標(biāo)題: Titlebook: Handelndes Lernen im Philosophieunterricht; Charles S. Peirces p Klaus Feldmann Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Pragmatis [打印本頁] 作者: gloomy 時間: 2025-3-21 18:21
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht影響因子(影響力)
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht被引頻次
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht年度引用
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht年度引用學(xué)科排名
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht讀者反饋
書目名稱Handelndes Lernen im Philosophieunterricht讀者反饋學(xué)科排名
作者: 不妥協(xié) 時間: 2025-3-21 22:16
Ethik und Bildunghttp://image.papertrans.cn/h/image/423837.jpg作者: 卵石 時間: 2025-3-22 01:26 作者: 談判 時間: 2025-3-22 06:30 作者: flammable 時間: 2025-3-22 11:01
trary measurable function of two r.v.’s and C is their copula, or dependence function. Ordinary convolution is the particular member σ., i.e., when L is addition and C is the independence copula. In this paper, we investigate the algebraic and analytic structure of the σ., extending earlier results obtained for subfamilies.作者: Ptsd429 時間: 2025-3-22 16:57
Einleitung,phische Bildung entscheidet sich mit dieser Relationsbeschreibung, was m?gliche Inhalte philosophischer Bildungsprozesse sind, welche Ziele mit ihnen verfolgt werden k?nnen und wie philosophische Bildungsarbeit in der Folge vollziehbar ist.作者: 平躺 時間: 2025-3-22 20:03 作者: 別炫耀 時間: 2025-3-22 23:17 作者: 設(shè)施 時間: 2025-3-23 05:18
Zwecke des Philosophierens – seine Zieldimension als integratives Denken und die pragmatische Maxime Rahmen dieser Reformbemühungen steht der Begriff . im Zentrum. Mit einer didaktischen . soll die Ausrichtung von schulischem Lernen gesteuert werden, das . von schulischem Unterricht im Erwerb von Kompetenzen bestehen.作者: 我沒有強迫 時間: 2025-3-23 06:50 作者: 五行打油詩 時間: 2025-3-23 13:08
978-3-658-16957-2Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017作者: BROTH 時間: 2025-3-23 16:09 作者: 弄皺 時間: 2025-3-23 22:05
Einleitung,phische Bildung entscheidet sich mit dieser Relationsbeschreibung, was m?gliche Inhalte philosophischer Bildungsprozesse sind, welche Ziele mit ihnen verfolgt werden k?nnen und wie philosophische Bildungsarbeit in der Folge vollziehbar ist.作者: 深淵 時間: 2025-3-23 22:45
Die pragmatische Maxime und ihr Kontext in Peirces Pragmatismusden Pragmatismus programmatischen Aufsatz . aus dem Jahr 1878 findet sich der Begriff der Regel zuerst; in einer Anmerkung zu dieser Stelle aus dem Jahr 1893 wird die pragmatische Maxime nach wie vor als Regel deklariert. Erstmals in dem 1902 verfassten Lexikonartikel zum Stichwort Pragmatic and Pra作者: 在駕駛 時間: 2025-3-24 03:00
Das Handeln und die pragmatische Maximeekt des Handelns und zeigt seinen systematischen Ort in ihrer Verfahrenslogik an. Handeln und Denken gehen im Rahmen ihres Prozederes eine einheitsstiftende Verbindung ein, einzelne Handlungen stellen singul?re Erschlie?ungen der Wirklichkeit dar, er?ffnen Wirklichkeitsbezüge für überzeugungen und s作者: 蒸發(fā) 時間: 2025-3-24 07:34
Konzeptionelle Aspekte von Peirces Pragmatismus und die pragmatischen Maximeon der Seite des Handelns her bestimmt. Zugleich zeigen die bisherigen Ausführungen die zentrale Rolle des Denkens, dessen Begriff und Kontextualisierung in Peirces Pragmatismus in diesem Kapitel meiner Untersuchung genauer untersucht werden. Für das Verst?ndnis der pragmatischen Maxime ist das Denk作者: 遺棄 時間: 2025-3-24 12:52 作者: 不妥協(xié) 時間: 2025-3-24 18:49 作者: 撫育 時間: 2025-3-24 20:30
Philosophische Bildungsprozesse als handelndes Lernen mit ihnen umgegangen wird. Philosophie ist als ein Bestand von Text- und Denktraditionen von den ihr spezifischen Zugangs-, Umgangs- und Vorgehensweisen – dem Philosophieren insgesamt – nicht zu trennen. Der Tatbestand der Philosophie ist von der T?tigkeit des Philosophierens zwar zu unterscheiden,作者: 愛好 時間: 2025-3-25 02:20
rmal programs under the answer set and the well-founded semantics, and probabilities. In detail, we first provide novel reductions of tight query processing and of deciding consistency in probabilistic dl-programs under the answer set semantics to the answer set semantics of the underlying normal dl作者: 媽媽不開心 時間: 2025-3-25 05:17
Klaus Feldmannting, and scientific databases that require managing uncertain and probabilistic data. We then present two approaches to meeting this requirement. In the first approach, we propose a rich treatment of probability distributions in the system, in particular the SPO framework and the SP-algebra. In the作者: Highbrow 時間: 2025-3-25 09:45
ned to obtain an optimal, global solution. Each aspect of the problem is represented as an MDP and solved independently. At any state of the problem, each MDP sends its value for each possible action (its . value) and an “arbiter” selects the action with the greatest combined value. In contrast to p作者: 閑聊 時間: 2025-3-25 12:03
Klaus Feldmann been to convert the utilities into one common currency. This conversion is carried out using a tacit transformation, under the assumption that the converted problem is equivalent to the original one. In this paper we present an extension of the influence diagram framework. The extension allows for 作者: acetylcholine 時間: 2025-3-25 17:19 作者: 彎曲道理 時間: 2025-3-25 20:35 作者: Myelin 時間: 2025-3-26 00:35 作者: 坦白 時間: 2025-3-26 05:59
Klaus Feldmannrams. Probabilistic graphical models have become mainstream in the area of uncertainty in artificial intelligence;.contributions to the area are coming from computer science, mathematics, statistics and engineering...This carefully edited book brings together in one volume some of the most important作者: NEXUS 時間: 2025-3-26 11:31 作者: HEDGE 時間: 2025-3-26 12:51 作者: 疾馳 時間: 2025-3-26 20:48 作者: GRIEF 時間: 2025-3-27 00:13 作者: Defraud 時間: 2025-3-27 04:50
Klaus Feldmannthe first approach, we propose a rich treatment of probability distributions in the system, in particular the SPO framework and the SP-algebra. In the second approach, we stay closer to a traditional DBMS, extended with tuple probabilities or attribute probability distributions, and study the semantics and efficient processing of queries.作者: vector 時間: 2025-3-27 07:56
Klaus Feldmannnd empirical perspective using data from existing large treebanks. We also propose three orthogonal approaches for backing off probability estimates to cope with the large number of parameters involved.作者: SAGE 時間: 2025-3-27 13:21
eters, the learning of graphical models with latent variables and extensions to the influence diagram formalism. In addition, attention is given to important application fields of probabilistic graphical models, such as the control of vehicles, bioinformatics and medicine..作者: 終端 時間: 2025-3-27 16:06
Klaus Feldmanneters, the learning of graphical models with latent variables and extensions to the influence diagram formalism. In addition, attention is given to important application fields of probabilistic graphical models, such as the control of vehicles, bioinformatics and medicine..作者: 飲料 時間: 2025-3-27 21:51
2569-331X e von Charles Sanders Peirces pragmatischer Maxime die prozessuale Seite philosophischer Bildung als Konzept eines handelnden Lernens entworfen..978-3-658-16957-2978-3-658-16958-9Series ISSN 2569-331X Series E-ISSN 2569-3328 作者: 蝕刻術(shù) 時間: 2025-3-28 00:16 作者: THROB 時間: 2025-3-28 03:33 作者: NAIVE 時間: 2025-3-28 09:27