnblasentumoren besprochen.作者: fidelity 時(shí)間: 2025-3-24 15:07
Fortschritte der Urologie und Nephrologiehttp://image.papertrans.cn/h/image/424347.jpg作者: 愉快嗎 時(shí)間: 2025-3-24 21:18
https://doi.org/10.1007/978-3-642-85309-8Biopsie; Chemotherapie; Diagnostik; Endoskopie; Epidemiologie; Karzinom; Stadieneinteilung; Tumordiagnostik作者: GULLY 時(shí)間: 2025-3-25 00:00
In this chapter, the basic concepts of agility, agile practices, agile teams, and agile procedures and methods are defined and clearly distinguished from the classical way of organising activities. In addition, there are recommendations as to when the use of agile practices is worthwhile and which agile methods are frequently used.作者: gonioscopy 時(shí)間: 2025-3-25 05:05 作者: GIST 時(shí)間: 2025-3-25 09:09 作者: 闡釋 時(shí)間: 2025-3-25 12:07
Grundlagen Experimenteller Untersuchungen zur Induktion, Prophylaxe und Therapie von Harnblasentumo“Brown Norway” Ratte dar, bei der 28% der m?nnlichen und 2% der weiblichen Tiere Blasentumoren entwickeln. Einschr?nkend mu? jedoch festgestellt werden, da? bei diesen Tieren auch sehr h?ufig Blasensteine vorkommen. Ob es sich hierbei um Ursache oder Folge der Harnblasentumoren handelt, ist nicht bekannt (63).作者: limber 時(shí)間: 2025-3-25 16:01 作者: 半圓鑿 時(shí)間: 2025-3-25 23:54 作者: intertwine 時(shí)間: 2025-3-26 03:03
978-3-7985-0550-6Dr. Dietrich Steinkopff Verlag, Darmstadt 1979作者: Axillary 時(shí)間: 2025-3-26 07:04
Harnblasentumoren978-3-642-85309-8Series ISSN 0071-7975 作者: constitute 時(shí)間: 2025-3-26 09:03 作者: Triglyceride 時(shí)間: 2025-3-26 13:04
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckhow agile and lean ideas can concretely be applied to education, the book offers practical guidance on how to apply these ideas in the classroom or lecture hall, as well as new concepts that could spark further research and development..作者: 勤勞 時(shí)間: 2025-3-26 20:49 作者: 運(yùn)動(dòng)吧 時(shí)間: 2025-3-26 23:35
Diskussion,ietet auch die Therapie, die im wesentlichen den histologischen Aufbau des Tumors, das Ausbreitungsstadium und den Malignit?tsgrad berücksichtigen sollte. Limitierende Faktoren bei der Behandlungsplanung sind oft Alter und Allgemeinzustand des Patienten sowie die psychischen und sozialen Auswirkungen der vorgesehenen Therapiema?nahmen.作者: Inculcate 時(shí)間: 2025-3-27 01:16
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckent and self-directed in their learning. Student experience reported in the chapter suggests that the positive aspects of eduScrum reinforce each other over time, so that students become increasingly comfortable with this style of learning as they progress through year levels.作者: 種屬關(guān)系 時(shí)間: 2025-3-27 06:47
H.-D. Adolphs,J. Thiele,W. Vahlensieckctice (such as user stories and pair programming) can be leveraged or adapted to the educational context; to this end, tools already adopted in schools are considered as possible substitutes of professional ones.作者: Sedative 時(shí)間: 2025-3-27 10:47 作者: epidermis 時(shí)間: 2025-3-27 16:57 作者: exclusice 時(shí)間: 2025-3-27 19:31
Analyse von Green Banking mit Fokus auf Generation Z,a?nahmen des Bankenwesens in ein Vermeidungs-Engagement, ein Handlungs-Engagement und ein Proaktives-Engagement unterscheiden lassen. In einer Umfrage werden Befragte der Generation Z gebeten, Einsch?tzungen vorzunehmen, die helfen zu verstehen, wie hoch das jeweilige Engagement sein sollte. Die Erg作者: ALERT 時(shí)間: 2025-3-27 23:20 作者: freight 時(shí)間: 2025-3-28 04:31
https://doi.org/10.1007/978-0-85729-402-9uf die jeweilige Geldpolitik deutlich zu machen. Erst aus dem Verst?ndnis dieser Zusammenh?nge heraus ist die geldpolitische Konzeption der Banque de France und der Deutschen Bundesbank klar erkennbar.作者: anaerobic 時(shí)間: 2025-3-28 09:36 作者: MIME 時(shí)間: 2025-3-28 12:07