派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen ; Eine Studie mit Lehr Claudia Marusic Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 Der/di [打印本頁]

作者: controllers    時(shí)間: 2025-3-21 19:28
書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 影響因子(影響力)




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 被引頻次




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 年度引用




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 年度引用學(xué)科排名




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 讀者反饋




書目名稱Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen 讀者反饋學(xué)科排名





作者: thalamus    時(shí)間: 2025-3-21 22:42
rden?unter anderem?drei Typen des Umgangs von Lehrpersonen?mit Unterrichtsst?rungen. Die Ergebnisse der Studie tragen zur gezielten Reflexion des Umgangs mit Unterrichtsst?rungen bei und richten sich sowohl an interessierte Personen aus Forschung und Wissenschaft als auch an Lehrpersonenund Dozierende. .978-3-658-41699-7978-3-658-41700-0
作者: Obituary    時(shí)間: 2025-3-22 04:27

作者: 衰弱的心    時(shí)間: 2025-3-22 06:15
Claudia Marusict of construction. Manufactured sand offers viable alternative to natural sand and it is purposely made fine aggregate produced by crushing and screening or further processing. This experimental investigation was performed to evaluate the grading and strength properties of M20 grade of concrete mixe
作者: 致命    時(shí)間: 2025-3-22 10:39
Claudia Marusicexural strength, under horizontal bending, performed better than that tested under vertical bending and gave the orthogonal ratio as 0.556, useful in wall design. The failure mechanism patterns are also discussed briefly. The paper concludes that the geopolymer blocks are sustainable and a structura
作者: 人造    時(shí)間: 2025-3-22 13:26

作者: urethritis    時(shí)間: 2025-3-22 20:14
Claudia Marusicalled 3MBSIF are used to determine mixed mode membrane and bending SIF solutions. Residual strength prediction is based on the use of strain energy density theory of fracture. Significant results of this study are graphically presented and discussed in this paper.
作者: 使高興    時(shí)間: 2025-3-22 22:29
Claudia Marusic (NLFEA). LS-DYNA, a general purpose code based on finite element method with a wide range of material models, which uses explicit time integration technique for analyzing large deformation dynamic response of solids and structures, has proven to be relevant in this respect. This paper focuses on fi
作者: 流動(dòng)才波動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-23 02:09

作者: 圍巾    時(shí)間: 2025-3-23 07:27

作者: ABASH    時(shí)間: 2025-3-23 11:42
,Grundlagen zu Unterrichtsst?rungen,richtsst?rungen in Abschnitt?2.2 genauer beleuchtet. Das vor einem interaktionistischen Verst?ndnis erarbeitete Theoriemodell der Produktion und Rezeption von Unterrichtsst?rungen der SUGUS-Studie wird anschliessend vorgestellt. Mit dem Modell erfolgt die Darstellung der Genese von Unterrichtsst?run
作者: 錯(cuò)誤    時(shí)間: 2025-3-23 16:14
,Die Rolle impliziter Wissensstrukturen und Handlungsorientierungen für das professionelle Wahrnehmenlegung impliziter Wissensstrukturen aufgegriffen, die dem Lehrer:innenhandeln zugrunde liegen, (Abschnitt?4.1.3). Abschnitt?4.1.4 schliesst an mit Ausführungen zum Begriff der Handlungsorientierungen, der für diese Arbeit zentral ist. Bevor Handlungen ausgeführt werden, bestimmen Wahrnehmungsprozes
作者: 對(duì)手    時(shí)間: 2025-3-23 22:00
Handlungsorientierungen von Lehrpersonen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen Eine Studie mit Lehr
作者: Cloudburst    時(shí)間: 2025-3-23 22:50

作者: 生來    時(shí)間: 2025-3-24 03:39

作者: 光滑    時(shí)間: 2025-3-24 07:45

作者: IRATE    時(shí)間: 2025-3-24 11:37

作者: Cirrhosis    時(shí)間: 2025-3-24 16:36
Claudia Marusicacement, velocity and acceleration are measured at different locations of model. The response of the four-storey building model is measured and presented, and the response of the building is analysed under harmonic vibration.
作者: atrophy    時(shí)間: 2025-3-24 22:03
a?Marusic?anhand der Dokumentarischen Methode Handlungsorientierungen von Lehrpersonen aus Schulen mit und ohne personalisierte Lernkonzepte im Umgang mit Unterrichtsst?rungen.?..Treten St?rungen?im Unterricht auf, sind?Lehrpersonen oft gefordert, unter Affekt und Zeitdruck zu handeln. Im Umgang mit
作者: 言行自由    時(shí)間: 2025-3-25 00:17
,Zusammenfassung und Begründung der Forschungsfragen,tten. Es wurden Grundlagen zu Unterrichtsst?rungen, zur Unterrichtsqualit?t und zur Professionalit?t von Lehrpersonen miteinander verknüpft. Nachfolgend werden die einzelnen Kapitel zusammengefasst und die Verbindungen nochmals überblickend dargestellt.
作者: CREEK    時(shí)間: 2025-3-25 03:53

作者: 即席演說    時(shí)間: 2025-3-25 09:17

作者: 羞辱    時(shí)間: 2025-3-25 11:45

作者: MAPLE    時(shí)間: 2025-3-25 15:48

作者: Constituent    時(shí)間: 2025-3-25 21:16

作者: monologue    時(shí)間: 2025-3-26 03:25

作者: cluster    時(shí)間: 2025-3-26 05:51

作者: 沉積物    時(shí)間: 2025-3-26 10:59

作者: muscle-fibers    時(shí)間: 2025-3-26 16:41

作者: Presbycusis    時(shí)間: 2025-3-26 18:27
or at early ages. Thorough compaction, using vibration, is normally essential for achieving workability, the required strength and durability of concrete. Inadequate compaction of concrete results in large number of voids, affecting strength and long-term durability of structures. Self-compacting co
作者: lactic    時(shí)間: 2025-3-26 21:47
Claudia Marusicld Structural Engineering Convention (SEC) 2014 at Indian Institute of Technology Delhi during 22 – 24 December 2014. The book is divided into three volumes and encompasses multidisciplinary areas within structural engineering, such as earthquake engineering and structural dynamics, structural mecha
作者: flutter    時(shí)間: 2025-3-27 03:28
Claudia Marusic demand for river sand is increasing due to its lesser availability. Sand quarrying has resulted in scarcity and poses environmental problems such as loosing water retaining sand strata, deepening of the river courses and causing bank slides, loss of vegetation on the bank of rivers, disturbs the aq
作者: Tortuous    時(shí)間: 2025-3-27 06:13
Claudia Marusic rich industrial waste materials like fly ash (FA), ground-granulated blast-furnace slag (GGBS) and bottom ash (BA). A strong alkaline mixture of sodium silicate (Na.SiO.) and sodium hydroxide (NaOH) in seawater was used as the activator liquid for geopolymerization to carry out. The physical and me
作者: 勛章    時(shí)間: 2025-3-27 13:28
Claudia Marusic, were very high in comparison to reinforced concrete structure worldwide. In this study, the behaviour of confined building in lateral load has investigated. A confined building model has been constructed in the laboratory with the help of scaled bricks, mortar and reinforcement. The building model
作者: 厭倦嗎你    時(shí)間: 2025-3-27 14:53
Claudia Marusicctural optimization simultaneously with the use of a special algorithm Harmony Search to utilize the influence of both the structural material and the surrounding soil properties. Harmony Search algorithm is applied to design problem with the use of two different objective functions. The first funct
作者: 吹氣    時(shí)間: 2025-3-27 18:01
Claudia Marusicch composites. Manufacturing defects, sites of stress concentrations, free edge effects are causes for delamination. Upon loading of such composites the delamination can grow and also mitigate between layers, finally leading to the structural failure. In order to assess structural integrity, the mat
作者: 樸素    時(shí)間: 2025-3-27 22:46
Claudia Marusicics analysis is the backbone of damage tolerant design. Objectives of fracture mechanics analysis are: (1) stress analysis of cracks to derive crack tip stress field equations and define crack tip stress intensity factors, (2) determination of SIF solutions as function of crack length, orientation a
作者: 可商量    時(shí)間: 2025-3-28 03:48
Claudia Marusic automotive industries due to their low weight, high-specific strength, and tailorability. However, in these applications, impact damage tolerance of laminated composite structures is a constant source of concern over the years. Ballistic impact damage tolerance assessment is a concern in many field
作者: 圓桶    時(shí)間: 2025-3-28 10:01
Claudia Marusiccardiovascular disease. Uniaxial stress–strain testing of healthy and collagen-degraded aortic specimens from pigs was performed in order to study the biomechanical properties of the aortic tissue. A mathematical model for the stress–strain relationship suitable for describing the behaviour of abdom
作者: Transfusion    時(shí)間: 2025-3-28 14:14

作者: 縮減了    時(shí)間: 2025-3-28 17:59

作者: 眨眼    時(shí)間: 2025-3-28 20:06
,Gestaltung qualit?tsvollen Unterrichts,rt werden, um einen guten, qualit?tsvollen Unterricht durchzuführen. Andererseits soll der Kontext ausgeleuchtet werden, in welchem Unterrichtsst?rungen potenziell auftreten bzw. wie St?rungen durch einen qualit?tsvoll gestalteten Unterricht verringert werden k?nnen. Betrachtet werden zwei systemisc
作者: Charitable    時(shí)間: 2025-3-28 23:04
,Die Rolle impliziter Wissensstrukturen und Handlungsorientierungen für das professionelle Wahrnehmelauf unterrichtlicher Wahrnehmungs- und Handlungsprozesse erm?glichen es Lehrpersonen ihre impliziten Handlungen im Unterricht wahrzunehmen und damit reflektierbar zu machen?(Schweer et al., 2017). Im vorliegenden Kapitel wird – nach einer kurzen Einführung in den Diskurs zur Professionalit?t von Le
作者: Nonthreatening    時(shí)間: 2025-3-29 04:34
,Zusammenfassung und Begründung der Forschungsfragen,ntierungen im Umgang mit Unterrichtsst?rungen von Lehrpersonen aus Schulen mit und ohne personalisierte Lernkonzepte theoretisch und empirisch einzubetten. Es wurden Grundlagen zu Unterrichtsst?rungen, zur Unterrichtsqualit?t und zur Professionalit?t von Lehrpersonen miteinander verknüpft. Nachfolge




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
如皋市| 墨江| 甘孜| 太湖县| 怀集县| 九龙县| 西乌| 和田市| 栾川县| 古浪县| 连平县| 辛集市| 白银市| 淄博市| 富平县| 朝阳市| 子洲县| 博野县| 罗定市| 若羌县| 临城县| 临安市| 邵东县| 武威市| 乐山市| 汉沽区| 青海省| 久治县| 甘泉县| 平山县| 炉霍县| 新安县| 固镇县| 尚义县| 新闻| 左云县| 兴业县| 抚顺县| 台安县| 安乡县| 白山市|